65 +181 -116
Kudos
#91524 (Top 28.6387%)
| Kudos/dag | 1.59 |
| Kudos/reaguursel | 0.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 56 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -18 |
65 +181 -116
Kudos
#91524 (Top 28.6387%)
| Kudos/dag | 1.59 |
| Kudos/reaguursel | 0.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 56 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -18 |
66
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.61 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.35 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 08-05-2026 |
| Eerste reactie op | 15-05-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-20 08:20:32 door prachtigmachtigmooi op Dumpert Stormbulletin: Twee bliksem slomo's
Ja he!
0 kudos 2026-06-18 20:39:53 door KenJijDeSwaffelman op Wat heb je aan een garage
Koop Iets Anders.
0 kudos 2026-06-18 18:25:17 door Internetriddert op Wat heb jij in je bank
@lamskabouter | 18-06-26 | 17:40: Dacht je dat?
Ten eerste moet je iedereen netjes te woord staan want anders ben je "arrogant".
Iedereen wil een praatje maken.
Ook moet je steeds even gasgeven want dat willen ze graag, dan doe je dat uiteraard.
Ten tweede hangt iedereen op en om je auto om een selfie te schieten.
Krassen maakt niet uit, de foto des te meer.
Ten derde krijg je belangstelling van de verkeerde vrouwen, vreselijk irritant.
En tenslotte, je hebt niet heel veel bagageruimte en het is gewoon onzinnig om er boodschappen mee te doen.
Kortom, het is, net als de OP zegt, wel gaaf maar je hebt er niks aan.
2 kudos 2026-06-18 18:09:27 door Creatieloos op Wat heb je aan een garage
Dus nu kan de Kia niet meer achteruit?
5 kudos 2026-06-18 17:36:28 door Internetriddert op Wat heb je aan een garage
Bedankt!
-1 kudos 2026-06-18 16:29:22 door sufkut op Wat heb jij in je bank
Lijkt me heerlijk na een kopje paddestoelenthee.
-1 kudos 2026-06-18 15:40:31 door lamskabouter op Wat heb jij in je bank
@Internetriddert | 18-06-26 | 17:31: Daar kun je toch boodschappen mee doen? Daar gebruik ik mijn laferrari namelijk wel voor.
-2 kudos 2026-06-18 15:31:01 door Internetriddert op Wat heb jij in je bank
Ik heb een Lamborghini Gallardo LP550 Balboni Edition.
Heb je ook niks aan.
1 kudos 2026-05-22 15:07:48 door Pilslikker op Jij wil nu ook een ezel
Kopje koffie erbij
-1 kudos 2026-05-22 08:28:58 door Remcosmoeder op Oudje haat kinderen
De muziek past hier juist pijnlijk goed onder. We kijken naar een haast karikaturaal, maar daardoor des te herkenbaarder maatschappelijk tafereel: de jonge generatie als symbool van beweging en vernieuwing, de oude als logge maar dragende gevestigde orde, en daartussen de tussenliggende generatie die beide nog begrijpt en daarom veroordeeld is de botsing telkens opnieuw te proberen op te vangen.
-1 kudos 2026-05-21 13:41:19 door Kameleon4 op Welkom bij Jackkont
gaaayyy
-1 kudos 2026-05-20 11:53:06 door Luchtbakker op Scooter gekocht
@threeheadedmonkey | 20-05-26 | 13:48:
En daar zit ook een helm op.
-2 kudos 2026-05-20 11:48:56 door threeheadedmonkey op Scooter gekocht
Zijn lul heeft hij toevallig zojuist gebroken.
1 kudos 2026-05-20 11:46:13 door simvastatien op Scooter gekocht
Beter van niet, want dan leert hij er niks van.
0 kudos 2026-05-19 10:47:47 door kaasj123 op Aan de kant dikke
@Creatieloos | 19-05-26 | 10:36: Dank je!
8 kudos 2026-05-19 08:36:56 door Creatieloos op Aan de kant dikke
Kapitein.
-5 kudos 2026-05-19 07:40:51 door owikzegmaarwat op Van de regen in de drup
vanwaar die disclaimer, het is toch ook zo?
3 kudos 2026-05-19 07:39:42 door Regtzodiegaat op Tenks for doin da to mai caaaah
Kangeroeh!
2 kudos 2026-05-18 10:58:56 door Loosecanon op Elektrische stepper is het haasje
Niet. Of wil je de haas aansprakelijk stellen?
0 kudos 2026-05-18 10:34:38 door Vogelnest op Elektrische stepper is het haasje
Digitaal of anders duidelijk leesbaar.
-1 kudos 2026-05-16 09:17:38 door Greenhorn op Aarde laat scheetjes
Not in my backyard!
2 kudos 2026-05-16 08:52:17 door Vwiend op Aarde laat scheetjes
Ik vind er niks engs aan bij de gedachte dat dit bij jou in je achtertuin is.
1 kudos 2026-05-16 06:38:56 door pms op Hier spreekt de dronopolitie
De Chinese bevolking krimpt de laatste jaren.