DumpStats voor ZwitsallusMaximus

60,918 +61963 -1045

Kudos

#850 (Top 0.2660%)

Kudos/dag 40.24
Kudos/reaguursel 18.23
Meeste kudos op 1 reaguursel 1054
Minste kudos op 1 reaguursel -63

3,341

Reaguursels

Reaguursels/dag 2.21
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 8.4
Reacties per reaguursel 0.24
Meeste reaguursels op 1 dag 20
Aantal x weggejorist 35
Geregistreerd op 01-05-2022
Eerste reactie op 02-05-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-4 kudos 2026-06-12 06:02:42 door very-ferry op Samenvatting uit Belfast
Oh, ook nu zal men niet luisteren hoor. Straks kunnen de teugels nog strakker met dit als excuus. Never waste a good crisis.

-7 kudos 2026-05-16 23:31:32 door Stefan1991 op Biljart prank
de speler valt niks te verwijten. Hij heeft bal(len) geraakt.

-1 kudos 2026-05-11 08:27:56 door blaatreiger op Hallo Helumut
@godzill4 | 10-05-26 | 19:36: Oplichterij is het misschien niet, maar wat er op de achtergrond speelt is geen zuivere koffie. In veel van dit soort gevallen worden paspoorten ingenomen en worden ze gedwongen om te werken voor een hongerloontje.

5 kudos 2026-05-10 17:36:56 door godzill4 op Hallo Helumut
En waarom is dit oplichterij? Je ziet wat je koopt en gaat akkoord met de prijs. Dat je daar in stinkt ligt aan jou, niet aan hem.

1 kudos 2026-05-09 19:22:21 door A.tractie op Noem je me nou een alcoholist?
'Achteruit gegaan' of 'afgegleden', u moet kiezen. U heeft met uw reaguursel een zogenaamde taalkundige contaminatie gecreëerd.

6 kudos 2026-05-01 05:20:35 door teleersteenstot10 op Das pech vlag weg
@Djuki | 01-05-26 | 02:24: "niet alleen niet welkom" is correct Nederlands. Het is een samentrekking die wordt gebruikt om te benadrukken dat er nog ergere of meer zaken aan de hand zijn dan alleen de genoemde ontkenning.

5 kudos 2026-02-19 23:17:22 door WhySoSeriousss op Mij vangen?
Persoonlijk vind ik dit een beetje een domme opmerking. Het lijkt inderdaad wel een beetje op een mijter, maar hij zet m niet eens op z'n hoofd.
( *aanhouden)

5 kudos 2026-01-31 22:50:40 door AudiA7 op Groningse meid toont parkeervaardigheden
Zoals het heurt. Lekkere wijven horen immuniteit te hebben voor dat soort ongein. Een kalende reaguurder (pleonasme) met een BMI van 33 had een cursus aan z'n broek gekregen van het CBR. Zo werkt de wereld.

1 kudos 2026-01-07 11:07:27 door mr.Cam op Lawine in theike
Zolang je de beelden niet deelt of openbaar maakt is daar niets illegaals aan.