1,384 +2059 -675
Kudos
#30957 (Top 9.6867%)
| Kudos/dag | 7.13 |
| Kudos/reaguursel | 7.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 201 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -111 |
1,384 +2059 -675
Kudos
#30957 (Top 9.6867%)
| Kudos/dag | 7.13 |
| Kudos/reaguursel | 7.95 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 201 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -111 |
174
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.9 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 12-12-2025 |
| Eerste reactie op | 12-12-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-23 18:08:57 door Creatieloos op Wat doe jij in het weekend?
En erop gokken dat de instructeurs je touwtje vastmaken.
1 kudos 2026-06-23 14:17:20 door jfk1968 op Wat doe jij in het weekend?
@Schuurm | 23-06-26 | 14:45: Mexicaanse taferelen zijn dat.
16 kudos 2026-06-23 12:45:22 door Schuurm op Wat doe jij in het weekend?
Verstrikt raken in het touw en als een fakkel onder de brug hangen.
18 kudos 2026-06-23 12:13:16 door NeppeChinees op Wat doe jij in het weekend?
Dan stijgt het water op hè.
-2 kudos 2026-06-20 20:01:36 door LiberoHeinzKessler op Verlörēn
Bogarde en stam hebben ons gered.
3 kudos 2026-06-20 19:50:09 door KABAAL op Verlörēn
Gelukkig zat Henk Groot op de reservebank. Die kan niet lopen.
11 kudos 2026-06-20 19:43:54 door Petskast op Verlörēn
Gelukkig was Ed de Goey in vorm.
7 kudos 2026-06-17 15:23:17 door Dump-Pie-Dump op Klein meisje heeft een huisdier gevonden
Gelukkig is dit geen huisdier!
12 kudos 2026-06-16 19:24:02 door Anaalintruder op Wat je allemaal niet op Marktplaats kan kopen
Die verkoper mist sowieso een schroefje..
-3 kudos 2026-06-15 05:02:04 door John McClane op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
Huh dus niet iedere compilatie is beter dan de vorige? Dit vind ik wel schokkend eigenlijk! Ik ga me ziek melden om hier van bij te komen!
11 kudos 2026-06-13 10:54:51 door Vip3r op Visser springt in eigen net
@Deleukste | 13-06-26 | 12:19: fuck you dolphiiiin and whale!!
1 kudos 2026-06-13 10:19:17 door Deleukste op Visser springt in eigen net
Ooit dolfijn op een menu zien staan?
-3 kudos 2026-06-07 14:31:50 door Berendbotje1981 op Amerikaan leert van bestaan Amerika
Nee, ze zijn niet samen één provincie.
-9 kudos 2026-06-07 11:52:18 door darkracer125 op Amerikaan leert van bestaan Amerika
of je nou uit zuid holland of uit noord holland komt. kom je in beide gevallen uit holland.
zelfde idee met noord en zuid AMERIKA
het zit letterlijk in de naam.
0 kudos 2026-06-06 07:52:10 door OttO1916 op Die airco MOET er komen
Super schoon gebouw. En her en der afwijkende kozijnen. Die wel weer allemaal hetzelfde zijn.
0 kudos 2026-05-28 15:32:17 door Tiszoalstis op Bijna weekend
Ik heb wel een idee in watvoor wijk jij woont, maar om nu gelijk heel Nederland over 1 kam te scheren.
0 kudos 2026-05-09 10:50:56 door DumpertNerd1980 op We proberen zwanger te worden
Nou, ze is erg snedig.
7 kudos 2026-05-08 05:12:45 door meeeeh_geitenmelk op Wilfred Genee haalt herinneringen op
Je zou ook eens het NOS nieuws moeten kijken ipv alleen shownieuws
0 kudos 2026-05-01 23:01:12 door Wim Boekel op Onsportief mokkel in blauw
@Zonderstraal | 01-05-26 | 23:58: Ik zou het zelf een keer zingen zonder spiegel en dan kijken wat dat gaat opleveren
2 kudos 2026-05-01 21:58:23 door Zonderstraal op Onsportief mokkel in blauw
@slingerj@@p | 01-05-26 | 18:47: Eerst oplezen en dan in de spiegel kijken, of tegelijkertijd oplezen en in de spiegel kijken?
Maar waarom eigenlijk dat in de spiegel kijken? Wat gaat dat opleveren?
16 kudos 2026-05-01 17:51:18 door G.Kalf op Onsportief mokkel in blauw
Ik denk dat het weggelaten werkwoord in deze zin 'pijp' was. Heb ik het goed?
24 kudos 2026-05-01 16:47:27 door slingerj@@p op Onsportief mokkel in blauw
Lees je hele zin eens hardop voor en kijk in de spiegel.
0 kudos 2026-04-25 16:45:39 door nergens_goed_voor op Hoe goed was Bruce Lee?
@lammebertuz | 25-04-26 | 12:05: Nu durf je wel hè.
-2 kudos 2026-04-25 12:51:19 door Athene_Noctua op Superfly meisje
Ervaar je dit als een probleem?
