4,703 +9018 -4315
Kudos
#14488 (Top 4.5334%)
| Kudos/dag | 5.2 |
| Kudos/reaguursel | 7.21 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 731 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -199 |
4,703 +9018 -4315
Kudos
#14488 (Top 4.5334%)
| Kudos/dag | 5.2 |
| Kudos/reaguursel | 7.21 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 731 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -199 |
652
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.72 |
| Topreaguursels | 2 |
| Woorden per reaguursel | 17.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.86 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 20 |
| Geregistreerd op | 20-12-2023 |
| Eerste reactie op | 01-01-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 08:58:09 door zzz op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Je vergeet replica's van wapens als speelgoed voor kleine kinderen.
0 kudos 2026-06-18 19:35:37 door Stomtoevallig op Daar komt het telefoontje, gezakt of geslaagd?!!
Maar dankzij de snor wel de man van pakweg 30jaar geleden.
2 kudos 2026-06-18 16:33:05 door DrDick69 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Jij had je bingokaart ook al vol?
11 kudos 2026-06-18 13:03:22 door XietsAnders op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Zeg maar gewoon tokkie
14 kudos 2026-06-18 12:51:20 door wocaonima op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
fatbike in de straat, check
9 kudos 2026-06-18 09:45:00 door Parodontax op Daar komt het telefoontje, gezakt of geslaagd?!!
Je mag als man best verdrietig worden. We zijn niet allemaal zulke alpha mannetjes als jij.
0 kudos 2026-06-12 11:32:06 door 58765454653835860538 op Potje matten op de tribune
waar het hoofd vol van is...
6 kudos 2026-06-12 11:29:15 door BoerkaLover op Potje matten op de tribune
Weet niet, ik keek niet naar zijn billen.
2 kudos 2026-06-11 20:42:23 door lekkerNSFW op Samenvatting uit Belfast
Gelukkig gaan we dit soort tavarelen nooit in Nederland zien omdat wij gewoon lekker ons hoofd in het zand stoppen, nou misschien deze zomer als Marokko weer ver komt in het WK
0 kudos 2026-06-11 20:10:23 door MadM op Samenvatting uit Belfast
Zoals je eigen stad in de fik steken, mooi man
4 kudos 2026-06-11 20:05:41 door Routine op Samenvatting uit Belfast
Kwestie van tijd. Als mensen het straks geen fuck meer interesseert of ze uitgemaakt worden voor racist of niet -wat er meer en meer lijken te worden- heb je de (spreekwoordelijke) poppen echt aan het dansen.
2 kudos 2026-06-06 16:04:44 door Pro-emancipatie op Tewaterlating ging goed
de weg is altijd afgezet met containers en iedereen word gewaarschuwd.
14 kudos 2026-06-06 15:56:25 door Dikke-harde-kaas op Tewaterlating ging goed
Echte cowboy's hebben lef. Misschien moet je je naam maar inleveren.
3 kudos 2026-06-04 21:25:20 door Plaspop16 op Nog even over het Wilhelmus van gisteren..
evenals jouw grammaticale kwaliteiten.. *wedstrijd
7 kudos 2026-06-04 21:24:35 door AlexP1981 op Nog even over het Wilhelmus van gisteren..
Weed je dat zeker?
0 kudos 2026-05-25 12:02:17 door Tjarlieshien op 7th Sunday foutje
jij bent nooit op een festival geweest blijkbaar
-1 kudos 2026-05-25 11:38:11 door owikzegmaarwat op 7th Sunday foutje
@cowboy | 25-05-26 | 12:50: ga gewoon naar de plee meneer de rebel. je bent niet stoer.
-2 kudos 2026-05-25 10:50:59 door cowboy op 7th Sunday foutje
@Knetterkop | 25-05-26 | 12:33: ja dat kan en heb je gelijk in, maar dat betekent niet dat die doorgesnoven vechtsporters die erop lopen om iemand te kunnen pakken geen regels meer hebben
4 kudos 2026-05-25 10:33:58 door Knetterkop op 7th Sunday foutje
je kan ook gewoon naar het toilet gaan ofzo
7 kudos 2026-05-23 11:42:29 door Flippy op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Omdat je duidelijk geen ervaring hebt met dit soort zaken. Het is de politie, geen street fighter. Waarom zou je riskeren gewond te raken tijdens je werk, als je het simpelweg met overmacht kan oplossen?
