6,982 +9130 -2148
Kudos
#10508 (Top 3.2880%)
| Kudos/dag | 5.7 |
| Kudos/reaguursel | 11.52 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 790 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -648 |
6,982 +9130 -2148
Kudos
#10508 (Top 3.2880%)
| Kudos/dag | 5.7 |
| Kudos/reaguursel | 11.52 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 790 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -648 |
606
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.49 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 10.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
| Aantal x weggejorist | 18 |
| Geregistreerd op | 11-04-2019 |
| Eerste reactie op | 16-02-2023 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-24 22:03:57 door vanonder op Nationaal Hitteplan
koelelementen en dan je waaier te hoogte van een kast zetten zo dat je de koel elementen op juiste hoogte in een bakje kan doen, dat beetje vocht wat daar nog van af komt is te verwaarloze.
4 kudos 2026-06-24 19:00:58 door banaaninkont42 op Nationaal Hitteplan
Vergelijkbaar met die "aircoolers" die je overal te koop ziet, hebben de vorm van een airco, maar je doet er (koud) water in, en door verdamping koelt de lucht af. Maaaar dat werkt alleen als de lucht al droog is, als de lucht zoals in nederland al supervochtig is, maak je het alleen maar erger. Zooi.
0 kudos 2026-06-18 19:11:35 door Attelenooje op Re: Oekraïne slaat weer toe
die stikstof regels worden helemaal niet in Brussel bedacht maar in den haag....
-1 kudos 2026-06-18 17:21:17 door Bullshitski op Re: Oekraïne slaat weer toe
@Farthdater | 18-06-26 | 14:55: je hebt even gemist dat links tegen versoepeling van de veel te strenge stikstof regels zijn?
-2 kudos 2026-06-18 13:04:41 door Zeelandiaan op Re: Oekraïne slaat weer toe
ik zie het probleem niet. wij moeten groen doen en we krijgen daarbij hulp om overbodige brandstoffen op te blazen!
15 kudos 2026-06-18 12:55:45 door Farthdater op Re: Oekraïne slaat weer toe
Oke, nu nog even de schuld aan links geven en je bent geslaagd voor je wappiediploma!
7 kudos 2026-06-17 16:15:32 door trucker0werner op Interviewtje met Corentin Moutet na gewonnen tennispot op de Queen's Club
snap wel dat je het kan waarderen met zulke leuke usernaam, toepasselijk haha
Eerlijk snap de probleem niet. Doordat het niet weg wordt gepiept in Nederland valt het totaal niet op.
Amerika piept zoveel weg dat het juist opvalt samen met dat het irritant is
0 kudos 2026-06-05 12:19:31 door Vrijetijtsmenager op Influencer Anna Dobber bevestigt dat zij bejaarde vrouw (82) zwaar heeft mishandeld
AI haalt ze met gemak weg gelukkig
-12 kudos 2026-05-27 09:37:36 door SpaceVogel op Wegpiraat
Prince-Fritz-Cruene-August-Willem-Jan-Hendrik-Dick.
11 kudos 2026-04-10 19:24:08 door OomHenk25 op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
Heel populistische opmerking dit, want de rechter heeft nog helemaal precies niks gezegd.
0 kudos 2026-03-30 14:35:09 door Thoar op Goedeavond.. mag ik binnenkomen?
en later voor de erfbelasting, overheid wil altijd meepikken, hoe, waar en wanneer dan ook
1 kudos 2026-03-30 10:52:15 door Arie Boom-SWA op Goedeavond.. mag ik binnenkomen?
Ik heb eens toen ik 23 was 6400 euro gewonnen met die loterij. Was overigens wel op mijn oude postcode bij mijn ouders (die inmiddels ook verhuisd waren) omdat ik nooit een adreswijziging doorgegeven had.
Ik heb daarna meteen de loterij opgezegd.
5 kudos 2026-03-30 10:49:59 door dikkejenkie op Goedeavond.. mag ik binnenkomen?
Ook altijd mensen die al twee auto's voor de deur hebben staan en 65+ zijn.
23 kudos 2026-03-30 10:39:59 door J.R.Oppenheimer op Goedeavond.. mag ik binnenkomen?
Mijn valt ook wat op.
60 kudos 2026-03-30 10:30:50 door Von Rutch op Goedeavond.. mag ik binnenkomen?
Omdat jongeren geen postcode hebben. Daarvoor hebben ze een huis nodig, en besteedbaar inkomen om mee te kunnen doen aan de loterij.
0 kudos 2026-02-17 17:52:09 door Jhova68 op Nettoramadrama in Tilburg
Die sensatiezoekers, die kwamen voor de sensatie en hebben die gevonden. Zo lang als de sensatie nog niet over is, zullen ze blijven komen. Zo krijgen we hier de filmpjes nog te zien, zodat we met de sensatiezoekers mee kunnen praten.
15 kudos 2026-02-17 12:45:22 door KelderKebabKwab op Nettoramadrama in Tilburg
Lekker ironisch dat je dit schrijft terwijl je er zelf likkebaardend naar zit te turen vanaf je zolderkamer.
10 kudos 2026-01-09 08:20:35 door Balloze binnenkater op Iran staat op
Klopt, zo gaan ze daar naar hun werk.
