31,560 +41142 -9582
Kudos
#2065 (Top 0.6462%)
| Kudos/dag | 4.55 |
| Kudos/reaguursel | 13.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6623 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -263 |
31,560 +41142 -9582
Kudos
#2065 (Top 0.6462%)
| Kudos/dag | 4.55 |
| Kudos/reaguursel | 13.84 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6623 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -263 |
2,281
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.33 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 20 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 44 |
| Geregistreerd op | 28-06-2007 |
| Eerste reactie op | 28-06-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-19 21:42:44 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Ben je echt een lul dat je dit meld en upload.
11 kudos 2026-06-11 21:24:31 op Samenvatting uit Belfast
https://www.instagram.com/iama... hier een kanaal met gewoon cijfers en waarom het gewoon niet gaat werken (helaas)
10 kudos 2026-06-11 19:48:55 op Overval op juwelier in Arnhem
Zou vast wel om de Steenstraat gaan denk ik? dat is echt de ghetto van Nederland, Kanaleneiland is er niks bij. Vlakbij zit een Albert Heijn en hebben ze alle producten boven de 10,- uit de schappen gehaald want alles wordt daar gejat.
-18 kudos 2026-06-10 20:33:31 op Mopje du jour
Is dit vanwege een immigrant die een willekeurige blanke persoon de ogen uit steekt en hem vervolgens probeert te onthoofden? En nu de (Nederlandse) media bericht over racisme rellen in Belfast? Ik krijg beetje Lisa vibes, Nee vluchtelingen uit oorlogsgebieden en bananen republieken zijn helemaal niet gevaarlijk move along people!
8 kudos 2026-06-04 21:31:36 op Australiër sloopt cafe in Vietnam
Dat is Thailand Sjors...
-11 kudos 2026-05-31 10:40:16 op Dumpert Schatkamer: Homo's
Betutteling en preutsheid heeft hier toch echt huis gehouden, vind het al bijzonder dat Joris deze heeft doorgelaten, vaak bij een heel lichtelijk racistisch grapje wordt je al wegejorrist, 1500km verderop worden tienduizenden mensen kapot geschoten en wij moeten discussiëren of vader en moederdag nog kan aangezien sommige kinderen geen of alleen 1 ouder hebben. De wereld is hardt en moet je niet uit de weg gaan..
-12 kudos 2026-05-23 18:58:00 op Powerbank knalt in de lift
Als je hele dagen die dampen binnenkrijgt wel, keertje heb je mss ff weekje last van maar krijg je niet gelijk kanker oid van.
25 kudos 2026-05-23 10:43:55 op Horecauitbater is boos op buiteneters
Ik zie een grote parkeerplaats openbare bbq aankomen?
23 kudos 2026-05-23 10:39:42 op GTI bijna frontaaltje
Vaak is dat anders om, vanuit de ggz adviseren je ze om een Golf te kopen zodat andere zien dat je een klapmongool bent. Daarnaast heb je ook de Mercedes amg'tjes en Audi rs'jes als je klapmongool die in de handel zit van verdovende middelen.
7 kudos 2026-05-23 10:32:12 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
De al over verhuisde familie heeft waarschijnlijk een pro tip gegeven, je hoeft alleen maar te zeggen dat je homosensuele gevoelens hebt voor Erdogan!
13 kudos 2026-05-18 12:53:37 op Conner Leahy over technologie, Kaag luistert aandachtig
Met je zelf spelen op de tinder foto van je nichtje telt niet mee hé!
0 kudos 2026-05-17 09:23:08 op Boem in Bangkok
-weggejorist-
40 kudos 2026-05-12 19:06:34 op Auto gestolen
Hier tijd geleden stond een auto half op straat voor t huis, na ongeveer 6 uur toch maar eens kenteken in rdw ingevoerd en stond als gestolen gesignaleerd, politie gebeld. Bleek dat de trut van een eigenaresse peuken had gehaald hier 20 meter verderop en toen ze terug kwam dacht ze dat haar auto was gejat. Maar was dus der handrem vergeten.
0 kudos 2026-05-02 09:37:04 op Troep uit het raam in Rotterdam
-weggejorist-
30 kudos 2026-05-02 09:35:16 op Troep uit het raam in Rotterdam
Hopelijk hebben ze wat schade en keert waarborgfonds niks uit. Ik vind dat dit soort gasten gewoon af zijn in onze maatschappij. Veel zwaarder straffen.
