833 +1030 -197
Kudos
#39008 (Top 12.2059%)
| Kudos/dag | 0.67 |
| Kudos/reaguursel | 5.11 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 70 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -46 |
833 +1030 -197
Kudos
#39008 (Top 12.2059%)
| Kudos/dag | 0.67 |
| Kudos/reaguursel | 5.11 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 70 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -46 |
163
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.13 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 03-02-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 14:29:49 door Commando_Knetter op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Gezellig, Aziaten zijn 1 van de meest beleefde mensen, zelfs beleefder dan de gemiddelde Nederlander dus doe maar ja.
0 kudos 2026-06-24 13:53:28 door Superdroech op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
@tnalpremak | 24-06-26 | 15:43:
Allebeide
0 kudos 2026-06-24 13:43:05 door tnalpremak op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Koreanen of amerikaanse militairen?
-1 kudos 2026-06-24 06:01:55 door GoedFout op Kids moeten toch op tijd naar school?
Je geeft de overheid wel de schuld, maar vlak de Rabobank niet uit.
7 kudos 2026-06-23 21:53:01 door rocspot op Kids moeten toch op tijd naar school?
@Rorodeboot | 23-06-26 | 22:47: Dit rijgedrag is niet goed te praten en ook niet te begrijpen. De veiligheid van de kinderen in je bus en de veiligheid van andere weggebruikers staat voorop…!
Dan komen ze maar wat later aan in de klas.
Dit zegt meer over het karakter van die chauffeur dan over de werkomstandigheden. Scheuren is NoNo met een bus vol kinderen die door de ouders aan iemand worden toevertrouwd die voldoende professionaliteit en verantwoordelijkheid dient te hebben…!
0 kudos 2026-06-23 20:47:11 door Rorodeboot op Kids moeten toch op tijd naar school?
@Freebikerkut | 23-06-26 | 22:09: Ik zei ook dat het gedrag niet goed te praten is maar wel begrijpelijk. En zolang aanbestedingen alleen maar om geld gaat zal er weinig veranderen.
7 kudos 2026-06-23 20:09:41 door Freebikerkut op Kids moeten toch op tijd naar school?
Klaarblijkelijk weet u niet hoe het bij UVO werkt. Het gedrag van de chauffeur is niet goed te praten, maar uw relaas slaat nergens op.
-1 kudos 2026-06-23 09:16:42 door Andy007 op Wist je dat in Finland
iets over bier en tieten
1 kudos 2026-06-23 08:12:21 door Louisvangaal op Ben je jarig?
En gisteren?
-1 kudos 2026-06-19 10:38:29 door LaidBack op Dus daar is het liedje op gebaseerd
In de slaapkamer ligt ze op de rug.
0 kudos 2026-06-18 09:01:45 door Routine op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
@JimW | 17-06-26 | 20:43: Mooie grap van Philippe Geubels. Beter goed gejat denk ik dan maar.
2 kudos 2026-06-17 18:43:11 door JimW op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
Een schelp, en als je 'm aan je oor houdt ruik je de zee.
16 kudos 2026-06-17 18:03:16 door VanUitDeZolderkamer op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
een stinkende kameel
0 kudos 2026-06-12 14:39:43 door Rorodeboot op Lekker dansje
@Risingson | 12-06-26 | 15:55: Ja hem.
-2 kudos 2026-06-12 13:55:18 door Risingson op Lekker dansje
Hem?
1 kudos 2026-06-12 12:08:28 door Cormick op Lekker dansje
Hebben ze samen gedaan
0 kudos 2026-06-11 10:26:11 door Benniewijsnie op Ondertussen op Curaçao
Op
23 kudos 2026-06-10 14:05:40 door JP8926 op Ondertussen op Curaçao
Sinterklaas en zwarte Piet zijn daar ook nog in de historisch juiste context.
1 kudos 2026-06-10 04:00:06 door Dizsaidup op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
@StevenQ | 09-06-26 | 16:50: Hoewel vaak wordt gedacht dat Hugenholtz de hele baan ontwierp, is het circuit feitelijk getekend door een commissie van de KNAC (Koninklijke Nederlandsche Automobiel Club), bijgestaan door adviezen van de Britse oud-coureur Sammy Davis.
De ontwerpers volgden simpelweg de natuurlijke glooiingen en vormen van de Zandvoortse duinen.
Hugenholz heeft enkel het rechte stuk "bedacht" als paradeboulevard voor de toenmalige Duitse bezetters zodat hij dat later als uitbreiding van het reeds bestaande stratencircuit kon gebruiken.
0 kudos 2026-06-09 20:43:52 door Kale-Meester op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
Daar zou het wel een stuk spannender van worden!
1 kudos 2026-06-09 17:31:32 door Mr.Nimbus op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
Destruction Derby!
0 kudos 2026-06-09 17:00:24 door AnoniemeAlcoholist op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
Een looping
2 kudos 2026-06-09 14:50:28 door StevenQ op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
@Sinnerman | 09-06-26 | 13:31:
Overigens ontworpen door Hans Hugenholtz die ook de circuits van Zandvoort, Hockenheim, Jarama en Zolder heeft ontworpen.
