1,501 +7497 -5996
Kudos
#30158 (Top 9.4367%)
| Kudos/dag | 0.56 |
| Kudos/reaguursel | 2.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 468 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -203 |
1,501 +7497 -5996
Kudos
#30158 (Top 9.4367%)
| Kudos/dag | 0.56 |
| Kudos/reaguursel | 2.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 468 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -203 |
637
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.24 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.69 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 26 |
| Geregistreerd op | 05-02-2019 |
| Eerste reactie op | 05-02-2019 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
3 kudos 2026-06-23 10:12:08 door Rechterzijde op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Fulltime bij de ovedheid is 36 uur per week. Dat is gewoon gangbaar. Je mag kiezen voor 8, 8,5 of 9 uur per dag. kies je voir 9, dan werk je dus 4 dagen per week.
13 kudos 2026-06-23 09:31:14 door Dizsaidup op De tranen van Dickie
Curaçao behoort tot het Koninkrijk der Nrderlanden.
Net zoals Aruba, Sint Maarten, Texel, Ameland en Vlieland.
Dus ja.
6 kudos 2026-06-23 09:31:01 door Zeist030 op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Ik word hier echt kotsmisselijk van.
0 kudos 2026-06-22 15:17:21 door ShakespeareanTragedy op Goed nieuws van Jeremy
In zijn algemeenheid zeggen ze dat, Ferry.
1 kudos 2026-06-22 13:35:15 door very-ferry op Goed nieuws van Jeremy
@Sarcasmus | 22-06-26 | 12:00: Allemaal zeggen ze dat, ja? Oh nee, toch niet. Indien je zelf even online ging zoeken ipv mij daartoe aan te sporen, dan had je dat zelf ook kunnen lezen.
19 kudos 2026-06-22 11:19:43 door blaatreiger op Goed nieuws van Jeremy
Toch zijn de mensen die nu voor hem werken, nog steeds dezelfde mensen als de Grand Tour. Als hij zo verschrikkelijk zou zijn, dan zouden die toch ook niet meer voor hem willen werken zou je denken?
14 kudos 2026-06-22 11:12:13 door Skiwi-- op Goed nieuws van Jeremy
"aan hem hadden we niets gemist" We? Als in jij en je moeder? Praat anders lekker voor jezelf.
4 kudos 2026-06-22 10:00:31 door Sarcasmus op Goed nieuws van Jeremy
@very-ferry | 22-06-26 | 11:55: Er waren wel mensen bij, als dat je vraag is. En die zeggen wat druimpert zegt. Dus ja, insinueren dat het niet waar is omdat druimpert er niet b ij was, dat is een beetje gek. zoek even online en dan vind je genoeg mensen die er bij waren.
27 kudos 2026-06-22 09:55:15 door very-ferry op Goed nieuws van Jeremy
Jij was erbij, achter de schermen?
1 kudos 2026-06-19 20:32:24 door PakBak op Dumpert Hitteplan #2
@J-de-J | 19-06-26 | 19:28: Maakt zijn punt niet minder waar
1 kudos 2026-06-19 17:32:42 door De vries, Henk. op Lekker stranddagje met de familie
Het zijn koeien, geen geiten of schapen.
0 kudos 2026-06-19 17:28:10 door J-de-J op Dumpert Hitteplan #2
Schei toch uit. 37 graden en levend is al genoeg voor reaguurders.
16 kudos 2026-06-19 16:16:48 door Katdekat op Dumpert Hitteplan #1
Welkom, mag jij van je moeder al op Dumpert?
3 kudos 2026-06-19 16:14:10 door henkslaaf op Volvo boomer wilt boekje lezen
Bodycam vriend
-2 kudos 2026-06-19 14:46:50 door kankerpoephoofd op Lekker stranddagje met de familie
Want daar loop jij?
0 kudos 2026-06-16 09:47:28 door Aarskolver op B-52 Stratofortress neergestort na het opstijgen
Fijn dat wapenexpert blackphilip er is om duiding te geven.
2 kudos 2026-06-16 07:48:16 door iwane75 op B-52 Stratofortress neergestort na het opstijgen
Jij denkt dat zo'n kist van Ikea komt, en de piloot hem eerst zelf moet bouwen..?
Of bedoel je dat de mensen die ze in 1962 gebouwd hebben ze nu nog steeds moeten besturen?
1 kudos 2026-06-16 07:43:33 door TweeKoplampen op B-52 Stratofortress neergestort na het opstijgen
@blackphilip | 16-06-26 | 09:37: Want moordmachines in eigendom van andere landen is natuurlijk prima.
-6 kudos 2026-06-16 07:37:46 door blackphilip op B-52 Stratofortress neergestort na het opstijgen
@Japie0 | 16-06-26 | 09:30: Russen en Chinezen hebben betere wapens
-1 kudos 2026-06-16 07:30:07 door Japie0 op B-52 Stratofortress neergestort na het opstijgen
Ondertussen ontwikkelt de V.S. geavanceerdere bommenwerpers als de B-21 om bommen nog veel sneller in het Midden-Oosten te droppen, op termijn zal de B-52 met pensioen gaan.
12 kudos 2026-06-15 14:53:06 door Qarnix op Koprol met wielrenfiets
Ik zie druimpert niet als intellectueel, ook niet als hij zijn best doet.
1 kudos 2026-06-15 14:20:28 door korstinjeneus op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Snickers?
