15,356 +19013 -3657
Kudos
#4781 (Top 1.4960%)
| Kudos/dag | 2.15 |
| Kudos/reaguursel | 9.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1427 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -188 |
15,356 +19013 -3657
Kudos
#4781 (Top 1.4960%)
| Kudos/dag | 2.15 |
| Kudos/reaguursel | 9.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1427 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -188 |
1,684
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.24 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 18.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 9 |
| Geregistreerd op | 18-12-2006 |
| Eerste reactie op | 18-12-2006 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-22 11:37:57 op Sneeuwpanther kiest een maatje te groot
Uber geboekt
-2 kudos 2026-06-19 19:17:35 op Huis met zeezicht is prachtig
@hmaapje | 19-06-26 | 15:05: kop in het zand steken is niet handig bij een dreigende overstroming
2 kudos 2026-06-19 18:56:32 op BMW van 30 K naar de kleaute
Had ie makkelijk kunnen halen.
0 kudos 2026-06-19 07:23:32 op Engelengeduld
-weggejorist-
0 kudos 2026-06-18 13:54:29 op Reaguurders op vakansie
Gelijk binnen ook
0 kudos 2026-06-15 20:37:26 op Scooter bijna aangereden
Last van dubbele standaarden?
0 kudos 2026-06-14 08:47:28 op Motor blijft lopen na crash
@DoubleBurgerMayo | 13-06-26 | 11:10: Ja daar moet je echt mee nokken. PS die zitten boven aan de kap.
-4 kudos 2026-06-14 07:36:26 op Wat is jouw reactie op naroepen?
Kortom you are Hassl ing her.
0 kudos 2026-06-12 07:34:26 op Straatracen met je maten
Massaal ook verkeerde plek op de rijbaan. Tja, dan zie je die auto ook veel later. Kortom veel lef maar slechte rijders.
Voor het geval je afvraagt waar dan wel? Aan de buitenkant van de bocht. Daar moet je rijden. Waarom? Omdat je dan veel eerder obstakels ziet.
-3 kudos 2026-06-11 07:15:01 op Amsterdam krijgt een AZC
Je bedoelt Loosdrecht?
5 kudos 2026-06-10 07:09:34 op Kakken met uitzicht
Wat een schijtplek
5 kudos 2026-06-09 07:21:07 op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
@d.t.gorgel | 09-06-26 | 06:51:
Geef maar aan in welke artikel dat dan staat.
4 kudos 2026-06-06 09:29:11 op Totale mafklapper op de weg
Eerst aandacht vragen door te tutteren en dan stop hij om het gesprek aan te gaan en dan rij je er voorbij. Bijzonder dit
2 kudos 2026-06-04 17:16:19 op Kan die getz driften?
It getz wet
5 kudos 2026-06-04 10:53:53 op Vliegtuigspotten vanuit huis
Is dit met of zonder chemtrails?
5 kudos 2026-06-01 22:20:56 op Nog een Maltabiem voor je bakkes
Kont tekst : "Vuurwerk fabriek ontploft".
5 kudos 2026-06-01 22:14:24 op Fatbiker dacht crossmotor te zijn
Gebroken anus
34 kudos 2026-06-01 22:13:16 op Toeristenpartyboot in Turkije doet Titanicje
That's got to be the worst pirate I have ever seen.
10 kudos 2026-05-31 13:10:20 op Boze opa komt verhaal halen bij motorrijderd
Gewoon gelijk bevestigen dat je niet spoort.
2 kudos 2026-05-28 08:37:47 op Heb jij lucht nodig joh?
Vertrouw op je gevoel. Als je niet klaart dan gaan ze ook inderdaad scheuren.
-18 kudos 2026-05-27 07:18:24 op Boa huisbezoek
Typisch een burger die niet gehoord wordt door de overheid. #dewilvanhetvolk
1 kudos 2026-05-25 20:32:53 op Druiloor
Gajes
2 kudos 2026-05-25 12:29:11 op Kleine boem is ook HO
Zit er nu een occident in de bumper
11 kudos 2026-05-07 22:27:50 op Schoorsteen moet plat
Ja, maar dan zit je veilig in de gordel.
10 kudos 2026-05-03 08:41:32 op Man heeft zwaan als beste vriend
Er zijn ook mensen die niet voor overal een regel van de overheid nodig hebben om rekening te houden met een ander.
-1 kudos 2026-05-02 08:54:32 op Hondjes spelen lekker in de tuin
Beresterk die beesten
4 kudos 2026-04-30 10:20:30 op Meisje doet een skateboardtruc
Ik heb al tien keer gekeken of dit nu AI is of niet maar nog steeds niet zeker.
