9,873 +11361 -1488
Kudos
#7557 (Top 2.3647%)
| Kudos/dag | 28.78 |
| Kudos/reaguursel | 17.05 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 296 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -110 |
9,873 +11361 -1488
Kudos
#7557 (Top 2.3647%)
| Kudos/dag | 28.78 |
| Kudos/reaguursel | 17.05 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 296 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -110 |
579
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.69 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.48 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 43 |
| Aantal x weggejorist | 38 |
| Geregistreerd op | 16-07-2025 |
| Eerste reactie op | 16-07-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 17:46:59 door Pater_piemelprak op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Heerlijk juist, zo af en toe.
1 kudos 2026-06-24 13:59:07 door flame_me op Amerikaanse militairen krijgen klappen in Korea
Dat is wel erg sneu voor Eskimo's waar het soms nooit nacht wordt.
0 kudos 2026-06-22 11:30:11 door Peerke16 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
Je druk maken over wat mensen drinken, hoe ze hun haar doen of wat ze aanhebben, hoe mannelijk is dat dan eigenlijk?
5 kudos 2026-06-21 19:31:50 door Joozt2000 op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
nee lange haren met vlechten waren lekker mannelijk...en dan nog, het 2026, niet 1256
5 kudos 2026-06-21 19:30:14 door zoindepoepertt op De fans van Zweden VOOR de wedstrijd
ik heb het filmpje langzaam afgespeeld maar kon niet 1 knotje ontdekken
4 kudos 2026-06-21 18:48:47 door JanRooks op We zijn voor Turkije
Je kijkt teveel naar linkse media.
12 kudos 2026-06-20 20:54:53 door Random Rotterdammert op Primeur op WK
Dat begin ik me ook af te vragen.
1 kudos 2026-06-16 10:36:36 door Fluitui2 op De temperatuur stijgt!
Wel goed verdienmodel. Dan zit de camping heel het jaar vol geboekt.
6 kudos 2026-06-16 09:59:21 door JP8926 op De temperatuur stijgt!
Wat denk je, volgeboekt. Eens kijken of ik er volgend jaar kan reserveren.
10 kudos 2026-06-15 09:55:43 door Routine op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Jij hebt het niet zo met verkeersregelaars?
-17 kudos 2026-06-14 15:00:58 door Jegebruikersnaam op Indonesische Oranjefans staan al in de startblokken
En waarom dan wel?
19 kudos 2026-06-13 18:04:23 door h e i s e n b e r g op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Meer mannelijkheid dan in de huidige generaties aangezien hij wel zijn verantwoordelijkheid neemt om de door hem gemaakte schade netjes op te lossen.
-4 kudos 2026-06-13 17:04:42 door NatteKiwi op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Maar op kantoor wel een grote bek.
12 kudos 2026-06-13 17:01:51 door ZeikStralend op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
Hij kan ook geen motor optillen
-4 kudos 2026-06-11 15:39:17 door kaalkoppie op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@ConkerTheKing | 11-06-26 | 16:59: Zie hoe krap dat parkeervak is. En die Porsche staat zo dicht tegen de grond en dat soort velgen schram je zo snel aan een stoeprandje. Veel beter dan dit had deze persoon niet kunnen parkeren.
-3 kudos 2026-06-11 15:11:17 door John McClane op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Spullen ok, maar dit is maar een auto he, een gebruiksvoorwerp.
-3 kudos 2026-06-11 14:59:10 door ConkerTheKing op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Heb je het dan over de eigenaar van die rijdende banaan die geen moeite heeft genomen netjes te parkeren (half op de weg en zo goed als tegen de bumper van de volgende aan)?
0 kudos 2026-06-11 05:50:57 door kiekeboe! op Invoegen zonder brein
Niet helemaal waar. Op dit moment is er geen oplossing voor het 'probleem' en mogen we de accu niet tot 100% laden. Er schijnt een software update te komen om het op te lossen, maar wanneer.. Is niet bekend. Dus de bezitter kan wel naar een dealer, heeft geen nut dus. Dan maar eerst naar de opticien!
