DumpStats voor BatsbakBarrie

23,840 +23992 -152

Kudos

#2867 (Top 0.8971%)

Kudos/dag 32.35
Kudos/reaguursel 33.44
Meeste kudos op 1 reaguursel 1262
Minste kudos op 1 reaguursel -33

713

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.97
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 13.8
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 22
Aantal x weggejorist 46
Geregistreerd op 18-06-2024
Eerste reactie op 18-06-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-25 19:41:39 door very-ferry op Klaar mee
@bartdvrs | 25-06-26 | 20:14: Want het gebeurt ook niet regelmatig ofzo...U praat poep

-5 kudos 2026-06-25 18:14:56 door bartdvrs op Klaar mee
Onmogelijk.
Valversnelling is 9,81 meter per seconden.
In een vacuüm valt dus alles met deze versnelling recht naar beneden.
Bereken daarin de luchtweerstand.
Gemiddeld ca 1,255 kg per m3
Luchtweerstand remt de kogel
Af tot de kogel uiteindelijk niet sneller kan gaan.
Terminal velocity heet dat.
De aërodynamica van een kogel is best optimaal en er zijn geen exacte formules voor om dit uit te rekenen. Meer globaal.
Maar je zult op ca 130 km per uur uit komen.
Doet echt pijn op je hoofd.
Maar zeker niet voldoende voor een dodelijke wond.

-5 kudos 2026-06-20 22:29:40 door Visca op Summerville scoort de 5-1
Malen moet toch weer een kans krijgen tegen Tunesië, vind ik. De enige spits die echt in bloedvorm was in Europa. Faalt ie weer tegen Tunesië, dan mag Brobbey van mij wel basis.

-10 kudos 2026-06-17 09:14:12 door trongbeker op Jeremy Clarkson heeft kanker
Je speelt geen wedstrijd. Ik snap wat je wil zeggen, maar het is meestal gewoon een kwestie van geluk of dikke pech. Je hebt niks aan tactisch spel of goede wissels hier.

-3 kudos 2026-06-17 00:53:18 door lamlulgenie op Voorbeschouwing Argentinië - Algerije
Want die Argentijnen zijn wel heel sociaal hè, dat hebben we toen wel mogen zien met het vorige WK toen ze expres een bal in onze spelersbank schopten, en Messi nog onze keeper zat uit te lokken aan het eind van die wedstrijd (nadat de scheidsrechter zijn overduidelijke hands niet eens had afgestraft)...

-2 kudos 2026-06-12 08:27:35 door Ed-Random op Samenvatting uit Belfast
Als je huizen van willekeurige andere migranten in de fik gaat steken is het op zich niet gek dat er over extreem rechts wordt gesproken. Dat snap je zelf ook wel.

1 kudos 2026-06-11 20:28:31 door Schuurm op Rellen kijken in Noord-Ierland
@Gimobe | 11-06-26 | 16:23: Niet goed? Heb je een andere optie?
NIks doen en hoe denk je dat het er over 20 jaar uitziet?
Niet dat ik denk dat het nog terug te draaien is, hooguit uit te stellen.

24 kudos 2026-06-11 14:23:18 door Gimobe op Rellen kijken in Noord-Ierland
Wat er gebeurt is niet goed natuurlijk, maar het is wel een gevolg van. Men is het gewoon zat, autoriteiten hebben kansen genoeg gehad iets te doen. Maar men bleef wegkijken en mensen die dat niet deden voor racist uitmaken. Daar is dit nu een gevolg van.

-41 kudos 2026-06-11 14:02:25 door SpaceVogel op Rellen kijken in Noord-Ierland
En als jij het zat bent mag je onschuldige mensen het huis uit fikken omdat ze een kleurtje hebben.. Het wordt tijd dat wij de tokkies die dit terecht vinden in kampen stoppen. Samen met die ene messteker, dat wel. numnut

5 kudos 2026-06-09 09:01:40 door kruipert op Hopeloze brakechecker
In theorie heel leuk maar de praktijk is anders: wat als diegene geen verzekering heeft, wat als diegene wegrijdt, want als alles klopt maar de dagwaarde van je auto tegenvalt en je eigenlijk zelf erop achteruit gaat. Ja die ander krijgt misschien ook een douw maar jij zelf bent er ook weken mee bezig zonder auto. Eindstand heb je 1 iemand "een lesje geleerd" terwijl de weg vol zit met dit soort malloten….

1 kudos 2026-06-08 07:40:22 door dumped op Eriksen weer in elkaar gezakt op het veld
@Djowjs | 08-06-26 | 09:44: Je bent vergeten dat het zwitsal icoontje ook betekent dat een reaguurder een dokter is. Dus @BatsbakBarrie weet waar hij het over heeft.

13 kudos 2026-06-08 06:44:56 door Djowjs op Eriksen weer in elkaar gezakt op het veld
Hoezo? Hartritmestoornissen kunnen alle momenten plaatsvinden. Ook bij een lekker bakkie koffie met de krant in de hand. Er is er maar een die bepaalt of het genoeg is, en dat is Eriksen zelf.

3 kudos 2026-04-13 01:12:01 door Public_Pervert op File + ego = dit
@Farting_Furby | 12-04-26 | 22:09: Lezen. Hij heeft het over rijbanen die ergens anders naartoe gaan. Net als bij de A12 bij Gouda waar 2 banen naar de A20 gaan. Daar hoort het ook niet om rechtdoor te rijden richting Den Haag en op het laatste moment hem proberen ertussen te prakken, want je staat gewoon op de verkeerde rijstrook stil. Toch blijft iedereen dit doen en gebeuren er regelmatig ongelukken met nog meer files tot gevolg.