60,918 +61963 -1045
Kudos
#850 (Top 0.2660%)
| Kudos/dag | 40.24 |
| Kudos/reaguursel | 18.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1054 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -63 |
60,918 +61963 -1045
Kudos
#850 (Top 0.2660%)
| Kudos/dag | 40.24 |
| Kudos/reaguursel | 18.23 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1054 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -63 |
3,341
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 2.21 |
| Topreaguursels | 5 |
| Woorden per reaguursel | 8.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.24 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 20 |
| Aantal x weggejorist | 35 |
| Geregistreerd op | 01-05-2022 |
| Eerste reactie op | 02-05-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
12 kudos 2026-06-18 04:20:32 door Fooraap op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
Dan kon je de zee ruiken bedoel je?
8 kudos 2026-06-17 21:04:18 door Karel de 1e op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
1965 wil zn grap terug
6 kudos 2026-06-17 21:00:17 door pas81 op Make-upartiest met haar Aladdinlamp
maar dat jij zelf nooit gezien , anders zat je hier niet
0 kudos 2026-06-14 07:42:13 door Creatieloos op Sagrada Família met vuurwerkjes
Jij waarschijnlijk wel, maar hebben zij dan niks geleerd van de Notre Dame?
-4 kudos 2026-06-12 06:02:42 door very-ferry op Samenvatting uit Belfast
Oh, ook nu zal men niet luisteren hoor. Straks kunnen de teugels nog strakker met dit als excuus. Never waste a good crisis.
0 kudos 2026-06-05 17:40:05 door Tweede_Tweedehans op Mama appelsap cartoon
I lost my iPhone!
0 kudos 2026-06-05 16:18:05 door Dj_Ziggy op Mama appelsap cartoon
ja en daarvoor: Juden kom.
0 kudos 2026-05-21 14:27:52 door patlo op Meisje in de keuken
Je schrijft aan jezelf zitten verkeerd
4 kudos 2026-05-17 12:23:23 door pannekoekmetmosterd op Bericht aan alle buurjongens
Dankjewel, namens de rest van de wereld.
-7 kudos 2026-05-16 23:31:32 door Stefan1991 op Biljart prank
de speler valt niks te verwijten. Hij heeft bal(len) geraakt.
-2 kudos 2026-05-13 21:49:23 door Toewan op Botsing tram Amstelveen..
Thank you ma'am.
-1 kudos 2026-05-11 08:27:56 door blaatreiger op Hallo Helumut
@godzill4 | 10-05-26 | 19:36: Oplichterij is het misschien niet, maar wat er op de achtergrond speelt is geen zuivere koffie. In veel van dit soort gevallen worden paspoorten ingenomen en worden ze gedwongen om te werken voor een hongerloontje.
-1 kudos 2026-05-11 08:10:40 door A.tractie op Hallo Helumut
Instinkt, is gewoon één woord.
5 kudos 2026-05-10 17:36:56 door godzill4 op Hallo Helumut
En waarom is dit oplichterij? Je ziet wat je koopt en gaat akkoord met de prijs. Dat je daar in stinkt ligt aan jou, niet aan hem.
3 kudos 2026-05-09 19:45:56 door A.tractie op Noem je me nou een alcoholist?
Als het keiglad is, moet je de wouten bellen.
1 kudos 2026-05-09 19:34:51 door Natusan_babyolie op Noem je me nou een alcoholist?
@goempert | 09-05-26 | 21:31: En je kunt ook weer achter uitglijden
2 kudos 2026-05-09 19:31:21 door goempert op Noem je me nou een alcoholist?
@A.tractie | 09-05-26 | 21:22:
Ik ben van mening dat je ook achteruit kunt glijden.
1 kudos 2026-05-09 19:22:21 door A.tractie op Noem je me nou een alcoholist?
'Achteruit gegaan' of 'afgegleden', u moet kiezen. U heeft met uw reaguursel een zogenaamde taalkundige contaminatie gecreëerd.
-4 kudos 2026-05-05 05:42:34 door Jacob-Dubbel op Hoi, één overval asjeblief!
Ja, maar door de terugslag werd zij ook uitgeschakeld.
22 kudos 2026-05-02 17:39:39 door Rikkert223 op Jennifer Lopez, 56 jaartjes jong
Jannie oet Twente.
6 kudos 2026-05-01 05:20:35 door teleersteenstot10 op Das pech vlag weg
@Djuki | 01-05-26 | 02:24: "niet alleen niet welkom" is correct Nederlands. Het is een samentrekking die wordt gebruikt om te benadrukken dat er nog ergere of meer zaken aan de hand zijn dan alleen de genoemde ontkenning.
-26 kudos 2026-05-01 00:24:23 door Djuki op Das pech vlag weg
" Niet alleen niet" ... ?
