DumpStats voor SirBeimer

20,810 +24486 -3676

Kudos

#3377 (Top 1.0567%)

Kudos/dag 8.86
Kudos/reaguursel 14.08
Meeste kudos op 1 reaguursel 1070
Minste kudos op 1 reaguursel -1845

1,478

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.63
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 13.4
Reacties per reaguursel 0.46
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 26
Geregistreerd op 18-01-2020
Eerste reactie op 18-01-2020

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-2 kudos 2026-06-24 16:38:38 door pannekoekmetmosterd op Omgekeerde wereld.
Weet je hoeveel ik moet betalen voor terugleveren?! Doe eens normaal en laat me gewoon gegrond klagen. De winter is te koud, de herfst te nat / koud, lente zie ik geen hand voor ogen door die hoerige kutpollen en zomers moet ik betalen voor licht van een warme ster die zorgt dat mijn magnetron het doet. Hou gewoon je bek.

-1 kudos 2026-06-24 12:25:29 door altijd-guus op Omgekeerde wereld.
Ja, wat kalf zegt en wat denk je dat al die hitte allemaal wel niet gaat kosten? En dat allemaal van mijn belastingcenten!

-1 kudos 2026-06-24 10:45:05 door G.Kalf op Omgekeerde wereld.
Stop jij eens even rap met het beledigen van mijn Nederlandse cultuur van klagen over alles dat je je voor kunt stellen (en zelfs over sommige dingen die je je niet voor kunt stellen)?

-2 kudos 2026-06-23 15:57:55 door jamaarikweethetbeter op Mag jij van jou man
Ik denk dat het juist wel helpt, omdat met satire de discussie een keer openlijk wordt gevoerd. Ze moeten het wel zelf oplossen en niet door verontwaardigde witte Nederlanders.

2 kudos 2026-06-23 14:21:38 door darkracer125 op Heethoofd op de weg
misschien wilde hij zelf wel inhalen in plaats van blokkeren.
en inhalen is hier dus gewoon toegestaan he..

15 kudos 2026-06-23 12:41:47 door Kreezielepiet op Mag jij van jou man
Je mag er doorgaans veel schande van spreken. Maar het echt bespreekbaar maken, wordt dan weer niet gewaardeerd. Dat is Nederland. Er zijn overigens ook landen waar je er ook nog eens geen schande van mag spreken. Daar mag gewoon niets.

2 kudos 2026-06-22 11:00:20 door LaidBack op Close call Vechtdal Rally 2026
Dat is pas sinds 2012, daarvoor was het 80km/u.
Persoonlijk rijd ik vaker in het buitengebied volgens de maximum snelheden die tot 1974 golden.

3 kudos 2026-06-21 15:11:00 door Routine op Wheelie mag toch gewoon?
Je hoeft ook niet overal je mening -ook al is die compleet irrelevant m.b.t. het filmpje- te delen.

2 kudos 2026-06-11 14:37:31 door DominiqueWeesie op Amsterdam krijgt een AZC
@upbeat | 11-06-26 | 06:40:
Dat zal vast wel eens voorkomen. Maar veruit de meeste hvo'ers zijn nooit asielzoeker geweest. Het over-overgrote deel is ooit van buiten de stad naar Amsterdam gekomen voor werk, voor de liefde, om dromen na te jagen. En op een gegeven moment ontspoord.

-3 kudos 2026-06-10 23:47:55 door DominiqueWeesie op Amsterdam krijgt een AZC
Nou, daar valt wel iets op af te dingen.
Ik beschouw mijzelf als in elk geval niet onbeschaafd, ik ben Amsterdammer, en ik heb al een azc in de buurt. Geen probleem, wat mij betreft.
Potvergrutjes SirBeimer, moet je toch je wereldbeeld een beetje aanpassen!

Vlakbij is ook een daklozenopvang, en dat is pas echt een probleem. De gemiddelde dakloze (niet alleen in Amsterdam maar in heel Nederland) is een psychisch tamelijk uitgedaagd persoon, meestal met forse verslavingsproblemen. Dát geeft pas overlast.

Ga gerust vragen bij de politie waar ze meer werk aan hebben: een azc of een hvo. Ik zal het vast verklappen: een hvo.

Ik heb ook niks met Verweggistan en zo. Overlast is overlast. Maar de Verweggiërs leveren veel minder problemen op dan al die, trouwens meestal autochtone, drank- en drugsorgels.

-2 kudos 2026-06-10 11:29:50 door altijd-guus op Achterlijke die aan het inhalen is
Daar gaan wij helemaal niet over....wij kijken wat Joris ons voorlegt en daar is de kous mee af. De spreekwoordelijke kous wel te verstaan! Niet de echte kous, want dat zou raar rijn.

1 kudos 2026-06-08 13:28:38 door Graham op In de islamosfeer...
Er wordt zoveel druk op hen uitgeoefend dat ze op een gegeven moment zelf wel gaan geloven dat ze het 'moeten'. Van dichtbij meegemaakt en zo een leuke dame ineens compleet zien veranderen. Ontzettend jammer.

5 kudos 2026-06-08 11:46:24 door owikzegmaarwat op In de islamosfeer...
ze zijn zo geindoctrineerd/onderdrukt dat de meeste ook wel zullen zeggen inderdaad, dat ze het "zelf willen".

-1 kudos 2026-06-06 14:07:50 door MaikelMaikelsen op Afrikaanse Michael Jackson
Behalve dat je reaguursel een non sequitur is en snorfietsen alleen uiterst witte 60 plussers worden bereden, is het ook nog ontzettend sneu en getuigt het van een ongezonde racistische obsessie.

-1 kudos 2026-05-25 13:48:32 door IIVQ op Peter, dat kan dus niet meer..
Ik woon in de hoofdstad en heb wel wat vrienden die zo zijn (maar wel elke dag een gebakken ei eten en in hun euro-0 dieselauto het land doortuffen) maar niemand die mij (ja, volkskrant-lezer) daar op aankijkt!

5 kudos 2026-05-25 08:53:09 door Hunebedbouwer op Peter, dat kan dus niet meer..
@menniehoennie | 25-05-26 | 10:36: Zal dan ook vooral in de (linkse) steden zo zijn. Hier op het platteland denkt echt niemand zo. Mochten die zg vrienden hier eens komen (liever niet) worden ze knallen gek.

-3 kudos 2026-05-25 08:36:54 door menniehoennie op Peter, dat kan dus niet meer..
Het is doodeng dat er mensen zijn die denken dat deze sketch dicht bij de waarheid ligt. Ga even een weekje van het internet af, is goed voor je.

9 kudos 2026-05-17 14:49:23 door AlexP1981 op Hansie over de nakba
@DraeckEnkelpick | 17-05-26 | 15:16: nee geen echte kop natuurlijk. Wie slaat er nou een spijker op een kop? Wie!?