DumpStats voor fckup

6,982 +9130 -2148

Kudos

#10508 (Top 3.2880%)

Kudos/dag 5.7
Kudos/reaguursel 11.52
Meeste kudos op 1 reaguursel 790
Minste kudos op 1 reaguursel -648

606

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.49
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 10.2
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 18
Geregistreerd op 11-04-2019
Eerste reactie op 16-02-2023

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 22:03:57 door vanonder op Nationaal Hitteplan
koelelementen en dan je waaier te hoogte van een kast zetten zo dat je de koel elementen op juiste hoogte in een bakje kan doen, dat beetje vocht wat daar nog van af komt is te verwaarloze.

4 kudos 2026-06-24 19:00:58 door banaaninkont42 op Nationaal Hitteplan
Vergelijkbaar met die "aircoolers" die je overal te koop ziet, hebben de vorm van een airco, maar je doet er (koud) water in, en door verdamping koelt de lucht af. Maaaar dat werkt alleen als de lucht al droog is, als de lucht zoals in nederland al supervochtig is, maak je het alleen maar erger. Zooi.

-1 kudos 2026-06-18 17:21:17 door Bullshitski op Re: Oekraïne slaat weer toe
@Farthdater | 18-06-26 | 14:55: je hebt even gemist dat links tegen versoepeling van de veel te strenge stikstof regels zijn?

-2 kudos 2026-06-18 13:04:41 door Zeelandiaan op Re: Oekraïne slaat weer toe
ik zie het probleem niet. wij moeten groen doen en we krijgen daarbij hulp om overbodige brandstoffen op te blazen!

-12 kudos 2026-05-27 09:37:36 door SpaceVogel op Wegpiraat
Prince-Fritz-Cruene-August-Willem-Jan-Hendrik-Dick.

1 kudos 2026-03-30 10:52:15 door Arie Boom-SWA op Goedeavond.. mag ik binnenkomen?
Ik heb eens toen ik 23 was 6400 euro gewonnen met die loterij. Was overigens wel op mijn oude postcode bij mijn ouders (die inmiddels ook verhuisd waren) omdat ik nooit een adreswijziging doorgegeven had.
Ik heb daarna meteen de loterij opgezegd.

60 kudos 2026-03-30 10:30:50 door Von Rutch op Goedeavond.. mag ik binnenkomen?
Omdat jongeren geen postcode hebben. Daarvoor hebben ze een huis nodig, en besteedbaar inkomen om mee te kunnen doen aan de loterij.

0 kudos 2026-02-17 17:52:09 door Jhova68 op Nettoramadrama in Tilburg
Die sensatiezoekers, die kwamen voor de sensatie en hebben die gevonden. Zo lang als de sensatie nog niet over is, zullen ze blijven komen. Zo krijgen we hier de filmpjes nog te zien, zodat we met de sensatiezoekers mee kunnen praten.