7,323 +7698 -375
Kudos
#10085 (Top 3.1557%)
| Kudos/dag | 10.95 |
| Kudos/reaguursel | 17.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 444 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -63 |
7,323 +7698 -375
Kudos
#10085 (Top 3.1557%)
| Kudos/dag | 10.95 |
| Kudos/reaguursel | 17.19 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 444 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -63 |
426
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.64 |
| Topreaguursels | 3 |
| Woorden per reaguursel | 11.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.41 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 25 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 24-08-2024 |
| Eerste reactie op | 25-08-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-24 09:18:45 door Omnium3 op Hitteplan, gewoon lekker feesten.
*word
1 kudos 2026-06-23 11:30:25 door Justiceforall op Reaguurders in de club
Als dat geen neuken wordt..
5 kudos 2026-06-23 09:39:29 door Routine op Hoofdpijn in de morgen
Hij draagt hem zelf nu ietwat laat.
3 kudos 2026-06-23 08:44:15 door Dweeziltje op Reaguurders in de club
Zou het daar niet een beetje om te doen zijn geweest?
0 kudos 2026-06-22 21:25:23 door FreddyboyK op Mexicanen ragebaiten
En dan links, rechts? Nee, zwarte hoodies zie je niet bij de Nederlandse supporters.
1 kudos 2026-06-22 15:58:29 door 24qv op Mexicanen ragebaiten
Wacht maar tot zo meteen de zwarte hoodies en het vuurwerk uit de kast gehaald wordt.
0 kudos 2026-06-22 15:01:55 door LieverSudoDanZwitsal op Mexicanen ragebaiten
Bijna.
3 kudos 2026-06-22 14:40:16 door Onbekende Meneer op Haast?
@Dweeziltje | 22-06-26 | 15:35: Je drinkt niet snel genoeg. Gewoon vasthouden en een beetje doordrinken. Sowieso handig want als de politie die sixpack ziet liggen waar 1 blikje uit is gaan ze ook vragen stellen.
22 kudos 2026-06-22 13:35:08 door Dweeziltje op Haast?
Ja hallo, en m'n bier dan?
17 kudos 2026-06-22 11:38:31 door PrinsvanDenHaag op Duitse parkeergarage snapt het
Dat was eerlijk gezegd het eerste dat ik dacht.
3 kudos 2026-06-19 12:53:53 door jamaarikweethetbeter op Rolling Stones Kurhaus 1964
Wat heeft jouw voorbeeld te maken met dit concert? Zo kan je alles wel met elkaar vergelijken.
-3 kudos 2026-06-19 11:51:04 door very-ferry op Zeuren is oppleuren
@Janitor77 | 19-06-26 | 13:12: Ik ben wat men dan noemt "MAGA", en ik vind het maar een mongool. Huh? Hoe kan dat nou?
-2 kudos 2026-06-19 11:12:02 door Janitor77 op Zeuren is oppleuren
ja joh, niet elke maga idioot is werkloos.
1 kudos 2026-06-19 09:30:41 door BlijeBakkus op Meneer op kantoor
Ze is met hem getrouwd. Zie haar Instagram. En die dikke tieten op links zijn van haar zus.
1 kudos 2026-06-19 07:27:15 door Anyways op Meneer op kantoor
Dit is haar partner. Je ziet haar IG-account in het scherm staan, even opzoeken en je ziet hem meermaals voorbijkomen.
0 kudos 2026-06-19 05:26:13 door Mytire op Meneer op kantoor
Dit ís HR
3 kudos 2026-06-18 21:58:49 door Knapperd69 op Meneer op kantoor
Een Volendams familiebedrijf
1 kudos 2026-06-18 18:55:35 door tijdelijkeban op Er is altijd iemand met nog meer haast..
80-weg, recht geen kruisingen en mooi weer, dan moet je ook 80 rijden vind ik.
33 kudos 2026-06-18 14:44:31 door Internetriddert op Meneer op kantoor
Ze hebben al kaartjes voor Coldplay gekocht.
0 kudos 2026-06-18 14:01:07 door GwoonAmber op Stagiaire krijgt geen verlening
Nee die zat op zijn telefoont op Dumpert tijdens zijn verantwoordelijke taken.
43 kudos 2026-06-18 13:40:08 door Stofwolk456 op Meneer op kantoor
zij is binnenkort de nieuwe HR manager
1 kudos 2026-06-17 14:52:12 door InternetNiet op Op hol geslagen boot
Babewatch meteen over de vloer.
0 kudos 2026-06-17 12:57:18 door Creatieloos op Metettica
Whole lotta tittie.
10 kudos 2026-06-17 12:23:29 door Toompie888 op Kosso niet goed begrijpen
Polioalarm!
-9 kudos 2026-06-17 12:06:44 door Farthdater op Feesten, zuipen en zoenen..
Wel de frikandellen van seperatorvlees. Niet de Angus Beef steaks.
1 kudos 2026-06-17 11:22:57 door Mellk op Net een vliegtuig
Wees geen unfortunatelypeanutbutter en heb een saai kut leven
-63 kudos 2026-06-17 08:12:51 door Pensioenado op Op hol geslagen boot
Kut daar ging mijn koffie tegen de monitor ! Geweldige reactie !!!
0 kudos 2026-06-15 21:48:41 door KenJijDeSwaffelman op Marmotten vechten om een sok
Maar waarom zou je dat willen?
5 kudos 2026-06-15 15:41:03 door Corsair-Gamer op Hotdogdate
Gewoon ff een Hawk Toah op dat broodje.
