83 +166 -83
Kudos
#85851 (Top 26.8635%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 0.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 56 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
83 +166 -83
Kudos
#85851 (Top 26.8635%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 0.24 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 56 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -21 |
342
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.06 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 15.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.04 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 21-04-2009 |
| Eerste reactie op | 12-08-2009 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
6 kudos 2026-06-23 20:29:57 op Mag jij van jou man
@BertHoeMeinWille | 23-06-26 | 18:28:
Bert houdt wel van dikke snoeren.
2 kudos 2026-06-21 14:57:09 op Schone remmen, geen schone onderbroek
Tja. Dat doet ACC. Rij ik ook altijd op. Mensen moeten gewoon afstand houden.
3 kudos 2026-06-21 07:21:54 op Leuk project met zwarte tape
Gelukkig zijn deze modellen niet vel oven been met cup a.
-1 kudos 2026-06-18 19:50:22 op Drempeltje voor de finish bij de Tour de Suisse
Hij is i.i.g. gefinished
6 kudos 2026-06-16 21:14:57 op Mooie stok gevonden
Nou nog door de deur heen.
3 kudos 2026-06-14 14:36:12 op VR-games altijd leuk
@Sfhcisdubcisrhbc | 14-06-26 | 14:32:
Volgens mij ligt dat aan de persoon. Net zoals als de één wagenziek wordt en de ander niet.
-1 kudos 2026-06-10 11:46:26 op De buurman is er klaar mee
Fik erin. Opgelost.
13 kudos 2026-06-08 06:59:08 op Burenruzie gaat verkeerd
Ze zal het vaker meegemaakt hebben :)
56 kudos 2026-06-08 06:48:23 op Burenruzie gaat verkeerd
Hoe groter de trampoline in de voortuin, hoe meer tokkie ze zijn.
6 kudos 2026-06-06 08:09:12 op Bochtje pakken
@Zolderhok_kleefsok | 06-06-26 | 07:18:
Dat mag gewoon niet. Dat maakt het uit.
0 kudos 2026-06-05 07:05:51 op Zomerhit 2026
Ow. Dat is 3/4x kinderbijslag. Vandaar dat er zoveel zijn.
13 kudos 2026-06-02 07:48:06 op Fatbiker dacht crossmotor te zijn
Ach. Hij heeft i.i.g. plezier en rijdt geen mensen omver in een druk centrum.
7 kudos 2026-05-30 22:26:18 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
1 van de weinig goede dingen aan Amerika. Daar is dat gewoon "assaulting an officer" en hup de cel in.
2 kudos 2026-05-30 07:39:19 op Kinderbrommer klapt op busje
Omdat je die dikke fietsen niet hoort aankomen. Brommers wel.
0 kudos 2026-05-29 23:09:03 op Fatbikert zit op telefoon
@TrainBrain | 29-05-26 | 22:37:
Dan is er toch tijd zat na de eerste fietser die voorbij komt?
4 kudos 2026-05-29 22:34:31 op Fatbikert zit op telefoon
Wat ik niet snap is waarom die gast daar stil staat. Er is letterlijk 1 vak terug een parkeerplaats vrij.
-4 kudos 2018-04-16 23:28:32 op Trucker ramt bewust
Is er nou niemand die weet dat het wettelijk gezien verboden is om gas te geven als je wordt ingehaald?
Acc is echt een ramp. Schijt irritant dat continu optrekken afremmen optrekken afremmen optrekken afremmen. Rij gewoon zelf en Ga er voorbij, maar ja, dan kan je niet appen of mailen tijdens het rijden
-7 kudos 2014-11-23 22:26:59 op Motormuis heeft ook een mening
Wat is het probleem? Rij regelmatig 250+ km/h op de autobahn
0 kudos 2014-11-16 00:47:38 op Jezus is homo!
No money, no tiet
-3 kudos 2014-11-16 00:14:48 op Fietser vs automobilist
Haaientanden gelden niet als je afslaat, want die zeggen dat je alle kruisende bestuurders voor moet laten. Het fietspad ligt op dezelfde weg, dus is ongeldig.
Wel zou de fietser voorrang hebben als hij op het fietspad zou rijden, aangezien de auto dan afslaat op dezelfde weg.
Maar als je goed kijkt komt de fietser van de stoep af, dus heeft de fietser in dit geval geen voorrang, maar gezien de fietser een zwakke verkeersdeelnemer is, krijgt deze waarschijnlijk z'n gelijk van de rechter.
0 kudos 2014-09-13 16:06:07 op Gejat. Zeldzame en bloedsnelle Japanse rijstraket
Wat is hier zeldzaam aan? Ik zie ze regelmatig rijden
0 kudos 2014-09-12 19:37:11 op De Loopband
Ik kijk liever naar het snooker op de tv
-2 kudos 2014-08-17 01:38:14 op U MOET weer KIEZEN!!
Ik zie geen blauw, wel paars
0 kudos 2014-08-16 01:14:16 op Klein land, klein fietspad
2 wegen, 2 borden. Ik zie het probleem niet...
