1,457 +2697 -1240
Kudos
#30175 (Top 9.4420%)
| Kudos/dag | 2.96 |
| Kudos/reaguursel | 3.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 302 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -75 |
1,457 +2697 -1240
Kudos
#30175 (Top 9.4420%)
| Kudos/dag | 2.96 |
| Kudos/reaguursel | 3.73 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 302 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -75 |
391
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.79 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 7.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.26 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 8 |
| Geregistreerd op | 18-01-2025 |
| Eerste reactie op | 16-02-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-18 20:56:28 door blackphilip op Russen geven geen fuck
@Attelenooje | 18-06-26 | 13:58: Ze willen jouw belastinggeld dat is het gewoon
-1 kudos 2026-06-18 20:56:00 door blackphilip op Russen geven geen fuck
@Tartaros | 18-06-26 | 12:59: Eeuh denk je dat Rusland niet een zelfde gedachte heeft met die NAVO en EU expantie?
-1 kudos 2026-06-18 15:24:32 door 0XEDD1E666 op Russen geven geen fuck
@stahlindiehose | 18-06-26 | 17:13: Lijkt me heerlijk zo dom zijn.
3 kudos 2026-06-18 15:13:24 door stahlindiehose op Russen geven geen fuck
Sinds wanneer betaalt een Russische troll belasting in ons mooie landje?!
0 kudos 2026-06-18 12:17:41 door nieuwsgierige pelg op Russen geven geen fuck
Dat is even lief als naïef.
-1 kudos 2026-06-18 12:09:06 door 0XEDD1E666 op Russen geven geen fuck
@Parodontax | 18-06-26 | 13:33: Propaganda werkt prima.
2 kudos 2026-06-18 12:05:40 door Farthdater op Russen geven geen fuck
@Tartaros | 18-06-26 | 12:59: Verder, Rusland aan miljoenen extra dienstplichtigen helpen door ze Oekraïne te geven maakt het op termijn allemaal nog erger.
1 kudos 2026-06-18 11:58:12 door Attelenooje op Russen geven geen fuck
@paradontax het lukt ze niet om Oekraïne te veroveren dus ligt het voor de hand dat ze de navo aanvallen? Volkomen logisch natuurlijk....
5 kudos 2026-06-18 11:33:59 door Parodontax op Russen geven geen fuck
Wat klaarblijkelijk veel mensen niet begrijpen is dat Oekraïne, met hulp van Europese goederen en geld, belast is met het tegenhouden of enorm verzwakken van Rusland. Waarom? Zodat wij als Europa of de NAVO dat niet hoeven te doen. Als Oekraïne inderdaad deze oorlog verliest, zonder Rusland enorm te verzwakken, ligt het voor de hand dat andere Europese (NAVO) landen het volgende doelwit zijn. Dan kost het meer dan geld om Rusland tegen te houden, dan moeten onze mannen en vrouwen naar het front en kost het ons als land levens. Daarnaast kost het dan nóg meer geld dan nu. Dus, geld en goederen sturen naar Oekraïne is een goedkopere manier van zelfbehoud, voor ons en andere Europese landen.
4 kudos 2026-06-18 11:06:04 door Vellenex op Russen geven geen fuck
Dankzij dat vuurwerk hoeft de jeugd niet later aan een frontlinie te gaan vechten. Ik denk dat ze dat belangrijker vinden dan dat we jaarlijks 30e de man moeten betalen voor een beetje vuurwerk.
Dat geld gaat het woningprobleem ook niet oplossen.
8 kudos 2026-06-18 10:59:57 door Tartaros op Russen geven geen fuck
Ik begrijp dat het lastig voor je is, maar je moet iets verder vooruit proberen te kijken: Als we nu niet ingrijpen en hulp bieden dan neemt Rusland gemakkelijk Oekraïne in, zoals ze ook deden bij De Krim. "Bijna geen weerstand, oh dat was makkelijk."
Vervolgens gaan ze de grens verder opschuiven en is dat extra geld voor huizen niet eens nodig want een groot gedeelte van de jeugd is er niet eens meer. Kijk maar in Rusland zelf.
