DumpStats voor Tweakers921 👶

51,499 +74734 -23235

Kudos

#1079 (Top 0.3376%)

Kudos/dag 52.6
Kudos/reaguursel 5.45
Meeste kudos op 1 reaguursel 332
Minste kudos op 1 reaguursel -327

9,444

Reaguursels

Reaguursels/dag 9.65
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 22.5
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 59
Aantal x weggejorist 111
Geregistreerd op 19-10-2023
Eerste reactie op 19-10-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-24 19:34:52 door claude hommel op Vetzakken in de sportschool
Aangespannen kaken, strak gezicht, onderkaak gaat van links naar rechts en een kauwgumpje om dat te verbergen. Dacht inderdaad precies hetzelfde.

3 kudos 2026-06-23 15:11:58 door Dommezet op Gas gevuuuuh
Je hebt dat contra gewicht zeker gemist.

8 kudos 2026-06-23 14:10:02 door bitcrumb op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Erwin74 | 23-06-26 | 15:41: De VS hebben naar schatting ruim 393 miljoen vuurwapens in handen van burgers, terwijl dat er in Canada ruim 12 miljoen zijn.

-9 kudos 2026-06-23 13:41:16 door Erwin74 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
@Wateenaccountnaamzeg | 23-06-26 | 08:41: Wat een ongelooflijke onzin zeg! Dus wat er in Canada gebeurt, is de schuld van Amerika? Ten eerste, er zijn meer vuurwapens in omloop in Canada dan in de VS, maar dat terzijde. Weet jij de afkomst van de verdachte al, de aanleiding en waar hij zijn wapen heeft aangeschaft? Knap.

-1 kudos 2026-06-22 12:35:01 door Pieter Kwaal op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
Of je de bekeuring ook daadwerkelijk krijgt, hangt vooral af van de context en hoe gevaarlijk de situatie is. In Nederland is er geen specifieke wet die letterlijk zegt "een wheelie is verboden". De politie en agent ter plaatse beoordeelt de situatie op basis van de Wegenverkeerswet. Maar ik zou het zelf niet doen en braaf luisteren naar oom agent. Ze hebben tenslotte een bonnen quotum. En ja dan ben je ze wel erg behulpzaam dat te behalen. hahahaha

3 kudos 2026-06-22 11:14:22 door Y.A.V.I.S op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
@MojoNL | 22-06-26 | 06:12: Precies. Albanië was op zich best de goede kant op aan het gaan. Alleen Rama, een van de langstzittende premiers van Europa, lijkt het redelijk naar zijn hoofd te zijn gestegen. Goed, en er is sowieso al veel corruptie. De gehele oppositie steunt dit plan voor dit resort namelijk, mooie boel.

1 kudos 2026-06-22 09:54:03 door Wateenaccountnaamzeg op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
Kunnen we gewoon kappen met aandacht geven aan de VS en de zogenaamde "grootmacht" lekker dood laten bloeden? Dat is namelijk het land wat sinds zijn ontstaan meer leed heeft veroorzaakt dan welk land dan ook. Daarnaast bestaan er volgens mij weinig landen corrupter dan de VS.

2 kudos 2026-06-19 15:17:25 door DeepDream op Tornado raast over huis
Zoals Ron White ooit zei: "it isn't that the wind is blowing, it's what the wind is blowing. If you get hit by a Volvo, it doesn't matter how many situps you did that morning"

0 kudos 2026-06-18 09:34:51 door Ed-Random op Re: Nedermoppie represent!
Al woon ik honderd jaar in een ander land, ik zal toch blijven hopen dat Nederland wint op een WK. En als een WK dan in mijn nieuwe land wordt gehouden, zou ik de kans echt wel aangrijpen daarheen te gaan om NL te vertegenwoordigen. Ergo: ik zie niks geks.

-1 kudos 2026-06-18 05:35:04 door Stumpert1001 op You bloody in een nieuw jasje
Dit werkt heel goed, en wordt ook geaccepteerd als CEO. Kijk maar eens goed. Zelfs psychopaten accepteren we, en daar stemmen we ook massaal op.

-2 kudos 2026-06-17 20:26:19 door Vanderlinde op Re: Nedermoppie represent!
@Peerke16 | 17-06-26 | 19:13: Niet luisteren naar de kankeraars hier op dumpert. Nooit buiten de deur gekomen.

14 kudos 2026-06-17 18:13:22 door Peerke16 op Re: Nedermoppie represent!
Hoezo kun je niet 10 jaar of langer in Amerika wonen zonder Amerikaans paspoort? Waar heb je deze onzin vandaan? Je kunt gewoon ergens wonen met een andere nationaliteit en paspoort hoor.

3 kudos 2026-06-17 17:00:37 door moraalsoldaat op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
Ach man, ik ben eens bij de F1 race in Suzuka geweest. Daar is alles brandschoon en ruimen ze ook alles op na de race. En als een toerist (nee, niet ik) een bekertje op de grond gooit, dan ruimt een Japanner het ook op. En ach, laat er dan een paar 'aso'-Japanners tussen zitten die de kantjes er vanaf lopen. Doen ze het over het algemeen nog steeds beter dan wij.