DumpStats voor flask

31,560 +41142 -9582

Kudos

#2065 (Top 0.6462%)

Kudos/dag 4.55
Kudos/reaguursel 13.84
Meeste kudos op 1 reaguursel 6623
Minste kudos op 1 reaguursel -263

2,281

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.33
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 20
Reacties per reaguursel 0.36
Meeste reaguursels op 1 dag 15
Aantal x weggejorist 44
Geregistreerd op 28-06-2007
Eerste reactie op 28-06-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

10 kudos 2026-06-11 19:48:55 op Overval op juwelier in Arnhem
Zou vast wel om de Steenstraat gaan denk ik? dat is echt de ghetto van Nederland, Kanaleneiland is er niks bij. Vlakbij zit een Albert Heijn en hebben ze alle producten boven de 10,- uit de schappen gehaald want alles wordt daar gejat.

-18 kudos 2026-06-10 20:33:31 op Mopje du jour
Is dit vanwege een immigrant die een willekeurige blanke persoon de ogen uit steekt en hem vervolgens probeert te onthoofden? En nu de (Nederlandse) media bericht over racisme rellen in Belfast? Ik krijg beetje Lisa vibes, Nee vluchtelingen uit oorlogsgebieden en bananen republieken zijn helemaal niet gevaarlijk move along people!

-11 kudos 2026-05-31 10:40:16 op Dumpert Schatkamer: Homo's
Betutteling en preutsheid heeft hier toch echt huis gehouden, vind het al bijzonder dat Joris deze heeft doorgelaten, vaak bij een heel lichtelijk racistisch grapje wordt je al wegejorrist, 1500km verderop worden tienduizenden mensen kapot geschoten en wij moeten discussiëren of vader en moederdag nog kan aangezien sommige kinderen geen of alleen 1 ouder hebben. De wereld is hardt en moet je niet uit de weg gaan..

-12 kudos 2026-05-23 18:58:00 op Powerbank knalt in de lift
Als je hele dagen die dampen binnenkrijgt wel, keertje heb je mss ff weekje last van maar krijg je niet gelijk kanker oid van.

23 kudos 2026-05-23 10:39:42 op GTI bijna frontaaltje
Vaak is dat anders om, vanuit de ggz adviseren je ze om een Golf te kopen zodat andere zien dat je een klapmongool bent. Daarnaast heb je ook de Mercedes amg'tjes en Audi rs'jes als je klapmongool die in de handel zit van verdovende middelen.

7 kudos 2026-05-23 10:32:12 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
De al over verhuisde familie heeft waarschijnlijk een pro tip gegeven, je hoeft alleen maar te zeggen dat je homosensuele gevoelens hebt voor Erdogan!

40 kudos 2026-05-12 19:06:34 op Auto gestolen
Hier tijd geleden stond een auto half op straat voor t huis, na ongeveer 6 uur toch maar eens kenteken in rdw ingevoerd en stond als gestolen gesignaleerd, politie gebeld. Bleek dat de trut van een eigenaresse peuken had gehaald hier 20 meter verderop en toen ze terug kwam dacht ze dat haar auto was gejat. Maar was dus der handrem vergeten.

30 kudos 2026-05-02 09:35:16 op Troep uit het raam in Rotterdam
Hopelijk hebben ze wat schade en keert waarborgfonds niks uit. Ik vind dat dit soort gasten gewoon af zijn in onze maatschappij. Veel zwaarder straffen.

5 kudos 2026-04-25 20:02:00 op IKEA geweest
Tja laatst paar keer heen en weer gereden met shutting delen op de dakdragers. Daarvoor zijn die dingen toch?

28 kudos 2026-04-24 21:51:26 op Na Loosdrecht is nu IJsselstein aan de beurt
Is beetje dubbel, schijnbaar heeft het in Loosdrecht ook geholpen. Elk dorp waar de inwoners zich tegen asielopvang keert lijkt het uitgesteld of minder groot te worden. En heel eerlijk, hier doen nu heel veel Gutenmenschen hun plasje maar als 1500 mannen die een hele andere beeld hebben van de wereld en vrouwen in je buurt komen wonen vind je dat ook niet leuk.

-3 kudos 2026-04-10 16:10:26 op Viespeuk op de snelweg
Een Audi, waarschijnlijk ging zijn Mattie iets te diep tijdens het pijpen en kwam daardoor spuug reflex.