34 kudos 2026-06-18 10:52:02 door Flow op Russen geven geen fuck
Oekraïners vechten ook voor onze vrijheid, droplul!
30 kudos 2026-06-18 10:43:25 door BarackOsama op Russen geven geen fuck
Dat vuurwerk is vrij nuttig, me dunkt.
1 kudos 2026-06-11 23:34:32 door Nihilon op Straatracen met je maten
Nee, dit fenomeen heet natuurlijke selectie.
5 kudos 2026-06-07 19:04:50 door Streamertje op Man doet lijm in sleutelgat
Meer tokkie light
0 kudos 2026-06-06 11:31:39 door LinkseRukker43 op Kaartmeisje met vlugge vingers
@threeheadedmonkey | 06-06-26 | 10:23: Maakt het wat uit?
-1 kudos 2026-06-06 08:23:26 door threeheadedmonkey op Kaartmeisje met vlugge vingers
Ze? Is dit niet gewoon een gast met lang haar?
-4 kudos 2026-05-31 07:45:20 door 0XEDD1E666 op Powernap
@Pipo der Clown | 31-05-26 | 09:28: Dals dan homo
13 kudos 2026-05-31 07:28:31 door Pipo der Clown op Powernap
"Leuker als", echt?
-1 kudos 2026-05-30 14:46:55 door Nordic_Stalker op Bus vs rijinstructeur
*neukseks of fucksex.
Maak een keuze.
0 kudos 2026-05-28 16:19:48 door GiddyUpGo01 op Dronken toerist wil geen ladyboy
Ik zag alleen maar die billen!
-1 kudos 2026-05-27 17:34:05 door Oudaaccountvergeten op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
@menniehoennie | 27-05-26 | 17:20: wil je meer of minder marrokanen? oh wait dat is die andere
-2 kudos 2026-05-27 15:20:52 door menniehoennie op Simpele vraag voor mevrouw de Vos
Diep triest eerder. Laat goed zien hoe dom een deel van de kiesgerechtigde bevolking daadwerkelijk is.
2 kudos 2026-05-26 21:29:55 door zes op Verloren lammetje weer verenigen met z'n moeder
leuke film hoor
4 kudos 2026-05-26 11:07:37 door Wateenaccountnaamzeg op Man word een beetje boos
"Ben je politie ofzo?" De uitspraak die bevestigd dat je met een opopgevoed stuk vreten te maken hebt, zodra een agent dit hoort mag de knuppel erover.
14 kudos 2026-05-26 09:51:28 door --Geurkaars-- op Man word een beetje boos
Als jouw ouders/verzorgers geen regels, normen en waarden bijbrengen dan moet 'de straat' het doen!
3 kudos 2026-05-25 20:13:33 door JustinEgberts op Zielige tokkie wordt boos
Noodweer is pas sprake als hij daadwerkelijk een direct gevaar voor je veiligheid is, bijvoorbeeld als hij je auto in kan nadat de ruit is ingeslagen.
-12 kudos 2026-05-25 17:58:15 door Orichinals op Zielige tokkie wordt boos
Auto als wapen gebruiken is altijd een slecht idee, als vluchtmiddel wel een betere oplossing.
-1 kudos 2026-05-22 15:10:13 door 0XEDD1E666 op Meisje heeft een serieuze vraag
@mikkelokkio | 22-05-26 | 15:18: Homo, grapje ;)
-5 kudos 2026-05-22 13:18:20 door mikkelokkio op Meisje heeft een serieuze vraag
Hoog. Maakt de benen langer.
3 kudos 2026-05-22 11:54:09 door WeliusCaesar op Meisje heeft een serieuze vraag
en dat is een goed iets in dit geval
1 kudos 2026-05-22 10:55:10 door nieuwsgierige pelg op Orgaandonor A10
Klopt! Het paste net. Maar pas jij op dumpert?
16 kudos 2026-05-09 07:12:27 door Lautjekrijgde op MiG-29 Fulcrum van de Oekraïense luchtmacht
Nee alleen de werkende mensen.
