41,785 +48025 -6240
Kudos
#1408 (Top 0.4406%)
| Kudos/dag | 9.07 |
| Kudos/reaguursel | 16.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1015 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -286 |
41,785 +48025 -6240
Kudos
#1408 (Top 0.4406%)
| Kudos/dag | 9.07 |
| Kudos/reaguursel | 16.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1015 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -286 |
2,466
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.54 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 13 |
| Reacties per reaguursel | 0.34 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 14 |
| Aantal x weggejorist | 63 |
| Geregistreerd op | 12-11-2013 |
| Eerste reactie op | 13-11-2013 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 16:33:29 door Routine op Donkere dagen voor HalperNL
Oh dus omdat het elders kan, moet het kunnen? Heb je die gedachte wel eens wat verder uitgedacht of is dat een te lastige opgave?
1 kudos 2026-06-22 15:47:38 door Sjaak_trekhaak88 op Donkere dagen voor HalperNL
kan het er? ja helaas wel. is het de normaalste zaak van de wereld nee. is prostitutie strafbaar in thailand, ja wordt er iets aan gedaan nee. maar ook daar is het iets heel smerigs
-4 kudos 2026-06-21 15:14:25 door ikken11 op Express bezorging door DHL
Nee je koopt alleen nog bij een webshop die verstuurd met een voor jouw goede bezorgdienst. Zoniet koop je bij een fysieke winkel. Ik geef dat ook altijd bij een webshop aan. Bij een aantal kreeg ik bericht dat ze het met de "juiste" bezorgdienst willen versturen.
15 kudos 2026-06-21 15:05:40 door RuudVlo op Express bezorging door DHL
Wat houd je tegen?
-1 kudos 2026-06-20 11:15:37 door DeSpuitendeZuiger op Dumpert stormbulletin: Rolwolk Brouwersdam
'Oosterzon'
0 kudos 2026-06-07 06:02:05 door FockmySocks op File aan de pomp
@Stofwolk456 | 06-06-26 | 19:21: Kwallen hebben geen ruggengraat!
4 kudos 2026-06-06 17:21:38 door Stofwolk456 op File aan de pomp
was dat niet je ruggegraat?
1 kudos 2026-06-06 17:14:00 door duke_nukem op File aan de pomp
Beter kunnen = hier Dumpen.
1 kudos 2026-06-05 14:58:40 door John McClane op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Zulken ze niet heel erg vinden, een varken is niet haram, in tegenstelling tot varkensvlees.
10 kudos 2026-06-05 14:45:23 door Naamzonderspaties op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Ik wel, ik vond het gedoe.
6 kudos 2026-05-31 18:26:05 door lancyyyy op Ballonboys vluchten de flat uit
Hun moeder had ze beter door kunnen slikken
0 kudos 2026-05-31 18:06:07 door izeren-lukbealch op Ballonboys vluchten de flat uit
-weggejorist-
-7 kudos 2026-05-31 10:44:37 door dikkejenkie op Oproep aan reagluurder in de lift
Ik eet graag een Knopper.
-13 kudos 2026-05-31 09:42:44 door Scarfie op Oproep aan reagluurder in de lift
Het a4'tje is nu naar de knoppen.
-4 kudos 2026-05-30 18:19:51 door MadMaxManiac op Undercover politie identificeert als wegpiraat
Het kenteken begint zo te zien met R-75....., verrekte aardappel.
6 kudos 2026-05-29 17:56:27 door Broekepoeper op RE: Paul de Leeuw over virale video's
je raad het nooit!
1 kudos 2026-05-18 20:06:15 door pietpvv op Heel normaal in Rotterdam Zuid
Ja, haal jeugdzorg erbij, daar knappen ze vast van op.
19 kudos 2026-05-18 16:43:34 door aequum est aequum op Heel normaal in Rotterdam Zuid
Ik heb een beter idee. Haal het betreffende gezin uit Nederland.
0 kudos 2026-05-18 00:12:50 door Viesbillendoekje op Nieuw jurkje gekocht
Dat was haar jurkje voor opa vroeger, toen haar schaamlippen nog niet onder het stofje uitkwamen.
0 kudos 2026-05-17 18:24:51 door Badderbeest! op Nieuw jurkje gekocht
Dat is dus geen kleedje, het is de nachtjapon van je oma.
2 kudos 2026-05-17 12:16:11 door Kroegtijgert op Bericht aan alle buurjongens
@Schweinstieffel | 17-05-26 | 13:32: Lijkt meer op een Herman Brood
2 kudos 2026-05-17 11:49:37 door larsp1982 op Nieuw jurkje gekocht
Prikken daar ook van die tepels doorheen?
2 kudos 2026-05-17 11:32:42 door Schweinstieffel op Bericht aan alle buurjongens
Dat is nou eenmaal de stijl van picasso...
4 kudos 2026-05-17 11:12:59 door supermax op Nieuw jurkje gekocht
Haha nee over te televisie!
36 kudos 2026-05-17 10:24:25 door Ruitn op Nieuw jurkje gekocht
En heeft je oma misschien ook zo'n kleindochter?
0 kudos 2026-05-15 12:17:03 door Rest in privacy op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
-weggejorist-
4 kudos 2026-05-14 08:08:10 door Het Vragevuur op Marokkaanse NL-ers missen wat
*benoemt
4 kudos 2026-05-06 14:25:37 door ShoarmaSjaak op Man verkoopt pizza vanaf z'n balkon
Dat is Zweeds..