1 kudos 2026-04-09 06:30:22 door dumperttjo op Nieuwe wervingscampagne scouting
Maar jij zit dan ook bij de scouting voor de kleine jongetjes
2 kudos 2026-03-31 10:04:39 door RoccoG op Meisje op de mechanische stier
Ja het is een mechanische stier.
22 kudos 2026-03-30 22:23:08 door WhySoSeriousss op Durf dat eens recht in m'n gezicht te zeggen
Ik zie hem door mijn speakers
11 kudos 2026-03-25 22:47:56 door Nijntje_Buikpluis op Steven Kazan goochelt met Gina en Fayth in DUMPERTREETEN
NIEUW! De avonturen van… Verliefdman!
-4 kudos 2026-03-14 02:42:42 door Be2712be op Een keer wat anders als schieten op een overvaller
@Progue | 13-03-26 | 20:54: Ik heb geleerd op de kop te mikken en zorgen dat de wielen het lijf niet raken, zo blijven die steaks heel en kom je niet thuis met moes.
12 kudos 2026-03-13 19:54:22 door Progue op Een keer wat anders als schieten op een overvaller
Nou ja, buiten het beest niet aanrijden dan.
-4 kudos 2026-03-10 09:16:26 door JamesBedell op Heb je nog glazen?
Te jong
1 kudos 2026-03-09 20:44:00 door Chiel78 op Indruk maken op je vriendinnetje.
in ieder geval een veiligheidsmuts op.
0 kudos 2026-03-09 16:37:38 door Kameleon4 op Ook gezocht: Bankmedewerkster zonder blokhoofd met extreem lange nagels
-weggejorist-
2 kudos 2026-02-26 21:11:33 door foutegrappennaker op Kijk eens wat ik kan
Lekker met de jongens van de dagbesteding rubber leggen, waarom moet dat praktisch nut hebben?
8 kudos 2026-02-26 20:51:09 door BlauwePunt op Kijk eens wat ik kan
De bandenboer zei dat je dit regelmatig moet doen.
9 kudos 2026-02-24 23:14:00 door Vettedekzeug op Schoenen stelen in de moskee
Daar had hij die Zwarte Pieten toch voor... oh wacht.
5 kudos 2026-02-19 23:17:22 door WhySoSeriousss op Mij vangen?
Persoonlijk vind ik dit een beetje een domme opmerking. Het lijkt inderdaad wel een beetje op een mijter, maar hij zet m niet eens op z'n hoofd.
( *aanhouden)
1 kudos 2026-02-15 09:48:54 door prachtigmachtigmooi op Messenwerpmachine
neergeschokten
2 kudos 2026-02-15 09:06:31 door timba05 op Messenwerpmachine
dan ben je gewon de lul!
5 kudos 2026-02-15 01:04:10 door darkracer125 op Messenwerpmachine
neergegooid.
3 kudos 2026-02-10 16:53:55 door Hanz der Schwanz op Jutta krijgt de gouden plak
Dat doet echt niemand toch?
2 kudos 2026-02-08 21:16:31 door Hänq op Kies je kont
grappig.
-2 kudos 2026-02-02 22:36:05 door Lekker Bezig op Grote knul wordt geadopteerd
Je slaapt er elke nacht op?
5 kudos 2026-01-31 22:50:40 door AudiA7 op Groningse meid toont parkeervaardigheden
Zoals het heurt. Lekkere wijven horen immuniteit te hebben voor dat soort ongein. Een kalende reaguurder (pleonasme) met een BMI van 33 had een cursus aan z'n broek gekregen van het CBR. Zo werkt de wereld.
-1 kudos 2026-01-31 15:31:06 door Dumpertstrumperd op Slachtoffer verkrachting loopt zaal uit
Precies wat je schrijft 'in onze mening'. Gelukkig ben jij geen rechter.
9 kudos 2026-01-25 19:25:23 door Opzeauwteneauw op How-to: linedancen
Ilovefatchicks ook weer gelukkig!
0 kudos 2026-01-18 20:10:49 door Vinnyb78 op Kutkeeper we have
Dat hij scoorde mét iemands aars
-2 kudos 2026-01-18 12:59:14 door Hetlievemeisje op Hoe ver kan je een golfnal slaan met een step
Vind het erg tegenvallen.
1 kudos 2026-01-07 11:17:06 door mr.Cam op (niet zo) Mooie glijer op de rotonde
Om de parkeerplaats geheel in beeld te hebben.
1 kudos 2026-01-07 11:07:27 door mr.Cam op Lawine in theike
Zolang je de beelden niet deelt of openbaar maakt is daar niets illegaals aan.
9 kudos 2026-01-07 07:45:19 door Alles-is-kut.Enter op (niet zo) Mooie glijer op de rotonde
Zodat wij Mercedes meneer uit kunnen lachen.
-2 kudos 2026-01-06 23:27:56 door schonesokken op Lawine in theike
Op je eigen spullen richten.