DumpStats voor SRADracer

83 +166 -83

Kudos

#85851 (Top 26.8635%)

Kudos/dag 0.01
Kudos/reaguursel 0.24
Meeste kudos op 1 reaguursel 56
Minste kudos op 1 reaguursel -21

342

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.06
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 15.2
Reacties per reaguursel 0.04
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 21-04-2009
Eerste reactie op 12-08-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

56 kudos 2026-06-08 06:48:23 op Burenruzie gaat verkeerd
Hoe groter de trampoline in de voortuin, hoe meer tokkie ze zijn.

28 kudos 2011-11-07 18:39:56 op De achterklep dicht doen
dat kan je niet met een zelfbouw rat harley met 70 pk. Daar heb je een Yamazuki met 180 pk voor nodig ;)

6 kudos 2026-06-23 20:29:57 op Mag jij van jou man
@BertHoeMeinWille | 23-06-26 | 18:28:
Bert houdt wel van dikke snoeren.

6 kudos 2026-06-06 08:09:12 op Bochtje pakken
@Zolderhok_kleefsok | 06-06-26 | 07:18:
Dat mag gewoon niet. Dat maakt het uit.

4 kudos 2026-05-29 22:34:31 op Fatbikert zit op telefoon
Wat ik niet snap is waarom die gast daar stil staat. Er is letterlijk 1 vak terug een parkeerplaats vrij.

3 kudos 2026-06-14 14:36:12 op VR-games altijd leuk
@Sfhcisdubcisrhbc | 14-06-26 | 14:32:
Volgens mij ligt dat aan de persoon. Net zoals als de één wagenziek wordt en de ander niet.

2 kudos 2014-07-28 20:57:42 op Slimme kraai wil WATER
Kraaien zijn slimmer dan de gemiddelde reaguurder hier.
Zat reaguurders die er niet opkomen om een buisje met eten+water te vullen met stenen, zodat het water stijgt en ze bij het eten kunnen.

2 kudos 2011-08-30 19:58:17 op Mysteryland 2011
hij heeft iig plezier. De rest staat er maar een beetje als zoutzakken bij

0 kudos 2010-04-07 22:25:24 op Old Spice Commercial
van b acteur naar slechte reclame. Maar wel grappig.

0 kudos 2026-05-29 23:09:03 op Fatbikert zit op telefoon
@TrainBrain | 29-05-26 | 22:37:
Dan is er toch tijd zat na de eerste fietser die voorbij komt?

0 kudos 2009-10-24 22:28:51 op Sukkel crasht Dodge Viper
tja. het welbekende verblind worden na het verlaten van een tunnel...

0 kudos 2009-10-20 22:53:15 op Laat de nerd met rust!
Tja dat krijg je ervan met die pesterijen. En dan ook nog verbaasd zijn als hij eens doorslaat. Ze hebben nog geluk gehad. Hij had ook iedereen kunnen neerschieten. Dat gebeurt daar ook wel vaker...

0 kudos 2010-09-14 09:34:20 op 25 Jaar Mario
En toch blijft het leuk, dat een game character goedgekeurd wordt dat helemaal happy wordt van plantjes en paddestoelen.

0 kudos 2009-10-05 21:10:32 op Nerdy Accordion Hero
aan de snelheid van z'n linker hand te zien, zal ie wel veel ervaring hebben met wanken...
Maar toch knap wat ie doet +1

0 kudos 2010-04-08 20:36:58 op Meisje pwnd ex-vriend
Wat hebben die vrouwen toch altijd met kapot maken. x-boxen, ps3's, pc's, auto's. Alles wat een man leuk vind. Zit er wat dwars ofzo?

0 kudos 2014-08-16 00:57:25 op Dikkie met dansskills
Zo kan je als 150+ kg wegende gozer toch makkelijk vrouwen versieren

0 kudos 2011-05-10 23:49:49 op Jongen is goed met...
Wat een rare kapsel heef deze vrouwmeneer.
Kansenwijk 09-05-11 @ 14:43

Dat noemen ze emo

0 kudos 2009-10-01 22:37:52 op New Kids ringtone
@ lukaas 30-09-09 @ 23:04

Nou, dat is mij nooit gelukt :-P

0 kudos 2026-06-05 07:05:51 op Zomerhit 2026
Ow. Dat is 3/4x kinderbijslag. Vandaar dat er zoveel zijn.

0 kudos 2010-09-20 16:23:02 op Chicago Taxi
Dus deze taxi kan alleen maar linksom?

0 kudos 2010-07-13 09:55:04 op Boom sloopt auto
tja. De natuur is nou eenmaal krachtiger dan wat een mens ooit zal maken

0 kudos 2010-08-05 15:19:53 op Lowrider doet backflip
amrikaanse bouwkwaliteit. valt zacht op z'n dak en is meteen niks meer van over

0 kudos 2010-09-02 09:56:57 op Meisje gaat trainen
En wat wordt haar conclusie hieruit? Ik ben veel te dik en moet nog 20 kg afvallen. "zucht"

0 kudos 2010-09-16 11:01:18 op Ik ben nieuw
wat is hier mis mee? Ziet er goed uit. Boeiend dat ze aziatisch is.

0 kudos 2010-09-16 11:05:03 op Compilasie!
hoe heet die zanger op 0.36 ook alweer?