29,319 +30284 -965
Kudos
#2185 (Top 0.6837%)
| Kudos/dag | 23.76 |
| Kudos/reaguursel | 23.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1834 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -134 |
29,319 +30284 -965
Kudos
#2185 (Top 0.6837%)
| Kudos/dag | 23.76 |
| Kudos/reaguursel | 23.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1834 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -134 |
1,242
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.01 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 12.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.44 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 23 |
| Aantal x weggejorist | 12 |
| Geregistreerd op | 06-02-2023 |
| Eerste reactie op | 06-02-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-20 18:35:32 door PeterPandemie op Auto uitladen in Afrika
Gewoon, via een laadperron in Europa.
1 kudos 2026-06-20 13:31:00 door Gaatieklagen op Hoe heb je geslapen?
Dit is toch geen AI??
1 kudos 2026-06-20 07:31:39 door skippervincent op Biem des doods
dat is standaard in het spreukjesbos
-2 kudos 2026-06-20 06:17:04 door Aleksandr op Ik eet geen vlees
Och, als ik aan het rippen ben heb ik toch een ijsje op een stokkie als toetje hoor. Pas ik qua macro's en kcal gewoon aan binnen mijn voedingsschema.
Moet je iets anders laten, alles heeft zijn prijs.
Rip ik natuurlijk al 30 jaar niet meer zoals de jonge gasten maar toch.
Het kan.
-3 kudos 2026-06-19 22:51:23 door Pimbinnentuyn op Biem des doods
komt wel dichtbij zo
0 kudos 2026-06-18 07:42:33 door altijd-guus op Postbezorgert te druk bezig met z’n telefoon
Hij staat wel een beetje op een kudtplek hoor...
4 kudos 2026-06-18 03:57:48 door John McClane op Postbezorgert te druk bezig met z’n telefoon
Wel verdacht dat de eerste paar minuten er niet op staan.
5 kudos 2026-06-16 22:17:25 door Hamburgermetpindasaus op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Of gewoon in de cel belanden.
-1 kudos 2026-06-16 18:39:52 door Kameleon4 op Extreemrechtse racisten bij de VAR
en door die actie verloor die prijs al z'n waarde al voordat hij was uitgereikt
-1 kudos 2026-06-15 10:36:13 door Petskast op Josh Hokit heeft nog een boodschap
Stond 'm goed.
-4 kudos 2026-06-15 08:32:14 door besnedenclit op Frikandel graveren? Kan gewoon
Afzuiging a neef
-1 kudos 2026-05-26 22:04:48 door Routine op Truckert verliest de controle
@Loosecanon | 26-05-26 | 22:07: Whollah broer, er stond nog niks toen ik dat typte neef. Ik zweer.
-3 kudos 2026-05-26 20:18:22 door leatherboy69 op Truckert verliest de controle
Ik ben je vriend niet, makker
5 kudos 2026-05-26 20:09:03 door Styllurt op Truckert verliest de controle
@Beresjors | 26-05-26 | 21:51: Ik ben je vriend niet, gast
1 kudos 2026-05-26 20:07:31 door Loosecanon op Truckert verliest de controle
Routine: ja hoor, door jou stopt het.
-7 kudos 2026-05-26 19:59:31 door [G]eenstijl op Truckert verliest de controle
oké neef
-12 kudos 2026-05-26 19:52:20 door Routine op Truckert verliest de controle
Ik ben je maat niet, vriend.
11 kudos 2026-05-26 19:51:55 door Beresjors op Truckert verliest de controle
ik ben je maat niet, vriend
0 kudos 2026-05-22 11:08:11 door Toewan op DPV: Nepagenten bestelen bejaarde vrouwen
Oh, normaal is het een "jongere".
-3 kudos 2026-05-16 08:41:53 door Tiszoalstis op Die ene collega
Dit is een spade, geen schep/schop.
15 kudos 2026-05-16 05:06:20 door DenSB_ op Die ene collega
Verdient
2 kudos 2026-05-11 17:31:52 door Santtulainen op Nieuwe aanwinst F-Side
Nee daarboven zitten vonkenvangers. Afgekeken bij het lassen.
16 kudos 2026-05-11 17:25:14 door Hanglamp op Nieuwe aanwinst F-Side
Mijn hemel, je hebt gelijk.
-20 kudos 2026-05-11 17:00:50 door Panda_Snuiver_ op Nieuwe aanwinst F-Side
Ja, dit is in een Zwitsers café opgenomen.
-1 kudos 2026-05-06 11:41:59 door Rower89 op Tutoyeren
@Dr. Klatergoud | 06-05-26 | 13:15: Nog altijd liever dan du/sie
2 kudos 2026-05-06 11:15:36 door Dr. Klatergoud op Tutoyeren
Zou ook heel raar zijn om die vent in het Engels aan te spreken
7 kudos 2026-05-02 12:39:56 door Zoepvogel op Charles pwnt Trump
Jawel, Navajo (meest gesproken in de VS), Cherokee, Apache.
50 kudos 2026-05-02 07:38:04 door altijd-guus op Charles pwnt Trump
En weinig historisch besef....
-1 kudos 2026-05-02 06:35:41 door Ookalingebruikzeker op Lange slurf uit de modder
Kijk voor de lijn.
2 kudos 2026-05-01 18:59:53 door Superjeap op Lekker van de glijbaan
1.4 miljard, meer dan er chinezen zijn!
