9,904 +15650 -5746
Kudos
#7527 (Top 2.3553%)
| Kudos/dag | 4.41 |
| Kudos/reaguursel | 4.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 219 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -187 |
9,904 +15650 -5746
Kudos
#7527 (Top 2.3553%)
| Kudos/dag | 4.41 |
| Kudos/reaguursel | 4.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 219 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -187 |
2,331
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 1.04 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 8.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.34 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 15 |
| Aantal x weggejorist | 31 |
| Geregistreerd op | 23-04-2020 |
| Eerste reactie op | 01-05-2020 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-20 11:02:15 door elv1s op Ondertussen in Gouda
pareidolia
2 kudos 2026-06-18 16:13:24 door Het Vragevuur op Wat heb jij in je bank
Ja, laten we iedereen die er anders uitziet dan jij in de bak gooien.
4 kudos 2026-06-18 15:59:20 door darkracer125 op Wat heb jij in je bank
hij noemde zichzelf moleman. met andere woorden het is een streamer en dit is zijn personage. want om tegenwoordig nog op te vallen en een beetje kijks te krijgen moet je wel heel gek doen.
0 kudos 2026-06-18 06:13:14 door Nietstemelden op Metettica
Boter
6 kudos 2026-06-15 22:10:03 door Cesare Lombroso op Tu-22M3 van de Russische luchtmacht crasht
Het is een diep dal.
-1 kudos 2026-06-13 09:35:51 door Timw12345 op Sagrada Família met vuurwerkjes
Dan kunnen ze weer helemaal opnieuw beginnen
2 kudos 2026-06-05 05:21:25 door Rovig op Nog één dag te gaan
Als je dan toch aan je einde moet komen, dan maar zo
1 kudos 2026-06-05 01:48:03 door MaalEzel op Nog één dag te gaan
Dan kan je nog altijd de naam van de muziektitel spelen.
11 kudos 2026-06-05 01:37:52 door BdeWuitE op Nog één dag te gaan
Goed verhaal
2 kudos 2026-06-04 09:53:30 door Gallendebejaarde op Lekker ontspannen voor de vrouwtjes
Voor de linker wel, die rechter laat mij iets te veel tandvlees zien.
10 kudos 2026-06-04 00:29:37 door aseq op Fijne dinsdag allemaal
*bloedmooie
1 kudos 2026-06-02 06:24:12 door Nietstemelden op Hondenbaan
Die hond wist dat ook.
-4 kudos 2026-05-30 21:42:14 door OmaNel op Hoe doet een fiets
Dat zei jouw moeder gisteren ook
5 kudos 2026-05-29 21:01:12 door ikdenkwat op Humor van vroeger
Die ga ik gelijk opzetten.
7 kudos 2026-05-24 09:27:12 door UncleHarry op Wat doe jij zoal de hele dag op je werk?
Inderdaad, drie keer zoveel banden kunnen verschepen in een zeecontainer weegt niet op tegen deze arbeid van een Aziaat uit een lagelonenland.
4 kudos 2026-05-24 09:04:45 door The_iron_boar op Iemand honger?
Dierenmishandeling is één woord.
4 kudos 2026-05-24 09:04:07 door wittebeertje op Wat doe jij zoal de hele dag op je werk?
Dan kan een vrachtwagen 3x zoveel banden meenemen. Wordt veel gedaan voor export met containers.
2 kudos 2026-05-23 10:45:26 door Xzenor op Horecauitbater is boos op buiteneters
Waarom denk je dat ie al filmend het gesprek begint?
0 kudos 2026-05-23 09:52:28 door Tiszoalstis op Jij wil nu ook een ezel
Dit is een mini-ezel, een klein gefokt ras.
3 kudos 2026-05-23 09:41:52 door DeKeizer1975 op Met quad in de mudderrrr
Ik vind haar modderig.
0 kudos 2026-05-22 14:55:02 door backtrack op Tetten in het reuzenrad
Als jij ze niet wil, dan offer ik mij wel op
-1 kudos 2026-05-21 05:41:45 door Omnium3 op Vol moppie neemt ons mee
*word ik
1 kudos 2026-05-21 04:52:33 door Loosecanon op Vol moppie neemt ons mee
*verdiend
1 kudos 2026-05-20 16:48:57 door grotgraver op Vrouw doet even uitparkeren
Dit is wel erg slecht geschreven ja.
