983 +1496 -513
Kudos
#36331 (Top 11.3683%)
| Kudos/dag | 0.2 |
| Kudos/reaguursel | 4.57 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 126 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -53 |
983 +1496 -513
Kudos
#36331 (Top 11.3683%)
| Kudos/dag | 0.2 |
| Kudos/reaguursel | 4.57 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 126 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -53 |
215
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.04 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 16.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.33 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 02-04-2012 |
| Eerste reactie op | 02-02-2013 |
Shop via onze link β jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon π
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2026-06-22 11:51:53 door KABAAL op NK wielrennen gaat fout
Zijn junioren: doorgaans 17 of 18 jaar oud.
4 kudos 2026-06-15 15:25:10 door Godvergeten op Wat klopt hier niet?
Zoek de tien verschillen tussen deze foto en op de link die jij hebt staan. [die zijn er overduidelijk]
-1 kudos 2026-06-15 08:04:43 door Youtoo2 op Dumpert Opsporing Verzocht
In de tags staat duidelijk Ai.
3 kudos 2026-06-15 07:58:56 door KelderKebabKwab op Dumpert Opsporing Verzocht
@sufferfromligma | 15-06-26 | 09:52: Nou ja, door de tags dacht ik dat de tieten groter waren gemaakt. Ik wist nog niet dat ik me net op een grote zwarte kerel had afgebeerd.
2 kudos 2026-06-15 07:58:03 door owikzegmaarwat op Dumpert Opsporing Verzocht
da's niet zo moeilijk te zien met zulke grote en perfecte tetten.
-1 kudos 2026-06-15 07:56:38 door BenzMog op Dumpert Opsporing Verzocht
@sufferfromligma | 15-06-26 | 09:52: Ik ging er gewoon vanuit dat het siliconentieten waren, achja, het was hoe dan ook buiten bereik.
10 kudos 2026-06-15 07:52:07 door sufferfromligma op Dumpert Opsporing Verzocht
Bedankt kapitein, dat vermoeden had ik totaal niet na het lezen van de tags.
0 kudos 2026-05-19 16:16:45 door mikkelokkio op Ik ben er klaar mee
Moeilijk hè. Mits of tenzij.
0 kudos 2026-05-19 15:37:27 door SimonMc op Ik ben er klaar mee
@MariskaStinkt | 19-05-26 | 12:40: BelgiΓ« kent geen 19% BTW.
2 kudos 2026-05-19 11:12:28 door Pipo der Clown op Ik ben er klaar mee
Niet alleen dat, eten en alcoholvrije drankjes worden (in eu landen) met een verlaagd btw-tarief belast.
1 kudos 2026-05-19 10:40:40 door MariskaStinkt op Ik ben er klaar mee
Volgens mij zijn dit de tarieven in BelgiΓ«
27 kudos 2026-05-19 10:27:29 door afgelopen op Ik ben er klaar mee
Behalve dat het een AI-plaatje is dat vertaald is uit het Duits
4 kudos 2026-05-19 10:17:56 door Satria op Ik ben er klaar mee
alles behalve het bier (mits >0.5%) is 9%
11 kudos 2026-05-19 10:17:12 door kaasj123 op Ik ben er klaar mee
Hij heeft ook nog eens contant betaald. Ik denk dat je gelijk hebt, dat het een oude bon is.
0 kudos 2026-04-28 13:48:31 door nieuwsgierige pelg op Een mooi filmpje over polsstokhoogspringen
@Lekker Bezig | 28-04-26 | 12:35: Ik doe alles, behalve wat dubbel breder is dan mezelf.
0 kudos 2026-04-28 10:35:50 door Lekker Bezig op Een mooi filmpje over polsstokhoogspringen
Zolang ze niet langer is dan mij, is het prima te doen.
0 kudos 2026-04-12 13:29:45 door qreaguurder op Pastie of pastie niet?
