17,018 +19314 -2296
Kudos
#4235 (Top 1.3252%)
| Kudos/dag | 3.57 |
| Kudos/reaguursel | 26.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2727 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -133 |
17,018 +19314 -2296
Kudos
#4235 (Top 1.3252%)
| Kudos/dag | 3.57 |
| Kudos/reaguursel | 26.55 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2727 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -133 |
641
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.13 |
| Topreaguursels | 7 |
| Woorden per reaguursel | 12.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 17 |
| Geregistreerd op | 05-06-2013 |
| Eerste reactie op | 05-06-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 08:59:44 door Farthdater op En dan nu het weerbericht voor de komende dagen
Ik dacht dat je zo'n dorst kreeg van XTC/MDMA
5 kudos 2026-06-23 16:40:02 door biboybas op En dan nu het weerbericht voor de komende dagen
Ja, zorg dat je voldoende snuift bij het water drinken, anders kak je in!
-2 kudos 2026-06-21 21:39:25 door je-zuster op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Ik ging toch voor één van de dames..
11 kudos 2026-06-21 16:52:13 door duuveseboer op Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
Ik denk dat ze die allemaal al kennen van het schoonmaken
1 kudos 2026-06-17 06:39:29 door Corsair-Gamer op Het was weer gezellig in de pub
@Foxyfoxtrot | 16-06-26 | 22:05: Je kan beter Z7 lassen, dat gaat wat makkelijker.
-1 kudos 2026-06-16 21:44:00 door Dwingend_Gordijn op Het was weer gezellig in de pub
@Foxyfoxtrot | 16-06-26 | 22:05: dat klopt.
-5 kudos 2026-06-16 20:05:04 door Foxyfoxtrot op Het was weer gezellig in de pub
Ik las Z6 maar dat kan aan mij liggen
-2 kudos 2026-06-09 21:52:20 door Uhoortnogvanons op Mestrekkertje krijgt karma
Hendrikje, spijbelaar.
-2 kudos 2026-06-09 20:54:15 door Stommiie op Mestrekkertje krijgt karma
@Akaatje FUCK! thanks
-4 kudos 2026-06-09 20:08:04 door Hendrik-2112 op Mestrekkertje krijgt karma
@Akaatje | 09-06-26 | 21:55: Schoolmeester
9 kudos 2026-06-09 19:55:22 door Akaatje op Mestrekkertje krijgt karma
GefilmD
0 kudos 2026-05-31 09:02:24 door brie-de-penis op Gitaarmuziek
Ik ben begonnen met gitaarspelen omdat ik dacht dat het me wel een leuke vrouw zou opleveren. Nu heb ik een kamer met 12 gitaren.
2 kudos 2026-05-30 17:28:33 door Stommiie op Gitaarmuziek
@snotYoung: gezien zijn snelle vingers, vingert ie zo alle nattigheid eraf
1 kudos 2026-05-30 16:45:21 door ioozereoh op Gitaarmuziek
tja genoeg tijd in de wia om dit te oefenen.
0 kudos 2026-05-30 16:42:27 door sufkut op Gitaarmuziek
@zylar | 30-05-26 | 18:39: da's alleen rechts hoor!
0 kudos 2026-05-30 16:40:51 door SnotYoung op Gitaarmuziek
Ik denk juist dat ze wél blij is met zijn snelle vingers?
1 kudos 2026-05-30 16:39:05 door zylar op Gitaarmuziek
aan de nagels te zien zal er weinig vrouwmensch zijn.
11 kudos 2026-05-24 21:02:30 door Naregeit op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
@Poopnugget Ander soort mensen bedoel je.
4 kudos 2026-05-24 20:54:46 door KenJijDeSwaffelman op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
@Dirk-teur | 24-05-26 | 22:38: Waar slaat dat op!?
-8 kudos 2026-05-24 20:51:02 door Niebang op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
@Poopnugget | 24-05-26 | 21:50: Ze was lekker die nacht.
-13 kudos 2026-05-24 20:38:28 door Dirk-teur op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
@Poopnugget | 24-05-26 | 21:50: Die zeug laat iedereen wel met rust jaa
23 kudos 2026-05-24 19:50:11 door Poopnugget op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
@Espesbes | 24-05-26 | 21:35: Ik denk met weemoed terug aan Dynamo Open Air. Het jaar met de meeste bezoekers was geloof ik meer dan 100k. Daar durfde ik mijn vriendinnetje gerust alleen te laten rondlopen toen. Ook snachts op de camping. Andere tijden, andere mentaliteit zullen we maar zeggen.