-1 kudos 2026-05-02 11:21:25 door curryworstspecial op Mijn ritje naar werk
elke wielrenner fietst maar niet elke fietser is een wielrenner. ze dragen dat yogapakje toch niet hier?
0 kudos 2026-04-28 15:00:56 door dennisnmgn op Je moet hier doorheen
@owikzegmaarwat | 28-04-26 | 09:51: waar komt die tweede 'e' dan ineens vandaan?
-3 kudos 2026-04-28 07:51:10 door owikzegmaarwat op Je moet hier doorheen
één o weglaten, een t toevoegen en je hebt het woord metegol, spaans voor tafelvoetbal en een inmiddels oude animatiefilm https://en.wikipedia.org/wiki/... NIks bijzonders maar ach het wel een aardige film
2 kudos 2026-04-08 14:23:24 door WhySoSeriousss op Heeft het busje voorrang?
Volgens mij is het efficienter is als er een paar van dezelfde kant achter elkaar gaan, dus als er maar een paar staan, laat ik die allemaal ff voor gaan. Soms stopt iemand zel, dan ga ik maar.
En zelf ga ik ook achter mijn voorligger aan, dat is echt 2 seconden meer wachten voor de tegenligger...
het verhaal wordt anders als er een hele rij staat, dan moet je gewoon af en toe een gaatje laten vallen.
Maar gouden regel: als iemand anders er in rijdt, rijd je er zelf niet in. Dan blokkeer je alles en duurt het voor iedereen, incl jezelf, ongeveer 30x zo lang...
-1 kudos 2026-04-08 09:06:58 door mr.Cam op Heeft het busje voorrang?
@Pieter Kwaal | 08-04-26 | 10:59: Fout, de eerst wachtende is aan de beurt. Dus cammer had de Caddy voor moeten laten.
-8 kudos 2026-04-08 08:59:12 door Pieter Kwaal op Heeft het busje voorrang?
De cammert kan ook gewoon even wachten. Gewoon net als ritsen, 1 er langs en om de beurt de kans geven. Typisch Nederlands. Lekker lopen kutten en de boel ophouden. Moet je in Zuid Oost Azie komen. hahaha daar kan iedere lul rijden. Geven ze elkaar allemaal ruimte, schuift de ene na de andere ertussen en gaat allemaal goed zonder regels. Hier zijn regels en gaat niets goed.
0 kudos 2026-04-08 03:41:34 door youwish op Gewoon een normale dag in het verkeer in Rotterdam
Hij remde toch? Hij had het duidelijk niet gezien.
1 kudos 2026-04-02 09:36:44 door naamalingebruik op Op de stier rijden
Nee, hij is Dusty, Dusty Brodek
3 kudos 2026-03-21 09:29:49 door garegozer op Verkeerstokkie op Dumpert krijgt straf
Lekker kortzichtig
10 kudos 2026-03-14 07:40:11 door oepke op Sneu aso-gedrag op de A28
Hij is gewoon aan het inhalen.
0 kudos 2026-02-15 07:57:07 door keffa op Carnaval op z'n best
Die blonde Boa verderop vooral wel beetje skinny.
-2 kudos 2026-02-14 22:27:41 door Justiceforall op Carnaval op z'n best
Traag vooral. Wel...
-2 kudos 2026-02-14 21:40:05 door Lekker Bezig op Carnaval op z'n best
@Niebang | 14-02-26 | 22:37: Het zijn boa's.
8 kudos 2026-02-14 21:37:49 door Niebang op Carnaval op z'n best
Is geen agente schele, dat zijn BOA'S.
8 kudos 2026-02-08 10:01:45 door Lucky Suky op Nachtelijke straatfittie
Nee natuurlijk niet! Racisme is maar één kant op.
4 kudos 2026-02-01 10:52:07 door Rest in privacy op Wij eisen de nacht op.
Sharon Dijksma bijvoorbeeld?
-1 kudos 2026-01-25 17:43:14 door Ed_en_Willem op Winkelend publiek in Gorinchem
Egwaar!