4,573 +5353 -780
Kudos
#14798 (Top 4.6304%)
| Kudos/dag | 4.29 |
| Kudos/reaguursel | 13.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 250 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -104 |
4,573 +5353 -780
Kudos
#14798 (Top 4.6304%)
| Kudos/dag | 4.29 |
| Kudos/reaguursel | 13.22 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 250 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -104 |
346
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.32 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 26.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.63 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 23-07-2023 |
| Eerste reactie op | 24-07-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-24 18:10:46 door HSP op Afkoelen in het zwembad
Want basisch? Of bedoel je zuur? Dan daalt de pH namelijk
0 kudos 2026-06-24 17:11:36 door Gestoorde_Clown op Picobello zwembadbouw
Con la misma piedra van Julio Iglesias.
-1 kudos 2026-06-24 13:24:05 door Donny blue eyes op Picobello zwembadbouw
Dit zijn De Stoopjes - De achtbaan!
-1 kudos 2026-06-24 13:21:00 door onnozelehals op Picobello zwembadbouw
Ruurd
-1 kudos 2026-06-24 13:11:46 door LaffeHerder67 op Picobello zwembadbouw
Zanger Rinus
0 kudos 2026-06-24 13:08:29 door Leukerd op Picobello zwembadbouw
Stef Bos.
-1 kudos 2026-06-24 13:07:56 door Uhoortnogvanons op Picobello zwembadbouw
Ik weet welk nummer dit iz en wie dit sinkt.
0 kudos 2026-06-24 12:50:10 door dirko raum op Picobello zwembadbouw
Sjuul Kerken
13 kudos 2026-06-19 18:54:28 door OmeWank op Messi is een diva
Iets in me zegt dat Messi altijd al een pestventje is geweest. Zo'n typetje die op het schoolplein met een grote bek en veel ellebogen een hoop anderen onjuist heeft bejegend. Gelukje dat een voetbal hem zoveel roem heeft gegeven.
1 kudos 2026-06-11 05:42:02 door sheepstrike op Amsterdam krijgt een AZC
Als iedereen zich gewoon aan de spreidingswet houdt, dan wordt alles gewoon verdeeld i.p.v. een paar gemeentes met alle ellende op te zadelen. Maar de VVD de gemeentes hierin totaal vallen.
-3 kudos 2026-06-11 05:15:01 door youwish op Amsterdam krijgt een AZC
Je bedoelt Loosdrecht?
6 kudos 2026-05-31 08:00:25 door BaLLoS op Onderaanzicht!
Why are you gay?
0 kudos 2026-05-15 00:13:57 door DominiqueWeesie op Inzet waterkanon Loosdrecht
Dumpert Geschiedenisles!
Dat incident betrof een avondklokrel op 24 januari 2021 in Eindhoven. Het vriendje van de Tsjechische Denisa Stastna was aan het rellen en zijzelf vanaf een fietsenstalling relschoppers en politie aan het filmen. [1]
Ze hadden de vorderingen om te vertrekken genegeerd. Ze kreeg de straal tegen haar hoofd, viel tegen een betonnen wand, en liep onder meer een schedelbasisfractuur op.
De kanonnier (dat was trouwens een vrouw, moet je dan kanonnière zeggen?) werd daarna vervolgd wegens "eenvoudige mishandeling". Dat vond mevrouw Stastna onvoldoende en ze wilde in een zogeheten artikel 12-procedure vervolging afdwingen op verdenking van "poging doodslag, (poging tot) zware mishandeling en mishandeling."
Daar maakte het hof korte metten mee: de kans op zo'n vervolging was gezien de feiten en omstandigheden niet aannemelijk. Uit het vonnis:
"Uit de overgelegde medische stukken is niet gebleken van zwaar lichamelijk letsel. Op de camerabeelden heeft het hof waargenomen dat het waterkanon gericht is geweest op een groep mensen en dat klaagster daarbij ongelukkig is getroffen. Het is het hof niet gebleken van opzet bij beklaagde op lichamelijk letsel, zwaar lichamelijk letsel of doodslag, ook niet in voorwaardelijke zin. Het hof heeft daarbij in aanmerking genomen dat met een waterwerper - onder deze omstandigheden - niet nauwkeurig kan worden gericht en dat er een vertraging zit tussen de bediening en daadwerkelijke straal." [2]
Volgens mij is ook na deze zaak de Ambtsinstructie [3] niet gewijzigd waar het de waterwerper aangaat. Alle geweld (een waterwerper is een wapen) moet proportioneel zijn, maar er staan geen concrete aanwijzingen in wanneer de nevel gebruikt mag/moet worden en wanneer de jet. Je zou dus enigszins gechargeerd kunnen zeggen dat het gebruik van de nevel in plaats van de jet een coulance is van de politie.
[1]: https://www.omroepbrabant.nl/n...
[2]: https://www.omroepbrabant.nl/n...
[3]: https://www.omroepbrabant.nl/n...
-1 kudos 2026-05-14 07:37:37 door Dielange88 op Inzet waterkanon Loosdrecht
Nevelstraal, kut automatische correctie.