0 kudos 2026-06-15 14:20:13 door McGuyer op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Knicks komt van Knickerbocker: https://www.nba.com/knicks/his...
1 kudos 2026-06-15 14:06:20 door MrIkke op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Dietrich Knickerbocker. De oorsprong is van Nederlandse Kolonialisten. Bedoel je nou dat je de Nederlander de schuld hiervan geeft?
4 kudos 2026-06-15 14:00:02 door Deleukste op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Je kan het woord voetbalsupporter wel weglaten hoor. Er leven heel veel varkens in Nederland. Kijk maar eens in de grote steden of langs de snelwegen, daar is het ook 1 grote zwijnenstal. Het schijnt heel normaal te zijn om je afval op straat te gooien tegenwoordig.
4 kudos 2026-06-15 13:59:54 door Brouhur op Japanse voetbal fans en New York Knicks fans
Van niks volgens mij
2 kudos 2026-06-15 13:56:10 door Frikandeltje op Stumper uit Fryslan
Lekker iemand op z'n uiterlijk beoordelen, je weet direct wat voor onderontwikkeld type het is
3 kudos 2026-06-11 17:30:09 door Aarsveer op Helemaal klaar mee
Bazin: beter luisteren.
5 kudos 2026-06-11 16:42:51 door Superjeap op Helemaal klaar mee
* bestrijdt (stam +t)
4 kudos 2026-06-11 13:34:16 door DeSpuitendeZuiger op Orgel Joke gevraagd om te spelen op WK
Joling is een prima gozer!
0 kudos 2026-06-10 11:42:47 door Nimenrix op De buurman is er klaar mee
Echt of een sterk verhaal?
-6 kudos 2026-06-09 08:25:19 door afgelopen op Gewoon door tot het toverwoord (brake check)
Het zijn beiden neanderthalers, maar eerlijk gezegd zou ik ook geen kans meer zien in een rustig gesprekje met die opgefokte fietsbaviaan.
5 kudos 2026-06-08 12:36:18 door Manus op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
oh god, Druimpert moet ook wat roepen.....verder nog wat inhoudelijks te melden? Of was dit het wel?
8 kudos 2026-06-08 12:15:43 door AQR0999 op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Wat heeft Ali B te maken met deze agent?
1 kudos 2026-06-08 11:35:41 door Papigaai op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Pa, wat hebben we hier nu over afgesproken?
-1 kudos 2026-06-08 10:58:29 door very-ferry op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
"vluchtelingen light", is dat een soort gezonde keuze voor vluchtelingen?
4 kudos 2026-06-08 10:13:54 door altijd-guus op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Jij bent echt goed.....konden we je maar aanraken....hebben ze ook een mooie auto?
0 kudos 2026-06-08 09:36:57 door kecheroni op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
-weggejorist-
15 kudos 2026-06-08 09:20:10 door Tronald_dump op Stoere fatbike kinderen doen fikkie
Topper hoor, nu nog asielzoekers in huis nemen.
21 kudos 2026-06-08 08:56:30 door Forza_Ruud_Krol op Spelletje "Wie ben ik" met de plisie spelen
Nou, vertel.
En hou anders gewoon je mond.
3 kudos 2026-06-05 16:06:22 door stahlindiehose op Mark in Kyiv
Nee, foei! Putin, Lavrov en Medvedev en de rest van de piratenbende daarentegen mogen wel allerlei shit roepen...
3 kudos 2026-06-05 15:38:02 door nieuwsgierige pelg op Mark in Kyiv
Ik ben ook geen fan van lullie ex-premier, maar ... de navo moet helemaal niet gaan onderhandelen. Dat moeten politici en diplomaten doen, geen militaire bondgenootschappen. Die laatste moeten alleen maar afschrikken.
8 kudos 2026-06-05 09:31:53 door A.tractie op Mark in Kyiv
Met Putin valt toch niet te onderhandelen, hij doet voorkomen of hij wil onderhandelen.
10 kudos 2026-06-05 07:59:21 door 68crat68 op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
@SpaceVogel | 05-06-26 | 09:32: Stonden ze in Europa geen snoepjes uit te delen na 9/11? Stonden ze niet te juichen en dansen na 7/10? 1,5 seconden op Google kan je dat allemaal terugvinden
14 kudos 2026-06-05 07:56:02 door Jho op Mark in Kyiv
oj ja natuurlijk. Laten wij weer de meest diplomatieke zijn van de wereld. Want dat werkt zo goed momenteel...
8 kudos 2026-06-05 07:52:19 door Frikandeltje op Nog even over het Wilhelmus van gisteren..
*Dommen
-3 kudos 2026-06-05 07:37:29 door Luchtbakker op Teamfoto selectie Curaçao met liefst 25 Nederlanders
Dan wens ik je veel plezier dit WK.
-8 kudos 2026-06-05 07:32:45 door SpaceVogel op Esther Ouwehand stopt als leider Partij voor de Dieren
Ga gewoon weer fappen ipv onzin uitkramen.
2 kudos 2026-06-04 10:13:02 door dissie op Dikke bak heb je daar
Luchtvering is net te duur vaak
-1 kudos 2026-06-03 18:16:35 door Ennubenikhetzat op Vrouw loopt een politiebureau binnen en haalt een pistool te voorschijn.
Zeikerd, betaal een paar euro als je geen reclame wil zien.