2,233 +3049 -816
Kudos
#23954 (Top 7.4954%)
| Kudos/dag | 1.61 |
| Kudos/reaguursel | 7.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 144 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -106 |
2,233 +3049 -816
Kudos
#23954 (Top 7.4954%)
| Kudos/dag | 1.61 |
| Kudos/reaguursel | 7.39 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 144 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -106 |
302
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.22 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 10.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 13-08-2010 |
| Eerste reactie op | 03-09-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-24 15:35:45 door altijd-guus op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
Afgunst is een lelijke eigenschap....
4 kudos 2026-06-24 15:12:37 door zup op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
@patlo, ah, een reaguurder met afgunst.
13 kudos 2026-06-24 14:46:24 door De Ketter op Ff de barbekeuken uitklappen hoor
Of skills, moeilijk voor te stellen zeker?
-1 kudos 2026-06-16 19:58:40 door desneeuwruimer op Backflip op live tv
Ze kijkt toch alsof ze toch onder de indruk is.
2 kudos 2026-06-14 17:52:17 door JPR7019 op Zomerjurkjes!
Het kan best zijn dat het je smaak niet is maar dat heeft niets met een tht te maken..
2 kudos 2026-06-14 17:34:55 door Runnel op Zomerjurkjes!
Als t goed is verouder jij in hetzelfde tempo.
5 kudos 2026-06-14 17:34:45 door senzy op Zomerjurkjes!
Dan kijk je toch niet
2 kudos 2026-06-10 19:12:14 door patlo op Willen jullie met de katten spelen?
Hier bedoel ik natuurlijk Siegfried. Of Roy. Ik min mezelf wel even.
-10 kudos 2026-06-07 15:41:07 door etypoeN op Nieuw gezicht voor ANWB
Erg jammer dat je moeder een kind met het downsyndroom op de wereld heeft gezet.
6 kudos 2026-06-07 15:32:26 door JorisKopvot op Nieuw gezicht voor ANWB
Ja sjors russel.
1 kudos 2026-06-06 05:23:08 door Xara op De Vikingen komen op het WK
De meeste moesten door de woestijn naar Arabische landen lopen, enkel een klein deel leerde roeien.
4 kudos 2026-06-05 18:12:10 door Mister Sandman op De Vikingen komen op het WK
Mwoah, dat leerden ze vaak pas op de boot richting andere continenten.
2 kudos 2026-06-02 11:19:08 door threeheadedmonkey op Schudden in de keuken
Die meneer viel niet op vrouwtjes.
-4 kudos 2026-05-26 18:48:48 door Schraalhans op Collega wordt geëlektrocuteerd
@Zijkweif | 26-05-26 | 20:44: Inderdaad ja. v
Van AC/DC.
0 kudos 2026-05-26 18:44:46 door Zijkweif op Collega wordt geëlektrocuteerd
Dit is de 230 kick.
-1 kudos 2026-05-19 13:54:05 door SpaceVogel op Fatbikedraaimolen
Hoe dan ook even zeuren he.
Een waar reaguurder.
0 kudos 2026-05-15 20:22:23 door Konttenen op Buurkat laat even weten wat hij van mij vindt
Nee, want brugdag na Himmelfahrt.
-4 kudos 2026-05-14 09:32:09 door aequum est aequum op Hemelvaartsdagtetten
Ja en uit haar kutje ook.
-4 kudos 2026-05-09 09:00:05 door Eenopa op Blondje met grote mannen
dit zijn dus niet nep..
1 kudos 2026-05-04 22:29:25 door TheGuyNextDoor op Eerste maandag van de maand
NovaRadiance. En ja, u hebt gelijk
5 kudos 2026-05-04 11:09:39 door Henkyouverymuch op Eerste maandag van de maand
Beter!
2 kudos 2026-05-04 10:01:54 door 3isico op Eerste maandag van de maand
Had dat nou niet gezegd!
-3 kudos 2026-04-22 10:41:09 door patlo op Conciërges op school
Hm. Reactie staat helemaal verkeerd zie ik.
3 kudos 2026-04-18 15:49:11 door Saekerhett op Gratis bosje rozen
@darkracer125 | 18-04-26 | 17:27:
Heerlijk naïef dit.
-1 kudos 2026-04-18 15:27:55 door darkracer125 op Gratis bosje rozen
@Uhoortnogvanons | 18-04-26 | 17:07:
ik versta niet wat ie zegt. maar ik zie hem wijzen naar de stand. dan denk ik dat ie betaald heeft.
7 kudos 2026-04-18 15:07:17 door Uhoortnogvanons op Gratis bosje rozen
Dan reageer je heel anders.
-4 kudos 2026-04-12 14:41:10 door ikvindhelemaalmooi op Sonja Barend gestopt met talkshowen
Die feliciteert alsnog hoor.
2 kudos 2026-03-24 13:56:18 door Horstink op Game over: Kaal op je 18'de
Gewoon in berusten. Je doet er toch niets aan.
