DumpStats voor gagen1515

4,267 +5190 -923

Kudos

#15558 (Top 4.8682%)

Kudos/dag 3.19
Kudos/reaguursel 10.83
Meeste kudos op 1 reaguursel 271
Minste kudos op 1 reaguursel -88

394

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.29
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9.1
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 7
Aantal x weggejorist 23
Geregistreerd op 13-02-2014
Eerste reactie op 26-10-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-12 18:23:54 door Peerke16 op Welkom in Brabant!
Vreemd, als ik op zo'n rotonde rij, verleent 99% van de mensen mij voorrang en is het echt bij hoge uitzondering dat iemand dat niet doet. Misschien is dat omdat ik stam+t beter begrijp?

1 kudos 2026-05-31 06:37:53 door Risingson op Ik neuq je op
Het is mogelijk dat een van hun 23 achterkleinkinderen een Nobelprijs wint.

2 kudos 2026-04-10 07:35:48 door Alex7777 op Moreel lastige video
Net zoals rijden met heel veel alcohol op, rijden is dan een kunde, een ongeluk hierop volgend is dan een ongeluk

-8 kudos 2026-04-10 07:34:45 door Alex7777 op Moreel lastige video
Dat is dus het probleem met een wheelie, de wheelie is kunde, het scheppen van mensen is per ongeluk.

-4 kudos 2026-04-05 19:06:28 door WhySoSeriousss op Jongens, vrolijk Pasen
Ik weet het niet. Ik ken ze niet en ik hoef er ook niets meer over te weten.
Het zou geacteerd kunnen zijn van beide, of het zou kunnen zijn dat Cas een kneus is die zijn relatie op het spel zet om een stom filmpje te maken voor de likes.
50-50 wat mij betreft.

18 kudos 2026-03-25 12:02:22 door poppenstront op Duo penotti..
Volgens mij zit de dommigheid aan de kant van het duo penotti, door rood rijden en dat voor een redelijk hoge wagen waarbij de bestuurder waarschijnlijk omhoog naar het verkeerslicht kijkt. Dan ben je gewoon dom.

4 kudos 2026-03-10 16:41:27 door PSYx op Banden geleend bij BMW Doetinchem
Zoals je ziet staan hier en daar de steentjes al klaar, lijkt mij een hele groep dieven die georganiseerd te werk gaan. Verdienen in een half uurtje zo even 50.000,- of iets . Kan wel uit…

7 kudos 2026-02-14 14:44:36 door foutegrappennaker op Oldskool Tetris wedstrijd
Ja klopt, als ik indrukwekkende videos wil zien dan kijk ik naar Tetris videos, samen met mn moeder. En als ik geluk heb mag ik nog even aan de borst.