50 kudos 2026-05-24 19:35:42 door Espesbes op Gevecht bij Op Dreef festival Roermond
Metal al helemaal niet
2 kudos 2026-05-21 19:46:33 door Stommiie op Imitator doet een Jesse Pinkmannetje
Dat had best makkelijk opgezocht kunnen worden, thanks anyway! Meer dan terecht overigens, ik krijg spontaan zin om de serie opnieuw te gaan kijken!
7 kudos 2026-05-21 18:27:53 door McGuyer op Imitator doet een Jesse Pinkmannetje
De Oscar voor tv-series heet de Emmy Award en daar heeft Breaking Bad er meerdere van gewonnen.
0 kudos 2026-05-17 22:00:55 door Rest in privacy op RC vliegtuig van groot formaat
@HTWI | 17-05-26 | 18:24:
Reaguurders?
6 kudos 2026-05-17 16:24:05 door HTWI op RC vliegtuig van groot formaat
Sommigen kiezen bewust voor geen kinderen en kunnen een hobby hebben
8 kudos 2026-05-17 15:43:48 door Aarsveer op Klappertje van Alex Márques bij de Moto GP
De zin daarvoor nam hij nog een Davitamon.
8 kudos 2026-05-17 14:54:34 door LiberoHeinzKessler op RC vliegtuig van groot formaat
Een hobby mag geld kosten.
8 kudos 2026-05-17 14:39:02 door Geheelnaarwaarheid op RC vliegtuig van groot formaat
Sommige mensen sparen om hun hobby te bekostigen.
0 kudos 2026-05-10 12:31:58 door de patatgeneratie op Coach geeft wedstrijdbespreking
Wat je wil.
5 kudos 2026-05-10 10:50:03 door HitsigeHenri op Coach geeft wedstrijdbespreking
@ikwilbolletje | 09-05-26 | 23:56: *de puntjes.
2 kudos 2026-05-10 09:17:39 door Superjeap op BAM
*tuktuk
49 kudos 2026-05-09 21:56:34 door ikwilbolletje op Coach geeft wedstrijdbespreking
*detail.
0 kudos 2026-04-03 19:13:55 door Albert_1969 op Militairen oefenen in Rotterdam
En hoe zie je dat aangezien ze helemaal geen herkenningstekens dragen?
-3 kudos 2026-03-25 14:18:31 door Kwaaie tor op Arie neemt je mee in een experiment
Hij heeft het "moet" tegen jezelf zeggen. Dit reaguursel moet je terugnemen.
0 kudos 2026-03-24 13:46:39 door Piet.Beuk op Boompje vellen met .50
Is dat jouw manier om te zeggen dat je groen bent van spijt dat je haar niet kunt krijgen?
0 kudos 2026-01-18 08:34:28 door Krokobillen op Schat ik ben wat later
Waarschijnlijk door een olielekkage
5 kudos 2026-01-01 13:49:47 door ShoarmaSjaak op Drone video 2025/2026
meeste gaan met de step
14 kudos 2025-12-28 10:39:49 door Ronald_Ruck op Hoppa! Star One (Ayreon) live bij Lucky CO, Rijssen
Je hebt gelijk! De drummer Ed Warby is niet genoemd. Maar die staat niet, die zit.
2 kudos 2025-10-05 10:12:47 door Forza_Ruud_Krol op Redding do dia
Je bent een zeikwijf.
-2 kudos 2025-10-05 09:40:53 door TrustMeImAnEngineer op Redding do dia
Wat een kinderachtig gezeik. Die discussie gaat niet over opvang maar over zorg die je ergens wel of niet kan verlenen.
0 kudos 2025-10-05 07:08:23 door ArnoldBraumschweiger op Redding do dia
Ze hebben daar al een Nederlander. Genaamd: Depay…
7 kudos 2025-10-05 07:07:04 door Penis-argrarius op Redding do dia
Deze wel de rest van de homosapiens niet.
-5 kudos 2025-07-31 09:18:51 door CarloColluci op Klassiekert: Midas Dekkers verklapt geheim bij P&W
Dus er bestaat wel een god?
3 kudos 2025-06-21 05:11:25 door Esthertje op Door het gaatje
voorkomen was beter geweest.
42 kudos 2025-06-20 15:14:27 door dikkejenkie op Boottaxi komt even langs
Mooi om te zien hoe Almere bevoorraad wordt.
92 kudos 2025-06-19 21:24:24 door leatherboy69 op Pissige struisvogel
Hij is op dag drie toch gewoon weer opgestaan. Schijnt dat ie vanaf toen het eeuwige leven heeft.
2 kudos 2025-06-15 17:16:25 door Calimerop op Episch natuurbattle
Wat?
0 kudos 2025-06-14 19:58:47 door zoepteveel op Wat een plaat
@Drs. Drachten | 14-06-25 | 21:22: Dank! De remix van Piotr Zylbert is ook niet mis.