80,704 +92658 -11954
Kudos
#604 (Top 0.1890%)
| Kudos/dag | 28.52 |
| Kudos/reaguursel | 8.06 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1747 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -299 |
80,704 +92658 -11954
Kudos
#604 (Top 0.1890%)
| Kudos/dag | 28.52 |
| Kudos/reaguursel | 8.06 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1747 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -299 |
10,017
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 3.54 |
| Topreaguursels | 17 |
| Woorden per reaguursel | 8.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.16 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 26 |
| Aantal x weggejorist | 39 |
| Geregistreerd op | 21-09-2018 |
| Eerste reactie op | 27-09-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-24 16:52:27 door Superior-bastard op IK BEN DAAN EN IK SNUIF VEEL
En waar kom je vandaan……
0 kudos 2026-06-24 16:42:48 door Kannone op Instructeur voor aandachtsklas gezocht
Ja, maar als je naar mijn kudt kijkt ben je een viespeuk. Ik ben er helemaal klaar mee om alleen maar als lustobject te worden gezien.
1 kudos 2026-06-24 09:16:18 door Farthdater op Bekkie vol lucht
De Wario-versie zeker
1 kudos 2026-06-24 08:55:25 door KeesJansen op Bekkie vol lucht
Nee, zeker niet
6 kudos 2026-06-24 07:55:36 door Albert_1969 op Nationaal Hitteplan
Dat is precies de bedoeling. Smeltend ijs onttrekt warmte aan de omgeving. Wel een zakje eromheen doen zodat je niet geelectrocuteerd wordt.
1 kudos 2026-06-24 04:36:49 door nieuwsgierige pelg op Hey Koos, mag dit?
@Ik spreek Nederlands | 23-06-26 | 14:37: Oh wat grappig.
0 kudos 2026-06-23 21:01:16 door threeheadedmonkey op Goeiemorgen, anders
@CorrigerendePik | 23-06-26 | 17:15: Even opgezocht. 1998. Dus ja, bijna wel.
0 kudos 2026-06-23 19:09:17 door Kniptang op Goeiemorgen, anders
Nog altijd ff een emulator aanzwieren om de zoveel tijd. Ook elke dag al jaren wakker worden met Lost woods van de 64.
0 kudos 2026-06-23 15:15:08 door CorrigerendePik op Goeiemorgen, anders
Is dat al 30 jaar geleden?
2 kudos 2026-06-23 14:50:20 door CalvinD op Gas gevuuuuh
Binnen twee seconden afgezet maar wel de tijd genomen om een comment te plaatsen.
3 kudos 2026-06-23 12:37:45 door Ik spreek Nederlands op Hey Koos, mag dit?
Kun je ook theoretisch onthoofd worden?
8 kudos 2026-06-21 08:07:43 door Andersom_Andersom op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Das geheel uw eigen ongemak. Niks mis mee dit!
0 kudos 2026-06-20 12:24:48 door lievhebbert op Probleem bij optreden van Anouk
fucked up is een understatement hier.
3 kudos 2026-06-20 11:21:52 door anoniem8206 op Lead waait bijna weg
Zo te zien viel er vooral veel water in de show
-1 kudos 2026-06-20 09:33:29 door Vanderlinde op Probleem bij optreden van Anouk
@LinkseRukker43 | 20-06-26 | 09:44: Nee de lichtflitsen van de TV zorgde dat ze een aanval kreeg. Is bestwel fucked up als je het mee moet maken. Kwijlend, tong eruit, lichaam verkrampt.
4 kudos 2026-06-20 09:16:04 door Whoopsy op Probleem bij optreden van Anouk
@Vanderlinde | 20-06-26 | 10:30: Klinkt eerder alsof je de dosis verkeerd had afgesteld...
2 kudos 2026-06-20 08:52:11 door LieverSudoDanZwitsal op Probleem bij optreden van Anouk
*epileptische ervaring.
6 kudos 2026-06-20 08:44:01 door LinkseRukker43 op Probleem bij optreden van Anouk
@Vanderlinde | 20-06-26 | 10:30: Dus ze lag TV te kijken terwijl jij bezig was?
1 kudos 2026-06-20 08:34:53 door SlimmeLantarenpaal op Probleem bij optreden van Anouk
@Vanderlinde | 20-06-26 | 10:30: door een TV, ... ok
35 kudos 2026-06-20 08:34:52 door Tostiapparaat op Probleem bij optreden van Anouk
Niet elke epilepsie wordt getriggerd door lichteffecten. Slaaptekort of alcohol kunnen ook een factor spelen.
-2 kudos 2026-06-20 08:30:34 door Vanderlinde op Probleem bij optreden van Anouk
Valt best mee. Ik had een keer een date met een meisje, en toen we de seks begonnen te bedrijven raakte ze in een halve shock. Ik schrok me kapot. Maar ze verzekerde me later dat het omwille de TV was. Bestwel epische ervaring.
-18 kudos 2026-06-20 08:13:09 door honde op LEGO-diefstal in Rijssen
Klopt, een vrouw daarin tegen was wel normaal geweest toch?
