51,499 +74734 -23235
Kudos
#1079 (Top 0.3376%)
| Kudos/dag | 52.6 |
| Kudos/reaguursel | 5.45 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 332 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -327 |
51,499 +74734 -23235
Kudos
#1079 (Top 0.3376%)
| Kudos/dag | 52.6 |
| Kudos/reaguursel | 5.45 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 332 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -327 |
9,444
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 9.65 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 22.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.42 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 59 |
| Aantal x weggejorist | 111 |
| Geregistreerd op | 19-10-2023 |
| Eerste reactie op | 19-10-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 21:50:42 door ikdenkwat op Schotten doen mars
Bleken onze tanden en gaan naar de jumbo ….
0 kudos 2026-06-24 20:43:21 door Ron125 op Lekker potje BBQ'en jongens?
Ze hebben wel voor hetere vuren gestaan in die pakken!
0 kudos 2026-06-24 20:10:23 door SlimmeLantarenpaal op Schotten doen mars
@aequum est aequum | 24-06-26 | 20:59: kun je er misschien gelijk tegeltjes van laten maken?
2 kudos 2026-06-24 19:47:16 door Freddy-kont_vinger op Lekker potje BBQ'en jongens?
bijna niet te doen.
5 kudos 2026-06-24 19:34:52 door claude hommel op Vetzakken in de sportschool
Aangespannen kaken, strak gezicht, onderkaak gaat van links naar rechts en een kauwgumpje om dat te verbergen. Dacht inderdaad precies hetzelfde.
10 kudos 2026-06-24 18:59:58 door aequum est aequum op Schotten doen mars
Wat een prachtige analyse. Die ga ik inlijsten.
44 kudos 2026-06-24 17:29:54 door Bernard_Leene op Na de pickpockets nu ook scammers
dank voor de uitleg... ik snapte er al helemaal niks van
-1 kudos 2026-06-23 20:24:30 door KelderKebabKwab op Even door het verkeer heen om een schone onderbroek te halen
@Geheelnaarwaarheid | 23-06-26 | 18:54: Of Tweakers weet niet dat dit tegen de richting is.
0 kudos 2026-06-23 18:07:53 door sarabada op Vikingen hebben de metro ontdekt in New York
Gelukkig zit er bijna nooit normaal publiek in de metro van New York.
1 kudos 2026-06-23 17:38:24 door Funk001 op Hoe rijk ben je?
Nitraatje drbij?
27 kudos 2026-06-23 16:54:32 door Geheelnaarwaarheid op Even door het verkeer heen om een schone onderbroek te halen
Ja want het is natuurlijk volkomen normaal dat je tegen het verkeer in als een malloot de file voorbij raast... Je bent niet lekker man...
3 kudos 2026-06-23 15:11:58 door Dommezet op Gas gevuuuuh
Je hebt dat contra gewicht zeker gemist.
8 kudos 2026-06-23 14:10:02 door bitcrumb op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Erwin74 | 23-06-26 | 15:41: De VS hebben naar schatting ruim 393 miljoen vuurwapens in handen van burgers, terwijl dat er in Canada ruim 12 miljoen zijn.
-9 kudos 2026-06-23 13:41:16 door Erwin74 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Wateenaccountnaamzeg | 23-06-26 | 08:41: Wat een ongelooflijke onzin zeg! Dus wat er in Canada gebeurt, is de schuld van Amerika? Ten eerste, er zijn meer vuurwapens in omloop in Canada dan in de VS, maar dat terzijde. Weet jij de afkomst van de verdachte al, de aanleiding en waar hij zijn wapen heeft aangeschaft? Knap.
0 kudos 2026-06-23 12:41:11 door Wateenaccountnaamzeg op Hevige schietpartij Montreal, Canada
Helaas heeft het land wel veel last van het wangedrag van de zuiderburen. Ze mogen dan andere wapenwetten hebben, Amerikanen kunnen nog steeds vrij makkelijk met wapens de grens over.
