137,188 +148741 -11553
Kudos
#304 (Top 0.0951%)
| Kudos/dag | 19.75 |
| Kudos/reaguursel | 34.62 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4186 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -455 |
137,188 +148741 -11553
Kudos
#304 (Top 0.0951%)
| Kudos/dag | 19.75 |
| Kudos/reaguursel | 34.62 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 4186 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -455 |
3,963
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.57 |
| Topreaguursels | 54 |
| Woorden per reaguursel | 9.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.74 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 12 |
| Aantal x weggejorist | 160 |
| Geregistreerd op | 01-06-2007 |
| Eerste reactie op | 18-06-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-21 13:59:56 door MVahl op Wat is dat voor iets raars dat je op je achterwiel gaat rijden
*overschrijding
-1 kudos 2026-06-15 21:32:34 door Tochmaardan op Egyptische bus parkeren
Die is naar beneden gedonderd, als je goed kijkt zie je dat hij aan de schouders van nummer 3 hangt.
30 kudos 2026-06-15 20:46:36 door Sempke5151 op Egyptische bus parkeren
die maakt deze foto
0 kudos 2026-06-14 19:11:37 door Haunting_Zehel op Als je nummertje erop komt
De tweede keer dat ie het deed was ook wel grappig omdat het jaren later was. Dit filmpje is niet grappig meer.
-6 kudos 2026-06-14 07:25:57 door StanChijter op Als je nummertje erop komt
Het is in mijn opinie sowieso niet leuk. Lekker spontaan; jezelf filmen…
8 kudos 2026-06-14 07:02:02 door KopKaasKop op Jonge koeien mogen voor het eerst weiland in
One night stand with the hand…
4 kudos 2026-06-13 22:35:34 door MeerMeerikke op BMW heeft knipperlicht gevonden
Had je vader je maar weg gespoten.
6 kudos 2026-06-12 20:51:46 door Dweeziltje op Indian Simulator
Ongelooflijk, en ze probeerden er nog wel iets heel moois van te maken.
24 kudos 2026-06-12 20:39:41 door Titatovenaarmannetje op Indian Simulator
Joh, je zou bijna denken dat ze het erom gedaan hebben.
3 kudos 2026-06-09 09:45:44 door Goddelozesingel op Brandje in de trailer
Bij de gemiddelede bhv-training leer je ook hoe een deur te openen.
1 kudos 2026-06-05 20:31:51 door Pilslikker op Olé
Sadistisch
-2 kudos 2026-06-05 17:26:30 door Deauddoener op Olé
Helaas ging het net goed...
4 kudos 2026-06-05 10:43:28 door Positiviteitskangoeroe op Olé
Kantje door-boord
1 kudos 2026-06-05 10:09:16 door IkHebGeenKat op Praktijkles natuurkunde
@quanix82 | 05-06-26 | 11:16:
Dit is nieuw voor me. Wat fantastisch zeg. Op Parool werkt het maar op de Telegraaf of VI weer niet. Is het gewoon zelf een beetje klote op welke site het wel op niet werkt? Of is er ook een website waar je kan vinden op welke sites het wel werkt en welke niet?
2 kudos 2026-06-05 09:50:13 door Klerkberk op Praktijkles natuurkunde
Van mij had hij een 9 gekregen voor deze actie.
3 kudos 2026-06-05 09:43:47 door zup op Praktijkles natuurkunde
Ik denk dat ze op die school vooral veel praktijk ervaringen opdoen..
8 kudos 2026-06-05 09:40:31 door gepast_betalen op Sturen klootviool!
Het schip voert een blauw bord, dat betekent dat het andere schip bakboord (links) dient te passeren. E.e.a. dient wel door het andere schip bevestigd te worden middels marifoon en dito bord. Het aan de verkeerde kant passeren gebeurt vaak in een bocht en stroming is dan de reden.