3 kudos 2026-06-19 13:58:31 door BertHoeMeinWille op Even wat wier opruimen
En op het zakje staat dan dood leuk: " gewassen in ijswater"
2 kudos 2026-06-19 12:35:43 door kaasj123 op Even wat wier opruimen
Eet smakelijk!
9 kudos 2026-06-19 09:53:05 door LieverSudoDanZwitsal op Onoes, de politski
Hyena.
-4 kudos 2026-06-18 22:19:48 door Clowns op Heldbaas voorkomt overval supermarkt in Almelo
Niet iedereen is een dappere en potige kerel zoals deze held.
1 kudos 2026-06-17 11:31:19 door Loosecanon op TikTok gaat nu echt te ver
Je kan een account aanmaken als je meer wil zien. Dat heb ik gedaan, het viel een beetje tegen.
4 kudos 2026-06-17 09:30:41 door Uhoortnogvanons op TikTok gaat nu echt te ver
Achter slot en grendel, waar het hoort.
7 kudos 2026-06-17 09:22:02 door Farthdater op Irene Moors over Telekids
Het leven is een zure bom. Hard truth
2 kudos 2026-06-16 12:40:39 door John McClane op Scheidsrechtercam bij NED - JPN
@jamaarikweethetbeter | 16-06-26 | 14:29: *spectaculairder
1 kudos 2026-06-16 12:29:21 door jamaarikweethetbeter op Scheidsrechtercam bij NED - JPN
Voetbal ligt ver achter op andere sporten, waar dit gewoon normaal is. Extra kijkerservaring en meer spectuclair.
7 kudos 2026-06-16 12:25:18 door DerAlte71 op Scheidsrechtercam bij NED - JPN
Dit is gewoon gaaf man. Als je de doelpunten ziet vanuit het perspectief van de scheidsrechter. Door die camera's heb ik veel meer respect voor die mannen gekregen , man man wat is dat moeilijk.
15 kudos 2026-06-16 12:13:06 door John McClane op Scheidsrechtercam bij NED - JPN
Daar hebben we deze camera's niet echt voor nodig. Het is meer omdat het kan en waarschijnlijk levert het ergens iemand geld op.
1 kudos 2026-06-16 10:35:42 door Fluitui2 op De temperatuur stijgt!
Nu wil ik ook een Manon!
-7 kudos 2026-06-16 08:39:13 door unfortunatelypeanutbutter op Extreemrechtse racisten bij de VAR
Hebben ze al, genaamd een 'linkse hobby'.
9 kudos 2026-06-13 13:28:59 door DeKeizer1975 op Meisje op de minibike
Volgens mij kwam ze hier net door de straat rijden.
1 kudos 2026-06-13 08:49:39 door threeheadedmonkey op Op je muil gaan met skateboard
*dat (zucht)
6 kudos 2026-06-09 04:11:20 door Uncle Paulie op Eerste keer Isle of Man TT🇮🇲
Hopelijk iets realistischer dan zijn f1 film. Wat een misbaksel is dat.
-54 kudos 2026-06-08 21:03:09 door PH-UTL op Eerste keer Isle of Man TT🇮🇲
Houd je fantasieën even voor jezelf s.v.p.
2 kudos 2026-06-08 16:28:41 door HeldOpWitteSokken op Ondertussen op TwitchCon
En later ook het duurst.
-1 kudos 2026-06-02 08:58:57 door ijstijger2 op Raheem Sterling doet ballonvaren achter het stuur
Nee, zus.
16 kudos 2026-06-02 05:11:55 door MoetVerplichtAccount op Het is maandag of het is maandag
Welke bril?
1 kudos 2026-06-02 03:03:33 door Anaalintruder op Late night VCR vibes
Het, Fransje hier.. it's amazing!
1 kudos 2026-06-01 22:19:07 door nergens_goed_voor op Late night VCR vibes
Kaboom! Brand spanking new!
1 kudos 2026-05-26 15:12:24 door Vmbo-plutser2 op Liev feelgood filmpje du jour
Haha, herkenbaar, kijk altijd hoopvol om me heen of er iemand in aantocht is bij de zelfscan als dat gebeurt, maar helaas, wordt van een afstandje goedgekeurd.
0 kudos 2026-05-25 21:34:19 door Dwingend_Gordijn op Touwtjespringen voor gevorderden
@Deleukste | 25-05-26 | 14:56: zonder rokje, dus is spijkerbroek. Je moet wel iets aan hebben immers.
0 kudos 2026-05-25 12:56:37 door Deleukste op Touwtjespringen voor gevorderden
@Dwingend_Gordijn | 25-05-26 | 13:39: Waarom haal jij er een spijkerbroek bij? Dat staat toch nergens in zijn reactie?
3 kudos 2026-05-25 11:49:26 door Lux-et-Libertas op Touwtjespringen voor gevorderden
Onder het rokje zit bij haar nog een broekje. Dus liever eerst het broekje uit.
-5 kudos 2026-05-25 11:39:26 door Dwingend_Gordijn op Touwtjespringen voor gevorderden
In spijkerbroek? Wellicht is het daar tamelijk warm.
-1 kudos 2026-05-25 11:21:36 door kingspoon op Roast battle, standje voluit
Passende naam ook