26,301 +30496 -4195
Kudos
#2544 (Top 0.7960%)
| Kudos/dag | 4.09 |
| Kudos/reaguursel | 15.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2107 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -537 |
26,301 +30496 -4195
Kudos
#2544 (Top 0.7960%)
| Kudos/dag | 4.09 |
| Kudos/reaguursel | 15.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2107 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -537 |
1,700
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.26 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 12.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.5 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 36 |
| Geregistreerd op | 09-11-2008 |
| Eerste reactie op | 10-11-2008 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2026-06-21 14:06:36 door darkracer125 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
er staat heel overduidelijk een grootschalige controle opgestalt. zeik niet.
er zijn extra agenten ingezet om juist fatbikers en fietsers aan te pakken en te controleren op opgevoerde fietsen.
als ze dan iemand op zien vallen door zich niet te gedragen in het verkeer doormiddel van een wheelie. dan spreken ze die aan.
het is letterlijk de hele reden dat ze daar zijn om het gene te doen wat je in het filmpje ziet.
de agenten die "achter de boeven" aan gaan die zijn ook gewoon aan het werk en die hebben hun eigen taak.
-5 kudos 2026-06-20 14:04:27 door Maxima_Hartman op Restaurant Bels in Twente
Er boven zit je veilig lijkt mij?
0 kudos 2026-06-11 08:16:34 door Gias op Straatracen met je maten
Vooral met zo'n 360° camera is handig, kan je alles mooi terug zien.
1 kudos 2026-06-09 18:52:26 door Flow op Trapje af trapje af trapje af gaat prima zo!
Spaanse Fransoos!
3 kudos 2026-06-09 18:44:10 door Peerke16 op Eventjes vissen, niks mis mee?
Boetes voor wildplassen en -poepen zijn ook betutteling, want in diezelfde landen....
1 kudos 2026-06-09 17:55:30 door Nozemans op Trapje af trapje af trapje af gaat prima zo!
À toute à l'heure!
5 kudos 2026-06-09 17:52:34 door Nozemans op Eventjes vissen, niks mis mee?
Ja, dat zijn echt toffe landen man! Wanneer ga jij ernaartoe?
0 kudos 2026-06-08 11:11:45 door Loerejan op Aftermath burenruzie Burgum
De randstad is geen wijk meer
9 kudos 2026-06-08 09:39:23 door Madco3 op Aftermath burenruzie Burgum
Hebben ze Den Haag pas na de uitzendingen verplaatst dan?
0 kudos 2026-06-06 22:41:34 door EftelingDefenseForce op Rotonderijders
Die moeten toch juist werken in het weekend? Vooral de pizzabezorgers...
-1 kudos 2026-05-31 16:41:18 door Kornflake op Fucken met vuurtje
Verrekte mogol!
1 kudos 2026-05-30 19:14:13 door owikzegmaarwat op Gordon heeft een vraag
ik zie hier niemand belachelijk gemaakt worden
-1 kudos 2026-05-30 13:16:35 door Voorhuidjoggert op Haal die camera uit mijn gezicht
Hij hoeft niet te tanken schat!
1 kudos 2026-05-30 10:10:52 door svdonk4 op Toeschouwer verstoort wielrenwedstrijd
@deStervendeZwaan | 30-05-26 | 10:17: heeft wel een startnummer op het stuur
28 kudos 2026-05-30 08:17:24 door deStervendeZwaan op Toeschouwer verstoort wielrenwedstrijd
het is ook geen wedstrijd maar ook dat maakt voor dat dier geen hol uit
3 kudos 2026-05-29 07:42:11 door Aart4888 op Luchthelden vertrekken na inzet
*geen;
zelden
0 kudos 2026-05-26 06:45:31 door Betweter op Gelijkmoedigheid, kent u die uitdrukking?
De meeste krullen worden tegenwoordig weggeschoren.
1 kudos 2026-05-25 23:25:16 door NatteKiwi op Naam bij je geaardheid
Buju Banton?
1 kudos 2026-05-24 06:18:32 door LieverSudoDanZwitsal op Fly by op de binnenmaas
Laat me raden. Dubai
5 kudos 2026-05-23 19:46:47 door owikzegmaarwat op Fly by op de binnenmaas
@kipinbamisaus | 23-05-26 | 21:26: Tja, helicopters zijn niks bijzonders indd, maar je ziet ze nou ook niet vaak. dus best wel bijzonder als je er een ziet vliegen en dan ook nog zo laag.
-8 kudos 2026-05-23 19:29:40 door DoorninhetOog op Fly by op de binnenmaas
@kipinbamisaus | 23-05-26 | 22:26:
Ben niet in Nederland, gelukkig.
17 kudos 2026-05-23 19:26:42 door kipinbamisaus op Fly by op de binnenmaas
Ben jij altijd zo zuur, of komt het door het warme weer?
2 kudos 2026-05-23 10:44:55 door MVahl op Remmentest op schoolplein
Nee hoor, een test heeft doorgaans een specifiek doel. Als dat doel niet bereikt wordt met een test, is de test niet geslaagd.
4 kudos 2026-05-21 16:24:16 door Uhoortnogvanons op Russische straaljagers komen gevaarlijk dichtbij
Bedankt voor je bijdrage DoorninhetOogski.
1 kudos 2026-05-21 05:52:17 door LieverSudoDanZwitsal op Vrouw doet even uitparkeren
Het een sluit het ander niet uit.
3 kudos 2026-05-20 18:15:58 door JP8926 op Vrouw doet even uitparkeren
Dement, of straal bezopen?
5 kudos 2026-05-10 13:07:41 door NiCeY op Klootzak krijgt karma
Daar maak ik dan weer uit op dat je het nu een knappe man vindt.