3 kudos 2026-03-07 07:02:47 door Tochmaardan op Dumpert VrijMiCo!
Doe het lekker zelf.
-1 kudos 2026-02-25 22:15:33 door Thijsvogelbuurt op Beetje apart
Ik moest rollen van het lachen
1 kudos 2026-02-09 16:49:25 door WakkerBier op Op zondag heeft zelfs de bus een kater
Dan was je vast snel klaar.
-6 kudos 2026-01-31 12:01:09 door PanzerKlaus op Er was eens...
Vind ik wel lekker.
11 kudos 2026-01-23 19:00:16 door Pipo der Clown op Trucker wordt gebrake-checked
Nee, gelukkig niet, dan ben je ook niet helemaal correct aangesloten in je koekepan.
6 kudos 2026-01-11 11:40:16 door Braindonor op Sneeuwschuiven in de Alpen
Ik denk dat ie dat doorschuift.
-1 kudos 2025-12-25 10:41:49 door SuperDuke25 op Sydney Sweeney vs Kate Upton
Die is moddervet
6 kudos 2025-12-21 09:13:11 door Badderbeest! op Italiaan geeft koffieles aan zijn vrouw
Suiker in je koffie? Barbaar! Het enig dat koffie beter maakt is water, want die droge bonen kauwen toch niet zo lekker weg.
29 kudos 2025-12-21 08:26:56 door Toewan op Italiaan geeft koffieles aan zijn vrouw
Filterkoffie met suiker is niet zwart, zonder suiker wel.
What are you, a savage? Don't you understand the basic rules how to exist in the universe?
3 kudos 2025-12-13 12:23:55 door Zolderkamervragen op Geen mopje paraat, geen probleem
@Ioergidur | 13-12-25 | 13:22: Ken je klassiekers man! Hint: Hans Teeuwen.
-1 kudos 2025-12-13 12:22:39 door Ioergidur op Geen mopje paraat, geen probleem
Zure hals.
0 kudos 2025-12-05 06:56:00 door JeeringSquid op Dansen of sporten of zo
@PinkFloydd | 04-12-25 | 15:21: en toch zou je jij ze allemaal doen.
4 kudos 2025-12-04 15:34:12 door AngstIsRemmen op Dansen of sporten of zo
Het is ook stom, ze zeggen niks.
-7 kudos 2025-12-04 15:14:34 door Alex7777 op Dansen of sporten of zo
Die damens gaan er alleen heen om geslacht gemeenschap te krijgen met de persoonlijk trainer. Dus gaat je vrouw of vriendin veel sporten met andere vrouwen zeg ik je dat voor 80 procent zeker het niet alleen maar om sporten gaat
14 kudos 2025-12-04 14:21:02 door PinkFloydd op Dansen of sporten of zo
ook te veel aandachtshoeren
-7 kudos 2025-12-04 13:17:07 door Warmkoud op Dansen of sporten of zo
Was ik maar doof ipv stom
1 kudos 2025-12-04 12:59:06 door Darkeye op Dansen of sporten of zo
Ja, klopt
7 kudos 2025-11-17 21:22:29 door Paymaster op Keuzestress
Man zoekt schoonmaakster die ook zuigt onder de dekens.
8 kudos 2025-11-16 09:07:36 door Errujd op Jake Paul ziet zijn moppie winnen
Ok maar wat is hier dan precies het inzicht dat we mee moeten nemen? mongolen met geld zijn tof?
8 kudos 2025-11-09 12:07:53 door Mytire op Journalisten onstappen aan aanslag met drone
En zolang de internationale gemeenschap niet eensgezind optreedt, blijft dit gebeuren.
-9 kudos 2025-11-09 11:27:34 door Greenhorn op Journalisten onstappen aan aanslag met drone
@G.Kalf | 09-11-25 | 11:36: Het feit dat jij 1 situatie kunt benoemen in al die jaren oorlog. En natuurlijk is iedere situatie eentje die niet zou moeten gebeuren, geeft toch aan dat dit niet aan de orde van de dag is.? Daarnaast is uit een onderzoek van Reuters, die bekend staat om objectiviteit en betrouwbare onderzoeken, gebleken dat Oekraïners ziekenhuizen hebben gebruikt om militairen onder te brengen, zodat deze niet aangevallen zouden worden. Als dat soort dingen gebeuren, kun je voortaan ook niet ieder rood kruis serieus meer nemen. Ok, ik ben even advocaat van de duivel, maar ik wordt altijd zo moe over het eenzijdige narratief van deze oorlog. Alsof iedere Rus een demoon is en iedere Oekraïner een engel...
-17 kudos 2025-11-09 11:19:44 door Greenhorn op Journalisten onstappen aan aanslag met drone
Heb je de beelden vanuit die drones wel eens gezien? Niet altijd even duidelijk, foutje kan gebeuren. Als de Russen de pers standaard aan zouden vallen, dan zouden deze mensen, bijna 4 jaar na het begin van de oorlog, echt niet met zo'n opvallende auto gaan rondrijden...