DumpStats voor Bedorvenbizon

5,175 +6376 -1201

Kudos

#13435 (Top 4.2039%)

Kudos/dag 0.85
Kudos/reaguursel 10.8
Meeste kudos op 1 reaguursel 1058
Minste kudos op 1 reaguursel -103

479

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 15.8
Reacties per reaguursel 0.2
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 4
Geregistreerd op 03-11-2009
Eerste reactie op 03-11-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

12 kudos 2026-06-17 20:06:38 op Kosso niet goed begrijpen
Ik eindelijk eens filmpje sjamadriaan begrijpen. Liggen niet aan sjamadriaan, liggen aan mij.

27 kudos 2026-06-12 13:17:57 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
En de rest van het werk werd wel gedaan door trainingsbroekmeneer, gescheurde broek mevrouw en huismerk harry potter.

82 kudos 2026-06-12 13:12:30 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Godskolere wat een pauperwinkel. Dat wijf heeft de knieen van de broek stuk en ik wil niet eens weten waarvan. Dan die vieze dikke met die trainingbroek, die heeft het sociaal emotioneel niveau van een minderjarige strontkever. En dan die mislukte harry potter die daar semi intelectueel zich met de zaak probeert te bemoeien, dat maakt indruk bonenstaak. Met andere woorden, ik zou nooit bij zo'n zaak naar binnen lopen. Hooguit om te poepen.

Ps. Ik zou die vloerenlegger ook vooral niet vertrouwen.

49 kudos 2026-06-12 07:33:19 op Voor en na de operatie
Binnenkort ga ik weer met het hele gezin naar zuid frankrijk. Dan pak ik eerst de auto en dan zit ik 14 uur opgevouwen in de auto (als er geen file is). Daarna loop ik ook 2 weken zo over de camping alvorens ik het hele ritueel weer herhaal.

29 kudos 2026-06-07 13:16:38 op Man doet lijm in sleutelgat
Dat is logisch, dat doet hij omdat jullie in de portiek staan te roken. Gatverdamme!

22 kudos 2026-05-30 07:36:58 op Ik wil Spa rood
Deze omgekeerde vakkenvuller mag van mij omgekeerd geïmmigreerd worden.

2 kudos 2026-05-30 07:35:47 op Ik wil Spa rood
Jij dacht dat dit een wijnzoeker was?

4 kudos 2026-05-30 07:34:49 op Ik wil Spa rood
En in Roemenië zagen ze dat het goed was

2 kudos 2026-05-30 07:26:25 op Ginger Mercury
Ik heb BMN-syndroom en heb precies hetzelfde

26 kudos 2026-05-30 07:21:20 op Humor van vroeger
Vroeger was dit grappig, nu is het realiteit.

57 kudos 2026-05-27 07:35:32 op Steentje van zandduin gooien
Ja leuk en een paar seconde later komt er zo'n gigantische worm uit de grond die je opkaant.

-82 kudos 2026-05-27 07:34:03 op Stelletje "vergeet" te betalen
Ik wil het echt niet goedpraten als deze mensen bewust niet betalen maar het lijkt mij erop dat dit gewoon per ongeluk gebeurd, ze lijken namelijk behoorlijk haast te hebben.

0 kudos 2026-05-25 19:42:47 op Peter, dat kan dus niet meer..
@MaikelMaikelsen | 25-05-26 | 10:52: Je begrijpt hopelijk dat je, ironisch genoeg, nu een perfect voorbeeld bent van de linkse bemoeizucht? Je bent me nu letterlijk aan het voordragen hoe ik hier wel of niet mee om zou moeten gaan. Ga je druk maken om je eigen bubbel kerel.

57 kudos 2026-05-25 10:33:40 op Peter, dat kan dus niet meer..
Allemaal lachen gieren brullen terwijl het gewoon de werkelijkheid is en je er dus beter om kan janken. Met name de bemoeizucht van linkse mensen met je eigen doen en laten is huiveringwekkend maar zal alleen maar extremer worden. Ik ga maar weer in de tuin aan het werk, zolang het nog kan en mag. Straks mag ik alleen nog maar energieneutrale plantjes en geen afrikaantjes meer.

12 kudos 2026-05-17 07:11:57 op Leerlingen hebben prestatiedruk
Wat ook niet onderschat moet worden naast het willen hebben van de slagingsfoto is dat gelijkgestemden elkaar op social media eenvoudig op kunnen zoeken en elkaar napraten. Pubers doen dit vaak zonder een echte eigen mening te vormen maar passen hun mening aan naar hetgeen dat populair is om te zeggen.

9 kudos 2026-05-15 17:48:24 op Bezorgster wordt aangevallen in Amsterdam
Haha dan rij je in zo'n beetje de stoerste auto die er is en dan rij je als de grootste nicht van Amsterdam (en dat is een prestatie op zich).

4 kudos 2026-05-14 09:07:23 op De Oranjebus is in Murica
@Locoopapi | 14-05-26 | 05:28: Matige poging tot een leuke opmerking, korte spanningsboog ook.

61 kudos 2026-05-14 08:54:03 op Er komt weer een baby
Dit is reality check henry, die zorgt ervoor dat je nooit gaat zweven

12 kudos 2026-05-14 08:52:10 op Baba mag blijven!
Toch mooi dat deze gast die geboren is in Amsterdam zo zijn plek heeft gevonden in Friesland

1 kudos 2026-05-07 17:20:36 op Domme mensen met internet toegang
Door het internet zijn er zelfs mensen die zonder kaartje naar concerten gaan maar slechts bewapend met een QR code

31 kudos 2026-05-06 22:02:58 op Niet opletten..
Haha loser ga maar weer terug naar de fatbike!

30 kudos 2026-05-05 08:02:31 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Eerst hebben ze nog hoop om filmer uit de auto te krijgen maar op een gegeven moment gooien ze het bijltje erbij neer

3 kudos 2026-05-04 23:40:42 op Wie is zijn raketwerper kwijt?
Ik denk dat de noord koreaanse afdeling oirschotse heide wel wat uit te leggen heeft nu inderdaad

28 kudos 2026-05-02 21:02:06 op Ff die vrouw aanspreken
Die moet naar Sydney omda t zijn/haar opa in het ziekenhuis ligt