DumpStats voor unfortunatelypeanutbutter

7,323 +7698 -375

Kudos

#10085 (Top 3.1557%)

Kudos/dag 10.95
Kudos/reaguursel 17.19
Meeste kudos op 1 reaguursel 444
Minste kudos op 1 reaguursel -63

426

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.64
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 11.1
Reacties per reaguursel 0.41
Meeste reaguursels op 1 dag 25
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 24-08-2024
Eerste reactie op 25-08-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-22 21:25:23 door FreddyboyK op Mexicanen ragebaiten
En dan links, rechts? Nee, zwarte hoodies zie je niet bij de Nederlandse supporters.

1 kudos 2026-06-22 15:58:29 door 24qv op Mexicanen ragebaiten
Wacht maar tot zo meteen de zwarte hoodies en het vuurwerk uit de kast gehaald wordt.

3 kudos 2026-06-22 14:40:16 door Onbekende Meneer op Haast?
@Dweeziltje | 22-06-26 | 15:35: Je drinkt niet snel genoeg. Gewoon vasthouden en een beetje doordrinken. Sowieso handig want als de politie die sixpack ziet liggen waar 1 blikje uit is gaan ze ook vragen stellen.

22 kudos 2026-06-22 13:35:08 door Dweeziltje op Haast?
Ja hallo, en m'n bier dan?

-3 kudos 2026-06-19 11:51:04 door very-ferry op Zeuren is oppleuren
@Janitor77 | 19-06-26 | 13:12: Ik ben wat men dan noemt "MAGA", en ik vind het maar een mongool. Huh? Hoe kan dat nou?

1 kudos 2026-06-19 09:30:41 door BlijeBakkus op Meneer op kantoor
Ze is met hem getrouwd. Zie haar Instagram. En die dikke tieten op links zijn van haar zus.

1 kudos 2026-06-19 07:27:15 door Anyways op Meneer op kantoor
Dit is haar partner. Je ziet haar IG-account in het scherm staan, even opzoeken en je ziet hem meermaals voorbijkomen.

1 kudos 2026-06-17 11:22:57 door Mellk op Net een vliegtuig
Wees geen unfortunatelypeanutbutter en heb een saai kut leven

-2 kudos 2026-06-15 15:10:42 door Stopuit op F-18 crash bij Rimrock Lake
@robo71 | 15-06-26 | 13:52:
De clou van Peanutbutter zit niet in frikandel maar in een ander woordje…Ach laat ook maar.

-4 kudos 2026-06-15 11:52:40 door robo71 op F-18 crash bij Rimrock Lake
Daar heb je zoveel ruimte dat je inderdaad je frikandel los kan laten lopen zonder dat ie dagen iemand ziet. Probeer maar eens hier in NL..

-2 kudos 2026-06-12 21:16:03 door Brämchen op Lantaarnpaal Lanceren
Ik zag er vandaag nog 1, maar die deed niet zo goed zijn best als deze busmeneer; de lantaarnpaal was wel gruwelijk krom, maar heeft toch gewonnen..

1 kudos 2026-06-12 16:43:29 door Liegebeest op Hoe duur is het WK nou echt?
@Japie0 | 12-06-26 | 14:09: Maar dan is deze meneer met z'n gigakorting dus niet de juiste persoon om te interviewen. Veruit de meeste tickets zijn wel gewoon veel duurder.

10 kudos 2026-06-12 14:41:02 door IetsMetFiets op Hoe duur is het WK nou echt?
@Kneiterlinks | 12-06-26 | 15:01: Het gaat ook niet om het boos worden om het WK bijwonen an sich, maar het feit dat Qatar al duur werd genoemd en nu 4 jaar later de prijzen vaak x4 gaan. Dat is geen inflatie, dat is graaiflatie. Net als dat nu zogenaamd alle wedstrijden drinkpauzes van exact 3 minuten nodig hebben. Terwijl gisteren Mexico - Zuid-Afrika was waar het - met alle respect - nog veel warmer is vaak en beide landen dus maar al te goed aan 30+ gewend zijn, en hoe warm was het gisteren ter plaatse? Juist... 25 graden. En wij maar weer 6 minuten extra naar reclames kijken. Wederom weer zo'n graaflatie zet van die Infantilo, daar zijn mensen boos over, niet over het wel/niet kunnen bezoeken an sich.

5 kudos 2026-06-12 13:01:50 door Kneiterlinks op Hoe duur is het WK nou echt?
Ik zou niet weten waarom je hier boos over moet worden. Een wk bijwonen is geen mensenrecht en daarmee dus weggelegd voor rijken of mensen die enorm loyaal zijn en met korting kunnen komen.

Wat ik wel graag zie is hoe Trump en Infantino voor joker staan en bijvoorbeeld stadions helemaal leeg zijn.

59 kudos 2026-06-12 12:09:04 door Japie0 op Hoe duur is het WK nou echt?
Elke voetbalbond krijgt 500 zogenaamde "Supporter Entry Tier" kaarten om tegen sterk gereduceerd tarief te verkopen aan de meest loyale fans.

Die kaartjes kosten inderdaad 51 euro per wedstrijd. Moet je wel eerst jarenlang naar alle wedstrijden van het Nederlands elftal (zowel mannen als vrouwen) zijn geweest.

2 kudos 2026-06-12 11:29:34 door SnotYoung op Natuur is artistiek
@ikdenkwat | 12-06-26 | 13:00:
Dankjewel voor je knippen-plakken reactie.
Van Google of Wikipedia?