5,853 +7124 -1271
Kudos
#12212 (Top 3.8212%)
| Kudos/dag | 2.97 |
| Kudos/reaguursel | 16.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 350 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -382 |
5,853 +7124 -1271
Kudos
#12212 (Top 3.8212%)
| Kudos/dag | 2.97 |
| Kudos/reaguursel | 16.92 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 350 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -382 |
346
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.18 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.23 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 15-12-2020 |
| Eerste reactie op | 31-01-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-21 13:28:29 op Als je de klok ff een half jaar terug draait, Brian..
Dat was een goeie vraag geweest ja, maar dat is totaal niet wat hij vroeg. Deze vraag is net zo iets als aan jou of mij vragen of je je een half jaar geleden voor kon stellen dat je promotie hebt gekregen op je werk, nadat je dat net hebt gekregen. Ja.
-10 kudos 2026-06-20 23:06:53 op Das pech, tent weg….
Alleen dan een beetje uitkijken dat je niet elke dag een kleurtje geeft. Dan krijg je dit namelijk.
9 kudos 2026-06-20 18:12:03 op Heftig treinongeluk in India
ik heb gehoord dat de vuilstort daar vaak brandschoon is!
-11 kudos 2026-06-19 21:28:27 op Bezorger gooit pakket over het hek
Niet zo goed opgelet bij natuurkunde vroeger? Alles valt even snel naar beneden...hooguit dat luchtweerstand iets doet, maar in zo'n formaat doos lijkt me dat heel minimaal.
5 kudos 2026-06-19 21:24:20 op Ik eet geen vlees
Ik eet in principe ook geen vlees, maar op vakantie wel en bij iemand anders thuis ook wel. Maar dan puur uit gemakzucht omdat het niet mee valt om in een Georgisch bergdorp een vegetarisch restaurant te vinden.
Op zich is dat concept volgens mij niet zo gek, gewoon een andere manier van minderen dan maar 1x per week vlees.
Zijn/haar uitleg slaat alleen nergens op.
-3 kudos 2026-06-13 21:59:54 op Kan iemand de kraan uitzetten?
Nederlands?
13 kudos 2026-06-13 13:41:24 op Kijk kleine, de honkbal!
Leuke pa dat hij die kindjes erom laat huilen...Je kan natuurlijk ook gewoon goed gedaan zeggen. Dan hebben ze een leuke middag en is hij trots dat hij die bal heeft teruggegooid. Die bal beland thuis toch direct in de schuur.
-9 kudos 2026-06-11 04:09:19 op Slalommen op de snelweg
https://dumpert.nl/item/100152... voor mijn begrip...in het buitenland mag het wel maar in Nederland niet? Of moet je ee zo'n muziekje onder zetten voor de plusjes?
0 kudos 2026-06-08 21:02:04 op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
dat is prima. maar moeten daar die inspiratieloze liedjes en sfeer bij?
0 kudos 2026-05-30 16:53:35 op Politie in Arkansas helpt ganzen van de snelweg
die kleine? lijkt me lang...
19 kudos 2026-05-30 16:47:13 op Bus vs rijinstructeur
kan jij voortaan elk filmpje uitleggen?
-1 kudos 2026-05-29 09:31:32 op Luchthelden vertrekken na inzet
Ik ga zo naar buiten, zal even een filmpje van 3 min maken waarin je mij de deur open ziet doen en weg ziet gaan. Actie op 2:56 zal ik vast verklappen!
0 kudos 2026-05-22 10:05:39 op Admiraal kwam niet opdagen bij Fox News
geef nog even een paar linkes met filmpjes van voorbeelden van dit schaduweffect dan?
-6 kudos 2026-05-19 20:46:40 op Nederlandse safari
@mojo. vet mag je het gerust vinden, maar bijzonder is het allerminst. Veel plekken in Nederland waar je deze beesten bijna wekelijks tegen komt.
0 kudos 2026-05-18 12:14:52 op Moeilijk he
oja joh?
1 kudos 2026-05-18 11:43:50 op Zeldzaam momentje in Yosemite National Park
de enige manier om dit te zien is op een schermpje...
3 kudos 2026-05-17 12:04:36 op Einde verhaal voor team Verstappen.
als je alleen de winst wil zien had je sowieso beter pas op het einde kunnen inschakelen!
6 kudos 2026-05-17 11:33:22 op Race van Max bijna naar de kloten
Ik ben geen coureur, maar als je ziet dat iemand voor je door een klein gaatje over het gras gaat inhalen zou ik (als ik me inbeeld hoe het is wel prof coureur te zijn) denk ik er ook rekening mee houden dat het wellicht fout zou kunnen gaan.
3 kudos 2026-05-16 19:06:32 op Files en extra reistijd verwacht tussen Enschede en Eindhoven
wanneer is je 14e verjaardag? dan kan het dumpert team misschien wel een leuk feestje voor jou en je vriendjes organiseren!
2 kudos 2026-05-10 06:17:49 op BAM
als je mensen aanrijdt draai je op voor de kosten!
8 kudos 2026-05-09 14:55:14 op Hertje is dombo
behoorlijke dombo als je dit 2x doet inderdaad https://www.dumpert.nl/item/10...
13 kudos 2026-05-05 21:39:58 op Motorrodeo
Toeter, toeter, toeter, toeter,
met Romana op de scooter
0 kudos 2026-05-01 22:50:59 op Charles pwnt Trump
-weggejorist-
-2 kudos 2026-04-21 21:01:30 op Mijn tamme rat
Ja? Die balletjes hebben je interesse gewekt?
