DumpStats voor Clowns

282 +785 -503

Kudos

#58891 (Top 18.4275%)

Kudos/dag 10.85
Kudos/reaguursel 4.62
Meeste kudos op 1 reaguursel 216
Minste kudos op 1 reaguursel -128

61

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.35
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 21.4
Reacties per reaguursel 0.74
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 06-04-2021
Eerste reactie op 30-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

216 kudos 2026-06-22 14:27:51 op Noren nemen Times Square over
Jah de vikingen die ons Nederland een paar honderd jaar heben geterroriseerd. Geplunderd, brand gesticht, vrouwen verkracht, moordpartijen. Waar zijn die excuses? En daarna natuurlijk de herstelbetalingen. Te beginnen met gratis stroom en gas.

118 kudos 2026-06-01 00:13:16 op Guccipetje gezocht
Laffe honden.

Nota bene Rotterdam Centraal! Een van de grootste stations van NL. Waar is de spoorwegpolitie, BOA's etc etc..

65 kudos 2026-06-02 00:47:05 op Politie pakt trouwstoet
Direct rijbewijzen invorderen. Eens zien of het dan nog steeds zo leuk is om aan een aso stoet deel te nemen.

38 kudos 2026-06-12 23:22:25 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Nogal vaag verhaal van baardmans. Hij zegt 70K tegoed te hebben, maar neemt genoegen met 'slechts' 15K en biedt daar bovenop dan zijn excuses aan terwijl hij degene is die veel geld tegoed zou hebben. Een advocaat wil ie niet inschakelen want 'dat kost hem een ton'. En Pownews leent zich hiervoor zonder dit grondig uit te zoeken.

23 kudos 2026-06-20 13:45:01 op LEGO-diefstal in Rijssen
Autochtone Nederlander. Die wordt aa alle kanten herkend. Zn BSN nummer staat zowat op zn voorhoofd. Die is al opgepakt of bij de politie bekend.

21 kudos 2026-06-09 12:47:22 op Russische locomotief stoppen met een drone
@TeenieInBikini | 09-06-26 | 12:36: Oh ja joh, ga je Verhofstad nu vergelijken met een wrede dictator die wekelijks 10.000 mannen de dood injaagt?

11 kudos 2026-06-22 14:25:12 op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
@Flierp! | 22-06-26 | 14:21: ola, dit is wel Dumpert. Hier wordt alleen vanuit de onderbuik gepost. Feiten zijn maar meningen en de mening van de dorpsgek is evenveel waard als van elke andere mening.

10 kudos 2026-06-21 23:16:53 op Agent doet beenveeg
Dom en beledigend geklets. Deze agent heeft alles onder controle. Met goede kans dat hij niet alleen is en dat er buiten beeld nog meer politie aanwezig is of al in aantocht is.

8 kudos 2026-06-09 12:58:56 op Jij gaat de bus uit
Buschauffeur heeft geluk. Er zijn zat Dumpert filmpjes dat zo'n held wordt neergestoken en niemand wat doet.

5 kudos 2026-06-03 20:04:37 op Maxim doet een oproep
Maxim Hartman wil zelf stukjes schrijven over wat hij op TV heeft gezien.

4 kudos 2026-06-12 23:05:54 op Bureau Dumpert zoekopdracht
@pjtr23 | 12-06-26 | 22:56: Inderdaad ja. Het gaat om de zoveelste migranten generatie. Nog steeds een achterstand op zo ongeveer elk gebied. En dat ligt niet aan discriminatie. Daar bovenop komt dit hyena geweld waarop zij een patent lijken te hebben. Een zwakker slachtoffer aanvallen om een futiliteit. En dan niet stoppen als ie op de grond, ligt nee dan begint het pas. Iemand echt kapot trappen, vooral met volle kracht tegen het hoofd op het hoofd. Met meerdere personen. En dat kan voor levenslang letsel zorgen, los van het trauma. In al die jaren Opsporing gezocht heb ik dat Jan, Piet en Kees nooit zien doen.

4 kudos 2026-06-22 14:35:25 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Maar aan wie dan? Wie is nu die belastingbetaler? Nou ja, dat ben ik, en u, en u en u en die gek daar. En al die belastingbetalers zijn het helemaal niet met elkaar eens. Dus wat nu?

3 kudos 2026-06-03 22:46:45 op Maxim doet een oproep
@Forza_Ruud_Krol | 03-06-26 | 20:05: ja man hij is op zijn pik getrapt voor wat zij hem allemaal heeft aangedaan ofzo.

2 kudos 2026-06-08 00:07:34 op Man doet lijm in sleutelgat
Nul context. We weten niks. Niet eens of ie inderdaad lijm in het slot heeft gespoten. Ook niet of er een conflict speelt.

1 kudos 2026-06-13 22:25:10 op Fiets gestolen door kurwa's
Inderdaad, ik fiets rond op een oude damesfiets uit de jaren 90 met achterop een aftandse fietstas. Nooit last van diefstal of risico daarop. Ik kan het iedereen aanraden

1 kudos 2026-05-30 15:40:49 op Kinderbrommer klapt op busje
Brommers waren vroeger een serieuze uitgave. Waarvoor echt gespaard moest worden. Die fatbikes zijn er al vanaf 650 euro en gemiddeld zo 750 euro.

0 kudos 2026-06-21 23:25:43 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
@reageerman | 21-06-26 | 13:20: inderdaad weten we niet aan de hand is. Wie weet heeft appie wel helemaal niks gedaan, stond ie daar gewoon en is ie plotseling vanwege zijn huidskleur gearresteerd.

0 kudos 2026-06-05 11:06:44 op Zomerhit 2026
@Vogelnest | 05-06-26 | 08:25: fatbike bestuurders zijn nogal eens moeilijke jongeren zeg maar. Die nu niet met het stads OV gaan omdat ze een beter en spotgoedkoop alternatief hebben. Dus minder tuig in het stads OV.

0 kudos 2026-06-11 11:20:23 op Lekker nummertje chef
Na de lunch. Anders stond die gitaarspeler op het lunchmenu.

-1 kudos 2026-05-30 15:36:42 op Kinderbrommer klapt op busje
Oh dus u weet het wel te waarderen dat KINDEREN zich te pletter rijden. Dan weten we waar u staat.

-2 kudos 2026-06-09 12:54:27 op Glijden op de knietjes
@robo71 | 09-06-26 | 09:48: ah ja joh, zou je dat ook zeggen als hij familie van jou zou zijn?

-3 kudos 2026-05-30 18:22:44 op Humor van vroeger
@Noviomagum2020 | 30-05-26 | 14:11: een foute grap is net als een vierkante cirkel: die bestaan niet.

-3 kudos 2026-06-19 12:23:07 op Nieuwe beelden uit Moskou
@aeonmort | 19-06-26 | 11:07: misschien moet u eens wat meer lezen. Een sterke defensie opbouwen en niet te vergeten steeds updaten, moet in vredestijd worden gedaan. Als er een serieuze dreiging ontstaat en dan moet er nog worden begonnen, is het te laat. Het opbouwen van een sterke defensie duurt minstens 10 jaar. Nu zijn we volledig van het buitenland afhankelijk. Met Trump aan de macht zie je elke dag weer dat een militair zwak land, enorm chantabel is.