8 kudos 2026-06-05 09:30:52 door Coñomaster op Praktijkles natuurkunde
@quanix82 | 05-06-26 | 11:16:
Of een archive.ph linkje doet ook vaak wonderen. Ik snap best wel dat ze geld moeten verdienen, maar de hoeveelheid artikelen tegenwoordig achter de betaalmuur… Vroegah was internet zoveel mooier.
2 kudos 2026-06-05 09:16:11 door quanix82 op Praktijkles natuurkunde
@huop | 05-06-26 | 10:57: Even javascript blokkeren op dit soort sites en dan kun je het artikel in veel gevallen gewoon gratis lezen.
8 kudos 2026-06-05 08:57:59 door huop op Praktijkles natuurkunde
leuk dat mensen een linkje sturen van iets vanachter een pay wall.
11 kudos 2026-06-05 08:57:47 door sapperdeflap17 op Praktijkles natuurkunde
Ik dacht dat het juist "de verlichte" betekende. Dat is dan weer wel toepasselijk.
-1 kudos 2026-06-02 12:06:03 door zwavelzuursaus op Toespraakje Theo Maassen
Dat zou voor die ajacieden wel een oplossing kunnen zijn als ze willen overstappen. langs Ter Apel gaan zonder paspoort en dan opnieuw beginnen in Eindhoven
0 kudos 2026-06-02 12:05:45 door van_Sukkelenburg op Het was een geweldige dag
"Buy them if you can't beat them" tactiek lijkt me hier meer van toepassing.
En nee, dit wisten ze niet van tevoren.
0 kudos 2026-06-01 15:25:00 door thebeast4000 op Overwinning PSG vieren in Parijs
-weggejorist-
2 kudos 2026-06-01 06:54:03 door de patatgeneratie op Uitzwaaitraining Oranje
Ik heb precies hetzelfde. Ik stelde me laatst eens voor dat dit oranje wereldkampioen zou worden en vroeg me daarbij af of ik dan echt blij zou zijn (spoiler: nee). Stel we worden kampioen, dan staat Noa Lang op zijn eigen zeer matige muziek een dansje te doen op het Museumplein, aangevoerd door Memphis die een grote zonenbril en een Alpacagewaad draagt en Weghorst slaat iedere keer dat hij een halve liter leeg heeft een kruisje. De helft van de gasten in de selectie komen gewoon onsympathiek op mij over.
Ik mis de tijd van Patrick Kluivert, Bergkamp, Davids, de broertje de Boer, Stam, etc.
17 kudos 2026-05-30 08:20:18 door KelderKebabKwab op Jerrycans afgepakt van herder
Is het eerst wat je doet ook bij een vermoeden van chemisch afval: even de neus erin.
0 kudos 2026-05-29 21:37:24 door Aend op Fatbikert zit op telefoon
-weggejorist-
5 kudos 2026-05-29 11:14:42 door Stummy op Lekker rondje rennen, heerlijk de wind door mijn haren
Het is ook geen hardloopster maar een slet.
-6 kudos 2026-05-29 11:11:17 door Runnel op Lekker rondje rennen, heerlijk de wind door mijn haren
Als t hardloopschoenen zijn, dan zijn het toch ook gewoon skateschoenen?
3 kudos 2026-05-25 10:16:52 door ouzo op Doe maar een biertje en euhm…
Amateur.
1 kudos 2026-05-25 09:31:15 door Parabolicus op Doe maar een biertje en euhm…
Trek jij jezelf helemaal van de zolder af?
10 kudos 2026-05-22 11:39:52 door jayn op Alexia krijgt vraagje over relatie
hele waardevolle opmerking, kunnen we wat mee. Lijkt me ook wel fijn om dat soort dingen zo lukraak te roepen en dan te denken: ja, dit gaan mensen waarderen
-1 kudos 2026-05-20 09:49:59 door persic op Tijd voor yoga..
Ik heb me aangemeld maar tegen alle verwachtingen in nog steeds geen uitnodiging ontvangen.
