DumpStats voor Clowns

281 +784 -503

Kudos

#58891 (Top 18.4275%)

Kudos/dag 11.24
Kudos/reaguursel 4.61
Meeste kudos op 1 reaguursel 215
Minste kudos op 1 reaguursel -128

61

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.44
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 21.4
Reacties per reaguursel 0.74
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 06-04-2021
Eerste reactie op 30-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-128 kudos 2026-05-30 13:45:48 op Humor van vroeger
Toen was het niet grappig en nu is het niet grappig

-123 kudos 2026-06-08 16:45:38 op Politiehond en agent grijpen inbreker
Inzet politiehond is een zwaar wapen met meestal op zijn best alleen littekens en geen blijvend letsel. Bijtkracht is enorm. .Alleen vuurwapen overtreft dit nog qua zwaarte. Kans is erg groot dat verdachte - want dat is hij - door de disproportionele inzet van de politiehond, niet wordt vervolgd of forse strafvermindering krijgt.

-39 kudos 2026-06-04 23:27:34 op Zomerhit 2026
Fatbikes zijn heel betaalbaar, <1.000 euro , nul uitstoot, geen herrie en stads OV is hierdoor een stukje veiliger. Ja gewoon ideaal.

-37 kudos 2026-06-19 11:01:10 op Nieuwe beelden uit Moskou
Vertaal dit eens naar de Nederlandse situatie. Massale raketaanval tegen NL. Honderden. Tegen zo'n aanval is NL volstrekt weerloos. We hebben niets. Elke raket treft doel. Alle cruciale infrastructuur, essentiële bedrijven, organisaties etc zijn onverdedigd. Niet eens een beetje verdedigd, maar gewoon helemaal niet. Bevolking is ook onverdedigd. Er zijn hier precies nul schuilkelders. Hoogtijd dat er een deltaplan voor defensie komt, met nadruk op luchtverdediging.

-34 kudos 2026-06-09 09:35:55 op Glijden op de knietjes
Schandalig dat dit wordt ge-upload, nog geplaatst wordt ook en cynisch reaguurders commentaar . Het gaat hier om een KIND.

-26 kudos 2026-06-05 11:15:47 op Jajaja schat
Geluid klopt niet. Het loopt niet synchroom met moment van inpact. Plus dat dit het geluid is van harde trappen tegen een bokszak en niet geluid tegen lichte pads.

Niettemin, harde trappen.

-18 kudos 2026-06-03 20:03:09 op Maxim doet een oproep
Maxim Hartman 'heeft geen behoefte om aan TV programma's mee te werken' , maar wil wel heel erg graag op TV.

-7 kudos 2026-06-03 22:52:31 op Haha mis
Even wat duiding voor de zolderkamer reaguurders. Die trap was mis waardoor er een kwetsbaar moment ontstond omdat hij met zijn rug naar zijn tegenstander stond. Dat loste hij op door die spinning backfish. Meestal is die mis of half raak maar wel met effect dat tegenstander even op afstand wordt gehouden en hij niet kan profiteren van de kwetsbare positie dat rug naar tegenstander staat gedraaid. Nu was die toevallig wel vol erop.

-3 kudos 2026-05-30 18:22:44 op Humor van vroeger
@Noviomagum2020 | 30-05-26 | 14:11: een foute grap is net als een vierkante cirkel: die bestaan niet.

-3 kudos 2026-06-19 12:23:07 op Nieuwe beelden uit Moskou
@aeonmort | 19-06-26 | 11:07: misschien moet u eens wat meer lezen. Een sterke defensie opbouwen en niet te vergeten steeds updaten, moet in vredestijd worden gedaan. Als er een serieuze dreiging ontstaat en dan moet er nog worden begonnen, is het te laat. Het opbouwen van een sterke defensie duurt minstens 10 jaar. Nu zijn we volledig van het buitenland afhankelijk. Met Trump aan de macht zie je elke dag weer dat een militair zwak land, enorm chantabel is.

-2 kudos 2026-06-09 12:54:27 op Glijden op de knietjes
@robo71 | 09-06-26 | 09:48: ah ja joh, zou je dat ook zeggen als hij familie van jou zou zijn?

