DumpStats voor Laylawolfheart

16,159 +16860 -701

Kudos

#4500 (Top 1.4081%)

Kudos/dag 4.16
Kudos/reaguursel 59.19
Meeste kudos op 1 reaguursel 2346
Minste kudos op 1 reaguursel -171

273

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.07
Topreaguursels 6
Woorden per reaguursel 16.4
Reacties per reaguursel 0.45
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 8
Geregistreerd op 05-11-2015
Eerste reactie op 05-11-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-16 11:16:13 door Comitatus op Schotse kilten in aantocht
@Buitenboordlongen69 | 16-06-26 | 11:53: Klopt. Maar als je van bijna niemand naar 10% van de bevolking gaat, noem je dat normaal gesproken een succesverhaal. Het zijn toch 35 miljoen mensen.
PS: Voetbal (10%) is tegenwoordig 3e sport in USA, na NFL (36%) en NBA (17%) maar voor MLB (9%).

3 kudos 2026-06-16 10:19:50 door Pannekoek25 op Schotse kilten in aantocht
@buitenboordlongen90: wel mooi als men met percentages gaat gooien vanuit een onderbuikgevoel. Of heb je daadwerkelijk onderbouwde cijfers?

15 kudos 2026-06-16 10:17:44 door LoganRoy op Schotse kilten in aantocht
Dit is Scottish Heritage Night, georganiseerd door het Amerikaanse Red Sox. Tijdens een Amerikaanse baseballwedstrijd. Zal mij niet verbazen wanneer de doedelzak-spelers zelf Amerikaan zijn. De Amerikaanse cultuur is op veel vlakken idd armoedig maar rondom sportevenementen zijn ze professioneels.

5 kudos 2026-06-06 08:13:13 door menniehoennie op Hey Chef, volgens mij niet jouw fiets!!!
Ben jij 10 jaar oud ofzo? Op oude barrels rijden is al zo oud als de fiets zelf in de randstad. Junkies jatten fietsen, dronken mensen kopen die fietsen na het uitgaan en de junkies jatten die fiets een paar dagen later weer. De cirkel des levens.

1 kudos 2026-06-05 17:33:35 door Greenhorn op Praktijkles natuurkunde
Ik vind het altijd grappig als men 15-jarigen beticht van slechte ontwikkeling en onwetendheid en dan diezelfde groep mensen daar de schuld voor geeft. Je moet de schuld toch echt zoeken bij 1 generatie oudere mensen. Probeer de 35 tot 45 jarigen eens..

-3 kudos 2026-06-05 12:59:13 door MadM op Praktijkles natuurkunde
Want dit gebeurde 40 jaar geleden natuurlijk noooooit... Kom op zeg treinsurfen (en de ongelukken die daarbij horen) is van alle tijden.

1 kudos 2026-06-05 11:16:04 door PisFinger op Praktijkles natuurkunde
@Ozziepixel | 05-06-26 | 11:51:
En in Duitsland staat er 15.000 Volt met 16 2/3 Hz op de bovenleiding. Dat prikt behoorlijk.

5 kudos 2026-06-05 11:13:17 door LocoMotion op Praktijkles natuurkunde
@Dirk-teur | 05-06-26 | 10:44: Het gaat niet om baldadigheid, maar om interesse hoe de natuur (en dus onze techniek) werkt. Ik merk dit ook wel op werk, op random plakken hoe weinig mensen afweten van natuurkunde, of chemie/biologie. Volgens mij geven alle scholen gewoon voldoendes zonder daadwerkelijk de kinderen iets te leren voor later. Kinderen zijn veel meer bezig met trends die influencers pushen, hoe ze online gezien worden en dus vooral korte termijn dopamine die dus later niet weten hoe dingen werken. Er is thans nog een probleem. Niet weten hoe iets werkt is geen probleem als je niet op een trein klimt want je weet niet hoe het werkt. Het is de ophits cultuur (eens gezien op het internet en doe ook eens dan) plus de voorzichtigheid die ontbreekt wat gevaarlijk is.

42 kudos 2026-06-05 08:50:35 door Pipo der Clown op Praktijkles natuurkunde
@Dirk-teur:
Jij bent al zolang je hier aanwezig bent vermoeiend. Je reaguursels zijn vermoeiend en je gedraagt je als een zure kut met zand erin. Hou op of ga je moeder maar weer met je persoonlijkheid lastigvallen.

-55 kudos 2026-06-05 08:44:16 door Dirk-teur op Praktijkles natuurkunde
Dit getuigt dat jij de illusie hebt dat in 'jouw tijd' de 15-jarigen niet onbevreesd en baldadig waren.
Verkapte 'vroeger was alles beter' en 'de nieuwe generatie is verpest' comments zijn vermoeiend.

