DumpStats voor Brammosopdefiets 👶

9,884 +11372 -1488

Kudos

#7557 (Top 2.3647%)

Kudos/dag 28.82
Kudos/reaguursel 16.98
Meeste kudos op 1 reaguursel 296
Minste kudos op 1 reaguursel -110

582

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.7
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.3
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 43
Aantal x weggejorist 38
Geregistreerd op 16-07-2025
Eerste reactie op 16-07-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-06-16 09:59:21 door JP8926 op De temperatuur stijgt!
Wat denk je, volgeboekt. Eens kijken of ik er volgend jaar kan reserveren.

-4 kudos 2026-06-11 15:39:17 door kaalkoppie op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
@ConkerTheKing | 11-06-26 | 16:59: Zie hoe krap dat parkeervak is. En die Porsche staat zo dicht tegen de grond en dat soort velgen schram je zo snel aan een stoeprandje. Veel beter dan dit had deze persoon niet kunnen parkeren.

-3 kudos 2026-06-11 14:59:10 door ConkerTheKing op Mevrouw sloopt nieuwe Porsche GT3 RS
Heb je het dan over de eigenaar van die rijdende banaan die geen moeite heeft genomen netjes te parkeren (half op de weg en zo goed als tegen de bumper van de volgende aan)?

0 kudos 2026-06-11 05:50:57 door kiekeboe! op Invoegen zonder brein
Niet helemaal waar. Op dit moment is er geen oplossing voor het 'probleem' en mogen we de accu niet tot 100% laden. Er schijnt een software update te komen om het op te lossen, maar wanneer.. Is niet bekend. Dus de bezitter kan wel naar een dealer, heeft geen nut dus. Dan maar eerst naar de opticien!

21 kudos 2026-06-11 05:23:46 door KelderKebabKwab op Amsterdam krijgt een AZC
Als je naar de laatste, in Nederland geboren dus je kunt ze ook niet wegsturen, generatie finnen kijkt in een buurten als Kanaaleiland of de Schilderswijk, dan denk ik altijd: waarom leren mensen niks. Hoezo zullen Syriërs die nu komen een derde generatie produceren die wel gezellig is over 50 jaar?

-3 kudos 2026-06-10 20:28:14 door Orichinals op Kinderen dansen op muziek
Sneuneus eerst klas ben je, als je zo ziek in het hoofd bent, met jouw gedachten. Het zijn alleen maar aannames die je in je hoofd hebt, zal best gezellig zijn zo, voor jezelf, maar de wereld kijkt hier anders naar. Waarschijnlijk alleen naar de feitelijke voorstelling, zonder bij bedoelende gedachten, wat het ook zou moeten zijn. Blije kinderen in afwachting van muziek en als de muziek gespeeld wordt, jippie lekker dansen. Een fantastisch beeld van ergens op de wereld.

-1 kudos 2026-06-10 20:18:58 door xavolo op Niet stoppen he!!
Beter koop je een bril en kijk je nog eens. Z'n navigatie is er ook beter van geworden, maar dat zagen ze zelf ook niet..

-18 kudos 2026-06-05 22:56:35 door Westsider op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Onze normen en waarden? Zoals marcheren met prinsenvlaggen en een noodopvang in de fik steken enzo? Ja echt voorbeeldgedrag. Wij laten ons de laatste tijd echt van onze goede kant zien. Dan heb ik liever een trouwstoet met wat toeters en bellen.

-10 kudos 2026-06-03 14:02:29 door J-de-J op Bodycam beelden neergestoken Britse student
Je kan ook gewoon zeggen; politie heeft hier kut gehandeld en de omstanders zijn ook tyfuslijers.

Wat heeft dit filmpje te maken met de import hier? Neem je pillen.

9 kudos 2026-06-03 08:12:24 door Iemosjonol_damage op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
@SpaceVogel | 03-06-26 | 10:06: Weet dan wel dat de NOS over het algemeen een andere definitie heeft van "Nederlandse" mannen dan waar jij aan denkt. Het gaat hier niet altijd om Henk, Klaas en Piet. Eerst beter uitzoeken dus voordat je reageert, maar prima poging! Iets met pot en ketel of heb je dat nog niet gehad?

-146 kudos 2026-06-03 08:04:35 door SpaceVogel op Opsporing verzocht: Koningsdag Spuistraat Amsterdam
O goshi, das best interessant, als je een racistje bent. Hoeveel kuddo`s reken je op, want deze diepte info voegt echt iets toe, zo komen we er zeker uit.
statistiek
logica
onderzoeksmethoden
kritisch denken
programmeren
data-analyse
You got it bwoy,.. jij zit er boven op.
Ga nou maar weer fappen, en kijk of daar wel wat zinnigs uitkomt, anders komt het na groep 8. Groetjes van links.