-2 kudos 2026-06-15 15:10:42 door Stopuit op F-18 crash bij Rimrock Lake
@robo71 | 15-06-26 | 13:52:
De clou van Peanutbutter zit niet in frikandel maar in een ander woordje…Ach laat ook maar.
11 kudos 2026-06-15 14:32:52 door Drildeur op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
En alle Duitsers zijn ook nog steeds nazi's?
30 kudos 2026-06-15 14:19:23 door Scarfie op Hotdogdate
Maar geen droog sneetje.
1 kudos 2026-06-15 12:14:19 door simvastatien op Stumper uit Fryslan
Weet je wel wat een biertje tegenwoordig kost?
1 kudos 2026-06-15 12:12:39 door Rest in privacy op Koprol met wielrenfiets
*oppermongool.
Doe normaal man.
-4 kudos 2026-06-15 12:10:25 door unfortunatelypeanutbutter op Koprol met wielrenfiets
@Bertie Wooster | 15-06-26 | 14:09: *het schijnt een m*ng**l te zijn.
7 kudos 2026-06-15 12:09:09 door Bertie Wooster op Koprol met wielrenfiets
Je gaat het waarschijnlijk niet geloven, maar het schijnt een vrouw te zijn.
-4 kudos 2026-06-15 11:52:40 door robo71 op F-18 crash bij Rimrock Lake
Daar heb je zoveel ruimte dat je inderdaad je frikandel los kan laten lopen zonder dat ie dagen iemand ziet. Probeer maar eens hier in NL..
2 kudos 2026-06-13 07:45:38 door Glennmeister op Lantaarnpaal Lanceren
Nee is wel bij lopik. ik kan het weten het is een collegiene van mij
-2 kudos 2026-06-12 21:16:03 door Brämchen op Lantaarnpaal Lanceren
Ik zag er vandaag nog 1, maar die deed niet zo goed zijn best als deze busmeneer; de lantaarnpaal was wel gruwelijk krom, maar heeft toch gewonnen..
2 kudos 2026-06-12 18:45:36 door SimonMc op Lekker dansje
*Broekdelen
1 kudos 2026-06-12 16:43:29 door Liegebeest op Hoe duur is het WK nou echt?
@Japie0 | 12-06-26 | 14:09: Maar dan is deze meneer met z'n gigakorting dus niet de juiste persoon om te interviewen. Veruit de meeste tickets zijn wel gewoon veel duurder.
3 kudos 2026-06-12 15:55:44 door Klerkberk op Ik zet je terug, maar eerst
Sportvissen en Respect voor de beestjes.
Hoe dan?
10 kudos 2026-06-12 14:41:02 door IetsMetFiets op Hoe duur is het WK nou echt?
@Kneiterlinks | 12-06-26 | 15:01: Het gaat ook niet om het boos worden om het WK bijwonen an sich, maar het feit dat Qatar al duur werd genoemd en nu 4 jaar later de prijzen vaak x4 gaan. Dat is geen inflatie, dat is graaiflatie. Net als dat nu zogenaamd alle wedstrijden drinkpauzes van exact 3 minuten nodig hebben. Terwijl gisteren Mexico - Zuid-Afrika was waar het - met alle respect - nog veel warmer is vaak en beide landen dus maar al te goed aan 30+ gewend zijn, en hoe warm was het gisteren ter plaatse? Juist... 25 graden. En wij maar weer 6 minuten extra naar reclames kijken. Wederom weer zo'n graaflatie zet van die Infantilo, daar zijn mensen boos over, niet over het wel/niet kunnen bezoeken an sich.
-7 kudos 2026-06-12 13:23:41 door RodeTrol op Man gered uit puinhoop Amsterdam
@Niebang | 12-06-26 | 10:29: Hou toch op man.
5 kudos 2026-06-12 13:01:50 door Kneiterlinks op Hoe duur is het WK nou echt?
Ik zou niet weten waarom je hier boos over moet worden. Een wk bijwonen is geen mensenrecht en daarmee dus weggelegd voor rijken of mensen die enorm loyaal zijn en met korting kunnen komen.
Wat ik wel graag zie is hoe Trump en Infantino voor joker staan en bijvoorbeeld stadions helemaal leeg zijn.
59 kudos 2026-06-12 12:09:04 door Japie0 op Hoe duur is het WK nou echt?
Elke voetbalbond krijgt 500 zogenaamde "Supporter Entry Tier" kaarten om tegen sterk gereduceerd tarief te verkopen aan de meest loyale fans.
Die kaartjes kosten inderdaad 51 euro per wedstrijd. Moet je wel eerst jarenlang naar alle wedstrijden van het Nederlands elftal (zowel mannen als vrouwen) zijn geweest.
-5 kudos 2026-06-12 11:57:18 door Stumpert1001 op Pointer verslaggever krijgt klappen van dealer
Waarom zouden er überhaupt messen gemaakt moeten worden. De fabrieken kunnen prima de groenten snijden.
1 kudos 2026-06-12 11:39:24 door redthehaghue op Natuur is artistiek
@SnotYoung | 12-06-26 | 13:29:
ChatGPT.
3 kudos 2026-06-12 11:32:39 door SonicBoom op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Powpers.
2 kudos 2026-06-12 11:29:34 door SnotYoung op Natuur is artistiek
@ikdenkwat | 12-06-26 | 13:00:
Dankjewel voor je knippen-plakken reactie.
Van Google of Wikipedia?