12 kudos 2025-11-28 08:59:54 door Source op Rondrijden op opgevoerde fatbike?
Want dat bedrag kan geen component letsel bevatten, zoals fysiotherapie?
-3 kudos 2025-10-07 09:41:13 door dees12345 op Bestelbus ramt 2 maanden oude Tiguan
die ?
2 kudos 2025-07-03 11:50:06 door Sodachu op Nog meer regen in Winterswijk
Meekes rondweg. Oude philipspand
-2 kudos 2024-12-11 10:07:15 door Hendrik-2112 op Synthony speelt Robert Miles - Children
Die Chineese violist heerlijk
6 kudos 2024-12-11 10:03:55 door Heldpesk op Synthony speelt Robert Miles - Children
Blij dat jij het al hebt gezegd, Suzuki..
5 kudos 2024-12-11 09:59:43 door Suzuki op Synthony speelt Robert Miles - Children
ik vindt de vrouw achter de pauken een heel lekker ding.
8 kudos 2024-12-03 14:50:28 door KwaakEend op Pardon meneer
Wow, dat je dát allemaal weet!
1 kudos 2024-09-06 14:16:15 door FatboySlimste op Reaguurder met Vietnam syndroom
Dan gaan ze spontaan Engels praten
6 kudos 2024-09-06 14:03:31 door ikvindhelemaalmooi op Reaguurder met Vietnam syndroom
Ja Den Haag en dit soort reaguursels krijg je als je bezuinigt op het onderwijs.
6 kudos 2024-09-04 08:44:59 door hbassen op klein dropje
Keuken.
0 kudos 2024-09-04 07:18:27 door Earthworm_Jim op Lekker op verkansie geweest
Je moet dan ook meer in het hier en nu leven. Heerlijk motorboaten deze
39 kudos 2024-09-03 17:51:25 door @ppelsap op Speelgoed voor echte kerelgozers
10.001 euro?
14 kudos 2024-09-03 16:40:56 door CameltoeSpotter op Speelgoed voor echte kerelgozers
Niet Temu, maar ebay vindt je hem voor pakke weg 10k + euro.
1 kudos 2024-09-03 15:21:47 door Uhoortnogvanons op Lekker op verkansie geweest
Dit is nu ook niet mooi.
3 kudos 2024-09-03 15:10:15 door Boerenmetworstje op Lekker op verkansie geweest
@Hola | 03-09-24 | 17:05: Je moeder ziet er niet uit.
5 kudos 2024-09-03 15:05:43 door Hola op Lekker op verkansie geweest
Nu of over 15 jaar.. t blijft er niet uit zien.
40 kudos 2024-09-03 15:04:21 door Boerenmetworstje op Lekker op verkansie geweest
Daarom kijken we er ook nu naar en niet over 15 jaar.
4 kudos 2024-08-30 17:18:46 door fuk_joo op Badkamerlulz met de spiegel
Hoog tijd dat je eens naar Graspop gaat dan
-1 kudos 2024-08-20 15:21:53 door Jegelooftmetochniet op Fred in zijn nieuwe waggie
@Meneer 42 | 20-08-24 | 16:59: en hij zal hem weer moeten vernieuwen , beide kanten breken gewoon af
1 kudos 2024-08-20 14:59:23 door Meneer 42 op Fred in zijn nieuwe waggie
Ja daarom is dit dus de nieuwe.
5 kudos 2024-08-20 12:13:37 door Bestaat al op Linkerrijstrook afgesloten
vergoedt*
47 kudos 2024-08-19 12:32:13 door NTLCADY op Even snel wat ballast lozen tijdens blessurebehandeling
*Roja
0 kudos 2024-08-17 07:44:37 door Zolderkamervragen op Fietsentrekker gepakt
Dat is om aan te geven dat het hem inderdaad was.
48 kudos 2024-08-17 07:13:15 door RandyBiel op Fietsentrekker gepakt
Ja en ze stoppen ook ineens met zoeken als ze hem hebben.
3 kudos 2024-08-08 21:33:32 door Tiszoalstis op Chinees hockeymeisje boos
Het is een hockeybal, die komen aardig aan. Dus "de Neymar van de hockey" is sterk overdreven.
0 kudos 2024-08-04 09:47:29 door MyneAgain op Knap lullig
@VetteEd: toch wel https://youtu.be/KzzzI5N9li0?s...
-2 kudos 2024-08-04 07:27:34 door Rest in privacy op Knap lullig
Kijk maar eens op Kaotic, Ukraine.
60 kudos 2024-08-04 07:24:25 door VetteEdzoveel op Knap lullig
Niemand wilde ooit soldaat op de grond zijn.
0 kudos 2024-07-30 18:10:03 door stringvanoma op André Hazes is gereïncarneerd
Dit is bij Kroketje van Jetje.
2 kudos 2024-07-30 09:41:09 door altijd-guus op Steentjes zoeken
Nee dank je, ik heb liever een kopje koffie.
23 kudos 2024-07-30 09:32:12 door altijd-guus op Normale dag in Amerikaanse super
Te lui om te lopen....
0 kudos 2024-07-30 09:25:23 door weet-jij-veel op Per ongeluk een raket afgeschoten
fckup!