DumpStats voor geile_belg

11,098 +14005 -2907

Kudos

#6755 (Top 2.1137%)

Kudos/dag 2.9
Kudos/reaguursel 8.35
Meeste kudos op 1 reaguursel 479
Minste kudos op 1 reaguursel -234

1,329

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.35
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 11.3
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 10
Aantal x weggejorist 67
Geregistreerd op 21-12-2015
Eerste reactie op 08-01-2016

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-10 18:37:12 door nlnoob op Ff een klein zetje
Ja, als het helemaal niet meer werkt, bijvoorbeeld doordat de stoom is uitgevallen, zal je de rest van je leven moeten blijven wachten.

0 kudos 2026-06-10 18:03:02 door nieuwsgierige pelg op Ff een klein zetje
Als er geen bord staat, en als het licht niet werkt, dan is het .... verrassing ... voorrang van rechts.

8 kudos 2026-06-10 16:38:12 door SquanchendePlumbus op Ff een klein zetje
Het oranje knipperen gebeurt in NL ook vaak, dat is om aan duidelijk aan te geven dat het stoplicht buiten werking is. Maar als er op een stoplicht geen lichten branden (bijvoorbeeld bij een stroomstoring), is deze per definitie ook buiten werking.

8 kudos 2026-06-10 16:34:03 door exit13 op Ff een klein zetje
Het voorrangsbord staat op seconde 3 netjes rechts in beeld.

0 kudos 2026-05-28 12:41:41 door very-ferry op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
@Gias | 28-05-26 | 09:36: Tja, en volgens mij is dat helemaal niet zo. Dat is wat men altijd roept, maar dat is volgens mij niet hoe het is. Misschien wel hoe het ooit geweest was, maar ondertussen weten ze bij de voetbal ook wel dat donkere mensen vaak beter zijn in techniek, uitzonderingen daargelaten.

5 kudos 2026-05-28 07:36:44 door Gias op Ruud Gullit bij Pauw & de Wit
Iemand met een tintje moet dus nog een stap extra zetten om de selectie te halen. Dat is het verschil.

Ook wordt een misstap zwaarder gewogen.

9 kudos 2026-05-18 21:23:27 door B0R3AT op Homo pest homo's
Hij is inderdaad een homojager. Ik begrijp dat hij zelfs zo ver gaat om te verifiëren dat het een homo is dat hij zichzelf in zijn aars laat neuken... En dan zegt hij aan het einde.. Hebbes, Gotta chatch them all.. Persoonlijk ben ik meer van de Pokemons.

0 kudos 2026-04-10 21:54:43 door Schuurm op Wasmachines in China
Sokken apart, uit de droger zonder uitzoeken de sokkenla in.
Om de zoveel jaar 30 paar dezelfde kopen.
Nou nog een 2e droger zodat de handdoeken er direct uit gepakt kunnen worden, hoeven ze niet meer de kast is.

4 kudos 2026-04-10 21:15:20 door vanonder op Wasmachines in China
Ben ik de enige die elke dag gewoon schoon ondergoed aan doe en het niet veel uit maakt dat mn sokken en kleren gemengd gaat? moet dan wel meer dan een maand aan ondergoed sparen om een rendabele was te draaien en überhaupt om aan het minimum gewicht te komen om hem niet als een dolle dwaas te laten stuiteren. (ja een wasmachine heeft volume nodig om stabiel te draaien)

0 kudos 2026-04-10 20:13:58 door Liegebeest op Wasmachines in China
Dweil en poetsdoeken apart.
Ondergoed apart.
Handdoeken apart.
Zwarte was apart.
Witte was apart.
De rest gewoon bij elkaar.
Of het moet iets speciaals zijn zoals mijn snowboardkleding of speciale wasvoorschriften hebben.

Maar ehh, heb jij sokken van badstof dan? Want waarom zou je die speciaal bij je handdoeken doen?

4 kudos 2026-01-30 08:13:03 door nlnoob op Breinspelletje
Zo zie je maar dat zelfs een beetje overgewicht al een kromming in de ruimtetijd kan veroorzaken.

21 kudos 2026-01-23 16:39:10 door ApoIIyon op Meisje moet een test doen
Waarom noem je overal alles AI? Te bekrompen om te snappen dat dingen ook echt kunnen zijn of volledig wappie geworden?