DumpStats voor DoorninhetOog

26,301 +30496 -4195

Kudos

#2544 (Top 0.7960%)

Kudos/dag 4.09
Kudos/reaguursel 15.47
Meeste kudos op 1 reaguursel 2107
Minste kudos op 1 reaguursel -537

1,700

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.26
Topreaguursels 9
Woorden per reaguursel 12.3
Reacties per reaguursel 0.5
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 36
Geregistreerd op 09-11-2008
Eerste reactie op 10-11-2008

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-21 14:06:36 door darkracer125 op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
er staat heel overduidelijk een grootschalige controle opgestalt. zeik niet.

er zijn extra agenten ingezet om juist fatbikers en fietsers aan te pakken en te controleren op opgevoerde fietsen.
als ze dan iemand op zien vallen door zich niet te gedragen in het verkeer doormiddel van een wheelie. dan spreken ze die aan.

het is letterlijk de hele reden dat ze daar zijn om het gene te doen wat je in het filmpje ziet.
de agenten die "achter de boeven" aan gaan die zijn ook gewoon aan het werk en die hebben hun eigen taak.

5 kudos 2026-05-23 19:46:47 door owikzegmaarwat op Fly by op de binnenmaas
@kipinbamisaus | 23-05-26 | 21:26: Tja, helicopters zijn niks bijzonders indd, maar je ziet ze nou ook niet vaak. dus best wel bijzonder als je er een ziet vliegen en dan ook nog zo laag.

2 kudos 2026-05-23 10:44:55 door MVahl op Remmentest op schoolplein
Nee hoor, een test heeft doorgaans een specifiek doel. Als dat doel niet bereikt wordt met een test, is de test niet geslaagd.

5 kudos 2026-05-10 13:07:41 door NiCeY op Klootzak krijgt karma
Daar maak ik dan weer uit op dat je het nu een knappe man vindt.

5 kudos 2026-04-29 18:00:00 door vriesvak op Altijd weer die Volvorijders
Hoe leek het je een logische gedachte om dit reaguursel te plaatsen onder dit filmpje, waarin een half politiekorps een auto ramt en beschiet?

3 kudos 2026-04-29 12:01:41 door Lammeben op Grote brand op militair oefenterrein 't Harde
30 jaar geleden tijdens de oefeningen in Duitsland schoten we met de .50 met flares. Iedere keer de hei in de fik. Brandweer de hei op, blussen en weer doorschieten. 2 weken aan een stuk. Fantastische tijd was dat!

0 kudos 2026-04-18 14:15:06 door Zolderkamervragen op Tijd voor je nagels
Welnee man, je moet gewoon heel vaak en lekker lang wandelen of rennen.
Ik trok altijd mijn inline-skates aan en dan maar jagen, dat vonden ze prachtig!

-6 kudos 2026-04-14 04:41:37 door patlo op Kapotgevaren hoogspanningsmast repareren in Dumpert Filmt Je Werkplek!
@ tijdelijkeban het gaat er niet om waar ik mijn brood mee verdien en of dat maatschappelijk bijdraagt. Het gaat er om dat iedereen vrij is om een beroepskeuze te maken en dat heeft dan vervolgens niets met 'respect' te maken. Dat het knap en gedurfd is wat ze doen, ook in mijn ogen, is weer wat anders.

0 kudos 2026-04-13 18:58:02 door John McClane op Ff niet mee bemoeien Genee!
Ik ga voor een deel met je mee, maar wat het publiek ermee te maken heeft snap ik niet, tenzij je waanzinnig onzeker bent.

1 kudos 2026-04-10 05:31:41 door ditdusook op Vroegah. Toen cartoon nog grappig waren
Niemand lijkt hier te snappen dat dit een propaganda filmpje is uit de 2e wereldoorlog en begint gelijk over woke achtige toestanden te klagen. Er zijn tientallen van dit soort cartoons.

0 kudos 2026-04-02 12:52:57 door Zwivert op Dumpert Andere Tijden
@Hunebedbouwer | 02-04-26 | 14:39: Wie noem je domme zombies? Je kunt nog niet eens een normale zin vormen.

-1 kudos 2026-04-02 12:39:29 door Hunebedbouwer op Dumpert Andere Tijden
En als het net uitvalt of geblokkeerd, zoals N-Korea, China, Rusland Iran, etc. Dan worden het domme zombies?