DumpStats voor Grootdenker

10,147 +11314 -1167

Kudos

#7339 (Top 2.2964%)

Kudos/dag 5.84
Kudos/reaguursel 14.11
Meeste kudos op 1 reaguursel 657
Minste kudos op 1 reaguursel -194

719

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.41
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 13.6
Reacties per reaguursel 0.4
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 21-09-2021
Eerste reactie op 21-09-2021

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-05 17:11:04 door Erelid op PottenbakTV
@zup | 05-06-26 | 14:52: 26e verjaardag?

0 kudos 2026-06-05 14:46:54 door jfk1968 op PottenbakTV
@zup | 05-06-26 | 14:52: Ouwe pedo dat je bent.

1 kudos 2026-06-05 13:24:30 door Grootdenker op PottenbakTV
@Niffio. De asbak was bij ons voor vaderdag. Mijn moeder kreeg een keukenschort van crêpepapier.

1 kudos 2026-06-05 12:52:13 door zup op PottenbakTV
Afgelopen weekend vierden we de 26e verjaardag van mijn schoonmoeder en toen hadden wij het toevallig ook over dit onderwerp, hier maken ze nu voor Vaderdag van die leuke bakjes waar je je Snus in kunt bewaren.

2 kudos 2026-06-05 12:43:41 door Niffio op PottenbakTV
Haha ja, voor moederdag. Mensen die na 1980 geboren zijn denken dat dit een grap is.

Dezelfde leraar van de school die de hele dag met een pijp voor de klas stond ging uitleggen dat roken super ongezond is.

10 kudos 2026-06-05 12:42:49 door befklets op PottenbakTV
Nee dat is niet verantwoord natuurlijk. Wel (fiets)sleutelbakjes, dat is hetzelfde lelijke ding maar dan zonder die inkepingen langs de rand.

0 kudos 2026-02-27 08:51:46 door Grootdenker op pov
Heb geen tijd voor een nieuwe upload. Sta net mijn vrachtwagen achteruit in te steken.

2 kudos 2026-02-27 08:43:46 door Pietak op pov
je moet alléén niet 1 stuurfoutje maken

5 kudos 2026-02-27 08:36:45 door TheUglyNakedTruth op pov
Graag je poging uploaden zodat we dat kunnen beoordelen

6 kudos 2025-09-22 14:04:37 door henkslaaf op Mooi, en nu samen een vlot bouwen.
Dus gebeurt overal. Dit krijg je als je als Defensie geen alternatief biedt voor na uitzending. Dan gaan mensen (kennis) naar de private sector. En iedereen weet hoe de private sector werkt. Dan ben je het haasje als je snel toch kennis nodig hebt.

10 kudos 2025-09-22 09:43:08 door LordPerceval op Mooi, en nu samen een vlot bouwen.
@Opzeauwteneauw | 22-09-25 | 10:21: in dat geval adviseer ik je de artikelen in o.a. Follow the Money eens tot je te nemen over zijn bedrijf Triangular Group. Oldboys netwerk

26 kudos 2025-09-22 08:21:17 door Opzeauwteneauw op Mooi, en nu samen een vlot bouwen.
@LordPerceval | 22-09-25 | 10:17: Nee, dankzij z'n eigen harde werk en jarenlange keiharde inzet voor ons allemaal. Dat hij nu laat zien hoe zwaar dat werk is in tv-programma's maakt het niet opeens 'dankzij de overheid'

2 kudos 2025-07-11 11:32:16 door mknl op Man in bus is verliefd op verdrijvingsvlak
Nee, dashcammer laat wederom ruimte voor het busje.. het busje laat helemaal niemand voorgaan. Dashcammer kon ook eerder naar de linkerbaan achter de Audi dan het busje, dus ook daar geen gunsten van het busje hoor

-13 kudos 2025-04-28 10:21:27 door rew op Klassiekertje uit de oude doos: oehw kleine paprikaatjes!
Ik was een recept uit een tijdschrift aan het maken. Ingredienten gekocht. Was een pietsie pittiger dan de bedoeling was: Er stond bij de ingredienten "een pot ... " (sambal-uit-het-midden-oosten). Bleek dat er twee eetlepels en niet de hele pot in moest. Oeps.