51 kudos 2026-04-28 20:58:23 op Met z'n drietjes de helling op
Maar waarom lopen ze er niet omheen?
7 kudos 2026-04-25 20:28:41 op Mevrouw is boos op de plisie
Ben benieuwd wanneer de maïs hakselaar bij de politie wordt geleverd.
5 kudos 2026-04-25 20:02:00 op IKEA geweest
Tja laatst paar keer heen en weer gereden met shutting delen op de dakdragers. Daarvoor zijn die dingen toch?
28 kudos 2026-04-24 21:51:26 op Na Loosdrecht is nu IJsselstein aan de beurt
Is beetje dubbel, schijnbaar heeft het in Loosdrecht ook geholpen. Elk dorp waar de inwoners zich tegen asielopvang keert lijkt het uitgesteld of minder groot te worden. En heel eerlijk, hier doen nu heel veel Gutenmenschen hun plasje maar als 1500 mannen die een hele andere beeld hebben van de wereld en vrouwen in je buurt komen wonen vind je dat ook niet leuk.
1 kudos 2026-04-18 22:01:49 op Gerard Joling gaat knokken met biergooiert
Als dat geen neuken wordt!
25 kudos 2026-04-16 19:06:05 op Ben te traag als ik bestemming zoek vind agro gek
Kijk s.v.p beetje uit met dit soort types, voordat je het weet steken ze je in de fik tegenwoordig....
-3 kudos 2026-04-10 16:10:26 op Viespeuk op de snelweg
Een Audi, waarschijnlijk ging zijn Mattie iets te diep tijdens het pijpen en kwam daardoor spuug reflex.
3 kudos 2026-03-31 19:52:49 op Waar zit de knop van die hottub nou?
Damn, deze dame is behoorlijk wulps zo te zien +1
33 kudos 2026-03-25 07:54:12 op Pakketdief jat verjaardagscadeau 2 jarig meisje
Wtf omgekeerde wereld, ze moeten gewoon met de tengels van andermans spullen afblijven. Whats next? Winkel moet maar geen spullen buiten tentoonstellen?
12 kudos 2026-03-23 15:29:38 op Game over: Lief pinmeisje <3
Ben wel benieuwd wat hier achter zit. Of ze dit zelf heeft bedacht en uitgevoerd. Of dat ze een loverboy heeft met een golf R en behoorlijke noordelijke tongval en Gucci petje.
3 kudos 2026-03-14 15:33:42 op Neergestoken in Rotterdam want verkeerd aangekeken
Jawel voor onze zielige medemens moet ook ruimte zijn. Net zo dat we erg daadkrachtige burgemeesters op Rotterdam en Amsterdam hebben. Die doen waarschijnlijk vertellen hoe afschuwelijk ze het vinden. Wat vreselijk joh, had ik niet zien aankomen. Maar de olifant in de porseleinen kast benoemen ho maar...
27 kudos 2026-03-14 15:28:11 op Neergestoken in Rotterdam want verkeerd aangekeken
Shoarma tent weet zeker van niks. We komen op een kantelpunt. Ben bang dat we over 20-30 jaar zelfde normen en waarden in Nederland hebben als nu in Marokko/Algerije.
12 kudos 2026-03-13 06:45:06 op Bumperklevers aan het knuffelen
Tja, ik dacht altijd new kids een satire serie was, maar als je een dagje in die contreien bent kom je er achter dat het een documentaire is over hoe de mensen daar leven verrekte kudt.
17 kudos 2026-03-12 08:03:53 op Jochem Westhoff van Pow krijgt een klap van stoere kerel
We hebben nu 20 jaar geprobeerd bepaalde bevolkingsgroepen te laten inburgeren, we zijn geen stap verder gekomen. Moeten we niet gewoon vrede mee hebben dat sommige groepen niet samen gaan?
16 kudos 2026-03-12 08:00:42 op Hoe snel is je boot?
Wat een langzaam ding zeg, beetje thai heeft een v8 vrachtwagen diesel op 6 plakjes hout geschroefd en gaat minimaal 2x sneller.
17 kudos 2026-03-09 17:54:01 op Verdachte GO-001
Ik ben echt zo klaar met dat tuig hier in Nederland, gisteren ook wordt gewoon hele Macdonalds tas inclusief eten uit het raam ergens op de a12 geflikkerd. Usual suspects 2 dames met hoofddoekjes en een Mercedes amg. Inburgering is dus na zoveel jaar nog steeds niet gelukt. Wellicht moeten we daar maar gewoon mee stoppen?