12 kudos 2026-04-25 10:06:16 door ApoIIyon op Superfly meisje
Nu pas?
7 kudos 2026-04-25 10:05:04 door lammebertuz op Hoe goed was Bruce Lee?
Bruce Lee kon meer
2 kudos 2026-04-25 09:41:53 door Mr.Reance op Oprotten kudtwielrenners!!!
@Geralkaas | 25-04-26 | 11:06: Was ie in het andere geval ook niet, zelfs dan zou "poging tot doodslag" een reële aanklacht kunnen zijn. Hij dient namelijk in te halen via de andere rijstrook zonder hierbij de rijstrook van de fietsers te betreden, daarnaast was het ook nog eens een dubbel doorgetrokken streep. Dus de automobilist heeft bewust meerdere verkeersregels overtreden om een gevaarlijke situatie te creëren.
-2 kudos 2026-04-25 09:06:40 door Geralkaas op Oprotten kudtwielrenners!!!
Te snel gereaguurd: filmpje nog eens bekeken en zie nu dat autobestuurder instuurde op de kutwielrenner. Automobilist is dus niet onschuldig.
9 kudos 2026-04-15 21:35:35 door Scarfie op Auto van meisje heeft geen accu
En dat terwijl er toch een vonk oversprong.
2 kudos 2026-04-15 16:33:43 door Vogelnest op Mooi dat ik niet in de rij ga staan wachten
@Bunze | 15-04-26 | 18:06:
Ga weg met je smileys.
4 kudos 2026-04-15 16:12:15 door LWin op Mooi dat ik niet in de rij ga staan wachten
@Bunze | 15-04-26 | 18:06: Wat zeg je?
0 kudos 2026-04-15 16:06:30 door Bunze op Mooi dat ik niet in de rij ga staan wachten
-weggejorist-
-1 kudos 2026-04-11 22:35:27 door grotgraver op Busje stopt zo
@altijd-guus | 11-04-26 | 23:44: Zeg nooit nooit.
Want met bv een brakechecker ligt dat toch even anders.
-19 kudos 2026-04-11 21:50:14 door Santtulainen op Zaterdagavond Project
Bitje overdreven, vind je ook niet?
1 kudos 2026-04-11 21:44:00 door altijd-guus op Busje stopt zo
Het is nooit de schuld van je voorganger dat jij niet op tijd kunt remmen....
10 kudos 2026-04-11 20:28:24 door alibababababa op Busje stopt zo
Dan weet je dat je de volgende keer iets meer afstand moet houden.
-1 kudos 2026-03-28 15:43:17 door Kwaaie tor op Die plastic doppen die aan je fles vastzitten...
Wat lul jij nou? We moeten nog miljarden accu's gaan maken en ervoor zorgen dat brandstof echt te duur wordt voor Jan net boven modaal voordat we zover zijn.
-4 kudos 2026-03-14 18:03:56 door owikzegmaarwat op Paardenpropaganda
Oh, ja dat kan ook... (wilde net reaguren dat het net katten lijken)
4 kudos 2026-03-14 14:07:12 door Stumpert1001 op Paardenpropaganda
Tot ze bijten of trappen. Zoals de meeste in een manege.
-4 kudos 2026-03-11 17:47:50 door dikkejenkie op De Jerry of the day
Klopt. HAHAHAHA!
11 kudos 2026-03-09 15:57:11 door BebaardeZak op Speklap suddert lekker in de marinade
Stuur een mailtje naar Milan dan.
16 kudos 2026-03-08 15:52:04 door torenkamertje op Meneer, wat zijn wij hier aan het doen?
Achja, het is een kinderprogramma (Vlogmania). Dan is de drempel weer iets lager
7 kudos 2026-03-07 10:35:36 door curryworstspecial op Red een man
ze praat over ijverig pijpen, via deze manier kan je niet eens voortplanten. gen zero?
-1 kudos 2026-03-05 21:29:20 door TellMeWhy op Vriendin wekken voor een gezonde snack
Je moet dat varkentje wel even wassen
-3 kudos 2026-03-02 21:34:46 door Bloemschikliefhebber op Frankrijk breidt aantal kernkoppen uit
Royale with cheese.
0 kudos 2026-02-26 20:33:05 door owikzegmaarwat op Bankdrukken!
zo te zien niet.
1 kudos 2026-02-26 07:28:19 door DentistCollector op Piek negentiger-jaren-gevoel
Je bent niet goed, die eerste was écht fantastisch. Ik denk dat ik 'm wel al 30 keer gezien heb in m'n leven.
-3 kudos 2026-02-25 21:19:10 door Knalluh9784 op Spelen met je maatjes
Mooi verhaal, doen we niks mee.
6 kudos 2026-02-25 19:59:55 door Hulporganisatie op Piek negentiger-jaren-gevoel
Welcome to earth
0 kudos 2026-01-11 20:37:04 door DwarsLezer op Yaki-Da - I Saw You Dancing
Past inderdaad in het moderne obesitas-plaatje. Excuus, "plus-size"...