DumpStats voor AliDigitalie 👶

166,544 +175341 -8797

Kudos

#221 (Top 0.0692%)

Kudos/dag 39.6
Kudos/reaguursel 45.18
Meeste kudos op 1 reaguursel 6540
Minste kudos op 1 reaguursel -909

3,686

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.88
Topreaguursels 78
Woorden per reaguursel 16.6
Reacties per reaguursel 0.69
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 77
Geregistreerd op 18-12-2014
Eerste reactie op 18-12-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-11 18:06:56 door Andersdenkend op Ump goes down
Mij viel dan weer op dat ze waarschijnlijk haar telefoon in haar achterzak heeft. Of is dat iets wat met de sport heeft maken?

4 kudos 2026-06-11 07:29:33 door BolleBoeler op Ump goes down
Wat een ontzettend treurig incelleventje moet je hebben als je constant aan dit soort dingen moet denken.

3 kudos 2026-06-05 20:25:47 door zoindepoepertt op Truukje op de piste
@Smegmaticus | 05-06-26 | 22:19: if a my grandmother had wheels, she would have been a bike!

0 kudos 2026-04-10 20:40:02 door Dee Miller op Panter eet ontbijtje
@TheGreatPoombah | 10-04-26 | 19:53: Denk jij dat er serieus mensen zijn die niet zien dat dit een hond is?

1 kudos 2026-04-10 18:45:23 door Banaan1983 op Ik voeg hier even uit
@riesepies | 10-04-26 | 18:33:
En dat nog zonder mee te nemen dat hij een andere rijder aankijkt en groet met 1 hand aan het stuur op 0s..

2 kudos 2026-04-10 18:43:25 door Banaan1983 op Ik voeg hier even uit
@riesepies | 10-04-26 | 18:33:
Wat Pater zegt, van zien tot de klap gebeurt in 1 sec. Stel dat hij net de goede kant op keek dan heeft hij een 300ms nodig om te reageren. Vanaf 500ms is al een stuur reactie te zien. De 500ms tot de klap is dan grofweg 6meter (gem remafstand bij 50km/h is 12.5m). Alleen remmen zou hem dus niet redden. Helaas is er simpel te weinig tijd, voorbereiding en een meer dan gebruikelijke massa (met duopassagier) om het te voorkomen. Wel denk ik dat een hardere klap bespaard bleef door de 1e uitwijking.

-1 kudos 2026-04-10 18:40:49 door RW00 op Panter eet ontbijtje
Weet je wel niet hoe cool het is om zo'n gevaarlijk uitziende hond te hebben en die dan Panter te noemen.

-9 kudos 2026-04-10 16:33:53 door riesepies op Ik voeg hier even uit
@Pater_piemelprak | 10-04-26 | 18:11: Nou sorry hoor maar vooruit kijken en een beetje inschattingsvermogen meer had wel gemogen, deze had met gemak zijn motor heel kunnen houden! Tenzij je Pater-piemel in de prak heet!

24 kudos 2026-04-10 16:11:20 door Pater_piemelprak op Ik voeg hier even uit
Jonge, je hebt ook al zoiets als reactiesnelheid. En zeker met iemand achterop die niet volledige met je mee rijdt ben je echt een stuk minder wendbaar.
Zo moe van die gasten zoals jij die net hebben leren rijden en het allemaal zo goed weten.
Als je wat langer rijdt kom je er vanzelf achter dat het allemaal niet zo gaat als tijdens je lesjes.

7 kudos 2026-04-05 05:09:46 door altijd-guus op Getiktokte mensen
@Flow | 05-04-26 | 00:41: Een saucijsenbroodje is geen worstenbroodje kudt!
En inderdaad de caucijzen van Breimer zijn echt fucking lekker!

-10 kudos 2026-04-04 22:41:38 door Flow op Getiktokte mensen
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat de beste worstenbroodjes van de wereld niet uit Brabant komen, kuht.

4 kudos 2026-04-04 16:01:53 door ZemydeDeeuw op Een rood kruis staat er niet voor nix
gewoon rijbewijs afpakken, je gaat voorlopig maar fietsen. En als je gepakt wordt voor rijden zonder rijbewijs dan verwijderen we een jaar lang uit de maatschappij.