DumpStats voor BatsbakBarrie

23,755 +23907 -152

Kudos

#2887 (Top 0.9034%)

Kudos/dag 32.28
Kudos/reaguursel 33.6
Meeste kudos op 1 reaguursel 1262
Minste kudos op 1 reaguursel -33

707

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.96
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 13.8
Reacties per reaguursel 0.42
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 46
Geregistreerd op 18-06-2024
Eerste reactie op 18-06-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-25 11:16:19 op Vliegveld Caracas gesloten
goed bezig filmert.. ik zou eerder zorgen zo snel mogelijk een uitgang naar buiten te vinden ipv te gaan filmen.

1 kudos 2026-06-25 10:44:56 op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
Als het een gebied is waar vaak aardbevingen komen, eens. Maar in Venezuela gebeuren zelden aardbevingen. De laatste grote aardbeving is iets van 50 jaar geleden.

1 kudos 2026-06-25 10:02:24 op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
@Big Buick jij hebt makkelijk praten, zou je dit ook zeggen als er een aardbeving komt in een gebied waar jij schoonfamilie hebt wonen? en oja mijn vriendin, ja uit Venezuela, woont gewoon bij mij in Nederland, kon je ook zien in mijn andere reactie als je kan lezen.

18 kudos 2026-06-25 09:35:16 op Hevige aardbevingen vlak na elkaar in Venezuela
Het is echt een bende daar. Mijn vriendin komt er vandaan en haar familie is gelukkig ongedeerd (wel schade, maar belangrijkste is dat haar ouders etc. ongedeerd zijn) Ze wonen een uur buiten Caracas en ook in dat gebied is veel schade. Je voelt je wel machteloos want je kunt vanaf hier niks doen helaas. Mensen daar hebben al zoveel ellende en dan komt dit er nog eens bij waar niemand rekening mee had gehouden, vooral omdat aardbevingen zelden voorkomen in dat gebied.

77 kudos 2026-06-23 20:04:40 op Debieltje in Polo
A16 bij Breda. Rijd ik bijna dagelijks en daar rijden ze heel vaak in het midden of links. dashcammert had best naar rechts mogen gaan, maar die opgefokte holbewoner in zijn polo moet zich even laten nakijken.

25 kudos 2026-06-22 21:58:35 op Hevige schietpartij Montreal, Canada
die agente schiet een omstander neer omdat ze waarschijnlijk dacht dat hij de schutter was. weer zo'n laffe klootzak die ziek in zijn kop is.

38 kudos 2026-06-21 23:32:20 op Ruzie met meeuw
meeuwen zijn kudt. maar deze keer +1 voor die kudtmeeuw

51 kudos 2026-06-21 09:11:33 op Willy en Max op de tribune
Beelden van Willy en Max in de kleedkamer van Curacao na het gelijkspel tegen Ecuador zijn ook echt schitterend.

32 kudos 2026-06-20 21:09:15 op Breaking: de man is nutteloos!
als je moet kiezen tussen het wk en geboorte van je eerste kind, lijkt mij geen moeilijke keus..

2 kudos 2026-06-20 19:40:37 op 2-0!
die infantino zit ook bij elke wedstrijd. soms met duizenden km's afstand en maar een paar uur verschil qua aftrap. en dan zegt de FIFA milieubewust te zijn haha.

3 kudos 2026-06-18 22:55:52 op Ik ben weg
daar gaat zijn statiegeld

16 kudos 2026-06-17 16:01:35 op Waarom deze boodschap?
Kitty heeft denk ook nog nooit een ehbo cursus gedaan

5 kudos 2026-06-17 01:07:50 op Vos verzamelt bosje ratten
die moeten ze inzetten in Parijs als Frankrijk het WK verliest of wint.

10 kudos 2026-06-14 15:19:38 op Touw vergeten bij bungeejump
ze staan er ook echt bij van 'oja kan gebeuren' volgende keer doen we eerst het touw bevestigen.

53 kudos 2026-06-12 22:14:20 op Bureau Dumpert zoekopdracht
uiteraard weer in een groepje en allemaal nichten tasjes. laffe berggeiten

9 kudos 2026-06-12 12:37:16 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
die kan zijn bedrijf wel gaan sluiten. wat een mafketels. Dat magee broodplankje kan er ook nog wat van op het eind.

22 kudos 2026-06-11 23:55:03 op Samenvatting uit Belfast
media natuurlijk weer er bovenop met extreem rechts, racisme etc. toen blm dit deed noemden ze het gewoon demonstratie liep een beetje uit de hand. over heel die steekpartij niks gelezen, pas toen ze wel artikels gingen publiceren over de rellen.

71 kudos 2026-06-11 15:20:14 op Rellen kijken in Noord-Ierland
ik had er helemaal niks van gelezen in de media, totdat er ineens berichten kwamen van de rellen. En dan noemen ze het een 'steekincident' Nu staat de media vol met berichten over rellen en vernielingen hoe schandalig het allemaal wel niet is. Ze zijn zeker heel dat blm gebeuren vergeten? De Noord-Ieren zijn het zat, en terecht.

11 kudos 2026-06-09 00:00:40 op Hopeloze brakechecker
Gewoon achterop rijden, kan die klootzak fluiten naar de verzekering. Heb ook een pesthekel aan van die ezels die voor mij rijden en met 50 km/h gaan invoegen.

13 kudos 2026-06-06 22:20:13 op Plofkraker aangehouden direct na plof
plofkrakers mag je van mij meteen met bakstenen in de plomp gooien. te lui om te werken en zorgen voor veel schade en ellende voor mensen die wel werken. Niet eens over de omwonenden gehad die ook gevaar lopen.

8 kudos 2026-06-05 20:18:21 op Schijt op je arm
ik zou het juist meteen van mijn arm vegen aan de bossen ipv eerst te filmen.