12 kudos 2026-03-23 15:29:38 op Game over: Lief pinmeisje <3
Ben wel benieuwd wat hier achter zit. Of ze dit zelf heeft bedacht en uitgevoerd. Of dat ze een loverboy heeft met een golf R en behoorlijke noordelijke tongval en Gucci petje.

3 kudos 2026-03-14 15:33:42 op Neergestoken in Rotterdam want verkeerd aangekeken
Jawel voor onze zielige medemens moet ook ruimte zijn. Net zo dat we erg daadkrachtige burgemeesters op Rotterdam en Amsterdam hebben. Die doen waarschijnlijk vertellen hoe afschuwelijk ze het vinden. Wat vreselijk joh, had ik niet zien aankomen. Maar de olifant in de porseleinen kast benoemen ho maar...

27 kudos 2026-03-14 15:28:11 op Neergestoken in Rotterdam want verkeerd aangekeken
Shoarma tent weet zeker van niks. We komen op een kantelpunt. Ben bang dat we over 20-30 jaar zelfde normen en waarden in Nederland hebben als nu in Marokko/Algerije.

12 kudos 2026-03-13 06:45:06 op Bumperklevers aan het knuffelen
Tja, ik dacht altijd new kids een satire serie was, maar als je een dagje in die contreien bent kom je er achter dat het een documentaire is over hoe de mensen daar leven verrekte kudt.

17 kudos 2026-03-12 08:03:53 op Jochem Westhoff van Pow krijgt een klap van stoere kerel
We hebben nu 20 jaar geprobeerd bepaalde bevolkingsgroepen te laten inburgeren, we zijn geen stap verder gekomen. Moeten we niet gewoon vrede mee hebben dat sommige groepen niet samen gaan?

16 kudos 2026-03-12 08:00:42 op Hoe snel is je boot?
Wat een langzaam ding zeg, beetje thai heeft een v8 vrachtwagen diesel op 6 plakjes hout geschroefd en gaat minimaal 2x sneller.

17 kudos 2026-03-09 17:54:01 op Verdachte GO-001
Ik ben echt zo klaar met dat tuig hier in Nederland, gisteren ook wordt gewoon hele Macdonalds tas inclusief eten uit het raam ergens op de a12 geflikkerd. Usual suspects 2 dames met hoofddoekjes en een Mercedes amg. Inburgering is dus na zoveel jaar nog steeds niet gelukt. Wellicht moeten we daar maar gewoon mee stoppen?

-5 kudos 2026-03-06 19:02:50 op Ik sta joesoe op Dumpert
Tja dit soort figuren betaal ik dus waarschijnlijk belasting voor.

-98 kudos 2026-03-04 22:35:24 op 14-jarige viespeuk opgepakt
Sorry hoor maar aanranding? Ik vind dat wel beetje doorslaan. Natuurlijk moet je geen vrouwen ongewild op de bibs slaan. Laatst moest een collega op het matje bij HR komen omdat hij perongeluk een non binaire hij heeft genoemd terwijl hij/zij met "het" wil aangesproken worden.

-6 kudos 2026-02-23 20:58:18 op Mike Skinner ft Underworld ft Fred Again
9 jaar geleden (voelt als de dag van gisteren). heb ik gewerkt bij ADE en stonden we onder de brug bij t rijks museum. Achteraf was dat heel vet!

-4 kudos 2026-02-06 22:09:48 op Roda - Ado stilgeleegd
Dus relatief onschuldig vuurwerk afsteken waar niemand echt gewond raakt maar alleen overlast geeft en behoorlijk irritant is. Is het zelfde dan bewust mensen oplichten, rippen, moorden, enz? Ga eens naar bureau Utrecht kijken van Ewoud, Utrecht is veel minder dan de helft mensen met een migratieachtergrond, maar in dat programma zijn ze toch heel erg vertegenwoordigd.

3 kudos 2026-02-06 07:31:56 op Fenerbahçe fans verwelkomen nieuwe aanwinst N'Golo Kanté
Sowieso in Nederland is het bizar, linkse gute mensch racisme kaart overal opsteken. Laat ze eens naar Bonaire gaan met het Sinterklaas feest, waarschijnlijk krijgen ze dan een hartstilstand... Vond ook typerend dat de Nederlandse Bonairse politie vuurwerk voor hun deur afstak waar je in Nederland een nachtje voor mag brommen.