281 +784 -503
Kudos
#58891 (Top 18.4275%)
| Kudos/dag | 11.24 |
| Kudos/reaguursel | 4.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 215 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -128 |
281 +784 -503
Kudos
#58891 (Top 18.4275%)
| Kudos/dag | 11.24 |
| Kudos/reaguursel | 4.61 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 215 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -128 |
61
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.44 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 21.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.74 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 06-04-2021 |
| Eerste reactie op | 30-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-22 18:48:30 door oh nee he op Noren nemen Times Square over
@DAFLUP | 22-06-26 | 16:49: En Carlsberg!
4 kudos 2026-06-22 17:24:42 door Tweede_Tweedehans op Noren nemen Times Square over
Toen de Batavieren nog met zijn vijven waren en de Batazessen er met de vrouwen vandoor gingen.
-1 kudos 2026-06-22 16:43:17 door leipebeer1983 op Noren nemen Times Square over
Klinkt als marokkanen
-1 kudos 2026-06-22 16:18:40 door Farnk op Noren nemen Times Square over
Leer je geschiedenis. Holland heette toen Frisia en die Friezen terroriseerde de Denen. Vandaar dat zij naar het westen uitweken.
0 kudos 2026-06-22 16:11:33 door Oppo2nite op Noren nemen Times Square over
Het zit je nog steeds dwars he!
34 kudos 2026-06-22 14:49:30 door DAFLUP op Noren nemen Times Square over
Dat waren de Denen. Dus gratis Lego voor iedereen!
13 kudos 2026-06-22 12:39:21 door PietjeMietje op Noren nemen Times Square over
Ja dat!
0 kudos 2026-06-19 17:48:09 door Britt_Dekkers_Zadel op Nieuwe beelden uit Moskou
Bange FVDer gespot!
1 kudos 2026-06-19 12:02:14 door squid_game op Nieuwe beelden uit Moskou
Rusland is een oorlog begonnen met een ander land en krijgt nu de spreekwoordelijke deksel op z'n neus. De verglijking met / vertaling naar Nederland gaat dus niet op. Nederland begint geen oorlog, doet geen landje pik, en brainwasht haar eigen bevolking niet als regeringsbeleid.
Eindverantwoordelijke voor het gedrag van Rusland als land zijn de Russen, hoe zielig dat voor sommige Russen ook is.
-1 kudos 2026-06-19 11:54:19 door Cesare Lombroso op Nieuwe beelden uit Moskou
"Si vis pacem, para bellum" Als je vrede wilt, bereid je dan voor op oorlog. Je hebt helemaal gelijk.
-1 kudos 2026-06-19 11:00:07 door Rick4399 op Nieuwe beelden uit Moskou
Kerel, er zijn in bijvoorbeeld in Utrecht al meerdere schuilkelders. Lul niet zo slap
7 kudos 2026-06-19 10:44:40 door BlindeFierljepper op Nieuwe beelden uit Moskou
Het heeft geen zin om verdedingsmuren te bouwen als het paard van Troje al lang binnen is
-3 kudos 2026-06-19 10:23:07 door Clowns op Nieuwe beelden uit Moskou
@aeonmort | 19-06-26 | 11:07: misschien moet u eens wat meer lezen. Een sterke defensie opbouwen en niet te vergeten steeds updaten, moet in vredestijd worden gedaan. Als er een serieuze dreiging ontstaat en dan moet er nog worden begonnen, is het te laat. Het opbouwen van een sterke defensie duurt minstens 10 jaar. Nu zijn we volledig van het buitenland afhankelijk. Met Trump aan de macht zie je elke dag weer dat een militair zwak land, enorm chantabel is.
-12 kudos 2026-06-19 09:32:13 door Aleksandr op Nieuwe beelden uit Moskou
@aeonmort | 19-06-26 | 11:07: Misschien moet jij wat minder roepen?
We staan machteloos tegen een massale drone aanval, ieder land trouwens.
En dan heb ik het niet over een paar honderd drones want dat is echt peanuts vergeleken met wat China in 1 keer kan lanceren.
En China kan 4 miljard drones per jaar produceren....als ze zouden willen walsen ze de hele wereld plat, het is uitsluitend de nucleaire paraplu die dat voorkomt.
33 kudos 2026-06-19 09:07:41 door aeonmort op Nieuwe beelden uit Moskou
Misschien moet je je eerst eens inlezen in het onderwerp in plaats van maar wat roepen.
1 kudos 2026-06-09 19:51:53 door De_GBS op Russische locomotief stoppen met een drone
Een spoor is op pakweg een dag of twee hersteld. En desnoods doe je dat 10 keer opnieuw indien het echt moet. Een nieuwe locomotief tover je echter niet zomaar uit het broekzak.
Spoorlijnen zijn cruciaal in de logistiek van de bevoorrading en dus van groot strategisch belang.
7 kudos 2026-06-09 11:58:01 door Schuurm op Russische locomotief stoppen met een drone
En toch doen ze dat niet, waarom denk je?
Een kleine bom zoals in een drone doet niet zoveel schade aan het spoor. Dat is met eenvoudige middelen te repareren.
Deze locomotief is voorlopig uitgeschakeld.
-2 kudos 2026-06-09 10:54:27 door Clowns op Glijden op de knietjes
@robo71 | 09-06-26 | 09:48: ah ja joh, zou je dat ook zeggen als hij familie van jou zou zijn?
19 kudos 2026-06-09 07:48:48 door robo71 op Glijden op de knietjes
Jawel, maar een kind dat een domme fout maakt die wel heel grappig is.. dus prima voor Dumpert!!
