23,840 +23992 -152
Kudos
#2887 (Top 0.9034%)
| Kudos/dag | 32.35 |
| Kudos/reaguursel | 33.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1262 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -33 |
23,840 +23992 -152
Kudos
#2887 (Top 0.9034%)
| Kudos/dag | 32.35 |
| Kudos/reaguursel | 33.44 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1262 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -33 |
713
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.97 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 13.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.43 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 22 |
| Aantal x weggejorist | 46 |
| Geregistreerd op | 18-06-2024 |
| Eerste reactie op | 18-06-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-25 19:41:39 door very-ferry op Klaar mee
@bartdvrs | 25-06-26 | 20:14: Want het gebeurt ook niet regelmatig ofzo...U praat poep
3 kudos 2026-06-25 19:39:30 door ochtendkoffie op Klaar mee
Kijk de aflevering eens van Mythbusters hierover!
-5 kudos 2026-06-25 18:14:56 door bartdvrs op Klaar mee
Onmogelijk.
Valversnelling is 9,81 meter per seconden.
In een vacuüm valt dus alles met deze versnelling recht naar beneden.
Bereken daarin de luchtweerstand.
Gemiddeld ca 1,255 kg per m3
Luchtweerstand remt de kogel
Af tot de kogel uiteindelijk niet sneller kan gaan.
Terminal velocity heet dat.
De aërodynamica van een kogel is best optimaal en er zijn geen exacte formules voor om dit uit te rekenen. Meer globaal.
Maar je zult op ca 130 km per uur uit komen.
Doet echt pijn op je hoofd.
Maar zeker niet voldoende voor een dodelijke wond.
2 kudos 2026-06-25 14:43:17 door ViezeRomper op De haring is op!
Ik in een verkoelende duik
1 kudos 2026-06-25 13:54:34 door SlimmeLantarenpaal op Oma laat kleinkind zwemmen
Das nie slim nee
12 kudos 2026-06-25 11:20:58 door LaidBack op De haring is op!
Ik in broodje rosbief.
8 kudos 2026-06-25 11:11:40 door D. Apeldoorn op De haring is op!
Ik in mosselen.
2 kudos 2026-06-25 09:52:19 door nten355 op Vliegveld Caracas gesloten
En andere mensen helpen.
-5 kudos 2026-06-20 22:29:40 door Visca op Summerville scoort de 5-1
Malen moet toch weer een kans krijgen tegen Tunesië, vind ik. De enige spits die echt in bloedvorm was in Europa. Faalt ie weer tegen Tunesië, dan mag Brobbey van mij wel basis.
-21 kudos 2026-06-20 19:23:32 door nten355 op Breaking: de man is nutteloos!
Inderdaad, het WK natuurlijk.
-12 kudos 2026-06-17 09:33:49 door ShoarmaSjaak op Jeremy Clarkson heeft kanker
@trongbeker | 17-06-26 | 11:14: blijf gewoon stil anders
-10 kudos 2026-06-17 09:14:12 door trongbeker op Jeremy Clarkson heeft kanker
Je speelt geen wedstrijd. Ik snap wat je wil zeggen, maar het is meestal gewoon een kwestie van geluk of dikke pech. Je hebt niks aan tactisch spel of goede wissels hier.
-3 kudos 2026-06-17 00:53:18 door lamlulgenie op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Want die Argentijnen zijn wel heel sociaal hè, dat hebben we toen wel mogen zien met het vorige WK toen ze expres een bal in onze spelersbank schopten, en Messi nog onze keeper zat uit te lokken aan het eind van die wedstrijd (nadat de scheidsrechter zijn overduidelijke hands niet eens had afgestraft)...
19 kudos 2026-06-14 19:33:44 door Rovig op Allemaal van links naar rechts!
Van Dallas naar hier inderdaad
-2 kudos 2026-06-12 08:27:35 door Ed-Random op Samenvatting uit Belfast
Als je huizen van willekeurige andere migranten in de fik gaat steken is het op zich niet gek dat er over extreem rechts wordt gesproken. Dat snap je zelf ook wel.
-11 kudos 2026-06-12 04:52:35 door RW00 op Samenvatting uit Belfast
Echt onzin.
1 kudos 2026-06-11 20:28:31 door Schuurm op Rellen kijken in Noord-Ierland
@Gimobe | 11-06-26 | 16:23: Niet goed? Heb je een andere optie?
