185 +187 -2
Kudos
#65826 (Top 23.8961%)
Kudos/dag | 1.38 |
Kudos/reaguursel | 30.83 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 84 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -2 |
185 +187 -2
Kudos
#65826 (Top 23.8961%)
Kudos/dag | 1.38 |
Kudos/reaguursel | 30.83 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 84 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -2 |
6
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.04 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 41.8 |
Reacties per reaguursel | 0 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 10-08-2024 |
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2024-10-25 17:12:25 op Lubach over immigratie
Wat Lubach zegt is dat asielmigratie een deel van de totale migratie is. Asielmigratie is volgens de getoonde cijfers ongeveer 3% van de totale migratie (44000/1500000). En die 3% krijgt de volle 100% aandacht. Dus al zou je die hele 3% asielmigratie tot 0 krijgen, dan nog houd je 97% van de totale migratie over. Maar over die 97% hoor je niks.
-2 kudos 2024-10-25 16:06:55 op Lubach over immigratie
Je zegt het punt van Lubach te snappen, maar uit je relaas blijkt dat niet.
34 kudos 2024-08-28 21:47:54 op Pet kwijt!
Het petje vangt een hoop wind. Dit gepaard het relatief lage gewicht van een petje zorgt voor een lage valsnelheid net als de parachutist. Het petje valt wel vrijwel recht naar beneden. Omdat beide ongeveer dezelfde valsnelheid hebben lijkt het alsof het petje horizontaal langs de parachutist vliegt, ondanks dat ze beide naar beneden vallen.
64 kudos 2024-08-18 10:42:30 op Cowboy Opa is het zat
Wat een onzin. Ook in Nederland mag je gepast geweld gebruiken in dit soort situaties.
84 kudos 2024-08-15 15:30:33 op Da mag je niet zeggen!
Daarom niet als een muis in het eerste de beste brokje kaas happen, maar even verder onderzoek doen. Dan had je geweten dat het filmpje hier een onjuiste voorstelling van de werkelijkheid weergeeft.
4 kudos 2024-08-10 10:22:46 op Passagiersvliegtuig neergestort in Vinhedo, Braziliƫ
Als dit op hogere hoogte was gebeurd, dan had het langer geduurd eer ze op de grond waren. De piloot had ook dan niks kunnen doen. Het probleem bij een vlakke vrille is dat in tegenstelling tot een normale vrille nu ook het hoogteroer is overtrokken. Hierdoor kun je de neus van het vliegtuig niet meer laten zakken en blijven de binnenste vleugel en hoogteroer in overtrokken toestand.