28 kudos 2026-05-06 12:45:48 door Dezedoethetvastwel1 op Man verkoopt pizza vanaf z'n balkon
Gatver. Met ananas?
0 kudos 2026-04-26 16:06:41 door Voppa op Wie gaat hier in de fout?
-weggejorist-
0 kudos 2026-04-15 07:42:52 door MikeTheMedic op Man in elektrische rolstoel in brand gestoken in Utrecht
Wat denk je! Alsof je voor het opzettelijk veroorzaken van zwaar lichamelijk letsel een foei gesprek krijgt? Natuurlijk niet! En laat alsjeblieft het eeuwige lulverhaal over softe D66 rechters achterwege, rechters spreken recht aan de hand van het Wetboek van Strsfrecht
13 kudos 2026-04-12 17:23:55 door insane op Ventje wordt geëlektrocuteerd door de deur
@Saekerhett | 12-04-26 | 18:12: En dan wordt hij zeker door het Voltallige publiek uiteJouled?
27 kudos 2026-04-12 16:12:47 door Saekerhett op Ventje wordt geëlektrocuteerd door de deur
Mijn ohm maakt ook altijd zulke grappen op de verjaardag, maar de laatste jaren komt er watt weerstand op.
-2 kudos 2026-04-05 09:39:24 door Brainy op Crash in Zeeland
*gehalte. Stomme app.
-2 kudos 2026-04-05 09:38:50 door Brainy op Crash in Zeeland
Beetje triest. Mevrouw ziet haar auto in de prak gereden worden. Is moedig genoeg om naar buiten te rennen en probeert zelfs eentje in de kraag te grijpen. Ik zeg niet dat we niet een heel groot probleem in Nederland hebben, maar om nu alle mensen met hogere melatonin gehakt in de huid over één kam te scheren helpt ook niemand.
-1 kudos 2026-04-04 14:26:15 door Kroegtijgert op Ga weg met je R8
@nlnoob | 04-04-26 | 14:57: Niet mijn huis, maar die bestaan zeker!
https://www.google.nl/maps/@51...
2 kudos 2026-04-04 12:57:05 door nlnoob op Ga weg met je R8
Haha, jouw huis heeft alleen een voetgangerspad als toegang?
-1 kudos 2026-04-04 11:14:49 door Kroegtijgert op Ga weg met je R8
@Aapjesmaker | 04-04-26 | 11:53: Je denkt te luxe. Hoog in een (bejaarden)flat is ook nog een optie.
12 kudos 2026-04-04 09:53:38 door Aapjesmaker op Ga weg met je R8
Tja de meeste mensen hebben tegenwoordig natuurlijk een onbeperkt budget om een huis op een droomlocatie te kopen, beetje raar dat deze oma daar niet voor gekozen heeft.
-1 kudos 2026-03-29 07:33:46 door roger1122 op Een high
Haaitje
1 kudos 2026-03-22 09:32:35 door Free-J.T op Agent houd van kinderen te duwen
Jep, en de politie lijkt machteloos te staan.
Zelfs als je aangifte doet van mishandeling/vandalisme/intimidatie krijg je standaard het antwoord van de politie dat het eigenlijk geen nut heeft want... Minderjarig.
Sterker nog! Ze ontmoedigen je actief bij het politiebureau als je aangifte wilt doen.
Dus dan zeg je "Prima! De eerst volgende keer rijdt ik één van deze schijtjongeren aan met mijn auto"
Waarop ze snel zeggen "Maar dat is strafbaar!"
Oh dus aangifte doen heeft wel zin? Vervolgens kijken ze je aan met schaapachtige ogen bij de balie.
5 kudos 2026-03-13 23:03:38 door NSFWFTW op Een keer wat anders als schieten op een overvaller
Toch een stap vooruit ten opzichte van vergassen...
10 kudos 2026-03-05 20:54:45 door Falxx op Meisje (19) mishandeld en bijna verkracht in Rotterdam
De uitleg is simpeler dan je denkt. Er is een reden dat dit soort mannen nooit hun families meenemen.
2 kudos 2026-02-27 17:08:27 door Purifier op Afgelopen met de herrie
En het dak vloog eraf, tenminste delen ervan.
2 kudos 2026-02-21 13:50:30 door darkracer125 op Commentaar op bezorger
mensen moeten gewoon respect tonen voor het eigendom van een ander.
en niet verontwaardigt reageren als ze er op aangesproken worden.
-4 kudos 2026-02-21 12:28:07 door John McClane op Commentaar op bezorger
Tuurlijk niet, je bent toch geen 18 meer.
Bovendien, als hij niet tegen een plastic zakje kan, ben ik benieuwd wat er in een hagelbui gebeurt.
-12 kudos 2026-02-21 11:37:07 door gvr144 op Commentaar op bezorger
Het is een vervoersmiddel, snap niet dat mensen er zoveel waarde aan hechten. Zet hem anders in een museum als je auto's zo spannend vindt.
-14 kudos 2026-02-21 11:18:04 door CasSs op Commentaar op bezorger
Ik heb geen auto nodig om m'n eigenwaarde omhoog te halen.
1 kudos 2026-02-21 11:10:52 door Greenhorn op Gebruikt schaatspak van Jutta
Ow, ik dacht allemaal lek.
2 kudos 2026-02-13 07:39:20 door putput123 op Idioot snijdt af en schopt tegen buitenspiegel
@Enjoylife | 13-02-26 | 07:30: Kap eens met dat "gedoogd", dat is al tig jaren niet meer.