33,600 +35944 -2344
Kudos
#1863 (Top 0.5829%)
| Kudos/dag | 5.59 |
| Kudos/reaguursel | 26.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2982 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -275 |
33,600 +35944 -2344
Kudos
#1863 (Top 0.5829%)
| Kudos/dag | 5.59 |
| Kudos/reaguursel | 26.27 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2982 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -275 |
1,279
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.21 |
| Topreaguursels | 9 |
| Woorden per reaguursel | 22.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.47 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 14 |
| Geregistreerd op | 05-01-2010 |
| Eerste reactie op | 05-01-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
9 kudos 2026-06-23 23:09:03 op Closeup eekhoorn die paardenbloem eet
@Poedeliewoepsie | 23-06-26 | 22:15: Nou, het is toch meer een eekhoorn. Een grondeekhoorn om precies te zijn. Deze lijken qua bouw en kleur wel wat op een prairiehond maar deze laatste is veel groter, hebben in verhouding veel kleinere ogen en een grovere kop.
2 kudos 2026-06-19 11:22:41 op Zie je nou wel
Zoepvögl.
29 kudos 2026-06-17 18:44:54 op Kosso niet goed begrijpen
Daarom fijn dat Sjamadriaan moeilijke dingen doet uitleggen.
-1 kudos 2026-06-17 12:02:39 op Levensecht poppetje van The Joker
E 276,18 https://www.sideshow.com/colle...
17 kudos 2026-06-15 18:06:15 op Spring met z’n drieën
Dit is toch geen pitbike? Dit is toch gewoon een goeie crossbrommert?
2 kudos 2026-06-14 19:34:55 op Zomerjurkjes!
Als t goed is verouder jij in hetzelfde tempo.
4 kudos 2026-06-14 08:36:49 op Schans pakken
Geen Fin deze keer maar een Deen.
10 kudos 2026-06-13 16:34:29 op Kurk
Jaaa!!! Heerlijk! En dan allemaal een panterlegging aan en grote gouden oorbellen in! En plaknagels met diamantjes erop en allemaal onze tanden bleken totdat ze net zo wit zijn als onze stacaravan!
6 kudos 2026-06-12 18:38:58 op Zijn ze nou helemaal betoeterd daar bij NASA?!?!
Die kale linksonder identificeert zich als pansexuele transvrouw en heeft voor de gelegenheid zijn been laten amputeren om maar niemand voor 't hoofd te stoten.
-23 kudos 2026-06-12 13:13:45 op Bestel nu, we zitten voor u klaar!
Benniegek, ik ook niet. En deze opmerking is niet ok.
185 kudos 2026-06-09 09:20:06 op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
Beetje ongepast om een verstandelijk beperkte zo kwetsbaar en herkenbaar in beeld te brengen.
10 kudos 2026-06-07 20:26:08 op Politie gebruikt taser! Tijdens achtervolging op het alkmaardermeer
Doet er niet toe. Stoppen is stoppen.
2 kudos 2026-06-04 07:25:18 op Vrachtwagenchauffeurs stoppen automobiliste
Je hoeft niet alles met elkaar te vergelijken toch? Er zijn goede daden in allerlei vormen en alle beetjes helpen.
-2 kudos 2026-06-03 23:23:50 op Algerijnse fans gedragen zich perfect bij uitzwaaiwedstrijd
Ik vond pirates of the carribean leuker dan 12 years a slave.
5 kudos 2026-06-01 12:11:06 op Scooter kiest het hazenpad
Altijd weer die chinezen… Hier hebben we tenminste t fatsoen om deelscooters netjes in de gracht te gooien.
31 kudos 2026-06-01 10:52:22 op BIEMMMM
Ik heb niks met oorlog, geweld, dood of verderf, maar een indrukwekkende explosie, daar kan ik wel echt van genieten.
12 kudos 2026-06-01 10:49:52 op Eerste maandag van de maand
Als dit als plastic is (wat ik ten zeerste betwijfel) vind ik ze heel goed gelukt!
9 kudos 2026-06-01 10:48:15 op Eerste maandag van de maand
De een nog mooier dan de ander!