11 kudos 2026-04-18 18:30:27 op Hij is groen!
Ik denk inderdaad dat ze bij de verzekering echt zitten te wachten op filmpjes van elke simpele kop-staartbotsing
-1 kudos 2026-04-12 15:16:18 op Eenhoorn Joost gespot!
Ik ken jouw referentiekader niet, maar bij mij thuis zo dit groot genoemd worden
9 kudos 2026-04-06 09:32:27 op Regels zijn regels in Duitsland
Oja joh? Heb je al vaak mensen in hun ribben gestoken zien worden? Laat je niet zo gek maken man.
12 kudos 2026-04-04 22:53:47 op Raad het woord
Kartoffelsalat
2 kudos 2026-03-31 20:30:05 op Vraagje van de ambassadeur van stichting homo
is zelfs een heel liedje over: https://www.dumpert.nl/item/71...
0 kudos 2026-03-16 14:54:20 op Like and subscribe
Ik doe dat eigenlijk juist nooit. Zonder like of subscribe gooit youtube de kanalen die ik kijk ook al op mijn feed als er iets nieuws is. Dus waarom zou ik me ergens op abonneren, of dumpjes strooien?
21 kudos 2026-03-06 08:16:42 op Euroborg ontruimingsalarm houdt Groningen al half uur wakker om 3u snachts
Heftig! Bij mij kwam vanacht een groepje dronken jongens door de straat fietsen. Gemiste kans dat ik daar geen filmpje van heb gemaakt besef ik me nu
44 kudos 2026-02-18 20:27:26 op Maduro gespot tijdens carnaval
Als je een plaatje op je outfit nodig hebt om duidelijk te maken hoe je verkleed bent is je outfit niet zo goed gelukt.
-41 kudos 2026-02-08 13:34:53 op Treinmachinist heeft lol
Noem me zuur, maar ik heb echt een schurfthekel aan dit soort opdringerig gedoe in de trein. Ik heb geen zin om je grapjes te horen dus val me er niet mee lastig. Ga lekker op straat staan, kunnen mensen die het graag willen gewoon blijven staan en ik mooi gewoon doorlopen
7 kudos 2026-02-01 18:54:19 op Skilift met zonder vangnet
@Zoindepoepertt, Halbe? Ben jij het?
-13 kudos 2026-01-27 19:54:04 op Buiten spelen pluseen
Leuk. Nog een keer hetzelfde grapje!
8 kudos 2026-01-21 20:05:26 op Confettiparty in Dumpertreeten met Bardo Ellens!
#jesuismetro
70 kudos 2026-01-12 19:24:42 op Kinderlokker vals alarm in Den Dolder
Niks geen uitzondering van tegenwoordig hoor. Kinder wordt al jaren geleerd niet met vreemde mannen mee te gaan. En daar lijkt me helemaal niks mee. Ik weet zeker dat de man dit nu ook prima inziet en er geen enkel probleem van maakt.
17 kudos 2026-01-08 19:04:21 op Roadrage op de A20
Ziek goed gestrooid daar!
2 kudos 2026-01-07 18:02:16 op Stationsplein Utrecht Centraal dicht door sneeuw op Bollendak
Ik vind het persoonlijk niet heel schandalig dat iemand (uploader, maar toevallig ook ikzelf) niet gek vaak rtvutrecht checkt om de laatste lokale nieuwtjes te lezen.
-2 kudos 2026-01-05 21:21:08 op Waar ben ik beland?
Oirschot...
-8 kudos 2025-12-30 20:26:42 op De donuts zitten er weer in
@Bertie. Netflix is begonnen als DVD verhuurder, dus ik zou er niet zo zeker van zijn
3 kudos 2025-12-24 15:36:38 op Jaarlijkse checkup bij Marijke Helwegen
@kapiteinopendeur, heb je met datzelfde argument ook respect voor alle tbs-ers? Die zijn ook gek, doen wat ze willen en trekken zich van niemand iets aan tenslotte
1 kudos 2025-12-15 20:39:56 op Hee, hee Bert!
Denk het wel. Want ik vond er geen hol aan.
0 kudos 2025-12-05 20:31:31 op De poule van NL op het WK
De W van Willem.
11 kudos 2025-12-05 05:19:49 op Ed kan met pensioen
Wil je nu een snoepje?
10 kudos 2025-11-28 17:29:33 op Dames en heren...
Het dier dat het meeste doden veroorzaakt ja. Maar dat komt vooral omdat er 80 triljoen miljoen muggen zijn. Ik loop persoonlijk liever een mug tegen het lijft dan een neushoorn, dus een neushoorn lijkt mij veel gevaarlijk. En ik kom ook nooit op feestjes.
148 kudos 2025-11-25 19:48:34 op De koppen rollen in Hilversum
Zembla, nieuwsuur, journaal, jeugdjournaal l. En vast nog wel meer. De lijst is wel langer dan 2 hoor
7 kudos 2025-11-23 09:35:41 op Zakkenrollerjagers aan het werk in Venetië
Het alternatief is foutcode 15
8 kudos 2025-11-22 18:03:15 op Ilovefatchicks analyseert één van z’n vriendinnen
@rocco. Betalen dikke mensen meer belasting? Waaraan dan? Die paar centen extra btw op die zak chips? Dat zal de staatskas niet gigantisch spekken denk ik...
3 kudos 2025-11-22 13:34:18 op Daar komt mijn pakketje
Jeetje zeg. Jij moet wel heel veel frustratie hebben