166,544 +175341 -8797
Kudos
#221 (Top 0.0692%)
| Kudos/dag | 39.6 |
| Kudos/reaguursel | 45.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6540 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -909 |
166,544 +175341 -8797
Kudos
#221 (Top 0.0692%)
| Kudos/dag | 39.6 |
| Kudos/reaguursel | 45.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 6540 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -909 |
3,686
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.88 |
| Topreaguursels | 78 |
| Woorden per reaguursel | 16.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.69 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 77 |
| Geregistreerd op | 18-12-2014 |
| Eerste reactie op | 18-12-2014 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 15:52:07 door menniehoennie op Leimuiderbrug in storing
Jullie hebben geen spotify daar?
-2 kudos 2026-06-24 15:48:16 door Zeepvrijewasgel op WK ladder duiken
Ik vind dat je het prima doet hoor.
14 kudos 2026-06-22 17:34:52 door BlauwePlatvink op Motor paraglider vindt het strand een goede startbaan
ik zou me eerder zogen maken over die ronddraaiende guillotine waar je de beschermkorf van ziet afbreken.
0 kudos 2026-06-11 18:06:56 door Andersdenkend op Ump goes down
Mij viel dan weer op dat ze waarschijnlijk haar telefoon in haar achterzak heeft. Of is dat iets wat met de sport heeft maken?
-1 kudos 2026-06-11 08:35:29 door threeheadedmonkey op Ump goes down
@BolleBoeler | 11-06-26 | 09:29: Boys will be boys.
4 kudos 2026-06-11 07:29:33 door BolleBoeler op Ump goes down
Wat een ontzettend treurig incelleventje moet je hebben als je constant aan dit soort dingen moet denken.
0 kudos 2026-06-06 08:23:57 door Baron Von Awesome. op Truukje op de piste
@zoindepoepertt | 05-06-26 | 22:25: fuck you Toni!
1 kudos 2026-06-06 05:05:42 door Loosecanon op Truukje op de piste
Als jij de beheerder was?
3 kudos 2026-06-05 20:25:47 door zoindepoepertt op Truukje op de piste
@Smegmaticus | 05-06-26 | 22:19: if a my grandmother had wheels, she would have been a bike!
2 kudos 2026-06-05 20:19:59 door Smegmaticus op Truukje op de piste
Als m'n tante klootjes had, dan was het m'n oom geweest.
1 kudos 2026-06-05 20:19:10 door powerpoes op Truukje op de piste
Want?
0 kudos 2026-05-15 17:51:10 door Gruune_knuppel op Bakken met Tourette
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-15 16:19:07 door Trekmuurfrikandel op Bakken met Tourette
-weggejorist en opgerot-
-2 kudos 2026-05-12 15:23:21 door Bertie Wooster op Pr0nfilm download in 2 sec
Dat dacht ik ook, maar Speedtest werkt niet zomaar zonder WAN lijkt me.
1 kudos 2026-05-04 17:59:11 door GwoonAmber op Aftermatch: Gekkie gooit bijl door voorruit
@Nozemans | 04-05-26 | 19:29: bedoel je nu 5?
0 kudos 2026-05-04 17:50:55 door Raarfiguur op Aftermatch: Gekkie gooit bijl door voorruit
-weggejorist-
1 kudos 2026-05-04 17:29:40 door Nozemans op Aftermatch: Gekkie gooit bijl door voorruit
Tenzij de deal betaal in natura was, kan ook nog. Ik denk dat die mannen wel iemand een bj geven voor een PS4.
-6 kudos 2026-05-01 17:58:34 door Kinkykoots op Je lens in je oog ploppen
Nee, hij was blijkbaar 'not amused'?
-1 kudos 2026-05-01 14:15:19 door Snowball_77 op Auto gekocht op Temu
LV, RV had ook duidelijk gweest.
7 kudos 2026-04-30 22:12:50 door Knalluh8497 op With those beautiful ears of yours
Hij zou het nog kunnen proberen met anti idiotica maar ik geef het niet veel kans van slagen.
6 kudos 2026-04-30 20:54:46 door zusje v Christina op With those beautiful ears of yours
Waarom? Wat is er aan die oren te verbeteren?
0 kudos 2026-04-29 14:22:51 door De vries, Henk. op Grote brand op militair oefenterrein 't Harde
Grote trekkers met schijveneggen zouden ook nuttig zijn om uitbreiding tegen te gaan.
1 kudos 2026-04-29 13:24:32 door Kwaaie tor op Grote brand op militair oefenterrein 't Harde
Dit soort pompsystemen gebruiken ze voor dergelijke situaties: https://www.youtube.com/watch?...
0 kudos 2026-04-29 12:55:44 door Langnek op Grote brand op militair oefenterrein 't Harde
ondertussen is defensie al druk bezig met twee Chinooks en de bambi-buckets om een meertje in de buurt te legen over de brand.
1 kudos 2026-04-29 12:07:06 door luchtbakkers op Grote brand op militair oefenterrein 't Harde
Heli's zijn effectiever in situaties als deze. Ook erg indrukwekkend om te zien blussen.
2 kudos 2026-04-21 18:58:10 door em001 op Meelopen met goochelaar Steven Kazàn in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Grappig. Bij mij kan ze iets laten verschijnen
4 kudos 2026-04-21 16:38:10 door BennieDeKok op Meelopen met goochelaar Steven Kazàn in Dumpert Filmt Je Werkplek!
Geld?
0 kudos 2026-04-17 17:07:59 door StevenQ op Ik vroeg om Saucijzenbroodjes
Jij hebt ze bij alle bakkers in Nederland gegeten?
