134,888 +144594 -9706
Kudos
#311 (Top 0.0973%)
| Kudos/dag | 18.72 |
| Kudos/reaguursel | 21.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1968 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -186 |
134,888 +144594 -9706
Kudos
#311 (Top 0.0973%)
| Kudos/dag | 18.72 |
| Kudos/reaguursel | 21.14 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1968 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -186 |
6,382
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.89 |
| Topreaguursels | 24 |
| Woorden per reaguursel | 11.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 29 |
| Aantal x weggejorist | 107 |
| Geregistreerd op | 16-05-2006 |
| Eerste reactie op | 21-09-2006 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-14 14:50:32 door AmraniPlatje op Als je nummertje erop komt
Ik denk zelfs dat het beter is dat zij rijdt.
6 kudos 2026-06-14 11:45:05 door nieuwsgierige pelg op Je hebt gezoend he?
Dat is ook zoenen.
-1 kudos 2026-06-13 21:38:06 door upbeat op IJscoman overleden
@Loosecanon | 13-06-26 | 21:21: Ice-T deed de grafrede.
3 kudos 2026-06-13 19:21:20 door Loosecanon op IJscoman overleden
En bij het uitdragen van de kist werd Cold as Ice van Foreigner gedraaid.
-1 kudos 2026-06-13 18:56:04 door 24qv op Kinderbrommer op je auto
En die ouders zijn al zo zielig als slachtoffer van het toeslagenschandaal.
-1 kudos 2026-06-12 20:15:07 door Parabolicus op Zo ziet verslagenheid eruit
@ochtendkoffie | 12-06-26 | 20:35: Insidersgrapje, mijn plusje heb je.
0 kudos 2026-06-12 18:35:02 door ochtendkoffie op Zo ziet verslagenheid eruit
Barry? ik vind Humphrey toepasselijker
-1 kudos 2026-06-12 18:01:21 door dikkejenkie op Zo ziet verslagenheid eruit
Deze blaffende viervoeters luisteren altijd de Top hond-erd.
11 kudos 2026-06-12 17:34:15 door duuveseboer op Zo ziet verslagenheid eruit
Vertel dat maar tegen Gordon
0 kudos 2026-06-12 09:20:41 door nummer13 op Al me dierbare persoonen
Uw publiek heeft precies wel een brilletje nodig!
4 kudos 2026-06-11 12:47:19 door Cesare Lombroso op Dries heeft een vergelijking
Jimmy Carr.
0 kudos 2026-06-11 12:39:58 door BertAndErnie op Dries heeft een vergelijking
Och. Iemand heeft Saturday NIght gekeken.
0 kudos 2026-06-10 09:37:14 door Bout-it-bout op De buurman is er klaar mee
schaamt zich dood
2 kudos 2026-06-10 09:06:22 door wat_nou_nickname op Waterbed
oogluiken
6 kudos 2026-06-10 08:29:44 door persic op Waterbed
Of als ze met die verfroller voor de spiegel staat.
-2 kudos 2026-06-09 20:09:41 door Celsius63 op De buurman is er klaar mee
Of in de kofferbak.
6 kudos 2026-06-09 19:34:33 door Wakemeister op De buurman is er klaar mee
Lullen is lullen, verdomd scherpe foto.
30 kudos 2026-06-09 19:14:17 door JorisDePoris op De buurman is er klaar mee
Dan was hij nog steeds bijna een jaar te laat met het regelen van zn apk
304 kudos 2026-06-09 19:06:28 door Zolderkamerheldje op De buurman is er klaar mee
Dat is nog egoïstischer tijdens deze woningcrisis.
2 kudos 2026-06-09 16:09:21 door Peerke16 op De Stelvio opjakkeren
Sorry, maar de grootste etterbakken op een motor rijden doorgaans zo'n 15 jaar oude Japanse supersport en niet op een bmw.
0 kudos 2026-06-09 12:40:36 door geenspam op De Stelvio opjakkeren
BMW motorrijders zijn 10x zo erg als BMW autorijders al is het wel een ander soort volk iha.
-1 kudos 2026-06-09 09:43:44 door derooievanleeuwen op De Stelvio opjakkeren
Je bent jaloers he in je Skoda
-4 kudos 2026-06-08 15:23:50 door Schuurm op Deelnemers Verboden liefde verdacht van kindermisbruik
Te aardig en te duur, levenslang strafwerkkamp.
21 kudos 2026-06-08 10:51:35 door BobdeBauer op Privéjet crasht in Texas
Daar ga je ook niks over horen. Dat is prive
-2 kudos 2026-06-07 19:55:19 door Creatieloos op Tuglife draait
Die Blechtrommel .