3 kudos 2026-05-12 16:18:45 door Dielange88 op Wheelies voor de wederzijdse families
Demonstreren kan zeker wel. Ik weet zeker dat als de gehele zwijgende meerderheid, demonstreert en het werk stil legt er geluisterd zal worden door de politiek. Puur om dat dit super veel kosten zou geven voor de overheid en ze dan wel moeten luisteren.
10 kudos 2026-05-12 15:39:36 door bertbokworst op Wheelies voor de wederzijdse families
Nou wat kunnen we doen?
Stemmen? geen zin.
Protesteren? geen nut.
In Oekraine stijl een FPV drone er tussen laten landen? de gevangenis in...
Sorry, iets teveel te verliezen.
18 kudos 2026-05-12 15:32:35 door nickstert op Wheelies voor de wederzijdse families
omdat als nederlanders iets doen, ze worden opgepakt. En dat volk is het (nog) niet waard om je eigen moeizaam opgebouwde leven te riskeren. Je hebt hypotheek, een job, en familie. daar houd je rekening mee. Maar als je toch niets te verliezen hebt ....
1 kudos 2026-04-29 19:32:01 door Timmeh..! op Het is weer motorrijweer!
Ik rijd* alleen met mooi weer, maar gedraag me ook niet zo.
-1 kudos 2026-04-20 17:01:27 door Dielange88 op Nieuw Nederlands record
stukkie_touw, ik had laatst een knoeperd van een drol. Hij was zo groot dat ik 3x nodig had hem door te spoelen. mooi record toch?
1 kudos 2026-04-20 09:35:18 door Tijnewijn op Nieuw Nederlands record
@putput123 | 20-04-26 | 08:35: Het is niet alleen "achter die bal aan rennen", maar dan heb je die bal eindelijk, schop je hem weer weg!
17 kudos 2026-04-20 06:35:25 door putput123 op Nieuw Nederlands record
Zo kun je elke sport terugbrengen naar "rondjes achter elkaar aan rijden", "met 22 man achter een bal aan rennen", etc.
24 kudos 2026-04-20 06:15:31 door stukkie_touw op Nieuw Nederlands record
En wat voor noemenswaardig feitje heb jij op je naam?
-5 kudos 2026-04-08 17:09:23 door youwish op Staakt-het-vuren met Iran lijkt nog steeds gaande
@Boombast | 08-04-26 | 18:55: Bijna, Drommels, drommels, drommels
-1 kudos 2026-04-08 16:55:32 door Boombast op Staakt-het-vuren met Iran lijkt nog steeds gaande
Bommels, bommels, bommels? Zoiets?
6 kudos 2026-04-08 16:51:45 door Roeknof op Staakt-het-vuren met Iran lijkt nog steeds gaande
Kapitein Haddock zal je bedoelen
0 kudos 2026-02-16 17:27:04 door Deleukste op Dakloze heeft het koud
@geenitalieen | 16-02-26 | 16:49: Ik ben een Rotterdammer en kom vaak in Amsterdam voor mijn werk maar geloof me, in Amsterdam is het echt 10x erger.
7 kudos 2026-02-16 15:49:55 door geenitalieen op Dakloze heeft het koud
In Rotterdam is het nog veel erger, daar schijten ze ook nog in de portieken en breken ze je box open en wordt je nog bedreigd ook.
-2 kudos 2026-01-31 09:53:48 door lordwally op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
En erger nog, de types die dit maar BLIJVEN verdedigen.
-3 kudos 2026-01-08 18:27:30 door kopkaasschaaf op 60-jarige man spreek tuig aan, bekoopt het met de dood
Ja laten we de overheid afschaffen, de rechterlijke macht opheffen en een sterke leider de macht geven. Dan weer de doodstraf en lijfstraffen invoeren, alle vrouwen een hoofddoek en geen varkens eten. Ik laat mijn baard vast staan
6 kudos 2026-01-08 16:57:19 door RinuszonderRomana op 60-jarige man spreek tuig aan, bekoopt het met de dood
@FuhrerUnlimited | 08-01-26 | 17:47: Werd helemaal parra bro
27 kudos 2026-01-08 16:47:13 door FuhrerUnlimited op 60-jarige man spreek tuig aan, bekoopt het met de dood
Je zit er heel ver vanaf. Voor de opmerking "hij zei iets wat mij niet aanstond" heb je namelijk reflecterend vermogen en zelfkennis voor nodig. Het zal meer iets in de geest zijn van "hij maakte mij gek"
54 kudos 2026-01-08 16:33:54 door RinuszonderRomana op 60-jarige man spreek tuig aan, bekoopt het met de dood
@Luchtbakker | 08-01-26 | 17:21: "ey broer, er kwam zo'n ouwe kkhomo naar me toe tog omdat ik sneeuwballen gooide, maar kwas al gefrustreerd tog want had geen geld voor assie, hij zei iets wat mij niet aanstond en jeweettog heb 'm toch gewoon met een maatje echt een paar goede klappen en trappen verkocht jatog, meteen frustratie eruit, wats zijn probleem?"
Denk dat ik er niet eens ver naast zit...
