DumpStats voor Herenzeventien 👶

889 +1028 -139

Kudos

#39792 (Top 12.4513%)

Kudos/dag 27.78
Kudos/reaguursel 10.98
Meeste kudos op 1 reaguursel 136
Minste kudos op 1 reaguursel -41

81

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.53
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.8
Reacties per reaguursel 0.56
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 23-05-2026
Eerste reactie op 23-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

7 kudos 2026-06-24 21:09:12 door vanonder op Hé, hallo, jij ook hier?
Komt wel erg dichtbij nu het 90 graden hier op zolder is. al weet ik niet hoe ik moet reageren als zij opeens hier naast mij zit.

1 kudos 2026-06-22 13:36:24 door Kanhetnietlatensorry op Hittegolf!
@sandaal_met_sokken | 22-06-26 | 13:28: Deze ventilatoren ken ik, zijn van het merk "Placebo".
Die werken wel.

-3 kudos 2026-06-22 11:28:33 door sandaal_met_sokken op Hittegolf!
Het werkt niet, sterker nog, TV scherm wordt warm. Dus het omgekeerde effect.

5 kudos 2026-06-21 17:25:19 door PietjeMietje op Man staart in trein Den Haag
@jamaarikweethetbeter | 21-06-26 | 16:48: want? Die gast is toeterlam. Hoezo is het dan opeens mijn probleem? Ik heb het al druk genoeg met mijn eigen simpele leven

-11 kudos 2026-06-14 08:27:16 door HarryHuidfluit op Geen vuilnismannen nodig
Ja, eens, daar wordt te makkelijk gedacht over het dumpen van afval, maar denk maar niet dat 'wij' er zelf geen aandeel in hebben. Jaarlijks worden er vanuit Europa honderden duizenden tonnen plastic "geëxporteerd" naar landen in Azië, juist omdat ze daar niet zo nauw kijken (no pun intended). Deze export is feitelijk gewoon een afvaldump naar landen met minder strenge regulering.

1 kudos 2026-06-13 13:27:56 door Geitenkaas_met_nootjes op Meisje heeft pookoehh gemaek
@ioozereoh | 13-06-26 | 15:11: Ik het ook niet eens met deze exacte verwoording, maar zelf persoonlijk vind ik vrijheid van meningsUITING belangrijk genoeg om niet op te roepen tot censuur

7 kudos 2026-06-11 13:30:26 door ConkerTheKing op Rob houdt van vlees
Er is genoeg vlees te koop in de Efteling. Het klinkt nogal egoïstisch van je om anderen hun plezier niet te gunnen. Wat betreft halal ben ik het iets meer met je eens, want het halal is simpelweg minder diervriendelijk (en vaak dan de enige optie om te kiezen).

1 kudos 2026-06-07 08:45:25 door MakeEarthGreatAgain op Integreren kun je leren!
@knoflookwindje | 07-06-26 | 08:30: dat zijn vooral bejaarden die een aantal jaren hun Nederlandse pensioen daar komen spenderen. Je kunt er wat van vinden, maar Spanje verdient er wel lekker mee en uiteindelijk gaan ze toch dood zonder dat ze daar een tweede generatie achterlaten die ontspoord is.

1 kudos 2026-06-07 07:36:26 door zup op Straat van Monaco
U kent de eigenaren persoonlijk begrijp ik uit uw relaas?

5 kudos 2026-06-07 06:30:41 door knoflookwindje op Integreren kun je leren!
Ach, Nederlanders die naar bijvoorbeeld Spanje emigreren zijn doorgaans niet veel anders. Die spreken na decennia ook nog geen woord Spaans. En daar vind ik ook wat van.

5 kudos 2026-06-06 21:33:09 door Pb82 op Straat van Monaco
klopt dit 99% ten koste van andere. Maar de meeste onder ons denken daarvanders over omdat ze eigenlijk hopen het ooit ook zo te maken. Sukkels

13 kudos 2026-06-06 21:27:37 door Cesare Lombroso op Straat van Monaco
De meeste van deze mensen zijn vooral rijk door anderen voor zich te laten werken, of teren op het geld van pappa en mamma.