DumpStats voor mapaco2023

4,709 +7538 -2829

Kudos

#14474 (Top 4.5290%)

Kudos/dag 4.11
Kudos/reaguursel 3.98
Meeste kudos op 1 reaguursel 250
Minste kudos op 1 reaguursel -160

1,184

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.03
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.5
Reacties per reaguursel 0.33
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 28
Geregistreerd op 04-05-2023
Eerste reactie op 04-05-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-23 16:07:21 door StevenQ op Dames hebben een mening
@grappige_naam_999 | 23-06-26 | 16:40:

Nee, want met discrimineren doe je dus WEL kwaad

8 kudos 2026-06-23 14:23:54 door Blotus op Dames hebben een mening
Au contraire. Zolang je niemand kwaad doet mag je van mij alles. Discriminerende houding vind ik haar hebben.

0 kudos 2026-06-20 09:55:40 door Dizsaidup op Oldskool pistool speelgoed
@Benidormbastard | 20-06-26 | 11:14: Dat viel ook wel weer mee..
Churchill was ten tijdens zijn diensttijd officier bij het Britse leger en deze moesten hun eigen handwapen aanschaffen.
Omdat hij dat wapen als luitenant gebruikte in 1898 tijdens de slag van Omdurman is het zijn bekendste wapen geworden.

2 kudos 2026-06-20 09:29:46 door Naregeit op Oldskool pistool speelgoed
@Kirchroatsjer Je zit een wereldoorlog te ver en er was ook een "Reihenfeuer" versie die wel volautomatisch was.

-3 kudos 2026-06-20 09:26:15 door Kirchroatsjer op Oldskool pistool speelgoed
Het is een half automatisch pistool, was in wo2 de concurrent van de Luger. Het lijkt volautomatisch maar dat komt door de snelle vinger van de schutter. De houten holster was standaard en diende ook als kolf zoals hier gedemonstreerd.

-3 kudos 2026-06-04 20:56:53 door Rabarbershop op Jajaja schat
@hahaok75703535 | 04-06-26 | 21:38: Geen dekking bij dr gezicht? Dat kan alleen maar Wing Chun zijn.

11 kudos 2026-06-04 19:38:13 door hahaok75703535 op Jajaja schat
Techniek kan beter, om er meer kracht in te krijgen zou je je heup meer moeten draaien. Houdt geen dekking bij d'r gezicht. Ze heeft wel power, maar kan beter

6 kudos 2026-06-04 15:23:45 door BdeWuitE op De paskamer
Mooi hoor, die kan je makkelijker staand van achteren nemen :P

1 kudos 2026-05-22 13:12:52 door very-ferry op Welke auto heb je?
iedereen die het woord manosfeer gebruikt krijgt sowieso een -1., los van de inhoud.

29 kudos 2026-05-19 14:38:01 door DAFLUP op Goeiemorgen
Je gaat het pas zien als je het door hebt. Iedere vrouw wilt uiteindelijk in een legging onder een dekentje op de bank liggen, een beetje Netflixen, doomscrollen en af en toe een ruft laten. Je moet gewoon even door de gauntlet van veel aandacht geven heen en ook dan liggen dit soort vrouwen gewoon binnen jouw bereik.
Volg mij voor meer tips over hoe ook jij deze wijven kunt regelen. De laatste tickets voor mijn seminar zijn zojuist gedropt.

4 kudos 2026-05-19 10:55:06 door Aarskolver op Stukkie gitaar
Ik doe even de aanname dat jij makkelijk oordeelt over anderen.

1 kudos 2026-05-18 16:04:20 door A.tractie op Gotta catch them all!
Nein, veel selfiecamera's filmen in spiegelbeeld vanuit de fabrieksinstellingen. Wat je op je scherm ziet van een selfiecamera is ook in spiegelbeeld, dat werkt makkelijker tijdens het maken van de foto. Dat soort zaken zijn allemaal andersom in te stellen.

14 kudos 2026-05-13 20:01:19 door Dr. Klatergoud op Iemand bedreigen
Een pistool trekken bij een ruzie is niet een beetje stoer doen, dat is gewoon een doodsbedreiging