0 kudos 2026-05-20 07:01:21 door Baron Von Awesome. op Gezellige date
@KenJijDeSwaffelman | 19-05-26 | 21:48: Kees was echt zoveel knapper!
14 kudos 2026-05-19 22:21:30 door George3342 op René krijgt stoomcursus hakken van mini gabbers!
Gilera Citta Snorfiets! Sita is van het programma Starmaker.
2 kudos 2026-05-19 19:59:56 door Zolderhok_kleefsok op Verlengde achterbrug helpt goed
Die zijn voor sissies
0 kudos 2026-05-19 19:48:51 door KenJijDeSwaffelman op Gezellige date
Ik was net op zoek naar dit comment..
2 kudos 2026-05-19 15:29:09 door grotgraver op Turnen met rallyauto
Plaats dan gewoon de link.
https://www.dumpert.nl/zoek/ra...
4 kudos 2026-05-19 15:00:43 door Dizsaidup op Turnen met rallyauto
"Maakte ergens een klei" ja?
Volgens mij zit je nog met je hoofd ergens anders ...
https://www.dumpert.nl/item/10... ..anders kan ik je onzin niet verklaren.
-6 kudos 2026-05-18 12:18:49 door markstar1963 op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
Klopt, daar zijn ze niet bevooroordeeld.
17 kudos 2026-05-18 11:50:45 door EpOorklep op Loosdrecht.. AZC-demonstratie
Suggestieve sturende vragen bedoel je?
4 kudos 2026-05-17 11:45:04 door klokjerond op Einde verhaal voor team Verstappen.
Je hoeft niet zelf af te vlaggen hè.
4 kudos 2026-05-17 09:35:15 door Captain Diehard op Camerabeelden opgedoken aanslag in Modena
@AirNinja | 17-05-26 | 11:17: dan schrijf je man met auto, of moslim met auto, of terrorist met auto.
1 kudos 2026-05-17 09:17:27 door AirNinja op Camerabeelden opgedoken aanslag in Modena
Als je schrijft "man rijdt in op…" kan het net zo goed op een step zijn. Denk eens na man.
0 kudos 2026-05-17 08:07:28 door jemoeder6 op Fotograaf krijgt flinke tik van agent
Precies er staat een grote groep rustige jongens op genuanceerde toon uit te leggen wat hun punt is. Op een vrije middag gaan ze gezellig met z'n allen aan een ieder beargumenteerd uitleggen wat hun punt is.
Het is absoluut de schuld van een groepje professionals die keihard hun best doen de rust te bewaren - maar die op een gegeven moment toch tot actie moeten overgaan.
3 kudos 2026-05-17 08:03:06 door Inthenameof op Fotograaf krijgt flinke tik van agent
je krijgt wat je geeft, lijkt mij. Als ze met de wapenstok in de hand roepen dat je naar achteren moet en het kiest ervoor om te blijven staan, dan verdien je ook gewoon een tik.
9 kudos 2026-05-16 23:34:54 door ILoveHawkTuahChicks op Iedereen gezegend!
Jij bent katholiek blijkbaar?
1 kudos 2026-05-16 12:24:08 door nieuwsgierige pelg op Opa probeert de 10 sec te raken
@RuigeRukker213 | 16-05-26 | 07:12: Gewone leraar lager middelbaar is hij geworden, want universiteit bleek zelfs na twee bisjaren echt te hoog gegrepen.
0 kudos 2026-05-16 10:55:48 door Kwaaie tor op Leerlingen hebben prestatiedruk
@Erikjan79 | 16-05-26 | 10:10: Conclusie, degeneratie op degeneratie. Zeer ernstig.
0 kudos 2026-05-16 10:15:19 door Ikwileennaam op Leerlingen hebben prestatiedruk
Het geeft niet als jij het ook allemaal niet weet maar hou dan gewoon je ongeinformeerde mening voor je.