NIks doen en hoe denk je dat het er over 20 jaar uitziet?
Niet dat ik denk dat het nog terug te draaien is, hooguit uit te stellen.
8 kudos 2026-06-11 15:57:34 door Caddy op Rellen kijken in Noord-Ierland
Je had er niks van gelezen omdat de vorige 2139084 keer de krant er niks over tikt.
24 kudos 2026-06-11 14:23:18 door Gimobe op Rellen kijken in Noord-Ierland
Wat er gebeurt is niet goed natuurlijk, maar het is wel een gevolg van. Men is het gewoon zat, autoriteiten hebben kansen genoeg gehad iets te doen. Maar men bleef wegkijken en mensen die dat niet deden voor racist uitmaken. Daar is dit nu een gevolg van.
-41 kudos 2026-06-11 14:02:25 door SpaceVogel op Rellen kijken in Noord-Ierland
En als jij het zat bent mag je onschuldige mensen het huis uit fikken omdat ze een kleurtje hebben.. Het wordt tijd dat wij de tokkies die dit terecht vinden in kampen stoppen. Samen met die ene messteker, dat wel. numnut
9 kudos 2026-06-11 06:10:23 door Stumpert1001 op Slalommen op de snelweg
Je schrijft zeug verkeerd.
4 kudos 2026-06-10 19:25:53 door Pilslikker op Doorgetrokken streep. Boeit niet. Lampen, niet nodig.
Hij heeft vele uren getraind in GTA
-7 kudos 2026-06-10 19:03:16 door owikzegmaarwat op Doorgetrokken streep. Boeit niet. Lampen, niet nodig.
dat is vooral als je niet de bocht in kan kijken wat eraan komt, bijvoorbeeld door begroeiing, hier is het open en heb je genoeg zicht. niet dat ik het goed praat natuurlijk.
5 kudos 2026-06-09 09:01:40 door kruipert op Hopeloze brakechecker
In theorie heel leuk maar de praktijk is anders: wat als diegene geen verzekering heeft, wat als diegene wegrijdt, want als alles klopt maar de dagwaarde van je auto tegenvalt en je eigenlijk zelf erop achteruit gaat. Ja die ander krijgt misschien ook een douw maar jij zelf bent er ook weken mee bezig zonder auto. Eindstand heb je 1 iemand "een lesje geleerd" terwijl de weg vol zit met dit soort malloten….
1 kudos 2026-06-09 06:37:19 door Bertie Wooster op Oranje toch nog met de hakken over de Oezbekistan
Een blessure en een rode kaart. Dus zelfs dat was teveel gevraagd.
2 kudos 2026-06-08 11:11:45 door PrimalPaimel op Eriksen weer in elkaar gezakt op het veld
@Kreationist | 08-06-26 | 08:55:
Hoezo risico?
Zie je niet hoe snel de arts komt aanrennen?
Als hij alleen in z'n achtertuintje instort, lijkt het risico mij groter.
1 kudos 2026-06-08 07:40:22 door dumped op Eriksen weer in elkaar gezakt op het veld
@Djowjs | 08-06-26 | 09:44: Je bent vergeten dat het zwitsal icoontje ook betekent dat een reaguurder een dokter is. Dus @BatsbakBarrie weet waar hij het over heeft.
0 kudos 2026-06-08 06:55:27 door Kreationist op Eriksen weer in elkaar gezakt op het veld
@Djowjs | 08-06-26 | 08:44: Lijkt me nogal een risico en ongewenst om dat in een vol stadion te riskeren.
13 kudos 2026-06-08 06:44:56 door Djowjs op Eriksen weer in elkaar gezakt op het veld
Hoezo? Hartritmestoornissen kunnen alle momenten plaatsvinden. Ook bij een lekker bakkie koffie met de krant in de hand. Er is er maar een die bepaalt of het genoeg is, en dat is Eriksen zelf.
7 kudos 2026-05-30 19:52:55 door Naregeit op Politie uitdagen is klappen vragen
Ja dag, dan kosten ze nog meer. Dat kan goedkoper.
55 kudos 2026-05-30 17:37:14 door Nijntje_Buikpluis op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Waarschijnlijk niet, want dit was geen moslim-meisje
0 kudos 2026-05-29 21:40:19 door Lekker Bezig op Ik wil Spa rood
-weggejorist-
0 kudos 2026-05-29 21:29:56 door Tochmaardan op Ik wil Spa rood
-weggejorist-
-7 kudos 2026-05-28 12:38:18 door Arie Boom-SWA op Tokkietoerist neemt een frisse duik in de Trevi fontein
Als ze iedereen die het land en haar monumenten niet respecteert een boete laten betalen en daarna het land uitschoppen, dan zal Rome spoedig in volle glorie hersteld zijn.