-2 kudos 2026-04-17 16:35:42 door Balloze binnenkater op Ik vroeg om Saucijzenbroodjes
Daarboven zit zeker jouw zolderkamer? Lekker dichtbij en veilig.
-1 kudos 2026-04-15 23:18:51 door Timw12345 op Auto van meisje heeft geen accu
Bij een accu wel. als deze pas daarna aanzet zal het niet perse hoeven aangezien je hem ook niet op een accu aansluit.
0 kudos 2026-04-12 08:25:57 door Rorodeboot op Pastie of pastie niet?
Die kan daar nog wel straatje keren.
1 kudos 2026-04-11 08:43:16 door TheGreatPoombah op Panter eet ontbijtje
@Dee Miller | 10-04-26 | 22:40:
Jij had blijkbaar stront in je ogen.
Maar goed eruit gekregen!
0 kudos 2026-04-11 05:58:00 door Lawofficer4802 op Panter eet ontbijtje
Misschien heet die hinderlijke panter
0 kudos 2026-04-10 20:40:02 door Dee Miller op Panter eet ontbijtje
@TheGreatPoombah | 10-04-26 | 19:53: Denk jij dat er serieus mensen zijn die niet zien dat dit een hond is?
-4 kudos 2026-04-10 18:53:04 door prachtigmachtigmooi op Panter eet ontbijtje
ZO heet hij Panter!!!!!
1 kudos 2026-04-10 18:45:23 door Banaan1983 op Ik voeg hier even uit
@riesepies | 10-04-26 | 18:33:
En dat nog zonder mee te nemen dat hij een andere rijder aankijkt en groet met 1 hand aan het stuur op 0s..
2 kudos 2026-04-10 18:43:25 door Banaan1983 op Ik voeg hier even uit
@riesepies | 10-04-26 | 18:33:
Wat Pater zegt, van zien tot de klap gebeurt in 1 sec. Stel dat hij net de goede kant op keek dan heeft hij een 300ms nodig om te reageren. Vanaf 500ms is al een stuur reactie te zien. De 500ms tot de klap is dan grofweg 6meter (gem remafstand bij 50km/h is 12.5m). Alleen remmen zou hem dus niet redden. Helaas is er simpel te weinig tijd, voorbereiding en een meer dan gebruikelijke massa (met duopassagier) om het te voorkomen. Wel denk ik dat een hardere klap bespaard bleef door de 1e uitwijking.
-1 kudos 2026-04-10 18:40:49 door RW00 op Panter eet ontbijtje
Weet je wel niet hoe cool het is om zo'n gevaarlijk uitziende hond te hebben en die dan Panter te noemen.
4 kudos 2026-04-10 17:53:37 door TheGreatPoombah op Panter eet ontbijtje
@Dee Miller | 10-04-26 | 19:40:
Door geen stront in de ogen te hebben.
-13 kudos 2026-04-10 17:40:46 door Dee Miller op Panter eet ontbijtje
Oh ja? En waar zie je dat aan dan?
Of gok je maar wat?
5 kudos 2026-04-10 17:31:51 door straatkat op Panter eet ontbijtje
Een Cane Corso
-9 kudos 2026-04-10 16:33:53 door riesepies op Ik voeg hier even uit
@Pater_piemelprak | 10-04-26 | 18:11: Nou sorry hoor maar vooruit kijken en een beetje inschattingsvermogen meer had wel gemogen, deze had met gemak zijn motor heel kunnen houden! Tenzij je Pater-piemel in de prak heet!
24 kudos 2026-04-10 16:11:20 door Pater_piemelprak op Ik voeg hier even uit
Jonge, je hebt ook al zoiets als reactiesnelheid. En zeker met iemand achterop die niet volledige met je mee rijdt ben je echt een stuk minder wendbaar.
Zo moe van die gasten zoals jij die net hebben leren rijden en het allemaal zo goed weten.
Als je wat langer rijdt kom je er vanzelf achter dat het allemaal niet zo gaat als tijdens je lesjes.
7 kudos 2026-04-05 05:09:46 door altijd-guus op Getiktokte mensen
@Flow | 05-04-26 | 00:41: Een saucijsenbroodje is geen worstenbroodje kudt!
En inderdaad de caucijzen van Breimer zijn echt fucking lekker!
-10 kudos 2026-04-04 22:41:38 door Flow op Getiktokte mensen
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat de beste worstenbroodjes van de wereld niet uit Brabant komen, kuht.
4 kudos 2026-04-04 16:01:53 door ZemydeDeeuw op Een rood kruis staat er niet voor nix
gewoon rijbewijs afpakken, je gaat voorlopig maar fietsen. En als je gepakt wordt voor rijden zonder rijbewijs dan verwijderen we een jaar lang uit de maatschappij.
13 kudos 2026-04-04 15:38:54 door WhySoSeriousss op Een rood kruis staat er niet voor nix
Die mag wmb een bekeuring voor het rode kruis en twee bekeuringen voor over een verdrijvingsvlak rijden krijgen.
4 kudos 2026-04-04 15:09:32 door Balloze binnenkater op Alles is een dildo
Ja
10 kudos 2026-04-03 22:56:15 door snap dat dan! op Wegleiden van te hoge vrachtwagen gaat niet zonder slag(boom) of stoot
Het blijft jammer dat je relatief intelligent moet zijn om te realiseren dat je niet zo intelligent bent.
6 kudos 2026-04-03 21:05:12 door 80urigewerkweek op Wegleiden van te hoge vrachtwagen gaat niet zonder slag(boom) of stoot
.......Als dit niet was voor het geval dat het gebeurd duurde het nog langer