-1 kudos 2026-06-22 12:35:01 door Pieter Kwaal op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Of je de bekeuring ook daadwerkelijk krijgt, hangt vooral af van de context en hoe gevaarlijk de situatie is. In Nederland is er geen specifieke wet die letterlijk zegt "een wheelie is verboden". De politie en agent ter plaatse beoordeelt de situatie op basis van de Wegenverkeerswet. Maar ik zou het zelf niet doen en braaf luisteren naar oom agent. Ze hebben tenslotte een bonnen quotum. En ja dan ben je ze wel erg behulpzaam dat te behalen. hahahaha
3 kudos 2026-06-22 11:14:22 door Y.A.V.I.S op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
@MojoNL | 22-06-26 | 06:12: Precies. Albanië was op zich best de goede kant op aan het gaan. Alleen Rama, een van de langstzittende premiers van Europa, lijkt het redelijk naar zijn hoofd te zijn gestegen. Goed, en er is sowieso al veel corruptie. De gehele oppositie steunt dit plan voor dit resort namelijk, mooie boel.
4 kudos 2026-06-22 10:12:48 door MojoNL op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Kijk ze doen iets goeds! Maar laten vooral niet vergeten het uit context slechte te noemen wat alle Albanezen natuurlijk fout doen
1 kudos 2026-06-22 09:54:03 door Wateenaccountnaamzeg op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Kunnen we gewoon kappen met aandacht geven aan de VS en de zogenaamde "grootmacht" lekker dood laten bloeden? Dat is namelijk het land wat sinds zijn ontstaan meer leed heeft veroorzaakt dan welk land dan ook. Daarnaast bestaan er volgens mij weinig landen corrupter dan de VS.
0 kudos 2026-06-21 14:28:37 door jan1000001 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Gho, ik zou een kraanbedrijf beginnen als ik jou was...
0 kudos 2026-06-21 10:27:09 door mr.Cam op Nederland wint met 5-1
Lantaarnpalen, achterlijke!
0 kudos 2026-06-21 10:24:46 door Gregovic op Nederland wint met 5-1
verlichting voor een sportveld of parkeerplaats vermoedelijk.
1 kudos 2026-06-21 10:20:45 door Gregovic op Binnenkort 5G in de hele buurt
Knap dat jij op dit filmpje kunt zien waar de boel aan vast gemaakt is of wat er afbreekt...
0 kudos 2026-06-21 08:31:02 door kwakkert op Nederland wint met 5-1
Vraag het aan een wappie. Zal wel iets van Deep State of zo zijn.
0 kudos 2026-06-21 07:42:48 door ikken11 op Binnenkort 5G in de hele buurt
Slimpie...
10 kudos 2026-06-21 07:02:18 door KlaagKadaver op Binnenkort 5G in de hele buurt
Jij bent geen techneut he?
3 kudos 2026-06-21 04:44:37 door MaalEzel op Je rol heel serieus nemen
Volgens mij hebben ze heel veel lol. Het jongetje komt nog teruggelopen ook.
3 kudos 2026-06-20 15:01:31 door nieuwsgierige pelg op Leuk project met zwarte tape
Jij snapt er weer niets van. Ik ook niet, maar ik weet dat al lang en ik heb er mij bij neergelegd. Zoals met ongeveer alles.
0 kudos 2026-06-20 11:20:44 door Otto Peter Rispinkje op 4-Jarige over het randje duwen
verschoont?
-3 kudos 2026-06-19 17:05:15 door Pisvlekker op Volvo boomer wilt boekje lezen
God heeft geen vetzucht.
2 kudos 2026-06-19 15:17:25 door DeepDream op Tornado raast over huis
Zoals Ron White ooit zei: "it isn't that the wind is blowing, it's what the wind is blowing. If you get hit by a Volvo, it doesn't matter how many situps you did that morning"
1 kudos 2026-06-18 17:09:20 door HenkispasHenkalsEr op MORTAL KOMBAT!
https://www.youtube.com/watch?...