2 kudos 2026-03-08 22:54:15 op Aandachtmevrouw krijgt aandacht
Is koeltoer.
-5 kudos 2026-03-06 19:02:50 op Ik sta joesoe op Dumpert
Tja dit soort figuren betaal ik dus waarschijnlijk belasting voor.
2 kudos 2026-03-06 12:54:51 op Motor F3-wagen doet boem tijdens vrije training Melbourne
Ah, ze hebben daar dus ook de ecoBoom motoren van Ford ?
0 kudos 2026-03-06 07:37:22 op Euroborg ontruimingsalarm houdt Groningen al half uur wakker om 3u snachts
-weggejorist-
-98 kudos 2026-03-04 22:35:24 op 14-jarige viespeuk opgepakt
Sorry hoor maar aanranding? Ik vind dat wel beetje doorslaan. Natuurlijk moet je geen vrouwen ongewild op de bibs slaan. Laatst moest een collega op het matje bij HR komen omdat hij perongeluk een non binaire hij heeft genoemd terwijl hij/zij met "het" wil aangesproken worden.
-8 kudos 2026-02-25 06:28:35 op Dikke vuurbal bij het oliepompstation Kaleykino voor de Druzhba-oliepijpleiding
@Dennoe | 25-02-26 | 03:33:
Expansiedrift zoals RU China, en VS ook heeft? Vooral plekken waar grondstoffen zitten. Als ooit de olie echt bijna op dreigt te raken zal de mens zich grotendeels uitroeien...
-6 kudos 2026-02-23 20:58:18 op Mike Skinner ft Underworld ft Fred Again
9 jaar geleden (voelt als de dag van gisteren). heb ik gewerkt bij ADE en stonden we onder de brug bij t rijks museum. Achteraf was dat heel vet!
7 kudos 2026-02-22 20:30:28 op Alweer die fiets gestolen
Dave droevink, wist niet dat hij nog bestond!
6 kudos 2026-02-20 19:01:44 op Vrouwen supporten vrouwen
Is dit kraantje pappie?
1 kudos 2026-02-20 09:12:34 op Pauperkabouter wordt berooft van z'n horloge
Waarschijnlijk hebben die gasten teveel mdma gedaan in hun tiener jaren.
5 kudos 2026-02-20 09:11:13 op Pauperkabouter wordt berooft van z'n horloge
"Vanavond gaan we met zijn 4'en dood" en zelfs dat weet hij helaas niet realiseren...
4 kudos 2026-02-19 21:38:54 op Reactie Erben op Olympisch record zoon Joep
Moet je maar geen bril kopen bij Charlie tempel
1 kudos 2026-02-19 19:12:57 op My mom only sells Fans
Deze vrouw doet dit al jaren, voordat ai een ding is.
0 kudos 2026-02-18 20:29:13 op Pakketbezorger discussieert respectvol met Politie
-weggejorist-
-2 kudos 2026-02-12 07:31:05 op Wennemars piswoest tijdens interview
Klinkt een beetje als een fatbike bestuurder na een ongeval.
-4 kudos 2026-02-06 22:09:48 op Roda - Ado stilgeleegd
Dus relatief onschuldig vuurwerk afsteken waar niemand echt gewond raakt maar alleen overlast geeft en behoorlijk irritant is. Is het zelfde dan bewust mensen oplichten, rippen, moorden, enz? Ga eens naar bureau Utrecht kijken van Ewoud, Utrecht is veel minder dan de helft mensen met een migratieachtergrond, maar in dat programma zijn ze toch heel erg vertegenwoordigd.
12 kudos 2026-02-06 21:37:04 op Oplichter vermomd als PostNL bezorger
Vreselijke wat voor ratten we in onze samenleving zijn genesteld.
3 kudos 2026-02-06 07:31:56 op Fenerbahçe fans verwelkomen nieuwe aanwinst N'Golo Kanté
Sowieso in Nederland is het bizar, linkse gute mensch racisme kaart overal opsteken. Laat ze eens naar Bonaire gaan met het Sinterklaas feest, waarschijnlijk krijgen ze dan een hartstilstand... Vond ook typerend dat de Nederlandse Bonairse politie vuurwerk voor hun deur afstak waar je in Nederland een nachtje voor mag brommen.
7 kudos 2026-02-03 21:51:37 op Gemeente Leeuwarden maakt een foutje
Sybrand krijgt dit jaar een bonus contant van 734k zeker?