DumpStats voor Twix

137,188 +148741 -11553

Kudos

#304 (Top 0.0951%)

Kudos/dag 19.75
Kudos/reaguursel 34.62
Meeste kudos op 1 reaguursel 4186
Minste kudos op 1 reaguursel -455

3,963

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.57
Topreaguursels 54
Woorden per reaguursel 9.5
Reacties per reaguursel 0.74
Meeste reaguursels op 1 dag 12
Aantal x weggejorist 160
Geregistreerd op 01-06-2007
Eerste reactie op 18-06-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-15 21:32:34 door Tochmaardan op Egyptische bus parkeren
Die is naar beneden gedonderd, als je goed kijkt zie je dat hij aan de schouders van nummer 3 hangt.

6 kudos 2026-06-12 20:51:46 door Dweeziltje op Indian Simulator
Ongelooflijk, en ze probeerden er nog wel iets heel moois van te maken.

-2 kudos 2026-06-05 17:26:30 door Deauddoener op Olé
Helaas ging het net goed...

1 kudos 2026-06-05 10:09:16 door IkHebGeenKat op Praktijkles natuurkunde
@quanix82 | 05-06-26 | 11:16:
Dit is nieuw voor me. Wat fantastisch zeg. Op Parool werkt het maar op de Telegraaf of VI weer niet. Is het gewoon zelf een beetje klote op welke site het wel op niet werkt? Of is er ook een website waar je kan vinden op welke sites het wel werkt en welke niet?

3 kudos 2026-06-05 09:43:47 door zup op Praktijkles natuurkunde
Ik denk dat ze op die school vooral veel praktijk ervaringen opdoen..

8 kudos 2026-06-05 09:40:31 door gepast_betalen op Sturen klootviool!
Het schip voert een blauw bord, dat betekent dat het andere schip bakboord (links) dient te passeren. E.e.a. dient wel door het andere schip bevestigd te worden middels marifoon en dito bord. Het aan de verkeerde kant passeren gebeurt vaak in een bocht en stroming is dan de reden.

8 kudos 2026-06-05 09:30:52 door Coñomaster op Praktijkles natuurkunde
@quanix82 | 05-06-26 | 11:16:
Of een archive.ph linkje doet ook vaak wonderen. Ik snap best wel dat ze geld moeten verdienen, maar de hoeveelheid artikelen tegenwoordig achter de betaalmuur… Vroegah was internet zoveel mooier.

2 kudos 2026-06-05 09:16:11 door quanix82 op Praktijkles natuurkunde
@huop | 05-06-26 | 10:57: Even javascript blokkeren op dit soort sites en dan kun je het artikel in veel gevallen gewoon gratis lezen.

-1 kudos 2026-06-02 12:06:03 door zwavelzuursaus op Toespraakje Theo Maassen
Dat zou voor die ajacieden wel een oplossing kunnen zijn als ze willen overstappen. langs Ter Apel gaan zonder paspoort en dan opnieuw beginnen in Eindhoven

2 kudos 2026-06-01 06:54:03 door de patatgeneratie op Uitzwaaitraining Oranje
Ik heb precies hetzelfde. Ik stelde me laatst eens voor dat dit oranje wereldkampioen zou worden en vroeg me daarbij af of ik dan echt blij zou zijn (spoiler: nee). Stel we worden kampioen, dan staat Noa Lang op zijn eigen zeer matige muziek een dansje te doen op het Museumplein, aangevoerd door Memphis die een grote zonenbril en een Alpacagewaad draagt en Weghorst slaat iedere keer dat hij een halve liter leeg heeft een kruisje. De helft van de gasten in de selectie komen gewoon onsympathiek op mij over.

Ik mis de tijd van Patrick Kluivert, Bergkamp, Davids, de broertje de Boer, Stam, etc.

10 kudos 2026-05-22 11:39:52 door jayn op Alexia krijgt vraagje over relatie
hele waardevolle opmerking, kunnen we wat mee. Lijkt me ook wel fijn om dat soort dingen zo lukraak te roepen en dan te denken: ja, dit gaan mensen waarderen

-1 kudos 2026-05-20 09:49:59 door persic op Tijd voor yoga..
Ik heb me aangemeld maar tegen alle verwachtingen in nog steeds geen uitnodiging ontvangen.

0 kudos 2026-05-17 08:07:28 door jemoeder6 op Fotograaf krijgt flinke tik van agent
Precies er staat een grote groep rustige jongens op genuanceerde toon uit te leggen wat hun punt is. Op een vrije middag gaan ze gezellig met z'n allen aan een ieder beargumenteerd uitleggen wat hun punt is.

Het is absoluut de schuld van een groepje professionals die keihard hun best doen de rust te bewaren - maar die op een gegeven moment toch tot actie moeten overgaan.

3 kudos 2026-05-17 08:03:06 door Inthenameof op Fotograaf krijgt flinke tik van agent
je krijgt wat je geeft, lijkt mij. Als ze met de wapenstok in de hand roepen dat je naar achteren moet en het kiest ervoor om te blijven staan, dan verdien je ook gewoon een tik.