DumpStats voor kaasj123 👶

65 +181 -116

Kudos

#91524 (Top 28.6387%)

Kudos/dag 1.59
Kudos/reaguursel 0.98
Meeste kudos op 1 reaguursel 56
Minste kudos op 1 reaguursel -18

66

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.61
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.5
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 08-05-2026
Eerste reactie op 15-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-18 18:25:17 door Internetriddert op Wat heb jij in je bank
@lamskabouter | 18-06-26 | 17:40: Dacht je dat?
Ten eerste moet je iedereen netjes te woord staan want anders ben je "arrogant".
Iedereen wil een praatje maken.
Ook moet je steeds even gasgeven want dat willen ze graag, dan doe je dat uiteraard.
Ten tweede hangt iedereen op en om je auto om een selfie te schieten.
Krassen maakt niet uit, de foto des te meer.
Ten derde krijg je belangstelling van de verkeerde vrouwen, vreselijk irritant.
En tenslotte, je hebt niet heel veel bagageruimte en het is gewoon onzinnig om er boodschappen mee te doen.
Kortom, het is, net als de OP zegt, wel gaaf maar je hebt er niks aan.

-1 kudos 2026-06-18 15:40:31 door lamskabouter op Wat heb jij in je bank
@Internetriddert | 18-06-26 | 17:31: Daar kun je toch boodschappen mee doen? Daar gebruik ik mijn laferrari namelijk wel voor.

-1 kudos 2026-05-22 08:28:58 door Remcosmoeder op Oudje haat kinderen
De muziek past hier juist pijnlijk goed onder. We kijken naar een haast karikaturaal, maar daardoor des te herkenbaarder maatschappelijk tafereel: de jonge generatie als symbool van beweging en vernieuwing, de oude als logge maar dragende gevestigde orde, en daartussen de tussenliggende generatie die beide nog begrijpt en daarom veroordeeld is de botsing telkens opnieuw te proberen op te vangen.

2 kudos 2026-05-16 08:52:17 door Vwiend op Aarde laat scheetjes
Ik vind er niks engs aan bij de gedachte dat dit bij jou in je achtertuin is.