-weggejorist-
1 kudos 2026-02-23 12:43:59 door Skepdude op Motorrijder klapt op ruit! | Dumpert Dashcam 60
@Dee Miller | 23-02-26 | 12:32: De auto die afslaat komt uit dezelfde weg als de fietser en heeft ook haaientanden. Het feit dat hij net de voorrangsweg is opgedraaid doet daar niets aan af. Ik had het ook niet verwacht maar mijn zoon heeft rijles en dat is wat zijn instructeur heeft verteld
4 kudos 2026-02-23 11:37:10 door enjroe op Motorrijder klapt op ruit! | Dumpert Dashcam 60
@Dee Miller | 23-02-26 | 08:58: Inderdaad, je verwacht dat de auto voor je gewoon doorrijdt vanwege de haaientanden en anticipeert daarop.
0 kudos 2026-02-23 11:32:35 door Dee Miller op Motorrijder klapt op ruit! | Dumpert Dashcam 60
@Skepdude | 23-02-26 | 09:48: Lul niet zo dom man, dit is een voorrangsweg.
Voorrangsbord (00:23) en haaientanden gemist?
Ai ai ai, dat jij nog leeft man, respect!
8 kudos 2026-02-23 10:07:04 door RiKoMaWi op Motorrijder klapt op ruit! | Dumpert Dashcam 60
@Skepdude | 23-02-26 | 09:48: Ga nog maar ff terug naar school. Er staan duidelijk haaientanden voor de fietser. Doorgaand verkeer op dezelfde weg is hier totaal niet van toepassing.
-16 kudos 2026-02-23 08:48:57 door Skepdude op Motorrijder klapt op ruit! | Dumpert Dashcam 60
Die fietser had voorrang op de afslaande auto (doorgaand verkeer op dezelfde weg). Het was alleen niet handig ten opzichte van de auto die al op de voorrangsweg reed
30 kudos 2026-02-23 07:58:20 door Dee Miller op Motorrijder klapt op ruit! | Dumpert Dashcam 60
Als iedereen z'n eigen regels gaat verzinnen wordt het helemaal een puinhoop.
Gewoon de verkeersregels volgen, dat maakt je voorspelbaar en da's precies wat de bedoeling is van verkeersregels.
2 kudos 2026-02-20 09:02:37 door Dizsaidup op Oh nee, ooooh neee
Verraadt deze Russische troll hier per ongeluk zichzelf?
3 kudos 2026-02-20 08:48:34 door Krijgnouwat op Oh nee, ooooh neee
Wij?
-2 kudos 2026-01-06 13:45:07 door Lekker Bezig op Wat je al beveiliger allemaal al niet tegenkomt
Past ie wel tussen die twee puntjes? In de lengte bedoel ik dan.
6 kudos 2025-10-21 10:05:16 door Puinruimer op Mini nijlpaard is moe
Ze ligt lekker te zonnen
0 kudos 2025-07-25 07:40:51 door Deuger op Berg laat er eentje glippen
Er hoeft maar 1 cat5 van dit te gebeuren en alle temperatuurstijging die de mens zogenaamd heeft veroorzaakt is weer verdwenen. Als het goed is gaat dat statistisch gezien binnen een jaar of 30 gebeuren en kunnen we weer plankgas rijden omdat anders de wereld te snel afkoeld.
0 kudos 2025-07-25 06:08:55 door lammebertuz op Berg laat er eentje glippen
Dat is de simpele hoek van de reaguurders
2 kudos 2025-07-25 05:10:43 door banjo-kazooie op Berg laat er eentje glippen
Reaguurders zijn obsessief boos op natuurbehoud en vinden alles dat er mee te maken heeft stom.
1 kudos 2025-07-25 01:28:59 door Zedelijke_stoner op Berg laat er eentje glippen
Ik denk dat veel mensen denken dat er gigantisch veel CO2 in zo'n aswolk zit. Maar het percentage is zo'n 10-40% CO2. De rest is as, stof en ander klein gruis en andere gassen zoals water damp en sulfur dioxide.