Luke Milion, hij heeft nog meer van dit spul :)
3 kudos 2026-06-18 12:12:05 door ShoarmaSjaak op You bloody in een nieuw jasje
hoe kom je erbij dat hij CEO zou zijn?
0 kudos 2026-06-18 10:21:15 door nietzowoke op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
@tweakers921, politiek correct hoor.
4 kudos 2026-06-18 10:17:53 door Borrelworsdt op Van der Vaart deed weer een van der Vaartje
Hij analyseerde toch?!
3 kudos 2026-06-18 09:44:02 door Parodontax op Daar komt het telefoontje, gezakt of geslaagd?!!
Ik mag hopen iedereen die iets wil leren.
0 kudos 2026-06-18 09:34:51 door Ed-Random op Re: Nedermoppie represent!
Al woon ik honderd jaar in een ander land, ik zal toch blijven hopen dat Nederland wint op een WK. En als een WK dan in mijn nieuwe land wordt gehouden, zou ik de kans echt wel aangrijpen daarheen te gaan om NL te vertegenwoordigen. Ergo: ik zie niks geks.
-1 kudos 2026-06-18 05:35:04 door Stumpert1001 op You bloody in een nieuw jasje
Dit werkt heel goed, en wordt ook geaccepteerd als CEO. Kijk maar eens goed. Zelfs psychopaten accepteren we, en daar stemmen we ook massaal op.
0 kudos 2026-06-17 21:09:22 door Kirchroatsjer op You bloody in een nieuw jasje
Jazeker wel, gratis en met verontschuldigen i.v.m. zijn diplomaten paspoort.
-2 kudos 2026-06-17 20:26:19 door Vanderlinde op Re: Nedermoppie represent!
@Peerke16 | 17-06-26 | 19:13: Niet luisteren naar de kankeraars hier op dumpert. Nooit buiten de deur gekomen.
1 kudos 2026-06-17 18:55:33 door metdedeurinhuis op Re: Nedermoppie represent!
Dat doen 'onze' Marokkanen toch ook? euhh..
7 kudos 2026-06-17 18:49:02 door Creatieloos op You bloody in een nieuw jasje
Denk dat hij hierna niet gevlogen heeft.
5 kudos 2026-06-17 18:25:35 door unpama1 op Re: Nedermoppie represent!
Zit toch niet zo te zeuren en geniet
7 kudos 2026-06-17 18:22:32 door martijnberendsen op Fan van het toernooi
Het is in Houston hé, die Amerikanen zijn nog veel vetter
14 kudos 2026-06-17 18:13:22 door Peerke16 op Re: Nedermoppie represent!
Hoezo kun je niet 10 jaar of langer in Amerika wonen zonder Amerikaans paspoort? Waar heb je deze onzin vandaan? Je kunt gewoon ergens wonen met een andere nationaliteit en paspoort hoor.
12 kudos 2026-06-17 18:06:58 door Jorisliev op Re: Nedermoppie represent!
Let maar op, dadelijk gaan ze nog toeteren.
3 kudos 2026-06-17 17:00:37 door moraalsoldaat op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
Ach man, ik ben eens bij de F1 race in Suzuka geweest. Daar is alles brandschoon en ruimen ze ook alles op na de race. En als een toerist (nee, niet ik) een bekertje op de grond gooit, dan ruimt een Japanner het ook op. En ach, laat er dan een paar 'aso'-Japanners tussen zitten die de kantjes er vanaf lopen. Doen ze het over het algemeen nog steeds beter dan wij.
2 kudos 2026-06-17 16:13:01 door BlaffendeTekkel op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
Achterdochtige azijnpisser.
6 kudos 2026-06-17 15:37:17 door Hazzy88 op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
ze doen dan altijd nog meer dan helemaal niks.
1 kudos 2026-06-14 20:52:52 door Forza_Ruud_Krol op Koekiemonster moet afvallen
Je moet hoognodig getweakt worden.