17 kudos 2026-05-31 09:36:35 op Gezellig in Parijs
Aaah Jacques en François weer….
-6 kudos 2026-05-29 13:11:17 op Lekker rondje rennen, heerlijk de wind door mijn haren
Als t hardloopschoenen zijn, dan zijn het toch ook gewoon skateschoenen?
0 kudos 2026-05-29 10:44:56 op Tegendemonstratie Uithoorn ook aanwezig
Dan stem ik lekker niet. Doei!
3 kudos 2026-05-29 10:36:34 op Weer warm weer vandaag!
Viel mij ook al op. Idd soort deurdrangert of veerscharnier. Heb al best veel tieten op dumpert gezien en dan vallen deursluitsysteempjes ineens op. Nee, ben geen homo, misschien wel een beetje autistisch.
15 kudos 2026-05-22 22:10:25 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Zonder al die shit in je gezicht had je gewoon een baantje en kon je zelf je drankje betalen.
4 kudos 2026-05-22 22:06:08 op Ga niet bij me weg!!!!!
Waggeld is wat politici krijgen…
38 kudos 2026-05-20 17:14:56 op Mag ik er even langs?
Dat kan, maar het is fijn als je wat te kiezen hebt en niet dat iemand anders dat voor je beslist.
3 kudos 2026-05-14 08:28:15 op Snuifke in de rolstoel
Mooi hoor, gewoon minnen omdat je t niet leuk vind om te horen terwijl je weet dat het waar is.
7 kudos 2026-05-13 21:51:42 op Audi aso geeft mij geen voorrang
Claxon getest, grote blij. Niks kapot, top dag! Volgende!
-18 kudos 2026-05-12 21:21:52 op Multifunctionele gondelier
Alleen dit is Florence…
-1 kudos 2026-05-01 11:56:04 op Klein doperwtje even moet inhalen
Ik had mijn gordel niet om en nu hebben ze me aangehouden, je kunt naar je werk, ik hoef niet te tanken schat, DAAAG!
5 kudos 2026-04-30 22:24:03 op Kamperen in Nederland
Maar nachtvissen aan t water met een tentje niet.
-7 kudos 2026-04-30 13:44:18 op Wat is hier gebeurd?
Chloordioxide of stikstofdioxide. Of gewoon ordinair chloorgas. Lekker klote om doorheen te wandelen. Hoop dat de chauffeur een dagje mag bijkomen.
2 kudos 2026-04-30 12:08:18 op Wannabe influencertje is boos
@Gaatieklagen | 30-04-26 | 11:30: Wat wil je precies ontkracht zien? Ik ben een onafhankelijk denker met een scherpe geest en zit nog 1u en 23m in de trein.
-3 kudos 2026-04-30 12:01:18 op Wannabe influencertje is boos
Liever dat die oude pedo's van t WEF weten dat ik 4 keer per week naar m'n werk rijd en 3 keer op vakantie ga dan dat ik mijn dag laat verkloten door achtervolgingswanen en andere schizofrene afwijkingen. Liever een blij schaap dan een gekke geit! Beeeeh!
3 kudos 2026-04-30 11:54:12 op Wannabe influencertje is boos
@Gaatieklagen | 30-04-26 | 11:19: Sommige merken kunnen functies op afstand aanpassen, blokkeren of herstellen via software-updates. Dat kan gaan om activeren/deactiveren van features, maar dat is iets anders dan "de auto direct uitzetten". Sommige connected voertuigen of diensten kunnen starten blokkeren of een gestolen voertuig lokaliseren. Dat is modelspecifiek en blijft gewoon een optie die door de bestuurder aan of uit te zetten is. Daarnaast; een oudere EV zonder moderne connected diensten kan minder op afstand gevolgd of beïnvloed worden dan een nieuwe benzineauto met uitgebreide connected functies. Dus je zorgen over elektrische voertuigen zijn ongegrond. Ik denk dat wanneer je overtuigd bent van bepaalde ideeën dat je je maar slecht door feiten en argumenten laat informeren. Dus ontkrachten, dat lukt me makkelijk. Je overtuigen daarentegen is erg ingewikkeld ben ik bang.