1 kudos 2026-04-29 18:19:17 door Maloltalol op Altijd weer die Volvorijders
d66?
5 kudos 2026-04-29 18:00:00 door vriesvak op Altijd weer die Volvorijders
Hoe leek het je een logische gedachte om dit reaguursel te plaatsen onder dit filmpje, waarin een half politiekorps een auto ramt en beschiet?
6 kudos 2026-04-29 17:59:27 door Stofstuiver_2.0 op Altijd weer die Volvorijders
U bent bruin van huidskleur? Want dan kun je inderdaad alles maken zonder gevolgen. Als je blank bent niet hoor, extra straf...
6 kudos 2026-04-29 17:55:31 door John McClane op Altijd weer die Volvorijders
Een Volvo?
4 kudos 2026-04-29 12:11:33 door Anus-Martius op Grote brand op militair oefenterrein 't Harde
Korporaal Amalia en Luitenant-Kolonel Maxima...
3 kudos 2026-04-29 12:01:41 door Lammeben op Grote brand op militair oefenterrein 't Harde
30 jaar geleden tijdens de oefeningen in Duitsland schoten we met de .50 met flares. Iedere keer de hei in de fik. Brandweer de hei op, blussen en weer doorschieten. 2 weken aan een stuk. Fantastische tijd was dat!
5 kudos 2026-04-26 08:05:50 door Corsair-Gamer op Schoten tijdens Correspondents’ Dinner Witt Huis
Daar krijgen we inderdaad helemaal niets van mee...
0 kudos 2026-04-18 14:15:06 door Zolderkamervragen op Tijd voor je nagels
Welnee man, je moet gewoon heel vaak en lekker lang wandelen of rennen.
Ik trok altijd mijn inline-skates aan en dan maar jagen, dat vonden ze prachtig!
6 kudos 2026-04-15 07:44:01 door Sanderiño op Pauperuitslover door de bocht
Een bepaald soort mens vindt het heel vet om uit te sloven voor een groep tienerjongens
1 kudos 2026-04-14 09:37:44 door Kreationist op Kapotgevaren hoogspanningsmast repareren in Dumpert Filmt Je Werkplek!
@patlo | 14-04-26 | 06:41: Zolang je met je werk bezig bent kun je geen respect aan het verdienen zijn, want het is je werk?
-6 kudos 2026-04-14 04:41:37 door patlo op Kapotgevaren hoogspanningsmast repareren in Dumpert Filmt Je Werkplek!
@ tijdelijkeban het gaat er niet om waar ik mijn brood mee verdien en of dat maatschappelijk bijdraagt. Het gaat er om dat iedereen vrij is om een beroepskeuze te maken en dat heeft dan vervolgens niets met 'respect' te maken. Dat het knap en gedurfd is wat ze doen, ook in mijn ogen, is weer wat anders.
2 kudos 2026-04-13 21:36:54 door tijdelijkeban op Kapotgevaren hoogspanningsmast repareren in Dumpert Filmt Je Werkplek!
@patlo | 13-04-26 | 21:28: Want zonder mensen die dit werk uitvoeren heb jij geen stroom om te kunnen reaguren. De kanktoorpikkies die neerkijken op mensen die met hun handen werken staan daar niet bij stil. Vermoedelijk bent u daar één van.
-6 kudos 2026-04-13 19:28:29 door patlo op Kapotgevaren hoogspanningsmast repareren in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Want het is hun baan?
0 kudos 2026-04-13 18:58:02 door John McClane op Ff niet mee bemoeien Genee!
Ik ga voor een deel met je mee, maar wat het publiek ermee te maken heeft snap ik niet, tenzij je waanzinnig onzeker bent.
11 kudos 2026-04-13 16:40:15 door Rozemary op Ff niet mee bemoeien Genee!
maar je hebt dus wel gekeken
1 kudos 2026-04-13 11:49:00 door zusje v Christina op Beetje ruzie voor de deur op zondag
Dat is niet mijn stoep vriend.
1 kudos 2026-04-10 05:31:41 door ditdusook op Vroegah. Toen cartoon nog grappig waren
Niemand lijkt hier te snappen dat dit een propaganda filmpje is uit de 2e wereldoorlog en begint gelijk over woke achtige toestanden te klagen. Er zijn tientallen van dit soort cartoons.
-61 kudos 2026-04-09 17:29:48 door jamaarikweethetbeter op Vroegah. Toen cartoon nog grappig waren
Het was toen niet grappig, en nog steeds niet.
0 kudos 2026-04-02 12:52:57 door Zwivert op Dumpert Andere Tijden
@Hunebedbouwer | 02-04-26 | 14:39: Wie noem je domme zombies? Je kunt nog niet eens een normale zin vormen.
-1 kudos 2026-04-02 12:39:29 door Hunebedbouwer op Dumpert Andere Tijden
En als het net uitvalt of geblokkeerd, zoals N-Korea, China, Rusland Iran, etc. Dan worden het domme zombies?
-3 kudos 2026-04-02 08:51:09 door Wasgetekend op Klieren met brakecheckjes
Normaal wel, echter deze "bak" is een Evoque, die heb je voor minder dan 10 k al tegenweurdig.
3 kudos 2026-03-31 12:16:36 door Dweeziltje op Alle knalerwtrotjes in een keer naar beneden
De dak, hou op he.
1 kudos 2026-03-24 02:50:13 door Olliesnieuweacc op Na al die jaren zijn we er niet op vooruit gegaan..
Komen ze vanzelf achter als ze ouder worden, vele hebben al pijn geleden door het weg laseren omdat ze opa/oma werden. Zelfde met die trible tijd allemaal onder op de rug de meeste hebben er spijt van.