0 kudos 2026-06-07 19:12:54 door LaidBack op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@buurmanbaasje | 07-06-26 | 21:08: Hagenezen zijn mijn vrienden!
2 kudos 2026-06-07 19:08:27 door buurmanbaasje op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@LaidBack | 07-06-26 | 20:19: Ik heb geen idee, heb mavo gedaan.. En in Den Haag praten we zeau.
1 kudos 2026-06-07 19:03:48 door Jacob-Dubbel op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@666Paulito | 07-06-26 | 19:36: kind van m'n buurman loopt er ook bij als een halve marokkaan. Hij zegt dat het kind zelf z'n kleding bepaald, anders wordt ie krankjorum. Hij is pas 7.
2 kudos 2026-06-07 19:03:00 door PatrickHatrick op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@Timw12345 | 07-06-26 | 19:37: Geef zelf les, er is inderdaad een onterecht stigma rond het VMBO, maar daar komen wel de meeste van mijn leerlingen vandaan die dit soort gedrag vertonen.
0 kudos 2026-06-07 18:33:02 door VanUitDeZolderkamer op Tuglife draait
Club bizar
-2 kudos 2026-06-07 18:21:25 door Blabberpoepert op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Het kunnen net zo goed basisschoolkinderen zijn
7 kudos 2026-06-07 18:19:50 door LaidBack op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@buurmanbaasje | 07-06-26 | 19:58: Ik heb alleen mavo, maar volgens mij wordt ook op het vmbo uitgelegd wanneer je "is" en "eens" gebruikt.
Voor de rest ben ik het met je eens.
4 kudos 2026-06-07 18:03:53 door Kinkykoots op Tuglife draait
U96
0 kudos 2026-06-07 17:58:07 door buurmanbaasje op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
-weggejorist-
-8 kudos 2026-06-07 17:44:54 door Stummy op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@Timw12345 | 07-06-26 | 19:37: Ik denk het niet Tim.
20 kudos 2026-06-07 17:37:07 door Timw12345 op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Wat is er nu weer mis met VMBO. Ben ook gewoon op VMBO begonnen en functioneer nu op HBO niveau.
22 kudos 2026-06-07 17:36:28 door 666Paulito op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
als je je kind een fatbike en zo'n petje geeft, zal je hier niet veel van aantrekken. het begint bij de opvoeding
1 kudos 2026-06-07 16:14:21 door pietpvv op Pride Utrecht 2026
Nou. die zullen nu wel goed oppassen, en eerst drie keer nadenken voordat ze zoiets zouden doen.
-6 kudos 2026-06-07 15:00:48 door Grote Superknurft op Nieuw gezicht voor ANWB
Je moeder!
-4 kudos 2026-06-07 14:43:41 door Sybjap op Nieuw gezicht voor ANWB
some say...
16 kudos 2026-06-07 14:31:27 door Justsomeone op Nieuw gezicht voor ANWB
Aan al dat grind rond die auto te zien waarschijnlijk zn pa.
30 kudos 2026-06-07 14:19:16 door KadeKapitein op Nieuw gezicht voor ANWB
Franz Hermann
-2 kudos 2026-06-07 08:09:31 door Stummy op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
https://variety.com/2026/film/...
0 kudos 2026-06-05 17:50:22 door Nozemans op Vrouwen en humor...
Dan staan ze er gekleurd op.
1 kudos 2026-06-05 09:07:09 door Ranselaar op Praktijkles natuurkunde
Dan zou ik gewoon een nieuwe maken
9 kudos 2026-06-04 21:11:46 door Fakuris op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
En een "Dumpert Filmt Je Werkplek" opnemen ook nog.
3 kudos 2026-06-02 22:31:02 door DominiqueWeesie op Spoedbezorging
is *
16 kudos 2026-06-02 20:35:47 door Stummy op Oude vent let niet op motorrijders
@jaapstrontaap | 02-06-26 | 22:19: Dat ontken ik toch helemaal niet? Ik heb het toch ook niet over het inleveren van een rijbewijs? Kun je überhaupt begrijpend lezen of doe je gewoon maar wat?
-2 kudos 2026-06-02 20:19:25 door jaapstrontaap op Oude vent let niet op motorrijders
lul niet, die boomer hoort gewoon voorrang te verlenen, als iemand zijn rijbewijs moet inleveren is het die automobilist.
0 kudos 2026-05-31 13:15:19 door R-win82 op Bikiniraceer op zijn plaat
staat toch 'haar'??