2 kudos 2026-04-30 11:31:51 op Wannabe influencertje is boos
@Gaatieklagen | 30-04-26 | 11:19: Ja hallo, ik was nog niet eens begonnen. Ik heb iets meer tijd nodig.
15 kudos 2026-04-28 09:54:22 op Tijn gaat voor olympisch goud
Nou gefeliciteerd, je bent een lul.
-5 kudos 2026-04-15 11:52:29 op Milene is slim... NOT
Vind je 't anders fijn als we de grap even uitleggen?
19 kudos 2026-04-15 11:50:26 op Milene is slim... NOT
Ik wil toch even een lans breken voor dit droog-zure cynische duo. Ze maken een mooi stukje humor op de tv. Verfrissend naast alle uitgemolken actualiteiten/praatprogramma's.
1 kudos 2026-04-10 17:52:04 op Kipnugget doet lijntje coke
Ooit een Argentijns vriendinnetje gehad. Die kon ook zo kijken. Dan had je t echt bont gemaakt. Maar sorry hoor, waar is verdomme de schietgrage nugget die met z'n neus in t poeder heeft gezeten?!?!
4 kudos 2026-04-10 16:44:48 op Re: Het leven is heel mooi
Josie Prendergast is ook om zuiver sportieve motieven leuk om naar te kijken. https://m.youtube.com/watch?v=...
6 kudos 2026-04-08 19:48:18 op Surfen op grote hoogte
Hmmm, volgens mij blijf je zonder stalen kloten juist veilig op de kant staan.
-2 kudos 2026-04-08 18:38:30 op Staakt-het-vuren met Iran lijkt nog steeds gaande
@Geen jeweetwel | 08-04-26 | 18:32: Ik heb geen verstand van de huidige geo-politieke perikelen, geen idee wie Trump is en waar de afkorting EU voor staat maar is niet elke oorlog in meer of mindere mate politiek?!
7 kudos 2026-04-05 22:17:40 op Gezichtsbedekking verboden
@RoccoG | 05-04-26 | 21:29: Ja, want pec Zwolle, pvv en cda zijn namelijk precies t zelfde?! Net zoals extiction rebellion, PRO en D66? Wat lijkt het me heerlijk, zo simpel zijn dat je 't zelf niet meer door hebt.
11 kudos 2026-04-03 10:32:37 op Discussie in de trein
Rijd wekelijks van Zutphen naar Nijmegen met de trein. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Een keer een huilende zwartrijder, een keer een dronken dakloze, een keer honderden bezwete aangeschoten wandelaars. Maar dit respectloze gekrijs. Nooit! Godzijdank.
-1 kudos 2026-03-22 10:46:45 op Met huurauto de berg op
Ik hoor "ho eens" "Hij kan geen kant op" "hou m tegen". Waar is dit! Vaalse berg?
20 kudos 2026-03-22 10:38:18 op Boomer neemt koter mee
Als ik werd natgespoten en een grote bek zou krijgen zou ik t kutkind ook even naar zn ouders brengen. Maar als ik die kale bolle dwerg met mijn zoon onder z'n arm zou aantreffen dan mag Temu-Gaston ook z'n borst wel natmaken. Oftewel, begrip aan beide kanten en zonder context geen oordeel. Goedemorgen!
6 kudos 2026-03-18 21:05:33 op Ja gewonnen!
Specialympic's zijn er wel. Ik zal je vast inschrijven voor 't onderdeel stand-up comedy.
5 kudos 2026-03-18 21:03:31 op Ja gewonnen!
Dat zei mijn schaatstrainer vroeger ook: "Winnen doe je pas achter de lijn; tot aan de lijn is 't vechten!"
11 kudos 2026-03-14 21:34:24 op Meuk is leuk
Filament? Of heb je een printer die kniebanden kan uitdraaien?
7 kudos 2026-03-10 23:34:48 op De ruiten zijn weer schoon
Is dat niet t hele idee van iemand inhuren? Dat je t zelf niet hoeft te doen?