604 +677 -73
Kudos
#44428 (Top 13.9019%)
| Kudos/dag | 4.65 |
| Kudos/reaguursel | 12.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 101 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -28 |
604 +677 -73
Kudos
#44428 (Top 13.9019%)
| Kudos/dag | 4.65 |
| Kudos/reaguursel | 12.08 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 101 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -28 |
50
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.38 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.42 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 14-02-2026 |
| Eerste reactie op | 14-02-2026 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 09:03:20 door nergens_goed_voor op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
@BatsbakBarrie | 25-06-26 | 10:44: Om de 50 jaar een grote aardbeving vind ik toch regelmatig hoor.
1 kudos 2026-06-25 08:46:00 door ikken11 op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
Daar is sinds december 2023 echt werk gemaakt van aardbeving bestendig bouwen in risicovolle gebieden. Zijn ze ook door schade en schande achtergekomen.
1 kudos 2026-06-25 08:45:56 door nachtbreker op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
ja behalve dat er zo vaak nep cement wordt gebruikt en de bouwkwaliteit vaak te wensen overlaat door corruptie etc etc.
2 kudos 2026-06-25 08:44:56 door BatsbakBarrie op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
Als het een gebied is waar vaak aardbevingen komen, eens. Maar in Venezuela gebeuren zelden aardbevingen. De laatste grote aardbeving is iets van 50 jaar geleden.
-5 kudos 2026-06-09 18:40:17 door duuveseboer op Niks wachten tot de rode lampen zijn gedoofd
tijd is geld
0 kudos 2026-06-09 06:44:33 door Anyways op Bezorgscootah heeft z'n bandjes niet goed opgewarmd
Heb je echt zo'n negatief beeld over de maatschappij? ALTIJD als ik iemand uitglijdt, valt oid zie ik mensen stoppen en helpen. Doe niet zo zuur, man.
2 kudos 2026-06-08 21:27:15 door scroob op Bezorgscootah heeft z'n bandjes niet goed opgewarmd
@pietpvv | 08-06-26 | 20:21: Zullen vooral komen kijken of hij eten bij had, dan was hij het kwijt geweest ook.
19 kudos 2026-06-08 18:34:08 door Opa-Henk op Bezorgscootah heeft z'n bandjes niet goed opgewarmd
@pietpvv | 08-06-26 | 20:21: Het is hun eigen neefje.. Familie, die help je toch wel!
48 kudos 2026-06-08 18:21:10 door pietpvv op Bezorgscootah heeft z'n bandjes niet goed opgewarmd
En komende uit een Golf, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
-6 kudos 2026-05-25 05:51:12 door Maxima_Hartman op Wedkantoor gelooft er niks van
Dat zullen we nooit weten, maar Rico was goed aangeslagen na zijn knock down. Jammer dat het gestopt werd.
Maar we weten inmiddels allemaal (ik was de eerste x voordat Tyson moest vechten tegen die youtuber) dat dit soort gevechten om achterlijke bedragen gescribt zijn.
Ik krijg bij dit gevecht Pulp Fiction flashbacks, waarbij Bruce Willis down moest gaan maar tijdens het gevecht besloot die nader kapot te beuken.
4 kudos 2026-05-24 20:45:34 door Superjeap op Wedkantoor gelooft er niks van
of *wordt
2 kudos 2026-05-22 12:51:36 door Farthdater op Gezellig onderonsje in Den Haag
Het wel een beetje spannend toen ie zich omdraaide met een knuppel in zijn klauwen. Maar ik hoop toch dat meer mensen niet zomaar gaan toekijken hoe diegene die verliest dan helemaal kapot wordt geslagen..
2 kudos 2026-05-07 13:48:56 door Wilhelm_Wicki op Douwe Bob koppelt stelletje
Misschien lag het niet aan de apps, maar aan jou dat je kansloos was?
0 kudos 2026-04-25 21:09:39 door Jan5884 op XR gekkies worden van A12 gehaald
Ja
6 kudos 2026-04-05 10:04:57 door vlasteler op Even voluit rammen op de Autogahn
en het gerinkel van de kassa....
0 kudos 2026-03-22 15:33:17 door Flierp! op Ajaxtinction Rebellion op de A4
@Jandoedel67 | 22-03-26 | 15:45: zij -> hullie
6 kudos 2026-03-22 14:45:09 door Jandoedel67 op Ajaxtinction Rebellion op de A4
hun -> zij
13 kudos 2026-03-01 21:33:09 door HandSolo op Jackass crossauto
Met 23km/h? Kom eens van die rubberen stoeptegel af man.
6 kudos 2026-02-23 21:24:21 door Passie841 op Uit eten op maandag!
Welke achtergrond?
3 kudos 2026-02-22 23:21:10 door Dikkejannes op Overval gisteren in Pokemonwinkel in Rotterdam
Ik ben bang dat zij dit als werk zien
-6 kudos 2026-02-22 21:46:10 door Wateenaccountnaamzeg op Trump's alien speech
Grappig hoe je extreem deprimerend en enorm positief tegelijk kan zijn. Ow en natuurlijk de waan dat aliens bestaan.