DumpStats voor druimpert

1,501 +7497 -5996

Kudos

#30158 (Top 9.4367%)

Kudos/dag 0.56
Kudos/reaguursel 2.36
Meeste kudos op 1 reaguursel 468
Minste kudos op 1 reaguursel -203

637

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.24
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.1
Reacties per reaguursel 0.69
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 26
Geregistreerd op 05-02-2019
Eerste reactie op 05-02-2019

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-23 10:12:08 door Rechterzijde op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Fulltime bij de ovedheid is 36 uur per week. Dat is gewoon gangbaar. Je mag kiezen voor 8, 8,5 of 9 uur per dag. kies je voir 9, dan werk je dus 4 dagen per week.

13 kudos 2026-06-23 09:31:14 door Dizsaidup op De tranen van Dickie
Curaçao behoort tot het Koninkrijk der Nrderlanden.
Net zoals Aruba, Sint Maarten, Texel, Ameland en Vlieland.
Dus ja.

1 kudos 2026-06-22 13:35:15 door very-ferry op Goed nieuws van Jeremy
@Sarcasmus | 22-06-26 | 12:00: Allemaal zeggen ze dat, ja? Oh nee, toch niet. Indien je zelf even online ging zoeken ipv mij daartoe aan te sporen, dan had je dat zelf ook kunnen lezen.

19 kudos 2026-06-22 11:19:43 door blaatreiger op Goed nieuws van Jeremy
Toch zijn de mensen die nu voor hem werken, nog steeds dezelfde mensen als de Grand Tour. Als hij zo verschrikkelijk zou zijn, dan zouden die toch ook niet meer voor hem willen werken zou je denken?

14 kudos 2026-06-22 11:12:13 door Skiwi-- op Goed nieuws van Jeremy
"aan hem hadden we niets gemist" We? Als in jij en je moeder? Praat anders lekker voor jezelf.

4 kudos 2026-06-22 10:00:31 door Sarcasmus op Goed nieuws van Jeremy
@very-ferry | 22-06-26 | 11:55: Er waren wel mensen bij, als dat je vraag is. En die zeggen wat druimpert zegt. Dus ja, insinueren dat het niet waar is omdat druimpert er niet b ij was, dat is een beetje gek. zoek even online en dan vind je genoeg mensen die er bij waren.

0 kudos 2026-06-19 17:28:10 door J-de-J op Dumpert Hitteplan #2
Schei toch uit. 37 graden en levend is al genoeg voor reaguurders.

4 kudos 2026-06-15 14:00:02 door Deleukste op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Je kan het woord voetbalsupporter wel weglaten hoor. Er leven heel veel varkens in Nederland. Kijk maar eens in de grote steden of langs de snelwegen, daar is het ook 1 grote zwijnenstal. Het schijnt heel normaal te zijn om je afval op straat te gooien tegenwoordig.

2 kudos 2026-06-15 13:56:10 door Frikandeltje op Stumper uit Fryslan
Lekker iemand op z'n uiterlijk beoordelen, je weet direct wat voor onderontwikkeld type het is

3 kudos 2026-06-05 16:06:22 door stahlindiehose op Mark in Kyiv
Nee, foei! Putin, Lavrov en Medvedev en de rest van de piratenbende daarentegen mogen wel allerlei shit roepen...

3 kudos 2026-06-05 15:38:02 door nieuwsgierige pelg op Mark in Kyiv
Ik ben ook geen fan van lullie ex-premier, maar ... de navo moet helemaal niet gaan onderhandelen. Dat moeten politici en diplomaten doen, geen militaire bondgenootschappen. Die laatste moeten alleen maar afschrikken.

8 kudos 2026-06-05 09:31:53 door A.tractie op Mark in Kyiv
Met Putin valt toch niet te onderhandelen, hij doet voorkomen of hij wil onderhandelen.

14 kudos 2026-06-05 07:56:02 door Jho op Mark in Kyiv
oj ja natuurlijk. Laten wij weer de meest diplomatieke zijn van de wereld. Want dat werkt zo goed momenteel...