14 kudos 2025-07-24 20:06:24 door FreddyboyK op Berg laat er eentje glippen
Nee, ik rijd ook altijd 100 met de fiets.
-5 kudos 2025-07-24 20:04:28 door Afkorting op Berg laat er eentje glippen
Niemand heeft het over auto's.
1 kudos 2025-07-08 12:01:45 door KrentCanyon op Stuntmannetje heeft geen angst
ik neem aan Bicycle race van Queen
-2 kudos 2025-07-08 07:59:20 door Obesitaart op Stuntmannetje heeft geen angst
Mausoleum - OSRS
8 kudos 2025-05-08 21:22:49 door dipswitch op Tank vs Tesla
Lithium accus in een blender kiepen is wellicht niet het beste idee. Hier ging het slkern maar goed omdat het batterijcompartiment niet beschadigd raakte, hoewel ik vermoed dat ze de accus voor het filmen verwijderd hebben.
0 kudos 2025-04-29 15:07:49 door sigpro op Van een zipline af tijdens een terroristische aanval
Wat een BS kraam je uit!
0 kudos 2025-01-07 09:07:09 door rondhondkond op Is van mij!
-weggejorist-
0 kudos 2024-12-03 12:17:04 door vlasteler op Kerstlampjes en Auto's
Kinderwagen met sigarettenaansteker? Jaren 70 model zeker.
2 kudos 2024-10-01 10:23:07 door ik-rij-puch op Russen doen weer Russendingen
Met de walkietalkie? Brake Brake
2 kudos 2024-10-01 08:01:23 door Verschoor op Russen doen weer Russendingen
Een onderbreking?
6 kudos 2023-11-01 04:59:11 door panfluitverzamelaar op Frisse Kater is weer terug met nieuwe vlog
Met dat geld had de ex-bewoner nog een paar biertjes kunnen halen. Zonde...
4 kudos 2023-10-05 06:43:11 door Jazeker... op RenΓ© lost heftig verkeersongeluk op in | DumpertReeten
Apa kabar? Bagus!
-1 kudos 2023-07-27 11:59:09 door Skepdude op Wat een balans
Klak!
1 kudos 2023-05-23 14:11:55 door jantokilhabitat op Voel jij je ook achtergesteld?
@Spermaklodder | 23-05-2023 | 10:33: Exact, het zijn de mensen die erover klagen waar ik in de regel meer van zie en dus last van heb.
1 kudos 2023-05-23 08:33:21 door Rest in privacy op Voel jij je ook achtergesteld?
Ik spreek nooit iemand aan met hij/hem of zij/haar. Dit gaat over hoe je naar iemand verwijst als diegene er niet bij is.
21 kudos 2023-05-23 08:02:22 door Rest in privacy op Voel jij je ook achtergesteld?
Onzin. Ik ga heus niet per persoon onthouden hoe iemand aangesproken wil worden; ik heb wel wat beters te doen. Voor iedereen geldt: Doe vooral lekker je ding, maar ga geen speciale behandeling eisen van je omgeving.
7 kudos 2023-05-23 07:49:36 door sarabada op Voel jij je ook achtergesteld?
Het is niet zo zeer de voornaamwoorden zelf, dat is een kleine moeite. Maar het gaat meer alles er om heen. Een extreem kleine groep zeurt ergens om en alles moet maar meewerken want "inclusiviteit". Denk aan het verwijderen van "dames en heren" enzo uit omroepen.
Een groot deel van de transgender personen zit daar ook niet op te wachten, maar bedrijven en media geven te veel aandacht aan de zeikers.
52 kudos 2023-05-02 10:47:35 door Fearstrike op Je kent tegen de wind in pissen
Je lul opruimen, prachtig
0 kudos 2022-12-12 21:37:23 door Hidihoo op Nieuwe Maradona gespot bij amateurs
Bitterballen bijvoorbeeld