23,741 +27952 -4211
Kudos
#2882 (Top 0.9018%)
| Kudos/dag | 24.32 |
| Kudos/reaguursel | 9.83 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1016 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -272 |
23,741 +27952 -4211
Kudos
#2882 (Top 0.9018%)
| Kudos/dag | 24.32 |
| Kudos/reaguursel | 9.83 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1016 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -272 |
2,416
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.48 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 9.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.22 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 19 |
| Aantal x weggejorist | 42 |
| Geregistreerd op | 04-09-2023 |
| Eerste reactie op | 22-10-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 18:15:49 door Parabolicus op Een showpik in het verkeer
@Dweeziltje | 24-06-26 | 18:56: Nee, zo'n showpik ben jij niet, jij weet wel beter.
-1 kudos 2026-06-24 17:39:36 door zes op Een showpik in het verkeer
wat een heerlijk passend deuntje er ook bij.
2 kudos 2026-06-24 17:04:41 door Retne op Een showpik in het verkeer
@Dweeziltje | 24-06-26 | 18:56: Ik ook.
-3 kudos 2026-06-24 16:56:38 door Dweeziltje op Een showpik in het verkeer
Ik denk aan geile neuk seks.
1 kudos 2026-06-24 16:35:49 door Tiemeltje op Geen zin om je tuin bij te houden?
@Parabolicus: En ik buig van harte voor jouw sportiviteit.
0 kudos 2026-06-24 15:31:46 door FlamoesGarnaal op Even de hangstoel stabiliseren
zijn vrouw is ook groter dan hem. Kom op, de bredere schouders dragen de zwaardere lasten in deze woke maatschappij
1 kudos 2026-06-24 08:02:32 door comentator op Even de hangstoel stabiliseren
Oke, een nieuwe stelling broer. Mag jouw vrouw je helpen?
1 kudos 2026-06-24 06:02:05 door Wakemeister op Even de hangstoel stabiliseren
Herkenbaar overigens.
1 kudos 2026-06-23 20:13:37 door Parabolicus op Geen zin om je tuin bij te houden?
@Tiemeltje | 23-06-26 | 21:07: touché!
2 kudos 2026-06-23 20:09:45 door Parabolicus op Even de hangstoel stabiliseren
@pietpvv | 23-06-26 | 21:51: maakt niet uit, ook dat zal 'm niet opvallen.
-2 kudos 2026-06-23 19:51:56 door pietpvv op Even de hangstoel stabiliseren
Wat heeft ze precies verholpen dan ?
1 kudos 2026-06-23 19:25:56 door BennieDeKok op Geen zin om je tuin bij te houden?
Ik weet niet hoevaak jij verhuist naar de andere kant van de wereld.
1 kudos 2026-06-23 19:07:15 door T0venaar op Geen zin om je tuin bij te houden?
blinde vink.
5 kudos 2026-06-23 19:07:06 door Tiemeltje op Geen zin om je tuin bij te houden?
Nee en ja en je naam is lekker ironisch.
4 kudos 2026-06-22 11:10:54 door ikdenkwat op Ja, maar nu zeg ik snel "mannen"
Ja dán wordt alles anders.
1 kudos 2026-06-21 15:11:46 door Parabolicus op Onweer vanuit Ameland!
@owikzegmaarwat | 21-06-26 | 17:02: Het spijt mij enorm dat ik dat niet heb meegekregen, 1000 maal excuus.
1 kudos 2026-06-21 15:10:37 door prachtigmachtigmooi op Onweer vanuit Ameland!
@owikzegmaarwat | 21-06-26 | 17:02: nee dat werd gezegd op bliksemdetectie.nl en daar heeft het nieuws het van overgenomen...
3 kudos 2026-06-21 15:09:11 door Dweeziltje op Onweer vanuit Ameland!
@owikzegmaarwat | 21-06-26 | 17:02: Ik had heus niet verwacht die 'ie ze zelf geteld had.
-3 kudos 2026-06-21 15:02:25 door owikzegmaarwat op Onweer vanuit Ameland!
ja, dat zeiden ze in het nieuws inderdaad.
-4 kudos 2026-06-21 13:18:31 door Mytire op De man met de hamer, dat ben jij
Als 'ie überhaupt nog leeft.
5 kudos 2026-06-21 11:19:07 door Wakemeister op Overwachte wildwaterbaan
Als je er nou een week of zes eens niet aan zit, dan buldert het op een gegeven moment vanzelf naar buiten.
0 kudos 2026-06-21 11:09:22 door owikzegmaarwat op Nederland - Zweden
Om een of andere reden was hij bij de wedstrijd, geen idee waarom.
13 kudos 2026-06-21 10:26:22 door Plofcavia op Nederland - Zweden
Ik snapte er ook niks van, maar de tag zegt ishowspeed. Even opgezocht en ben erachter gekomen dat het nog steeds een kutpost is.
1 kudos 2026-06-20 10:31:25 door Plankveurdekop op ALARM: extreme hitte!
Mwah, met drie tegelijk krijg ik last van mijn ogen want je wil toch alles zien...
2 kudos 2026-06-18 21:28:27 door iceteaslet op Muziek verenigt
Ja dat hebben ze! azijnzeiker....
