DumpStats voor kaasj123 👶

65 +181 -116

Kudos

#91524 (Top 28.6387%)

Kudos/dag 1.59
Kudos/reaguursel 0.98
Meeste kudos op 1 reaguursel 56
Minste kudos op 1 reaguursel -18

66

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.61
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.5
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 08-05-2026
Eerste reactie op 15-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-25 17:27:32 op Ventilatortje van oma gekregen!
Fijn toch dat dat ding het 'heulemaal mooi' doet! Ik zou alleen beschermkapje vastzetten. Groetjes aan je oma!

0 kudos 2026-06-25 14:53:34 op ECHTE Belgische chocolade?
Het is gewoon echt stom om deze reclame te maken, Voor jou! zet zichzelf zo mooi voor gek.

13 kudos 2026-06-25 14:50:56 op Ik haal even snel in
Dan ben je wel echt een kneus die speelt met zn leven. Als die witte Mercedes niet had geremd voor de grijze Mercedes...

-18 kudos 2026-06-25 14:41:34 op Vader-zoon liefdeverhouding
Sorry dat ik het weer verpest, maar dit lijkt mij gespeeld. Los daarvan, leuk filmpje +1

0 kudos 2026-06-24 16:32:40 op AIRCO besteld bij Temu
Deze airco is schaal 1 op 14, perfect voor het poppenhuis van mn kleine zusje!

0 kudos 2026-06-23 20:16:45 op Vis achtbaan
Laat het Christine Teunissen maar niet horen....

1 kudos 2026-06-22 16:34:08 op De Rode Baron
Hier is juist alles organisch en rond hoor

-5 kudos 2026-06-18 19:32:08 op Wat heb je aan een garage
Die achteruit van de Kia ging bijna direct aan gruzelementen op 0:10 En dat is niet gek met zulke hagel! Die garagedeur ging nog dicht ook en het leek redelijk leeg daarachter. Succes met schade repareren!

2 kudos 2026-06-18 17:26:48 op Wat heb jij in je bank
Ik vind dit best wel gaaf, maar wat je eraan hebt is mij een raadsel

2 kudos 2026-06-05 13:00:32 op Zomerhit 2026
Goed bezig als meestal, Timon Verbeeck +1

-10 kudos 2026-05-22 16:26:35 op Stiefpapa slaat mama
Uhm, als je de video uitkijkt zie je de woorden: directed by ROBERT B. WEIDE dat zegt genoeg

-5 kudos 2026-05-22 15:44:50 op Jij wil nu ook een ezel
Gezocht: gejatte dwergezel van de kinderboerderij te Ezelsdrecht. Zit nu op schoot bij man met rood shirt.

7 kudos 2026-05-22 13:33:38 op Alexia krijgt vraagje over relatie
En doorvragen hè wat een papparazzi. Ze zegt dat ze niets zegt, stelt die stomme journalist dezelfde vraag nog een keer. *zucht*

-1 kudos 2026-05-22 13:31:42 op Lekker fietsen
Jammer van de ie-baaik

-5 kudos 2026-05-22 10:18:49 op Oudje haat kinderen
Mooie passende muziek bij deze situatie maar niet heus

4 kudos 2026-05-22 09:51:11 op Politie rijdt vol door rood met 2 autos
Ach, meid toch, wat heftig!!1! Ik hoop dat deze video helpt dit trauma te verwerken. Voorts, was het erg rustig dus geen probleem lijkt mij.
Fijne dag verder!!1!

-5 kudos 2026-05-21 13:58:58 op Hé kijk daar...
Hé, die grap was leuk in groep 3, met als hoogtepunt groep 4, maar nu is de lol er wel af

-5 kudos 2026-05-21 13:41:27 op Laswerk uit China
Dit is bij ons thuis bekend als het lijmpistool

-6 kudos 2026-05-20 13:34:26 op Scooter gekocht
Je moet er ook helm bij kopen lul

0 kudos 2026-05-19 12:47:47 op Aan de kant dikke
@Creatieloos | 19-05-26 | 10:36: Dank je!

2 kudos 2026-05-19 12:47:03 op Aan de kant dikke
@Kameleon4 | 19-05-26 | 12:17: Goed gejat van Evert Kwok