20,718 +21346 -628
Kudos
#3395 (Top 1.0623%)
| Kudos/dag | 10.54 |
| Kudos/reaguursel | 30.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3340 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -61 |
20,718 +21346 -628
Kudos
#3395 (Top 1.0623%)
| Kudos/dag | 10.54 |
| Kudos/reaguursel | 30.47 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3340 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -61 |
680
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.35 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 22.3 |
| Reacties per reaguursel | 0.53 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 16 |
| Aantal x weggejorist | 14 |
| Geregistreerd op | 04-02-2021 |
| Eerste reactie op | 04-02-2021 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-05-29 15:59:04 door menniehoennie op Paul de Leeuw over virale video's
@Aldobrandini | 29-05-26 | 17:00: als Adolf brandini dat zegt, zal het wel kloppen.
2 kudos 2026-05-29 15:05:53 door RinuszonderRomana op Paul de Leeuw over virale video's
@morsen | 29-05-26 | 16:05: Dan vraag je je toch af, wie is er de grotere smeerpijp. Paul omdat 'ie een ietwat discutabele act had met een jochie wat via via bij hem kwam, of een andere random dude die dit zag als smerig maar het wel zelf in elkaar ging flansen en verspreiden?
-7 kudos 2026-05-29 15:00:39 door Aldobrandini op Paul de Leeuw over virale video's
Paul De Leeuw heeft een carrière gemaakt uit niet zo slimme mensen voor schut zetten en gebruiken voor zijn portemonnee/act.. Pff deze oude stempel Hilversum Tros mensen zijn niet de meest prettige mensen kan ik je vertellen
0 kudos 2026-05-29 14:46:46 door Youtoo op Paul de Leeuw over virale video's
@SuqMadiq | 29-05-26 | 16:39:
En vaak wanneer je daar wat van zegt wordt je weggejorist want Joris heeft hypocrisie uitgevonden.
4 kudos 2026-05-29 14:39:42 door SuqMadiq op Paul de Leeuw over virale video's
Helemaal mee eens. Op Dumpert hebben we die neiging ook vaak, een kort filmpje zien en dan meteen grootste conclusies trekken. Vaak mist de nuance en context in die korte filmpjes.
-5 kudos 2026-05-29 14:05:43 door morsen op Paul de Leeuw over virale video's
Toen dat filmpje is gemaakt had je nog geen "makers" en was clickbait an sich ook nog niet zo wijdverspreid als het nu is. De originele gif/video is dus waarschijnlijk door een random zolderkamernerd gemaakt, en is zijn eigen leven gaan leiden.
-7 kudos 2026-05-29 13:51:46 door Joep_Joepert op Paul de Leeuw over virale video's
Mand.
0 kudos 2026-02-10 07:36:54 door Peterrrrrrrr op Mortuarium krijgt opknapbeurt
Crematoriumvereniging "Met de vlam in de pijp" is ook erg verast.
0 kudos 2026-02-09 18:36:22 door vlasteler op Mortuarium krijgt opknapbeurt
De lesbische vereniging "de pottenbakkertjes" wil ook graag meedoen.
3 kudos 2026-01-20 11:10:32 door Balloze binnenkater op Ben ik respectloos?
Trek ff het gordijntje dicht.
64 kudos 2026-01-12 10:07:35 door lordwally op Ping Ping Ping ping
Is er niet.
6 kudos 2026-01-10 16:41:35 door Jolly_Jolke op Sneeuwcompilatie des DOODS
En Mark, en Michel, en alle andere beheerders, maar die ken je toch niet
6 kudos 2026-01-09 12:52:41 door Nuancemeneer op Raad het liedje!
Wat een openbaring! Zo kwam ik er laatst ook achter dat Rickrolling niet op Dumpert is ontstaan!
-1 kudos 2026-01-07 19:12:01 door banjo-kazooie op Joe boys laterrrrrr
"daklawine"
1 kudos 2026-01-07 19:05:19 door bakkie_ellende op Heb je het koud?
transitie?