21 kudos 2026-06-11 05:23:46 door KelderKebabKwab op Amsterdam krijgt een AZC
Als je naar de laatste, in Nederland geboren dus je kunt ze ook niet wegsturen, generatie finnen kijkt in een buurten als Kanaaleiland of de Schilderswijk, dan denk ik altijd: waarom leren mensen niks. Hoezo zullen Syriërs die nu komen een derde generatie produceren die wel gezellig is over 50 jaar?
0 kudos 2026-06-10 20:35:00 door ApoIIyon op Niet stoppen he!!
@xavolo | 10-06-26 | 22:18: Nee hoor, die was al stuk
-3 kudos 2026-06-10 20:28:14 door Orichinals op Kinderen dansen op muziek
Sneuneus eerst klas ben je, als je zo ziek in het hoofd bent, met jouw gedachten. Het zijn alleen maar aannames die je in je hoofd hebt, zal best gezellig zijn zo, voor jezelf, maar de wereld kijkt hier anders naar. Waarschijnlijk alleen naar de feitelijke voorstelling, zonder bij bedoelende gedachten, wat het ook zou moeten zijn. Blije kinderen in afwachting van muziek en als de muziek gespeeld wordt, jippie lekker dansen. Een fantastisch beeld van ergens op de wereld.
-1 kudos 2026-06-10 20:18:58 door xavolo op Niet stoppen he!!
Beter koop je een bril en kijk je nog eens. Z'n navigatie is er ook beter van geworden, maar dat zagen ze zelf ook niet..
17 kudos 2026-06-10 20:10:04 door Debaser op Niet stoppen he!!
Maanlanding ook in scene gezet begrijp ik?
1 kudos 2026-06-10 18:05:46 door NatteKiwi op Kinderen dansen op muziek
0 kudo's voor de inhoud, 1 kudo voor de vorm. Dus +1
3 kudos 2026-06-10 17:56:24 door RobbieH op Kinderen dansen op muziek
Haha.. groen links. Of nog extremer
-1 kudos 2026-06-10 17:46:10 door Boutendraaier op Kinderen dansen op muziek
@Kreezielepiet | 10-06-26 | 19:26: Waarschijnlijk betaalde arbeid.
7 kudos 2026-06-10 17:26:23 door Kreezielepiet op Kinderen dansen op muziek
Lekker zuur. Wat doe jij eigenlijk voor een ander?
-1 kudos 2026-06-10 17:06:12 door Parabolicus op Mercedesrijder beukt bijna motor omver bij wegrijden
@Kaasplank | 10-06-26 | 16:32: wat stond er dan? Rijdt ie je aan en raust je portemonnee ook nog effe?
3 kudos 2026-06-10 15:56:09 door Kakhoofd1 op Road ragers stappen uit om het even uit te vec.. praten
jullie mam ook
5 kudos 2026-06-10 14:32:25 door Kaasplank op Mercedesrijder beukt bijna motor omver bij wegrijden
Doen mensen gewoon een keer normaal en aardig, krijg je dit soort reacties. Ga je schamen.
6 kudos 2026-06-10 12:25:37 door Bertie Wooster op Het dagelijkse ritueel in Tukkerland Enschede.
Als fatbikers boos zijn zeggen ze vaak wel iets als klinkt als 'Wat moet jij, Holgerszoon?', dus ik denk dat ze Nils bedoelen.
48 kudos 2026-06-08 19:53:30 door Stummy op Eerste keer Isle of Man TT🇮🇲
Dan zou ik naar een oogarts gaan.
2 kudos 2026-06-08 19:16:03 door Hollie71 op In de islamosfeer...
Kost duur....! Max 2 kenne ze krijge
-18 kudos 2026-06-05 22:56:35 door Westsider op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Onze normen en waarden? Zoals marcheren met prinsenvlaggen en een noodopvang in de fik steken enzo? Ja echt voorbeeldgedrag. Wij laten ons de laatste tijd echt van onze goede kant zien. Dan heb ik liever een trouwstoet met wat toeters en bellen.