Kleutervisie noem ik dat. Maar past wel bij je naam.
5 kudos 2026-05-23 11:20:07 door De_Hakkelaar op Bloedzuigerig gedrag naar agent
@YG | 23-05-26 | 12:35: Hoe pak je iemands z'n judo af?
10 kudos 2026-05-23 10:35:43 door YG op Bloedzuigerig gedrag naar agent
Omdat je rekening moet houden met je geweldsmiddelen, die je (in eerste instantie) niet mag gebruiken en je niet wilt dat, de verdachte of een van zn vrienden je geweldsmiddelen afpakt en tegen je gebruikt, de wet moet worden aangepast zodat ze een verdovingspijltje kunnen gebruiken sterk genoeg om een tijger KO te krijgen, zodat ook al die doorgesnoven kansloze die toch geen pijn voelen snel uitgeschakeld zijn. Verdovingspijltjes mogen alleen onder toezicht van een (dieren) arts worden toegediend.
11 kudos 2026-05-15 18:04:21 door WhySoSeriousss op Team McDonald’s VS vervelende gasten
Wauw, wat een aannames. Of ken jij deze gast en weet je wat er gebeurde?
1 kudos 2026-05-11 16:17:46 door fiesta25 op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Ze moeten niet zo janken. Als je wilt juichen dan ga je lekker juichen. Zo lang je anderen maar niet gaat provoceren. Als je daar niet tegen kunt moet je vooral zelf eens goed in de spiegel kijken.
2 kudos 2026-05-11 12:19:51 door Jpthemaster op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Nee ik zou het niet waarderen.. Maar Ik zou er uiteindelijk niets van zeggen... Iets met Opvoeding denk ik.
7 kudos 2026-05-11 11:10:14 door Half-Sole op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
@MrRoyal | 11-05-26 | 12:58: Zou niet terecht zijn als er iemand van Ajax in een Oranje-shirt speelt.
-4 kudos 2026-05-11 11:08:45 door jaythee op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Ach.. Deze kerels zijn nogsteeds te oud om zo te reageren. Zeer treurig
1 kudos 2026-05-11 10:58:09 door MrRoyal op Ajax fan word boos op juichende Utrecht fan
Zolang er niet wordt geprovoceerd moet dit kunnen! Volgende maand staan ze weer samen in het Oranje shirt....
0 kudos 2026-05-11 06:28:57 door grotgraver op Gek wijf heeft geen geduld
Kan ie heel goed. "U mag niet doorrijden"
Alle situaties mee afgedekt.
1 kudos 2026-05-07 15:53:17 door KnockKnockWhosthere op Einde verhaal!
Oooh is het een hantastje virus. Jaaaah natuurlijk nu snap ik hem
-5 kudos 2026-05-07 15:50:00 door HitsigeHenri op Einde verhaal!
Probeer het ook eens met een hantastje, staat je vast goed
11 kudos 2026-05-07 14:39:42 door Big Buick op Einde verhaal!
stewardessen zijn meestal alles behalve nauw op een gegeven moment...
6 kudos 2026-05-02 09:07:33 door Ickypoos op Politie valt met een snoekduik bar binnen
Een snoek, dat is een vis, duikt nogal eens als hij aan de haak geslagen wordt en het lukt de vis dan ook nog redelijk vaak te ontsnappen.
0 kudos 2026-05-01 12:18:57 door Rest in privacy op Dennis heeft er geen zin in
Dat staat er ook niet.
2 kudos 2026-04-28 05:25:01 door banjo-kazooie op Racefietser vs brommerclub
Reaguurders HATEN mensen die actief zijn!
14 kudos 2026-04-27 17:01:34 door Kingcoder op Racefietser vs brommerclub
dan hadden we de fietser nog steeds een lul gevonden. wat dacht jij dan?