0 kudos 2026-01-07 17:53:32 door nooneknows op Slingerbro heeft er geen zin meer in
Niemand dwingt je toch?
2 kudos 2026-01-07 17:51:23 door HummerHenkie op Hier vangen joh!
Een slaapzak
4 kudos 2026-01-07 17:10:39 door Godjeminaz op Ga toch eens aan het werk allemaal
@Pater_piemelprak | 07-01-26 | 17:54:
Kan een telefoon niet gemakkelijk gedraaid worden om een filmpje te kijken? Het is niet moeilijk hoor, gewoon een kwartslag met de pols.
-2 kudos 2026-01-07 16:56:29 door Schuurm op Slingerbro heeft er geen zin meer in
Is filmen niet toegestaan als je daarmee een ernstigere gedraging vastlegt?
De vraag is dan of dit ernstig genoeg is om te gaan filmen.
Stel er rijdt een agent die beide ziet, wie geeft ie dan een bekeuring?
-7 kudos 2026-01-07 16:54:50 door Pater_piemelprak op Ga toch eens aan het werk allemaal
Toch begint deze comment een beetje een bullshit comment te worden. De meeste mensen kijken deze shit op telefoon, en dan is dit een prima formaat.
2 kudos 2026-01-07 16:26:12 door Greenhorn op Waarom je wasmachine laat is
@DeBers | 07-01-26 | 17:05: Maar als iedereen dat draagt is het wel uniform.
-5 kudos 2026-01-07 16:08:57 door ikvindhelemaalmooi op Slingerbro heeft er geen zin meer in
@Arie_en_Bastiaan | 07-01-26 | 17:02: Heel goed Arie. Je krijgt een sticker omdat je zo'n brave jongen bent geweest. Keurig.
1 kudos 2026-01-07 16:05:04 door DeBers op Waarom je wasmachine laat is
Uniform? Een blauw jasje is geen uniform
36 kudos 2026-01-07 16:02:41 door Arie_en_Bastiaan op Slingerbro heeft er geen zin meer in
Niet alleen met dit weer. Filmen achter het stuur is altijd -1
2 kudos 2026-01-07 15:58:25 door HeldOpWitteSokken op Crash met de slee
Doe ik ook wel bij meisjes, toch loopt dat altijd verkeerd af.
26 kudos 2026-01-07 15:56:01 door ikvindhelemaalmooi op Heb je het koud?
Laat je moeder dan ook gewoon rustig de bammetjes smeren.
-1 kudos 2026-01-07 15:53:10 door satriani op Hier vangen joh!
Blauwe ballen
1 kudos 2026-01-07 15:52:57 door Martynho op Hier vangen joh!
@StringVanJSON | 07-01-26 | 16:32: Klassiekert!
3 kudos 2026-01-07 15:49:46 door gebruikersmaan op Waarom je wasmachine laat is
Softie
86 kudos 2026-01-07 15:47:28 door ikvindhelemaalmooi op Slingerbro heeft er geen zin meer in
Nou dan stop je er toch gewoon mee.
5 kudos 2026-01-07 15:32:01 door StringVanJSON op Hier vangen joh!
@Martynho | 07-01-26 | 16:24: Klopt, Correct, tevens juist en en groeten van Herman Finkers.
17 kudos 2026-01-07 15:24:24 door Martynho op Hier vangen joh!
Sneeuwballen!
-2 kudos 2026-01-07 15:20:30 door Futloze Flabber op Hier vangen joh!
Er is niets pijnlijker
6 kudos 2025-12-08 15:33:11 door HitsigeHenri op Even een korte bokssessie bij het verkeerslicht
Een kikker!
0 kudos 2025-11-18 16:30:25 door Dwayne Wayne op Waar gezaagt wordt vallen...
Als je 14,95 overmaakt naar Joris lost hij het vandaag nog op voor je.
-6 kudos 2025-11-18 15:08:31 door Zolderkamervragen op Waar gezaagt wordt vallen...