-5 kudos 2026-06-04 22:39:40 door Forza_Ruud_Krol op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
Exact!
Iedereen verdient een tweede kans, maar dat hoeft geen optie zonder voorwaarden of consequenties te zijn.
5 kudos 2026-06-03 18:20:50 door KenJijDeSwaffelman op Bodycam beelden neergestoken Britse student
@J-de-J | 03-06-26 | 16:02: Alsof hier geen mensen worden vermoord door verrijkers.
https://www.om.nl/actueel/nieu... https://www.om.nl/actueel/nieu... https://www.om.nl/actueel/nieu... https://www.om.nl/actueel/nieu...
0 kudos 2026-06-03 16:45:12 door BlauwePlatvink op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
@Vogelnest | 03-06-26 | 12:48: 'bloeddoorlopen ogen' past beter in verhaal
0 kudos 2026-06-03 16:12:09 door Handhaving op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Het is of dat, of Niets Nut
-10 kudos 2026-06-03 14:02:29 door J-de-J op Bodycam beelden neergestoken Britse student
Je kan ook gewoon zeggen; politie heeft hier kut gehandeld en de omstanders zijn ook tyfuslijers.
Wat heeft dit filmpje te maken met de import hier? Neem je pillen.
5 kudos 2026-06-03 10:48:20 door Vogelnest op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
@SpaceVogel | 03-06-26 | 10:04:
Heilige poep, ik kan mij inbeelden hoe jij driftig dit reaguursel hebt lopen uitkotsen met bloeduitstorting in je ogen en het schuim op je bek.
-4 kudos 2026-06-03 10:35:52 door Creatieloos op Bodycam beelden neergestoken Britse student
Ik denk dat veel mensen zeggen, graag gedaan.
-12 kudos 2026-06-03 10:22:34 door SpaceVogel op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
@Brammosopdefiets | 03-06-26 | 12:03: Probeer eerst een Donald Duck daarna een boek. Gaat vanzelf lukken.
6 kudos 2026-06-03 10:03:31 door Brammosopdefiets op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
@SpaceVogel | 03-06-26 | 10:04: Zelfs chatgpt kan dit soort onsamenhangend gewauwel niet produceren. Mijn god wat een oogaids deze lap tekst.
6 kudos 2026-06-03 08:57:39 door lancyyyy op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
Ja precies, doe je linkse oogjes maar dicht en kijk de andere kant op
0 kudos 2026-06-03 08:14:30 door 58765454653835860538 op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
-weggejorist-
9 kudos 2026-06-03 08:12:24 door Iemosjonol_damage op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
@SpaceVogel | 03-06-26 | 10:06: Weet dan wel dat de NOS over het algemeen een andere definitie heeft van "Nederlandse" mannen dan waar jij aan denkt. Het gaat hier niet altijd om Henk, Klaas en Piet. Eerst beter uitzoeken dus voordat je reageert, maar prima poging! Iets met pot en ketel of heb je dat nog niet gehad?
0 kudos 2026-06-03 08:06:08 door SpaceVogel op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
-weggejorist-
-146 kudos 2026-06-03 08:04:35 door SpaceVogel op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
O goshi, das best interessant, als je een racistje bent. Hoeveel kuddo`s reken je op, want deze diepte info voegt echt iets toe, zo komen we er zeker uit.
statistiek
logica
onderzoeksmethoden
kritisch denken
programmeren
data-analyse
You got it bwoy,.. jij zit er boven op.
Ga nou maar weer fappen, en kijk of daar wel wat zinnigs uitkomt, anders komt het na groep 8. Groetjes van links.
-2 kudos 2026-06-02 10:29:14 door gebruikniet op Toeristenpartyboot in Turkije doet Titanicje
Ga is ff lekker fietsen mafklapper!
2 kudos 2026-06-02 06:01:34 door Lucifer op Toeristenpartyboot in Turkije doet Titanicje
Het schijnt dat ze regelmatig nieuwe maken.