-2 kudos 2026-06-08 17:08:55 door Poopulist op Politiehond en agent grijpen inbreker
Ik zie een paar claims die best met wat bewijs mogen worden gesteund. Tot die tijd blijven het claims.
En het oordeel "disproportioneel" is gelukkig ook aan diezelfde rechter die over de strafmaat gaat. Dus jij kan roepen wat je wil, maar dat heeft 0,0 toegevoegde waarde.
Tenzij jij zelf de rechter in kwestie bent natuurlijk. Maar in dat geval begrijp ik dan weer niet waarom je het over een "kans" hebt, edelachtbare.
0 kudos 2026-06-08 16:06:58 door R@yMan op Politiehond en agent grijpen inbreker
Laten ze nu net de Mechelse-Teckel hebben uitgekozen omdat die niet zo hard bijt als zijn voorgangers, ik meen de Rottweiler en de Bouvier, welke botten braken.
3 kudos 2026-06-08 14:57:44 door nieuwsgierige pelg op Politiehond en agent grijpen inbreker
Ik zie ook liever een perfect afgetrainde hond die op het eerste commando zijn beet lost. Of zijn toeloop stopt op het eerste bevel, maar maar ... wel aandacht blijft kijken om bij de minste beweging of nieuw bevel, weer in te grijpen.
44 kudos 2026-06-08 14:48:14 door krekwakzeg op Politiehond en agent grijpen inbreker
ik vind het niet disproportioneel. Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
0 kudos 2026-06-08 14:38:46 door Clowns op Politiehond en agent grijpen inbreker
@Ik hier? | 08-06-26 | 02:26: lassie is een lieve hond
4 kudos 2026-06-08 00:26:43 door Ik hier? op Politiehond en agent grijpen inbreker
Onzin, het smerige stuk afval krijgt gewoon wat het verdient. Elke crimineel zou lassie moeten ontmoeten.
9 kudos 2026-06-07 23:22:41 door kopke woartel op Politiehond en agent grijpen inbreker
De straffen die ze krijgen van een rechter is ook disproportioneel. Laat die honden maar lekker los gaan, op dit soort tuig!
15 kudos 2026-06-07 22:45:56 door grotgraver op Politiehond en agent grijpen inbreker
Zeur niet.
2 kudos 2026-06-05 10:45:01 door A.tractie op Zomerhit 2026
Nul uitstoot? Waar denk je dat de laadstroom vandaan komt? Zeker niet uit 100% groene stroom. En dan nog. Het apparaat is eerst ook geproduceerd met de nodige uitstoot. Accu bevat ook giftige stoffen, zie filmpje van de step voor de giftige dampen die vrijkomen als zo'n accu ook nog spontaan in de fik vliegt.
0 kudos 2026-06-05 09:06:44 door Clowns op Zomerhit 2026
@Vogelnest | 05-06-26 | 08:25: fatbike bestuurders zijn nogal eens moeilijke jongeren zeg maar. Die nu niet met het stads OV gaan omdat ze een beter en spotgoedkoop alternatief hebben. Dus minder tuig in het stads OV.
0 kudos 2026-06-05 06:35:25 door SchuivendePanelen op Zomerhit 2026
Klopt. Alleen trekt het de verkeerde bestuurders aan. En de bestuurders van dit land trekken er zich niks van aan.
-1 kudos 2026-06-05 06:25:43 door Vogelnest op Zomerhit 2026
Ik snap het verband niet hoe het OV veiliger kan zijn door het hebben van kinderbrommers.
0 kudos 2026-06-05 05:05:51 door SRADracer op Zomerhit 2026
Ow. Dat is 3/4x kinderbijslag. Vandaar dat er zoveel zijn.
2 kudos 2026-06-03 21:22:28 door klokjerond op Haha mis
Ik neem aan dat je spinning backfist bedoeld en die mislukte inderdaad: het was zijn elleboog.
1 kudos 2026-06-03 21:06:08 door Kreezielepiet op Haha mis
Gast. We hebben het allemaal zelf ook gezien. Wees eens niet een stomme trut.
2 kudos 2026-06-03 20:58:39 door Chlamidia4All op Haha mis
gay fish
1 kudos 2026-06-03 20:57:28 door Het Vragevuur op Haha mis
Stelletje clowns.
9 kudos 2026-06-03 20:55:26 door Pipo der Clown op Haha mis
Nu heb ik ook zin in bakvis.
3 kudos 2026-06-03 20:46:45 door Clowns op Maxim doet een oproep
@Forza_Ruud_Krol | 03-06-26 | 20:05: ja man hij is op zijn pik getrapt voor wat zij hem allemaal heeft aangedaan ofzo.
14 kudos 2026-06-03 18:05:36 door Forza_Ruud_Krol op Maxim doet een oproep
Anders lees je zijn boodschap ook een keertje in zijn geheel.
-1 kudos 2026-06-03 11:28:10 door Hye op Oudere broer Jos Leijdekkers uitgeleverd door Turkije
Spot on.
0 kudos 2026-05-31 08:04:46 door Aleksandr op Cowboy heeft geen angst
Ah, unsere Clint Ostwald!
Von Spiel mir das Lied vom Tod!
-2 kudos 2026-05-31 06:42:55 door Geheelnaarwaarheid op Cowboy heeft geen angst
Westrock.
-3 kudos 2026-05-30 16:22:44 door Clowns op Humor van vroeger
@Noviomagum2020 | 30-05-26 | 14:11: een foute grap is net als een vierkante cirkel: die bestaan niet.
25 kudos 2026-05-30 12:22:10 door TrampolineVeer op Humor van vroeger
jawel hoor.
nog steeds leuk.
26 kudos 2026-05-30 12:11:57 door Noviomagum2020 op Humor van vroeger
het zijn foute grappen he.