889 +1028 -139
Kudos
#39792 (Top 12.4513%)
| Kudos/dag | 27.78 |
| Kudos/reaguursel | 10.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 136 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -41 |
889 +1028 -139
Kudos
#39792 (Top 12.4513%)
| Kudos/dag | 27.78 |
| Kudos/reaguursel | 10.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 136 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -41 |
81
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.53 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.56 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 23-05-2026 |
| Eerste reactie op | 23-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
10 kudos 2026-06-25 08:16:24 door JaqueBalzak op Belangrijke tip met deze hitte: drink goed!
Je zult je maar druk maken om het uiterlijk van anderen. En nee, ik heb zelf geen tattoos.
1 kudos 2026-06-25 05:05:37 door Andy007 op Hé, hallo, jij ook hier?
@vanonder | 24-06-26 | 23:09: Ik wel. Ik zal zeggen ga bier halen.
2 kudos 2026-06-25 04:49:52 door LieverSudoDanZwitsal op Hé, hallo, jij ook hier?
Als is het het laatste dat ik doe.
1 kudos 2026-06-24 23:17:22 door Muschuuu op Hé, hallo, jij ook hier?
Het is wat het is
-2 kudos 2026-06-24 21:27:02 door lollielikker01 op Het wordt warm
En de uiers niet te vergeten.
7 kudos 2026-06-24 21:09:12 door vanonder op Hé, hallo, jij ook hier?
Komt wel erg dichtbij nu het 90 graden hier op zolder is. al weet ik niet hoe ik moet reageren als zij opeens hier naast mij zit.
8 kudos 2026-06-24 20:56:23 door Deauddoener op Hé, hallo, jij ook hier?
@dikkejenkie | 24-06-26 | 22:45: meer is niet nodig
36 kudos 2026-06-24 20:50:01 door Lelijke_aap op Hé, hallo, jij ook hier?
Maar wel klaargekomen.
-5 kudos 2026-06-24 20:45:03 door dikkejenkie op Hé, hallo, jij ook hier?
Het is 90 graden binnen, na 10 seconden ben je waarschijnlijk al helemaal kapot.
1 kudos 2026-06-22 16:38:32 door wtfishieraandehand op Donkere dagen voor HalperNL
Ja, maar dan zal je wel eerst je slurf moeten laten choppen toch?
1 kudos 2026-06-22 13:36:24 door Kanhetnietlatensorry op Hittegolf!
@sandaal_met_sokken | 22-06-26 | 13:28: Deze ventilatoren ken ik, zijn van het merk "Placebo".
Die werken wel.
-3 kudos 2026-06-22 11:28:33 door sandaal_met_sokken op Hittegolf!
Het werkt niet, sterker nog, TV scherm wordt warm. Dus het omgekeerde effect.
5 kudos 2026-06-21 17:25:19 door PietjeMietje op Man staart in trein Den Haag
@jamaarikweethetbeter | 21-06-26 | 16:48: want? Die gast is toeterlam. Hoezo is het dan opeens mijn probleem? Ik heb het al druk genoeg met mijn eigen simpele leven
4 kudos 2026-06-21 14:48:52 door jamaarikweethetbeter op Man staart in trein Den Haag
Toch wel een beetje helaas.
0 kudos 2026-06-20 17:09:49 door Schurk01 op Geen blije tuters dit WK
Je verwart ze met Marokkanen en Syriërs.
-1 kudos 2026-06-19 07:18:53 door Stoorzendert op Spiegeloefening voor reaguurders
Juist wel! Als je dit op het slagveld doet, dan weet de vijand zich daar geen raad mee.
8 kudos 2026-06-16 19:39:50 door HenkieWanky op Megaflitsbiem in Rotterdam vannacht
dan moet je niet zo over je heen laten lopen
6 kudos 2026-06-16 19:30:30 door BertHoeMeinWille op Megaflitsbiem in Rotterdam vannacht
Inmiddels ook al in andere steden.
-5 kudos 2026-06-15 09:25:41 door Halfweg op Concessies doen
Doei!
2 kudos 2026-06-15 07:52:14 door ZusAntigoon op Concessies doen
Prima, beginnen we met jou.
-1 kudos 2026-06-14 10:10:20 door Uhoortnogvanons op Geen vuilnismannen nodig
https://eenvandaag.avrotros.nl...
-11 kudos 2026-06-14 08:27:16 door HarryHuidfluit op Geen vuilnismannen nodig
Ja, eens, daar wordt te makkelijk gedacht over het dumpen van afval, maar denk maar niet dat 'wij' er zelf geen aandeel in hebben. Jaarlijks worden er vanuit Europa honderden duizenden tonnen plastic "geëxporteerd" naar landen in Azië, juist omdat ze daar niet zo nauw kijken (no pun intended). Deze export is feitelijk gewoon een afvaldump naar landen met minder strenge regulering.