-1 kudos 2026-05-30 15:36:42 op Kinderbrommer klapt op busje
Oh dus u weet het wel te waarderen dat KINDEREN zich te pletter rijden. Dan weten we waar u staat.

0 kudos 2026-06-05 11:06:44 op Zomerhit 2026
@Vogelnest | 05-06-26 | 08:25: fatbike bestuurders zijn nogal eens moeilijke jongeren zeg maar. Die nu niet met het stads OV gaan omdat ze een beter en spotgoedkoop alternatief hebben. Dus minder tuig in het stads OV.

0 kudos 2026-06-11 11:20:23 op Lekker nummertje chef
Na de lunch. Anders stond die gitaarspeler op het lunchmenu.

0 kudos 2026-06-21 23:25:43 op Beveiliger kiest voor premium pakketje ordehandhaving
@reageerman | 21-06-26 | 13:20: inderdaad weten we niet aan de hand is. Wie weet heeft appie wel helemaal niks gedaan, stond ie daar gewoon en is ie plotseling vanwege zijn huidskleur gearresteerd.

1 kudos 2026-05-30 15:40:49 op Kinderbrommer klapt op busje
Brommers waren vroeger een serieuze uitgave. Waarvoor echt gespaard moest worden. Die fatbikes zijn er al vanaf 650 euro en gemiddeld zo 750 euro.

1 kudos 2026-06-13 22:25:10 op Fiets gestolen door kurwa's
Inderdaad, ik fiets rond op een oude damesfiets uit de jaren 90 met achterop een aftandse fietstas. Nooit last van diefstal of risico daarop. Ik kan het iedereen aanraden

2 kudos 2026-06-08 00:07:34 op Man doet lijm in sleutelgat
Nul context. We weten niks. Niet eens of ie inderdaad lijm in het slot heeft gespoten. Ook niet of er een conflict speelt.

3 kudos 2026-06-03 22:46:45 op Maxim doet een oproep
@Forza_Ruud_Krol | 03-06-26 | 20:05: ja man hij is op zijn pik getrapt voor wat zij hem allemaal heeft aangedaan ofzo.

4 kudos 2026-06-12 23:05:54 op Bureau Dumpert zoekopdracht
@pjtr23 | 12-06-26 | 22:56: Inderdaad ja. Het gaat om de zoveelste migranten generatie. Nog steeds een achterstand op zo ongeveer elk gebied. En dat ligt niet aan discriminatie. Daar bovenop komt dit hyena geweld waarop zij een patent lijken te hebben. Een zwakker slachtoffer aanvallen om een futiliteit. En dan niet stoppen als ie op de grond, ligt nee dan begint het pas. Iemand echt kapot trappen, vooral met volle kracht tegen het hoofd op het hoofd. Met meerdere personen. En dat kan voor levenslang letsel zorgen, los van het trauma. In al die jaren Opsporing gezocht heb ik dat Jan, Piet en Kees nooit zien doen.

4 kudos 2026-06-22 14:35:25 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Maar aan wie dan? Wie is nu die belastingbetaler? Nou ja, dat ben ik, en u, en u en u en die gek daar. En al die belastingbetalers zijn het helemaal niet met elkaar eens. Dus wat nu?

5 kudos 2026-06-03 20:04:37 op Maxim doet een oproep
Maxim Hartman wil zelf stukjes schrijven over wat hij op TV heeft gezien.

8 kudos 2026-06-09 12:58:56 op Jij gaat de bus uit
Buschauffeur heeft geluk. Er zijn zat Dumpert filmpjes dat zo'n held wordt neergestoken en niemand wat doet.

10 kudos 2026-06-21 23:16:53 op Agent doet beenveeg
Dom en beledigend geklets. Deze agent heeft alles onder controle. Met goede kans dat hij niet alleen is en dat er buiten beeld nog meer politie aanwezig is of al in aantocht is.

11 kudos 2026-06-22 14:25:12 op Albanezen slopen omheiningen bij Kakome Beach
@Flierp! | 22-06-26 | 14:21: ola, dit is wel Dumpert. Hier wordt alleen vanuit de onderbuik gepost. Feiten zijn maar meningen en de mening van de dorpsgek is evenveel waard als van elke andere mening.