1 kudos 2026-06-04 18:21:44 door commadoore2.0 op Zielige brakechecker
@wakkerbier. Het mooie is dat er een terugroep actie op deze auto is vanwege een te slecht rempedaal

3 kudos 2026-06-04 09:23:58 door ShakespeareanTragedy op Ff op de foto met Mads Mikkelsen
Hij komt onder de hoede vandaan van Nicholas Wrinding Refn, The Pusher, Valhalla Rising,
die twee zijn samen groot geworden. Maar hij blijft terugkeren naar relatief kleine Deense producties zoals bijvoorbeeld Jagten en Just Another Round van Thomas Vinterberg. Eigenlijk alles van de drie heren is de moeite waard, zonder alle tamme, beperkende invloed van Hollywood. Deense cinema, echt geweldig.

-1 kudos 2026-06-04 09:18:14 door rawa op Zielige brakechecker
Daarvoor moet je wel de noodrem assist uitschakelen en leg dat dan maar uit aan de politie.

0 kudos 2026-05-17 22:11:37 door Toewan op Auto met Feyenoord-supporters uitgebrand
@Broek der Broeken | 17-05-26 | 19:18: Zeg ik dan ergens dat het gerechtvaardigd is? Ik reageer op de 2e zin van Layla.
Auto in de fik steken omdat iemand anders een supporter is van een andere club is triest. Zonde van de VW ID-4.

-1 kudos 2026-05-17 17:03:20 door Opzeauwteneauw op Hansie over de nakba
Ja, de aandacht voor islamitische feestdagen is uit proportie, maar je kan niet zeggen dat we christelijke feesten niet vieren. Ik wordt gallisch van die passion. Maar ieder z'n ding

0 kudos 2026-05-17 15:35:34 door Toewan op Auto met Feyenoord-supporters uitgebrand
Het was voor de Ajax supporter niet even kut dit seizoen, het hele seizoen is kut voor hen. Maar ze hebben geluk, ze mogen nog minimaal 1 wedstrijd spelen om weer flitsend Ajax voetbal te laten zien. En misschien halen ze zelfs de finale! (van de play-offs)

0 kudos 2026-05-15 12:13:09 door curryworstspecial op Frisbeebaas
als je op google maps wat rondkijkt dan zie je best heel wat natuur zoals akkers en velden. kan je mooi van op afstand naar kijken want dat zijn allemaal eigendommen. anders hier en daar een klein bosje, oja en het strand is er ook.

-2 kudos 2026-05-15 12:00:44 door Wateenaccountnaamzeg op Frisbeebaas
@Dommezet | 15-05-26 | 13:46: Ja want natuur van welk ander land dan ook vergelijken heeft zin, we hebben hier niet de oppervlakte voor een tropische jungle noch het klimaat. Bovendien, wat we hebben word al sinds jaar en dag erg goed beheert in ons land.

0 kudos 2026-05-15 11:46:25 door Dommezet op Frisbeebaas
@MojoNL | 15-05-26 | 13:43:
Nee hoor. Helemaal niet. Maar als je iets van de wereld gezien hebt. Dan kun je met de meest roze bril op, niet van mening zijn dat wij hier nog natuur hebben. Het is echt appels met peren vergelijken.

1 kudos 2026-05-15 11:43:56 door MojoNL op Frisbeebaas
@Dommezet | Zo... jij bent echt verzuurd zeg. Volgens mij is het glas bij jou niet half leeg, maar afgewassen, afgedroogd en in de kast gezet

-1 kudos 2026-05-15 11:36:07 door Dommezet op Frisbeebaas
@MojoNL | 15-05-26 | 12:48:
Natuur in Nederland. Die Natura 2000 gebieden bedoel je?
Dat is geen natuur, maar kunstmatig instandhouden van wat reststukken konijnenzand. Waar ze in het verleden niet de moeite voor hebben genomen om dit om te vormen naar landbouw grond. In Nederland hebben wij geen echte ongerepte natuur maar.
We geven 20 miljard per 10 jaar uit om die 'natuur' in stand te houden zoals wij denken dat niet moet zijn.

-1 kudos 2026-05-15 11:02:22 door altijd-guus op Kom spelen vriend
Dit is een hond op leeftijd die gewoon van zijn welverdiende pensioen ligt te genieten...

-1 kudos 2026-05-15 10:55:50 door altijd-guus op Frisbeebaas
Het had natuurlijk nog veel Amerikaanser kunnen zijn, als ie probeerde met een vuurwapen het rollende ding tot stoppen te dwingen.

1 kudos 2026-05-15 10:51:15 door pietjansen op Frisbeebaas
@MojoNL | 15-05-26 | 12:48: liever niet, het is er nu nog rustig...

6 kudos 2026-05-15 10:48:54 door MojoNL op Frisbeebaas
@Dommezet | Tip van flip, zoek de natuur in nederland eens op. Zal je verbazen hoe mooi het is!

2 kudos 2026-05-15 10:47:47 door Plofcavia op Frisbeebaas
@Dommezet | 15-05-26 | 12:31: ik weet niet waar jij woont, maar hier hebben we gelukkig nog zat natuur. Kijk gewoon iets verder van een grote stand vandaan en je zult versteld staan.

-8 kudos 2026-05-15 10:31:01 door Dommezet op Frisbeebaas
Ach, daar hebben ze tenminste nog natuur.
Hier is alles volgebouwd met saaie en eenvormige VINEX-wijken.