0 kudos 2026-06-13 13:56:11 door Britt_Dekkers_Zadel op Meisje heeft pookoehh gemaek
stinkpiemol
1 kudos 2026-06-13 13:27:56 door Geitenkaas_met_nootjes op Meisje heeft pookoehh gemaek
@ioozereoh | 13-06-26 | 15:11: Ik het ook niet eens met deze exacte verwoording, maar zelf persoonlijk vind ik vrijheid van meningsUITING belangrijk genoeg om niet op te roepen tot censuur
-3 kudos 2026-06-13 13:11:21 door ioozereoh op Meisje heeft pookoehh gemaek
wauw ik hoop op een verwijdering. en ban van een jaar. wat een asociale opmerking.
-4 kudos 2026-06-11 13:50:28 door SpaceVogel op Rob houdt van vlees
O goshi de manosfeer is best ingewikkeld he?
7 kudos 2026-06-11 13:30:26 door ConkerTheKing op Rob houdt van vlees
Er is genoeg vlees te koop in de Efteling. Het klinkt nogal egoïstisch van je om anderen hun plezier niet te gunnen. Wat betreft halal ben ik het iets meer met je eens, want het halal is simpelweg minder diervriendelijk (en vaak dan de enige optie om te kiezen).
2 kudos 2026-06-10 14:05:11 door Ietsbeteronderlegd op Gorilla Kiyomasa heeft net ruzie gehad met z'n vriend
Bokito ergo sum
-1 kudos 2026-06-10 08:23:24 door Frikandeltje op Mestrekkertje krijgt karma
1 moeder mag toch wel?
13 kudos 2026-06-10 06:39:27 door markstar1963 op De buurman is er klaar mee
Knap ontdekt hoor!
42 kudos 2026-06-10 06:34:42 door LookingatmyMonkey op De buurman is er klaar mee
Heel goed Tjarda!
0 kudos 2026-06-09 12:33:28 door ArieKuifKanarie op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
@B0R3AT | 09-06-26 | 09:45: Natuurlijk, kies maar een plooi...
6 kudos 2026-06-09 07:45:59 door B0R3AT op Open sollicitatie reaguurdersrelatie
Hoe dikker het mokkel des te meer opties voor mijn wokkel.
1 kudos 2026-06-07 08:45:25 door MakeEarthGreatAgain op Integreren kun je leren!
@knoflookwindje | 07-06-26 | 08:30: dat zijn vooral bejaarden die een aantal jaren hun Nederlandse pensioen daar komen spenderen. Je kunt er wat van vinden, maar Spanje verdient er wel lekker mee en uiteindelijk gaan ze toch dood zonder dat ze daar een tweede generatie achterlaten die ontspoord is.
1 kudos 2026-06-07 07:36:26 door zup op Straat van Monaco
U kent de eigenaren persoonlijk begrijp ik uit uw relaas?
5 kudos 2026-06-07 06:30:41 door knoflookwindje op Integreren kun je leren!
Ach, Nederlanders die naar bijvoorbeeld Spanje emigreren zijn doorgaans niet veel anders. Die spreken na decennia ook nog geen woord Spaans. En daar vind ik ook wat van.
15 kudos 2026-06-06 22:39:24 door EftelingDefenseForce op Straat van Monaco
Je wordt niet rijk van hard werken...
18 kudos 2026-06-06 21:40:31 door Pjotr K op Integreren kun je leren!
Er zit een verschil tussen kunnen en willen
5 kudos 2026-06-06 21:33:09 door Pb82 op Straat van Monaco
klopt dit 99% ten koste van andere. Maar de meeste onder ons denken daarvanders over omdat ze eigenlijk hopen het ooit ook zo te maken. Sukkels
13 kudos 2026-06-06 21:27:37 door Cesare Lombroso op Straat van Monaco
De meeste van deze mensen zijn vooral rijk door anderen voor zich te laten werken, of teren op het geld van pappa en mamma.
21 kudos 2026-06-06 21:13:13 door sufferfromligma op Integreren kun je leren!
En niet te vergeten een HBO-opleiding aan het afronden zijn. Alleen maar respect.
2 kudos 2026-06-06 13:16:18 door HitsigeHenri op Freek heeft een pokemon gevangen
Prikkelbaar ook
5 kudos 2026-05-28 07:37:28 door Flow op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Dat is totaal niet wat Ruud zegt, maar wat zo'n kansloze als jij er van maakt.
8 kudos 2026-05-28 06:26:49 door ZusAntigoon op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Triest, die haat en hoon
-18 kudos 2026-05-24 00:34:08 door Gehaktballer op Ik wil iedereen helpen
wauw zo diep van je...