Dit deuntje is 'Scotland the Brave' en spelen ze maar al te graag in het buitenland om hun land te eren
26 kudos 2026-06-18 16:52:08 door Dizsaidup op Muziek verenigt
Ze hadden eerder gewerkt aan een groter repertoire maar daar zat geen Schot in.
7 kudos 2026-06-17 18:29:53 door Dwayne Wayne op Opa heeft de skills nog
Mijn opa ging ook ondersteboven de trap af bij Monuta.
-2 kudos 2026-06-17 17:52:09 door Johanvb op Goh dat doen ze thuis nou nooit!
Weet een man pas wat hij mist
0 kudos 2026-06-17 11:12:42 door DJBuddyFoxy op Opa heeft de skills nog
Maar ook niet meer.
11 kudos 2026-06-16 17:25:24 door Horstink op Vozinha is nu al de man van dit WK
Omdat hij volgers erbij heeft is hij de grote man? Ik word echt oud…
3 kudos 2026-06-15 19:58:19 door Vwiend op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
*banaanbrekend
-3 kudos 2026-06-15 19:49:52 door klokjerond op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Baanbrekend noemen we dat Parabolicus
0 kudos 2026-06-15 16:50:46 door Baron von Vunshousen op Kwark op maandag
Hey is wel duidelijk dat jouw smaak plastic is.
7 kudos 2026-06-13 08:26:39 door Petskast op Toy Story Challenge
Amateur.
-1 kudos 2026-06-06 08:49:20 door kanikerwataandoen op Mannenhumor op trilplaat
@OttO1916 | 06-06-26 | 10:40: fout
-4 kudos 2026-06-06 08:40:11 door OttO1916 op Mannenhumor op trilplaat
Duitsers zijn niet grappig
-1 kudos 2026-06-04 06:36:24 door threeheadedmonkey op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
@snap dat dan! | 03-06-26 | 21:49: Nee hoor. Had er zelf ook eentje:
https://nl.wikipedia.org/wiki/...
0 kudos 2026-06-03 19:49:58 door snap dat dan! op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
@Zolderkamerheldje | 03-06-26 | 20:29: je schrijft walkman verkeerd.
-17 kudos 2026-06-03 18:29:02 door Zolderkamerheldje op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Nouja vroegah hadden we hooguit een mp3 of ipod waar je via je oortjes gewoon een ander nummer kon opzetten. Of ik weet mijn phillips"joggingproof" disc-man nog wel dat ding haperde meer tijdens het fietsen dan mijn speakers bij een inkomend telefoontje. Zo heel wat nostalgie.
2 kudos 2026-06-01 01:53:54 door pietpvv op Dorstig verhuisweertje
Noodstop met een Canta, dacht het niet hoor.
-2 kudos 2026-05-31 16:49:24 door Badderbeest! op Finale spaghetti-eetwedstrijd
Is vol dan toch vol?
0 kudos 2026-05-31 15:08:46 door Luchtbakker op Jan Paul van Hecke wordt uitgezwaaid door het hele dorp
Nee dat doen ze alleen als ze thuiskomen.
-4 kudos 2026-05-31 13:43:47 door ikvindhelemaalmooi op Motorrijder speelt klaarover
*liev. Godverdomme.
12 kudos 2026-05-30 09:56:09 door jacques racekak op Man wordt boos van mijn geluid
Uploaderd zelf en de ladyboy naast hem?
10 kudos 2026-05-29 21:48:41 door RW00 op Water is rots-smoothie
@Stuk-tuig | 29-05-26 | 23:10: Het één sluit het andere niet uit hè,
-13 kudos 2026-05-29 21:10:46 door Stuk-tuig op Water is rots-smoothie
Mevrouw was wiskundige voor de F1 en dan schrijf je zoiets
4 kudos 2026-05-27 19:12:54 door SevenThreeSeven op Zweefvliegmanmeneer met skills
Waarom zou dit AI zijn? Met de juiste energy management kan dit met een zweefvliegtuig. Wel moet je de manoeuvre ingaan met zoveel mogelijk energie in de vorm van snelheid. Die snelheid kan omgezet worden in hoogte (eerste deel van de looping), de hoogte wordt vervolgens weer omgezet in snelheid (tweede deel van de looping). De totale energie loopt door weerstand langzaam terug, dus je kunt dit niet eindeloos herhalen. Maar met genoeg aanvangsenergie en een efficiënt zweefvliegtuig (weinig weerstand) kunnen 3 loopings mogelijk zijn.
0 kudos 2026-05-26 21:10:43 door Pimmetjes op Collega wordt geëlektrocuteerd
Hij heeft waarschijnlijk zelf het heel onder spanning gezet. Was alleen vergeten zijn collega in te lichten.
6 kudos 2026-05-26 20:00:43 door Kameleon4 op Collega wordt geëlektrocuteerd
of een hele grote hekel aan je collega dat je de kans niet onbenut laat hem en flinke trap te verkopen
10 kudos 2026-05-26 19:48:24 door Kenny0031 op Collega wordt geëlektrocuteerd
Schat in dat het niet de eerste keer is dat dit gebeurd.