-17 kudos 2026-04-30 10:18:50 op Bucketje vullen X3
Je zou er maar duiken met je kinderwagen
26 kudos 2026-04-30 08:47:00 op Gewoon de kruising op gooien, boeie
Tja je moet wat als richtingaanwijzers een te dure optie voor je is.
8 kudos 2026-04-28 21:46:46 op Wat lachen jullie nou
Lama, ik leg het je nog wel een keer uit.
9 kudos 2026-04-28 21:22:56 op Meer bereik krijgen in je oefening
Ahh, kijk zo moet dat. Weer wat geleerd
4 kudos 2026-04-28 13:07:26 op max. 12 personen op de boot
Een deel is matroos en dus geen passagier
1 kudos 2026-04-26 06:30:04 op Trump trots op beleid
@Geheelnaarwaarheid | 26-04-26 | 06:15: Ik ben bang dat hij dan nog niet weg is of dat er een marionet zit.
-2 kudos 2026-04-25 13:34:08 op Ongeduldige fietser vs trein
Die machinist had ook wel even een beetje kunnen remmen.
-1 kudos 2026-04-25 09:42:18 op Oh, herrieschoppen kan effect hebben?
@Schuurm | 25-04-26 | 02:17: En nu torpedeert de PVV de wetgeving. Ze hadden iets kunnen bereiken maar ja dan hadden ze geen bestaansrecht meer
27 kudos 2026-04-24 11:12:26 op Dit is geen motorpad
Als je dit zo nodig moet doen, doe het dan stapvoets. Dus niet zo.
45 kudos 2026-04-23 10:11:17 op Heethoofd laat niemand vóór zich invoegen… moet daarna zelf naar links 🤡
Ik zie de dashcammer hem er gewoon tussen drukken. De rest van de context is niet te zien.
72 kudos 2026-04-18 20:36:00 op Peter Hongaar op bezoek bij de Orban-staatsomroep
Een van zijn eerste actie punten is om de regel te introduceren dat er maximaal 2 ambstermijnen ziin voor de president van 4 of 5 jaar. Dus hij heeft blijkbaar geen dictatoriale neigingen. Die proberen de regels altijd al te schaffen zie: Putin, Trump en Erdogan
-1 kudos 2026-04-18 14:02:16 op Wacht, ik help je even
Inderdaad die kans is aanwezig dus sowieso direct naar de dokter en als je geen intenting hebt naar een ziekenhuis waar de de vacincs hebben liggen en dat zou zomaar alleen in de hoofdstad of een ander land kunnen zijn.
3 kudos 2026-04-18 13:59:23 op Wacht, ik help je even
Is echt een luiaard blijkbaar.
0 kudos 2026-04-09 08:39:39 op Ballonlurkers worden ingeboxt
-weggejorist-
-5 kudos 2026-04-08 19:09:23 op Staakt-het-vuren met Iran lijkt nog steeds gaande
@Boombast | 08-04-26 | 18:55: Bijna, Drommels, drommels, drommels
0 kudos 2026-04-08 06:16:19 op NASA deelt nieuwe foto's
Gelukkig ben je beter in Mango plukken.
0 kudos 2026-04-08 05:41:34 op Gewoon een normale dag in het verkeer in Rotterdam
Hij remde toch? Hij had het duidelijk niet gezien.
5 kudos 2026-04-06 17:17:12 op Valk vs duif
Altijd weer die agressie
0 kudos 2026-04-06 17:16:37 op Valk vs duif
Dat is waar hij beter naar Toekan.
3 kudos 2026-04-04 09:40:09 op Spartamet met helm
Ruik maar aan het zadel als je me niet gelooft.
3 kudos 2026-04-03 15:14:33 op Ik ga even voor hoor
Vanaf de 22ste minuut. https://www.youtube.com/watch?...
-2 kudos 2026-04-03 14:45:06 op Ik ga even voor hoor
Als je dit zegt dan mag je ook vertellen in welk artikel van de wet dat staat. Maar ja dat ga je niet doen natuurlijk want die is ontvindbaar omdat het gewoon mag.
1 kudos 2026-04-03 14:43:31 op Ik ga even voor hoor
@flame_me | 03-04-26 | 14:30: Nee, dat is niet verboden. Een vriend is zelfs gezakt voor zijn motorrijbewijs omdat hij er geen gebruik van maakte. Dat vind ik ook weer overdreven maar goed het mag gewoon omdat zoals zoveel dingen bijvoorbeeld het vervoeren van aardappelen ook niet verboden is.