1 kudos 2026-04-30 11:44:19 door Berend_Breedreet op Brand Veluwe vanuit de lucht
Twee jaar terug heeft het ongeveer een halfjaar onafgebroken geregend.
2 kudos 2026-04-30 01:15:29 door altijd-guus op Brand Veluwe vanuit de lucht
@grotgraver | 29-04-26 | 23:54: We krijgen niet meer, maar extremer weer. Dus veel regen in korte tijd....langere tijd droogte aan een stuk....maar ach wat kan jou het bommen, jij leeft nu en hebt totaal geen intentie om je ook maar ergens op in te lezen....probeer je gewoon eens te verdiepen in zaken voor dat je je bek weer een douw geeft.....
5 kudos 2026-04-29 23:25:02 door Vage_eddie op Brand Veluwe vanuit de lucht
@grotgraver | 29-04-26 | 23:54:
Meer onderwijs krijgen.
Dat lijkt me ook wel iets voor je.
5 kudos 2026-04-29 23:14:00 door De_Bonobo op Brand Veluwe vanuit de lucht
@HenkHenkens | 30-04-26 | 00:02: mijn plusje heb je hoor. Completdenkertjes minnen je, alsof die saaie meteorologen bij het KNMI door de Bilderberg worden aangestuurd.
11 kudos 2026-04-29 22:02:22 door HenkHenkens op Brand Veluwe vanuit de lucht
@grotgraver | 29-04-26 | 23:54: Meer regen betekent niet automatisch minder droogte. De toegenomen neerslag valt vooral in de vorm van stortbuien gedurende de zomer, en als dit op een kurkdroge grond valt dan kan dit niet goed door de boden worden opgenomen, krijg je overstromingen en stroomt dit via de rivieren weer terug naar zee. Tip: lees de klimaatberichten van het KNMI eens als je daadwerkelijk benieuwd bent naar de klimaatkenners.
-16 kudos 2026-04-29 21:54:37 door grotgraver op Brand Veluwe vanuit de lucht
@IkGebruikAltijdDeApp | 29-04-26 | 23:23: We zouden juist meer regen krijgen volgens de millieukenners.
15 kudos 2026-04-29 21:23:08 door IkGebruikAltijdDeApp op Brand Veluwe vanuit de lucht
Dan gaat er weinig worden geoefend de komende jaren.
1 kudos 2026-04-28 21:53:33 door KenJijDeSwaffelman op Mama draait behoorlijk door
Misschien heeft ze een kunstgebit wat niet helemaal goed zit? Het ziet er heel raar uit. PS Don't stick your dick in crazy.
7 kudos 2026-04-28 09:40:46 door Celsius63 op Mama draait behoorlijk door
Viel mij ook al op. Vreemd ondergebit, of gewoon heel veel tandkaas.
1 kudos 2026-04-25 07:32:51 door Geheelnaarwaarheid op Ouderwetse tafelmanieren uitgevoerd door Opa
@Dr. Klatergoud | 25-04-26 | 09:27: Volgens mij gaf hij net juist toestemming om af te wijken van de geldende etiquette. Tegenwoordig rotzooit men maar wat aan.
0 kudos 2026-04-25 07:27:31 door Dr. Klatergoud op Ouderwetse tafelmanieren uitgevoerd door Opa
Ik vind het niet echt getuigen van goede manieren als je gasten hun jasje niet uit mogen doen als het warm is
10 kudos 2026-04-24 22:15:30 door Rob3997 op Cambuur - Vitesse weer gestaakt
Doorgesnoven lui die het verpesten voor de rest.
12 kudos 2026-04-21 06:02:48 door PonyPletter op Katy Perry hoeft geen Ferrari
Waarom is ze een hoer als ze haar partner pijpt?
22 kudos 2026-04-20 21:39:48 door WomanCard op De buren zitten naar de bekerfinale te kijken
Tv via coax is juist 'eerder' dan ip tv via glasvezel. Ip tv met dezelfde apparatuur/instellingen van je ontvanger is ook om en nabij gelijk aan glasvezel misschien enkele milliseconden verschil afhankelijk hoe ver je van de server woont.
-1 kudos 2026-04-20 17:26:51 door Hetlievemeisje op Hoelaat moet je op werk zijn?
Teun.
3 kudos 2026-04-20 16:45:53 door Gruune_knuppel op Hoelaat moet je op werk zijn?
Ja
31 kudos 2026-04-15 05:52:16 door Dizsaidup op Elektricien is lekker bezig geweest
Eindelijk iemand die me 'lekstroom' heeft uitgelegd.
Dank u.
141 kudos 2026-04-14 20:39:22 door Zijkweif op Elektricien is lekker bezig geweest
Precies. Gewoon een bakje onder zetten. Daarom zitten zonnepanelen altijd op het dak, loopt de stroom mooi je dakgoot in.
-2 kudos 2026-04-14 19:29:08 door torenkamertje op Boer Matijs heeft geen oogst dit jaar
@John McClane | 14-04-26 | 21:10: maar ze denken hiermee een non-existente Joris-bot die automatisch vieze woordjes herkent te slim af te zijn.
3 kudos 2026-04-14 19:10:35 door John McClane op Boer Matijs heeft geen oogst dit jaar
We zien wel dat je hoer schreef hoor, dat sterretje voegt niet veel toe.