Steenmarters, kan ook.
2 kudos 2025-10-10 14:37:20 door Umlaut op Dang Do danst met Mel en Den
Eigenlijk ook niks voor jou dus?
1 kudos 2025-09-01 15:53:59 door Loosecanon op Suzuki kijkt niet uit!
Nde
2 kudos 2025-08-22 07:31:16 door HankySPanky op De verwijderde reclame van Walibi
Is echt niet iets van de laatste tijd.
En met social media bedoelen ze linkse zeikers die niets beters te doen hebben. Even weer zichzelf een schouderklopje kunnen geven want ze zijn zo trots op zichzelf.
3 kudos 2025-07-16 17:03:34 door Zoishetookweer op Ben nie bang nie
Helemaal mee eens, marketing is nergens voor nodig. Ik koop gewoon de bekende merken.!1! /S
-4 kudos 2025-07-16 16:35:24 door Sierpaard op Ben nie bang nie
Toch is het een goed product.
1 kudos 2025-06-30 12:20:05 door Saekerhett op Indrukwekkende beelden van tornado in South Dakota
Stuur deze grap even door naar oom Henk in de familie app, die had hem nog niet. Gr gr.
11 kudos 2025-06-24 15:44:33 door ikvindhelemaalmooi op Trumps speeltjes alvast in NL
@silentcrib | 24-06-25 | 17:33: Is het niet zoiets als Schrödingers kat. Zolang je niet weet in welke helikopter ie zit, zit hij zowel in elke als in geen een helikopter.
15 kudos 2025-06-24 15:33:31 door silentcrib op Trumps speeltjes alvast in NL
Het is pas Marine One als de president er in zit. Ze hebben dus 5 dezelfde helikopters en kunnen in de praktijk dus allemaal Marine One worden, alleen niet tegelijk.
1 kudos 2025-06-18 08:46:53 door Deepscripter op Doe joe. Want. Toebie. Moor ettrektif. Es ee men?
So. It .Is!
-6 kudos 2025-06-17 17:32:26 door RW00 op Mannen laten niet met zich fleurten
@Dee Miller | 17-06-25 | 17:27: Een echte man past zich aan, tot op een zekere hoogte. Een echte vrouw kan gerust ook leiding geven, sterk zijn, tot op een zekere hoogte. Wat is stoer? Wat is vrouwelijk? Iedere man en vrouw bezit eigenschappen die toe te wijzen zijn tot een stereotyp geslacht. Ben je echt een stereotype? Dan heb ik medelijden met je.
65 kudos 2025-06-17 15:58:59 door Poita op Mannen laten niet met zich fleurten
Mannen zijn niet klungelig, we houden van duidelijkheid en eenvoud. Wil je iets? Zeg/ vraag dan specifiek wat.
-59 kudos 2025-06-17 15:55:14 door Greenhorn op Mannen laten niet met zich fleurten
Ik herken niks van wat je zegt. Ik zou zeggen kijk eens wat minder nieuws, Facebook en Dumpert en kom eens naar buiten.
-60 kudos 2025-06-17 15:27:56 door Dee Miller op Mannen laten niet met zich fleurten
Sinds wanneer gaat een echte man zich aanpassen?
Ben je niet helemaal lekker of zo?
Zo houdt je dat hele woke/metoo/lhgqbttsi ook in stand hè?
Vrouwen houden van leiderschap, slagkracht, beslissingen nemen, bescherming krijgen, kortom een stoere vent.
Nee, ik heb het niet over die groepjes theenimfen, boomlikkers en vaginastomers maar echte vrouwen, die tenminste weten wat een man nodig heeft en hem dat ook geeft.
Alleen dan haal je het beste uit beide naar boven.
Da's al eeuwen zo en werkt prima.
Hou op schei uit zeg.
-113 kudos 2025-06-17 14:51:13 door FlauweHerder op Mannen laten niet met zich fleurten
Stel je niet zo aan.