0 kudos 2026-05-14 19:51:46 door Dizsaidup op Nog een gekkie die de Giro d'Italia wil verstoren
Neis trij.
8 kudos 2026-05-13 09:14:31 door Uberschwanz op Inzending Duitsland Eurovisie 2026
Wel eens van humor gehoord? Zure kudt.
1 kudos 2026-05-03 16:59:03 door ArieKnarie op Uit de oude internetdoos: Energieschild werkt niet
kantklossers?
2 kudos 2026-05-03 11:42:27 door Niebang op Benderuzie in tram 6
Helmond.
2 kudos 2026-05-03 08:18:14 door DeKotserijDatBenJij op Benderuzie in tram 6
Tyfustanie
2 kudos 2026-05-02 09:14:18 door TommeltjeHorlepiep op Lange slurf uit de modder
Honger
4 kudos 2026-05-02 08:38:18 door Corrie badpak op Kevin houdt van Fatbiken
Nooit wiet gerookt zeker?
2 kudos 2026-05-02 08:19:54 door Uhoortnogvanons op Chillen op een Lamantijn..
Zeekoe is ook gewoon één woord. Wist je dat niet?
9 kudos 2026-04-28 17:32:42 door Mijnheer_Henque op Skateboardwissel mid air!
De rijdende rechter
0 kudos 2026-04-28 17:07:48 door Meta op De brug over
Als ze nog langzamer zouden varen zouden ze achteruit gaan....
0 kudos 2026-04-24 08:27:13 door JeronimusChaoticus op Vredige wandeling maken
@Het Vragevuur | 24-04-26 | 08:11: hazenlip wordt ook als een woord geschreven.
-2 kudos 2026-04-24 06:11:53 door Het Vragevuur op Vredige wandeling maken
Vreemd. Bovenlip is dus één woord, maar hazen lip is wel uit elkaar.
-1 kudos 2026-04-24 05:45:33 door creamandchiveschips op Vredige wandeling maken
Ik hoop dan in dit geval dat 73 niet je geboortejaar is, want dan zou je wel wat meer over beharing bij vrouwen moeten weten.
7 kudos 2026-04-24 00:03:46 door HenkHenkens op Vredige wandeling maken
Bovenlip is gewoon één woord.
4 kudos 2026-04-20 17:14:56 door Batavier52 op Riep daar iemand zas?
*gevraagd
-2 kudos 2026-04-10 18:16:27 door De_GBS op Ik zoek een buddy
snus?
2 kudos 2026-04-07 18:05:24 door Nerbreg op Ach, mooie dag vandaag
dat is toch het mooist wat er bestaat?
5 kudos 2026-04-07 17:57:31 door Sensei op Ach, mooie dag vandaag
Boeien!!
-2 kudos 2026-03-28 18:30:50 door Knakkertjesdienst op Publiek bij omroep Max bijna aan de beademing
Dat of z'n luier volgepoept
2 kudos 2026-03-27 16:17:34 door Kudtenpiemol op Topsport
Welke hersenen. Dat noem je een schedel.
1 kudos 2026-03-15 15:57:13 door Viesbillendoekje op Mik op de bosjes!
Bepaald niet
3 kudos 2026-03-08 08:23:15 door hansm op Ondertussen in Estland
Milieu interesseert niemand wat in veel landen.
2 kudos 2026-03-07 22:45:41 door tjadatbenik op Links of rechts?
homo
0 kudos 2026-03-06 10:11:25 door Maxima_Hartman op Oudjes hebben mot in de kroeg
Klopt, fatsoenlijke mensen lossen het verbaal op.
1 kudos 2026-03-06 05:46:21 door John McClane op Oudjes hebben mot in de kroeg
Dit is toch tegenwoordig?
5 kudos 2026-03-05 23:29:25 door OpgevoerdeSatisfyer op Oudjes hebben mot in de kroeg
heeft iets te maken met leeftijd denk ik..... wel respect ervoor