-1 kudos 2026-04-26 16:49:59 door RealChemicalEngineer op Vance en Trump hals over kop geëvacueerd bij Correspondents' Dinner
En aan jouw reactie te zien ben jij zo'n zelfgeïnformeerde (lees zelfpropaganda) wappie.
16 kudos 2026-04-26 11:04:12 door Tomatensaus op Vance en Trump hals over kop geëvacueerd bij Correspondents' Dinner
Volgens mij wordt er hard aan hem getrokken…
3 kudos 2026-04-20 17:20:38 door HartstikkeBedrankt op Levensgevaarlijke koe
En dat noemt zich cowboy?
3 kudos 2026-04-18 15:29:00 door cowboy op Lake Gül doet aangifte tegen Depri Dennis
@vlametrodebessen | 18-04-26 | 12:46: dus going dutch is een diep racistische uitspraak die mij wegzet als schrale nederlander? hou toch op en zorg ervoor dat je eelt op je ziel hebt.
5 kudos 2026-04-18 10:46:59 door vlametrodebessen op Lake Gül doet aangifte tegen Depri Dennis
Omdat de 1 een keuze is en de ander niet.
2 kudos 2026-04-14 07:39:39 door piederbsroundabout op Ff niet mee bemoeien Genee!
Nee, zeker niet. ik vind ook dat niet iedereen overal iets van hoeft te vinden
0 kudos 2026-04-10 10:44:52 door Wateenaccountnaamzeg op Voorrang pakken
@darkracer125 | 09-04-26 | 19:07: Is niet absurd, mensen hier zijn gewoon op de hoogte van alle verkeersregels en niet alleen die die voor hen af en toe van toepassing zijn. Iets met rekening houden met. Elke ongeduldige aso word hier ode exact zelfde manier beoordeeld, misschien gewoon iets minder het slachtoffertje uithangen?
0 kudos 2026-04-09 17:07:12 door darkracer125 op Voorrang pakken
de dashcammer haat is hier weer lekker absurd. JA INDERDAAD het is de vrachtwagenchauffeur die de mongool is. maar nee ze minnen je de afgrond in want dashcammer.
3 kudos 2026-04-09 17:05:40 door kaboutermuts op Voorrang pakken
Je bedoelt dashcammer denk ik.
-4 kudos 2026-04-09 16:59:57 door zylar op De grootste familie van Nederland
Ja, wij stammen (volgens de bijbel) af van adam en eva, denk daar maar over na..
10 kudos 2026-04-06 19:47:43 door Rabarber op Inslag clusterbom vanuit Iran
@Automokum | 06-04-26 | 19:48: Ik veeg intussen mijn reet af met dat type ivoren toren wijsheden, vooral gehanteerd door mensen die nooit ergens voor hebben moeten vechten en nooit iets hebben meegemaakt. Is het kut dat Israel Gaza in de as heeft gelegd, met Libanon hetzelfde gaat doen en onvoorstelbaar geweld gebruikt? Zeker. Hadden ze een andere optie? Nee. Eigenlijk zijn ze die spiraal in gesleurd door Hamas, Iran en het hele clubje geittenneukers daar. Op 7 oktober '23 heeft Hamas de porten naar de hel open gezet. Hezbollah deed graag mee. Iran bleef graag steunen. Ik kan het Israel vergeven dat ze op een gegeven moment accepteren dat samenleven het niet is en het nooit gaat worden. Een beschaafde staat kan soms niet anders dan zich te moeten verlagen tot het geweld waarmee het geconfronteerd wordt. Op die bewuste dag deed Iran en consorten de poort open, en nu klaagt men dat de strijd niet bevalt. Wat had je dan verwacht? Redelijke retaliatie en return to normal?
7 kudos 2026-04-06 17:48:03 door Automokum op Inslag clusterbom vanuit Iran
Omdat Israel zogenaamd een beschaafd land is waar je geen oorlogsmisdaden van zou verwachten.
0 kudos 2026-04-03 14:21:07 door Ffukkie_slim op Betonmixer vrachtwagen met diarree
Bruh..
7 kudos 2026-04-03 12:44:55 door TommeltjeHorlepiep op Betonmixer vrachtwagen met diarree
Dus ook cement..