DumpStats voor techniksnut

6,512 +7282 -770

Kudos

#11150 (Top 3.4889%)

Kudos/dag 5.94
Kudos/reaguursel 11.55
Meeste kudos op 1 reaguursel 375
Minste kudos op 1 reaguursel -91

564

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.51
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.3
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 24-06-2023
Eerste reactie op 24-06-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-17 21:15:34 door nee_geur op Ga harderrrr!
Had ik maar een narcistisch stiefzusje die vast zat….

2 kudos 2026-06-17 18:14:52 door Superjeap op Ga harderrrr!
@Satria | 17-06-26 | 19:08: is gewoon maar willekeurig een d neerzetten normaal voor mensen die niet snappen hoe werkwoorden vervoegen werktd?
*betekent

-1 kudos 2026-06-17 18:08:01 door Rorodeboot op Ga harderrrr!
@Satria | 17-06-26 | 19:08: Als ik meer ruk dan neuk ben ik dan een narsist?

0 kudos 2026-06-17 17:17:14 door Dweeziltje op Ga harderrrr!
@Satira. Mijn briefgeld moet altijd gekopt in mijn portemonnee, ook zo'n vervelend narcistisch trekje.

-1 kudos 2026-06-17 17:13:41 door Azijn op Ga harderrrr!
@Satria | 17-06-26 | 19:08: betekenT

15 kudos 2026-06-17 17:08:14 door Satria op Ga harderrrr!
is "narcistisch" een stopwoordje geworden voor mensen die niet snappen wat het betekend?

1 kudos 2026-05-25 16:45:24 door Parabolicus op Cliffhanger
Waarom zou je willen dat de buurvrouw zo'n goeie zoomfunctie op haar toestel heeft?

2 kudos 2026-05-25 16:44:27 door Boel-Kloedig op Cliffhanger
Nee, de stabilisator kan de trillingen van je andere hand niet compenseren.

11 kudos 2026-05-24 07:30:31 door Het Vragevuur op Een paar centimer
Onzin. Hij maakt een beweging met zijn lichaam als het gebeurt, en blijft enigszins verslagen voorover gebukt staan.

3 kudos 2026-05-07 14:06:07 door Panofsky op Even iemand herinneren dat een zebrapad is
Nee, voorrang wordt alleen geregeld tussen bestuurders. Een voetganger bestuurt niets en heeft/krijgt dus nooit voorrang. Als bestuurder dien je voetgangers in veel situaties wel voor te laten gaan. Het lijkt erop maar is niet hetzelfde.

6 kudos 2025-11-30 07:37:29 door JaapAap2 op Gaan we schoppen?
Als ze maar DENKEN dat je iets te kanen heb komen ze je belagen en happen ze in je kleren. Er zijn een aantal die hebben geleerd te buigen, maar de meesten kijken de toeristen maar wat loom aan als ze een buiging proberen uit te lokken door naar het hertje te buigen.

29 kudos 2025-11-29 21:17:04 door Astradyne op Gaan we schoppen?
Ze trekken ook gewoon de koekjes uit je klauwen...ze zijn niet allemaal zo aardig.

4 kudos 2025-09-30 17:21:58 door BertHoeMeinWille op 1700u geweest
Leuk om naar te kijken, maar als dit er zo eentje is met zweet- en schimmelvlekken eronder, sla ik over.