0 kudos 2014-08-16 00:57:25 op Dikkie met dansskills
Zo kan je als 150+ kg wegende gozer toch makkelijk vrouwen versieren
1 kudos 2014-08-16 00:53:51 op Hoe de zon jullie ziet
De zon ziet ons niet.
4 kudos 2014-08-03 23:44:37 op Japanse Top40-hit
Japanse katy perry
-2 kudos 2014-08-03 00:24:25 op Vol op uw medeweggebruiker knallen
1e motorrijder schrikt zo van de auto voor hem, dat hij van schrik veel te hard remt, zonder eerst aan te leggen. Hierdoor blokkeert zijn voorwiel en gaat hij al onderuit voordat hij de auto raak.
-21 kudos 2014-08-01 00:26:41 op Betalen voor parkeren bij de Efteling?
@Nelis21 | 31-07-14 @ 21:06
Haha. Waar worden auto en gebouwen van gemaakt. Juist, materiaal dat al op aarde is. Dus de aarde wordt helemaal niet zwaarder.
Door verdamping uit de atmosfeer, wordt de aarde juist steeds lichter ;)
5 kudos 2014-07-28 21:04:18 op Juichen voor de finishlijn
Hilbert doorrije!!!!
2 kudos 2014-07-28 20:57:42 op Slimme kraai wil WATER
Kraaien zijn slimmer dan de gemiddelde reaguurder hier.
Zat reaguurders die er niet opkomen om een buisje met eten+water te vullen met stenen, zodat het water stijgt en ze bij het eten kunnen.
-9 kudos 2014-06-29 23:10:54 op De penal op Ibiza
Heerlijk dat wk voetbal. Geen controles en niemand op de weg. Kan ik mooi scheuren over de dijk.
-7 kudos 2014-06-12 10:49:05 op Dansskills 2.0
Net een aap.
-2 kudos 2013-10-31 23:02:40 op Hallo Dumpert, kijk eens wat ik kan!
BJ is een restaurant
2 kudos 2013-10-25 21:07:54 op Hond heeft bijna dood ervaring
gelukkig een riem van amerikaanse kwaliteit
0 kudos 2013-04-01 05:01:06 op Hoe slim zijn kraaien nou eigenlijk?
kraaien zijn idd slimmer dan sommige mensen. Ze kennen zelfs de wet van Archimedes.
http://www.youtube.com/watch?v...
0 kudos 2011-11-23 11:37:37 op The First Day At Work.
erg oud, maar erg leuk
1 kudos 2011-11-23 11:29:54 op Nieuwe Old Spice reclame
neger had geen zin meer om te werken?
0 kudos 2011-11-14 22:52:34 op Doutzen Kroes VSFS Workout Video.
@InitialG
Als mijn vrouw zo'n strakke voorgevel zou hebben na 1 kind, zou ik haar inruilen.
-2 kudos 2011-11-07 19:05:09 op De achterklep dicht doen
speciaal voor Beëlzebul wat achtergrond informatie.
http://www.dumpert.nl/mediabas...
28 kudos 2011-11-07 18:39:56 op De achterklep dicht doen
dat kan je niet met een zelfbouw rat harley met 70 pk. Daar heb je een Yamazuki met 180 pk voor nodig ;)
0 kudos 2011-11-06 15:32:28 op Harley vs Honda CBR1000RR Fireblade
en nu tot de 200 km/h ipv dat korte stukje...
0 kudos 2011-10-31 21:47:24 op Gevonden
Weensie uit Old School
0 kudos 2011-10-28 19:10:49 op Lijntje?
wat een domme serie
0 kudos 2011-10-21 22:30:50 op Viespeukerij in Dragon Ball
@ tweetosties 21-10-11 @ 10:44
Nee, dat was Dragonball Z. Dit is de voorloper, Dragonball. Veel leuker en veel meer humor.
0 kudos 2011-10-19 21:39:40 op Vraag v/d dag
Something that gets passed around
http://www.youtube.com/watch?v...
0 kudos 2011-10-19 21:34:45 op Stukje vriendelijkheid
@codedelight
Een brommert die sneller dan jouw auto kan en daarbij ook nog eens minder kost ;)
0 kudos 2011-10-17 15:07:30 op Nederland pakt wereldtitel honkbal
Tja. Al je beste spelers erin zetten zegt ook niks. Met voetbal doen we dat al 100 jaar en daar zijn we ook nooit wereldkampioen geworden. Dus tja. USA 2e rangs spelers erin, hun fout. Wij hebben de titel afgepakt van Cuba, dat al 25x wereldkampioen is geworden.
Volgens mij is voetbal zo'n beetje de enige sport die wij zeer fanatiek uitvoeren, maar nog nooit wereldkampioen zijn geworden... Dus toon een beetje respect voor deze mannen. Zij hebben die titel iig al binnen.
0 kudos 2011-10-14 13:29:56 op Automobilist is motortuig spuugzat
Als die zwarte auto over de motorrijder heen had gereden, denk ik dat ie wel een tijdje had kunnen zitten...
0 kudos 2011-10-13 14:58:21 op Dumpert in Donald Duck
goeie camera...