1 kudos 2026-06-09 14:14:36 door prachtigmachtigmooi op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
ja en een oversteek zebrapad voor oudjes uit het bingohuis
9 kudos 2026-06-09 11:31:04 door Sinnerman op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
Het enige Formule 1-circuit met een kruising is het Suzuka International Racing Course in Japan. Het circuit heeft de vorm van een acht. De baan snijdt zichzelf niet op hetzelfde niveau, maar het achterste rechte stuk gaat via een viaduct over een ander deel van het circuit heen.
18 kudos 2026-06-09 11:29:39 door dedodododedadada op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
En verkeerslichten.
-5 kudos 2026-06-09 11:17:51 door Pipo der Clown op Howto nieuw F1-circuitje ontwerpen
Nee.
4 kudos 2026-06-08 05:31:54 door Niebang op Burenruzie gaat verkeerd
Van Bianca en haar broer..
3 kudos 2026-06-07 19:53:39 door Creatieloos op Interpretatieve dans compi
Die moest dan ook minder pretigge dingetjes vertolken.
6 kudos 2026-06-07 10:26:48 door Schoenlepel32 op Nieuwe route: dwars door het hek
Nee, gewoon iemand op een scooter
0 kudos 2026-06-06 17:31:18 door Vogelnest op 3..2..1...
Had jij maar op school gezeten.
3 kudos 2026-06-06 15:30:45 door Loosecanon op 3..2..1...
* speelt
-1 kudos 2026-06-03 20:19:49 door hulpgod op Ik ben bij een kunstexpositie
Ach joh, beter dit dan een bijstandsuitkering. Nu doen ze er tenminste nog iets voor.
0 kudos 2026-06-02 19:20:27 door HokesDokus op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
@konijn55 | 02-06-26 | 21:17: Commercieel ja
6 kudos 2026-06-02 19:17:08 door konijn55 op Pols na 1 dag ontslagen bij Tata Steel wegens extreemrechts verleden
Waarschijnlijk zat hij in zijn proeftijd en is het ontslag gratis. Ook al zou het niet gratis zijn, maakt niet uit want het is een commercieel bedrijf en die moeten lekker zelf weten wat ze met hun geld doen.
6 kudos 2026-06-01 12:08:03 door Creatieloos op DIY bladblazer knutselen
Is voor de NS reden om treinen uit te laten vallen.
Bladblazer storing.
0 kudos 2026-05-30 20:48:13 door ThaGuus op Eerste rellen van de avond in Parijs
Je bedoelt aan? Want ze hebben bijna allemaal nog herstelbetalingen nodig voor de schade aan hun overgrootouders.
0 kudos 2026-05-30 20:18:10 door Lux-et-Libertas op Eerste rellen van de avond in Parijs
De postcodeloterij!
0 kudos 2026-05-30 20:12:26 door gerrtjeuh op Eerste rellen van de avond in Parijs
Je schrijft UEFA verkeerd. Verder ben ik het wel met je eens.
2 kudos 2026-05-30 19:47:16 door Johanvb op Eerste rellen van de avond in Parijs
Niet door de FIFA, Niet door de clubs.
Schade aan de stad word betaald door de gemeente, dus door de burger die deze hobby maar moet gedogen, en de schade aan ondernemingen dat noemt risico van het ondernemerschap op een A locatie.
Allemaal geen probleem, zolang Gianni Infantillio zijn cheque maar krijgt voor het gebruik van de IP van de FIFA.
2 kudos 2026-05-30 19:44:56 door Bierendbotje op Eerste rellen van de avond in Parijs
Het zal niet ons belastinggeld zijn.
-1 kudos 2026-05-29 19:49:07 door 666Henk op RE: Paul de Leeuw over virale video's
@Vruchtlozezaadlozing | 29-05-26 | 19:38: misschien even dit kijken
https://www.dumpert.nl/?select...
4 kudos 2026-05-29 17:38:04 door Vruchtlozezaadlozing op RE: Paul de Leeuw over virale video's
jij likt ook altijd aan kinderen?
0 kudos 2026-05-29 07:28:43 door GraafPoly op Ff blokkie om
Er zijn mensen die denken dat dit echt zo werkt. Dat de kans altijd gelijk te verdelen is over het aantal uitkomsten. Echt bizar.
14 kudos 2026-05-27 16:19:16 door gerrtjeuh op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Dan zijn we met rotterdam en amsterdam een beetje te laat
1 kudos 2026-05-27 12:45:09 door noatje1 op Guys ik heb een idee voor de zomer man
Zeg dat dan ook gewoon.
1 kudos 2026-05-25 07:46:02 door Borlaaz op Meer beelden terrasterror Breda
Dat zou zo maar eens de oorzaak kunnen zijn.....
2 kudos 2026-05-25 05:40:54 door SchuivendePanelen op Auto rijdt iets te ver door op de Trailerhelling
Een foto met teveel ongecontroleerde beweging.
3 kudos 2026-05-15 17:00:51 door Dizsaidup op Motorrijder vermaakt zich wel
Een watte?
-4 kudos 2026-05-09 20:12:50 door Liegebeest op Het is bewezen
@LordFido | 09-05-26 | 22:10: Jij bent in ieder geval niet beter in taal.