DumpStats voor Stummy

134,888 +144594 -9706

Kudos

#311 (Top 0.0973%)

Kudos/dag 18.72
Kudos/reaguursel 21.14
Meeste kudos op 1 reaguursel 1968
Minste kudos op 1 reaguursel -186

6,382

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.89
Topreaguursels 24
Woorden per reaguursel 11.2
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 29
Aantal x weggejorist 107
Geregistreerd op 16-05-2006
Eerste reactie op 21-09-2006

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-13 21:38:06 door upbeat op IJscoman overleden
@Loosecanon | 13-06-26 | 21:21: Ice-T deed de grafrede.

3 kudos 2026-06-13 19:21:20 door Loosecanon op IJscoman overleden
En bij het uitdragen van de kist werd Cold as Ice van Foreigner gedraaid.

-1 kudos 2026-06-13 18:56:04 door 24qv op Kinderbrommer op je auto
En die ouders zijn al zo zielig als slachtoffer van het toeslagenschandaal.

6 kudos 2026-06-10 08:29:44 door persic op Waterbed
Of als ze met die verfroller voor de spiegel staat.

2 kudos 2026-06-09 16:09:21 door Peerke16 op De Stelvio opjakkeren
Sorry, maar de grootste etterbakken op een motor rijden doorgaans zo'n 15 jaar oude Japanse supersport en niet op een bmw.

0 kudos 2026-06-09 12:40:36 door geenspam op De Stelvio opjakkeren
BMW motorrijders zijn 10x zo erg als BMW autorijders al is het wel een ander soort volk iha.

1 kudos 2026-06-07 19:03:48 door Jacob-Dubbel op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@666Paulito | 07-06-26 | 19:36: kind van m'n buurman loopt er ook bij als een halve marokkaan. Hij zegt dat het kind zelf z'n kleding bepaald, anders wordt ie krankjorum. Hij is pas 7.

2 kudos 2026-06-07 19:03:00 door PatrickHatrick op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@Timw12345 | 07-06-26 | 19:37: Geef zelf les, er is inderdaad een onterecht stigma rond het VMBO, maar daar komen wel de meeste van mijn leerlingen vandaan die dit soort gedrag vertonen.

7 kudos 2026-06-07 18:19:50 door LaidBack op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
@buurmanbaasje | 07-06-26 | 19:58: Ik heb alleen mavo, maar volgens mij wordt ook op het vmbo uitgelegd wanneer je "is" en "eens" gebruikt.
Voor de rest ben ik het met je eens.

1 kudos 2026-06-07 16:14:21 door pietpvv op Pride Utrecht 2026
Nou. die zullen nu wel goed oppassen, en eerst drie keer nadenken voordat ze zoiets zouden doen.

16 kudos 2026-06-02 20:35:47 door Stummy op Oude vent let niet op motorrijders
@jaapstrontaap | 02-06-26 | 22:19: Dat ontken ik toch helemaal niet? Ik heb het toch ook niet over het inleveren van een rijbewijs? Kun je überhaupt begrijpend lezen of doe je gewoon maar wat?