72 kudos 2026-01-08 16:21:00 door Luchtbakker op 60-jarige man spreek tuig aan, bekoopt het met de dood
Sterker nog, ze scheppen er ook nog over op tegen elkaar.
-1 kudos 2026-01-07 13:03:33 door nieuwsgierige pelg op Geschaarde vrachtwagen bij Waalwijk
@Komkommerstamper | 07-01-26 | 13:07: Lol! Klopt! Met die moderne technieken heb je nu 20-tonners die slechts 15 ton wegen.
-1 kudos 2026-01-07 12:38:52 door greyhound74 op Geschaarde vrachtwagen bij Waalwijk
Altijd, zullen ze in de zomer geen woord over zeggen.
-1 kudos 2026-01-07 12:29:55 door altijd-guus op Geschaarde vrachtwagen bij Waalwijk
Door wie jij je dat laten vertellen dan?
4 kudos 2026-01-07 12:07:35 door Komkommerstamper op Geschaarde vrachtwagen bij Waalwijk
Ja maar de vrachtwagens van tegenwoordig zijn heel licht.
0 kudos 2026-01-05 22:06:30 door h e i s e n b e r g op SNEL, BREEK JE NOODPAKKET AAN!!11
Jullie hebben partyplayers dat zorgt voor een fit hart..
1 kudos 2026-01-05 21:55:40 door bees-t- op SNEL, BREEK JE NOODPAKKET AAN!!11
Je hoeft er niet te wonen
0 kudos 2026-01-01 19:13:54 door 1337eater op Zo worden je vuurwerkpakketjes gemaakt
@Hypocriticus | 01-01-26 | 11:43: India heeft 1.4 miljoen geregistreerde artsen met een medisch diploma. Heel Europa heeft er 2 miljoen.
De ratio in India is 1 dokter per 850 mensen, in Europa is dat 1 per 400 ongeveer.
Ik zeg niet dat het 'n geweldig land is, dat India, maar voor een ontwikkelende natie leveren ze ontzettend veel hoogopgeleiden af die ook nog eens super werk afleveren. Buiten de IT sector om dan, dat is een aparte wereld voor Indiërs.
7 kudos 2026-01-01 10:43:56 door Hypocriticus op Zo worden je vuurwerkpakketjes gemaakt
In India bestaat ge COPD. Hun oplossing: Er zijn geen dokters om de diagnose te doen.
4 kudos 2025-12-27 00:16:02 door Trekhaakwillem op Gezellige WTF kerst in Ede!
Klopt, famillie tokkies uit de buurt
16 kudos 2025-12-16 18:05:27 door Benassi-NL op Kom jij uit het Oosten?
Puur natuur met een emmer plamuur
3 kudos 2025-12-15 18:55:52 door Trekmuurfrikandel op Pauperstel rooft boerderijwinkeltje Hunsel leeg
"Geen enkele dag komt uit. Tot ziens."
Nou vooruit dan maar. De prioriteit is toch niet hoog genoeg om ons geringe aantal manschappen in te zetten om deze ongeregistreerde mensen op te sporen.
0 kudos 2025-12-11 21:41:41 door Stijlloze Gast op McDonalds haalt AI-reclame offline na ophefs
De prijzen in de supermarkt.
0 kudos 2025-12-02 23:28:31 door Fredje04 op Update: Laatste wens Ajaxcied toch niet meer in vervulling
Lamlullen kunnen zelfs niet vechten.
5 kudos 2025-11-12 12:33:00 door Exbankzakenman op Goed begin van de carnaval 11/11
In Rusland negatief reageren is een enkeltje goelag. Hier krijgen ze waarschijnlijk een schadevergoeding voor het geleden trauma van de brief die ze opgestuurd kregen.
8 kudos 2025-11-10 23:25:45 door Zwiebeertje op Televaag legt straatintimidatie vast met verborgen cameraploeg
@konijn55 | 10-11-25 | 21:46: Maar dan mag je dat andere patroon toch ook gewoon benoemen?
19 kudos 2025-11-10 21:02:42 door DonnieLS10 op Televaag legt straatintimidatie vast met verborgen cameraploeg
@konijn55 | 10-11-25 | 21:46: Hij bedoelt dat er vaak wordt gesproken over dat mannen dit soort dingen doen en dat mannen het probleem zijn terwijl waarschijnlijk 99% van de mannen zich wel gewoon kan gedragen..
-18 kudos 2025-11-10 20:46:43 door konijn55 op Televaag legt straatintimidatie vast met verborgen cameraploeg
De daders zijn ook in 99% van de gevallen (mijn inschatting) mannen. Mannen zijn over het algemeen agressiever en vrouwen zijn kwetsbaarder op straat en voelen zich eerder onveilig daardoor. Mag je gewoon benoemen toch? Mijn inschatting is dat de kans dat een groep Marokkanen de vrouw vervelend benadert groter is dan dat een groep 'Hollandse' mannen ditzelfde doet. Neemt niet weg dat heel veel Marokkanen zich wel gedragen en dat die dit soort opmerkingen van jou erg storend vinden. Er is echt een grote groep die zich zel gedraagt, maar dat is op Dumpert niet zo'n populaire mening.