DumpStats voor unfortunatelypeanutbutter

7,319 +7694 -375

Kudos

#10085 (Top 3.1557%)

Kudos/dag 10.94
Kudos/reaguursel 17.18
Meeste kudos op 1 reaguursel 444
Minste kudos op 1 reaguursel -63

426

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.64
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 11.1
Reacties per reaguursel 0.41
Meeste reaguursels op 1 dag 25
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 24-08-2024
Eerste reactie op 25-08-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-63 kudos 2026-03-11 16:49:03 op Idioten in DHL bus
Ik erger me nog het meeste aan de motorrijder die "stapvoets" tussen het "stilstaande" verkeer doorrijdt. Die gasten worden zo langzamerhand de wielrenners van de snelweg.

-33 kudos 2026-04-09 11:48:50 op Keukenspecialist flipt finaal
Lodewijk is een lul, maar die presentator is ook een pisvlek zeg..jemig, lijkt wel een Bram Krikke act joh!

-13 kudos 2026-06-04 13:39:01 op Gewoon je eigen rijbaan openen in de berm
Toyota Yaris Cross, 1.5 Hybrid 115 Dynamic, bouwdatum 5-52026, 0-100: 11,2 sec, topsnelheid: 170 km/u. Brandstof: Benzine. Nieuwe eigenaar type: voortuig is geregistreerd door een rechtspersoon.
...Ik hou het voor nu gewoon even bij de feiten.

-9 kudos 2026-05-12 09:22:38 op Doe maar een plaatje
Ik zit sinds het nieuwe recept van de Hertog weer aan de groene rakkers van Heineken, blijkbaar net op tijd overgestapt!

-8 kudos 2024-11-24 06:47:07 op Ziek ventje heeft de dag van zijn leven bij Go Ahead Eagles
In Deventer beperken ze zich niet tot alleen supporters hè. Ze gooien ook graag vuurwerk naar een man met zijn moeder om hem vervolgens ook half invalide te schoppen, misschien kunnen ze het slachtoffer en zijn moeder de volgende wedstrijd met de helikopter invliegen.

-7 kudos 2026-06-23 10:56:33 op Even spelen met de hond
Zo wat ontzettend heftig! Ik zag die ballonnen helemaal bewegen!

-6 kudos 2024-11-12 14:30:50 op Zo fiets je naar de Lidl
Het is meestal de Conbinenatie van dingen waardoor dit fout gaat.

-6 kudos 2025-10-22 15:21:27 op Timmerfrans heeft gejokt
Iedereen woont momenteel in de buurt van een COA locatie…iets met spreidingswet ofzo.

-5 kudos 2026-04-16 09:33:12 op Inhalen heeft voorrang!
Gefeliciteerd dascammer..als je hiervan onder de indruk bent heb je een prima rustig leventje.

-5 kudos 2026-06-12 15:07:58 op Hey bootmans
Geef dat beest deo! Hij zweet als een otter!

-5 kudos 2026-01-08 10:08:14 op Auto krabben?
Ik heb vanochtend mijn zak nog ff sneeuwvrij gemaakt.

-5 kudos 2026-03-13 10:09:50 op Samen bottleflippen
En nu het water uit die flesjes drinken en lekker buitenspelen.

-5 kudos 2026-03-18 16:27:56 op Apache-trio komt overknallen
Dat zijn er best een hoop als je bedenkt dat Nederland maar 28 van die dingen heeft.

-4 kudos 2026-06-15 14:10:25 op Koprol met wielrenfiets
@Bertie Wooster | 15-06-26 | 14:09: *het schijnt een m*ng**l te zijn.

-3 kudos 2026-05-07 14:10:32 op Red je wel
Dit heet nou slootje-springen. Over-het-slootje-springen was bij ons wat populairder moet ik zeggen.

-3 kudos 2026-05-18 14:55:37 op Homo pest homo's
Kan Nederland alstjeblieft weer meedoen aan het Eurovisie songfestival.

-2 kudos 2026-06-12 15:55:10 op Welkom in Brabant!
Nou snel je dashcambeelden op je laptopje zetten en lekker fappen op je zoldertje. Zoiets stel ik me in ieder geval voor bij die dascammoraalriddertjes.