DumpStats voor Parabolicus 👶

23,741 +27952 -4211

Kudos

#2882 (Top 0.9018%)

Kudos/dag 24.32
Kudos/reaguursel 9.83
Meeste kudos op 1 reaguursel 1016
Minste kudos op 1 reaguursel -272

2,416

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.48
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 9.3
Reacties per reaguursel 0.22
Meeste reaguursels op 1 dag 19
Aantal x weggejorist 42
Geregistreerd op 04-09-2023
Eerste reactie op 22-10-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-21 15:11:46 door Parabolicus op Onweer vanuit Ameland!
@owikzegmaarwat | 21-06-26 | 17:02: Het spijt mij enorm dat ik dat niet heb meegekregen, 1000 maal excuus.

1 kudos 2026-06-21 15:10:37 door prachtigmachtigmooi op Onweer vanuit Ameland!
@owikzegmaarwat | 21-06-26 | 17:02: nee dat werd gezegd op bliksemdetectie.nl en daar heeft het nieuws het van overgenomen...

3 kudos 2026-06-21 15:09:11 door Dweeziltje op Onweer vanuit Ameland!
@owikzegmaarwat | 21-06-26 | 17:02: Ik had heus niet verwacht die 'ie ze zelf geteld had.

5 kudos 2026-06-21 11:19:07 door Wakemeister op Overwachte wildwaterbaan
Als je er nou een week of zes eens niet aan zit, dan buldert het op een gegeven moment vanzelf naar buiten.

13 kudos 2026-06-21 10:26:22 door Plofcavia op Nederland - Zweden
Ik snapte er ook niks van, maar de tag zegt ishowspeed. Even opgezocht en ben erachter gekomen dat het nog steeds een kutpost is.

2 kudos 2026-06-18 21:28:27 door iceteaslet op Muziek verenigt
Ja dat hebben ze! azijnzeiker....

Dit deuntje is 'Scotland the Brave' en spelen ze maar al te graag in het buitenland om hun land te eren

26 kudos 2026-06-18 16:52:08 door Dizsaidup op Muziek verenigt
Ze hadden eerder gewerkt aan een groter repertoire maar daar zat geen Schot in.

-17 kudos 2026-06-03 18:29:02 door Zolderkamerheldje op Fietsjoch heeft moeite met fietsen
Nouja vroegah hadden we hooguit een mp3 of ipod waar je via je oortjes gewoon een ander nummer kon opzetten. Of ik weet mijn phillips"joggingproof" disc-man nog wel dat ding haperde meer tijdens het fietsen dan mijn speakers bij een inkomend telefoontje. Zo heel wat nostalgie.

10 kudos 2026-05-29 21:48:41 door RW00 op Water is rots-smoothie
@Stuk-tuig | 29-05-26 | 23:10: Het één sluit het andere niet uit hè,

4 kudos 2026-05-27 19:12:54 door SevenThreeSeven op Zweefvliegmanmeneer met skills
Waarom zou dit AI zijn? Met de juiste energy management kan dit met een zweefvliegtuig. Wel moet je de manoeuvre ingaan met zoveel mogelijk energie in de vorm van snelheid. Die snelheid kan omgezet worden in hoogte (eerste deel van de looping), de hoogte wordt vervolgens weer omgezet in snelheid (tweede deel van de looping). De totale energie loopt door weerstand langzaam terug, dus je kunt dit niet eindeloos herhalen. Maar met genoeg aanvangsenergie en een efficiënt zweefvliegtuig (weinig weerstand) kunnen 3 loopings mogelijk zijn.