-2 kudos 2026-05-22 07:10:58 door ikdenkwat op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
@AmraniPlatje | 21-05-26 | 23:21:
Ik zie het inderdaad.
-2 kudos 2026-05-22 05:08:05 door Anaalintruder op Michael Jackson wist heel goed wat live optreden inhield
Of gewoon iptv, kon de film zo al lekker thuis kijken.
1 kudos 2026-05-22 04:28:31 door TheRealPino op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
@ikdenkwat. Grappige woord keuze; blaten. En verder denk ik ook wat. Ik ben geen Nostradamus (met z'n strakke groene broek) maar in deze gevallen klopt mijn denkwijze vaak wel.
3 kudos 2026-05-22 00:57:36 door BatsbakBarrie op Michael Jackson wist heel goed wat live optreden inhield
@HeroPositive Valt allemaal best mee, niet zo overdrijven. Ik luister weleens naar MJ muziek, maar niet als een 'fan'. Ik luister liever naar zijn muziek dan die meuk van tegenwoordig.
-12 kudos 2026-05-21 23:04:59 door HeroPositive op Michael Jackson wist heel goed wat live optreden inhield
2x dezelfde film in de bioscoop op een maand tijd? Sorry dat ik me van je aanraden niks aantrek maar jij bent zwaar bevooroordeeld (extreem MJ fan) of er scheelt iets anders met je.
10 kudos 2026-05-21 21:21:08 door AmraniPlatje op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
@ikdenkwat | 21-05-26 | 22:52: Probeer je het nu goed te praten? Maakt me niet uit wie het zijn, het zijn kansloze paupers. Ik zie een tiental reacties hier van je, ben je toevallig 1 van de daders?
-15 kudos 2026-05-21 20:52:07 door ikdenkwat op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
@AmraniPlatje | 21-05-26 | 22:42: Ook zoiets je kan niet eens zien wie het zijn, ontwrichtten. Gewoon blaten.
21 kudos 2026-05-21 20:42:59 door AmraniPlatje op Inbraak kinderboerderij de Kienehoef te Sint-Oedenrode 19 mei 2026
Bij je voordoen als agent en oude omaatjes beroven worden er 3 van de 4 gepakt, dus werd het een uitje naar de kinderboerderij.
0 kudos 2026-05-15 11:06:19 door BigDavey op Droeftoeter op de rotonde
Italianen?
0 kudos 2026-05-06 05:48:25 door PinkFloydd op Vreselijke aso op de snelweg
wel video uploaden hier kunnen we lachen
15 kudos 2026-05-04 19:05:38 door TommeltjeHorlepiep op Bezorger is 2 mins stil
Hij begrijpt het zelf niet, dat het kut van hem is.
0 kudos 2026-05-02 17:11:14 door DiePanzerVorwaerts3 op Troep uit het raam in Rotterdam
Die hebben ook niks om weg te gooien.
0 kudos 2026-05-02 13:16:40 door EchteZeeuw12345 op Politie rijdt sloot in
Of schieten! Ja schieten, je leest het goed. In z'n poten bijvoorbeeld...!
-13 kudos 2026-04-29 19:00:02 door TommeltjeHorlepiep op Beelden steekpartij Golders Green, Londen
Wie is dan de teringrat
25 kudos 2026-04-24 17:55:08 door Uhoortnogvanons op Opgefokte anabolen figuurtje zoekt ruzie
Hardrijden bij een tankstation waar mensen lopen...
3 kudos 2026-04-13 01:12:01 door Public_Pervert op File + ego = dit
@Farting_Furby | 12-04-26 | 22:09: Lezen. Hij heeft het over rijbanen die ergens anders naartoe gaan. Net als bij de A12 bij Gouda waar 2 banen naar de A20 gaan. Daar hoort het ook niet om rechtdoor te rijden richting Den Haag en op het laatste moment hem proberen ertussen te prakken, want je staat gewoon op de verkeerde rijstrook stil. Toch blijft iedereen dit doen en gebeuren er regelmatig ongelukken met nog meer files tot gevolg.