102,942 +107303 -4361
Kudos
#440 (Top 0.1377%)
| Kudos/dag | 25.08 |
| Kudos/reaguursel | 48.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3781 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -349 |
102,942 +107303 -4361
Kudos
#440 (Top 0.1377%)
| Kudos/dag | 25.08 |
| Kudos/reaguursel | 48.93 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 3781 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -349 |
2,104
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.51 |
| Topreaguursels | 46 |
| Woorden per reaguursel | 18.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.61 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 9 |
| Aantal x weggejorist | 44 |
| Geregistreerd op | 31-03-2015 |
| Eerste reactie op | 01-04-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2026-06-24 19:28:33 door aequum est aequum op Genieten van het uitzicht
Tip. Doe het met een washandje vol ijsblokjes.
10 kudos 2026-06-20 10:56:00 door qreaguurder op Amerikanen doen Nederland na
Tsja, achter een bal aanrennen is daarintegen wel een enorme winst van de evolutie...
2 kudos 2026-06-13 09:14:14 door Toompie888 op Fiets gestolen door kurwa's
Ja lekker naïef inderdaad. Zet je fiets gewoon binnen.
2 kudos 2026-06-13 07:41:30 door John McClane op Fiets gestolen door kurwa's
Dit is helaas wel de realiteit.
2 kudos 2026-06-13 07:28:32 door Pilslikker op Fiets gestolen door kurwa's
Helaas is het wel de waarheid tegenwoordig
11 kudos 2026-06-13 07:23:13 door Lekkerweertje op Fiets gestolen door kurwa's
Met zo'n beredenering zeg je dat Lisa het zelf heeft uitgelokt dat ze bruut vermoord werd, omdat ze 's avonds laat alleen over straat ging. Of dat vrouwen in uitdagende kleding erom vragen om verkracht te worden.
6 kudos 2026-06-13 07:11:36 door GekkeHenk82 op Fiets gestolen door kurwa's
Omgekeerde wereld wat jij nu voorspiegelt.
-1 kudos 2026-06-13 07:11:07 door Consequent_Klote op Fiets gestolen door kurwa's
@BramBlues | 13-06-26 | 09:09: Dont tie the bacon on the cat
3 kudos 2026-06-13 07:09:44 door Timmeh..! op Fiets gestolen door kurwa's
In een dorp in de middle of no where. Ja, je hebt gelemaal gelijk.
27 kudos 2026-06-13 07:09:35 door BramBlues op Fiets gestolen door kurwa's
Volgens mij moet je gewoon met je vingers van andermans spullen afblijven, daar begint het probleem, niet waar iemand zijn fiets neerzet.
6 kudos 2026-06-01 19:48:53 door harry5002 op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
@Ongecompliceerd | 01-06-26 | 20:16:
wat ben je dan een godvergeten K zak
-34 kudos 2026-06-01 18:16:42 door Ongecompliceerd op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
Met alle respect, maar dit gaat even niet over jou.
5 kudos 2026-06-01 18:13:01 door Het Vragevuur op Emotionele finish bij de Utrecht Marathon
Jij komt er wel!
-7 kudos 2026-05-15 20:35:03 door Stumpert1001 op Stukje Michael live
Speelde Ajax toen?
1 kudos 2026-05-09 08:56:54 door RW00 op Ik heb een jeugdbegrafenis gedaan
Ze lijkt me eerder Murdock gek dan Hannibal Lecter gek.
-1 kudos 2026-05-09 08:28:22 door SilverSpoonCoonH0 op Ik heb een jeugdbegrafenis gedaan
Ja joh, want stel je voor dat een vrouw humor heeft en niet standaard is... Vinden reaguurders maar eng.
32 kudos 2026-05-09 04:33:26 door macflipper op Ik heb een jeugdbegrafenis gedaan
Oh, gelukkig, ik schrok even (van de machete in mijn mond, niet de piemel)
-1 kudos 2026-04-13 13:06:11 door Dionysus007281 op Poes wil een dutje doen
http://www.catsthatlooklikehit...
0 kudos 2026-04-12 19:10:24 door passingFable op Avondje hoerenlopen eindigt op bonje met de wouten
-weggejorist-
9 kudos 2026-04-12 17:59:41 door Brouhur op Avondje hoerenlopen eindigt op bonje met de wouten
Heb met mijn kinderen de afspraak dat zodra ik ze hoor schelden met het woord "kanker" ze een dagje in de wachtkamer van het AvL gaan doorbrengen.
-37 kudos 2026-04-12 17:47:16 door Klerkberk op Avondje hoerenlopen eindigt op bonje met de wouten
Mijn oma vindt het maar "kut", dat die jongeren nu "kanker" zeggen. Haar kinderen kregen 30 jaar geleden "voor hun flikker" als ze "kut" zeiden. Haar moeder had toen liever dat ze dan, "op hun donder" hadden gekregen.
Wen er maar aan.
Over 30 jaar scheld je er waarschijnlijk zelf mee.
9 kudos 2026-04-04 13:14:34 door Dweeziltje op Lol met kale poes
Dan rolt ie makkelijker door het paneermeel.
-2 kudos 2026-03-22 18:51:20 door PSHH op Knutselen met hout
Woont stickerbeer
5 kudos 2026-03-19 19:27:11 door Debaser op Diesel is weer 14 cent omhoog gegaan
"Ja, kankerleven!" schoot ik oprecht wel hard van in de lach. Dat heet ridiculisering, stickerbeertje!
0 kudos 2026-02-21 06:58:55 door ArieKnarie op Gangsterrapper met spraakgebrek
Met z'n hoektanden stel ik me dan zou voor.
2 kudos 2026-02-20 18:28:33 door Willieee1971 op Gangsterrapper met spraakgebrek
Hoe kom je er op
5 kudos 2026-02-20 18:28:18 door hahaharstikke tof op Gangsterrapper met spraakgebrek
beddengoed? Je ziet toch dat ie een slaapzak heeft
0 kudos 2026-02-13 17:28:26 door vansuyle.com op Hoeveel vertrouw je God?!
Ach mensen blijven ook stemmen in verkiezingen hopend op verbeteringen. Iedereen gelooft graag in sprookjes.
-2 kudos 2026-02-13 15:36:59 door Freddie M op Hoeveel vertrouw je God?!
@GraafPoly | 13-02-26 | 11:29: Heb je dan wel een antwoord op het gegeven dat het universeel is om te rouwen wanneer iemand sterft? En blij te zijn als er een baby wordt geboren? En waarom het zo erg is als ouder je kind te verliezen?
1 kudos 2026-02-13 10:29:37 door GraafPoly op Hoeveel vertrouw je God?!
@Freddie M | 13-02-26 | 08:53: "Maar wie we waren voordat we geboren werden of wie we zijn als we dood zijn, dan weten we nog steeds niet. Het is enkel de aanname van dat er niets was en er niets zal zijn."
Misschien is het wel zo dat de vraag nergens op slaat. Laten we Ockhams scheermes toepassen. Zo lang er geen (goed) bewijs is voor iets meer dan dit leven dat je leeft, moeten we dat ook niet aannemen als mogelijkheid. Mogelijkheid moet je aantonen.
1 kudos 2026-02-13 09:57:55 door Omnium3 op Hoeveel vertrouw je God?!
@Jajajajac | 12-02-26 | 21:17:
Sprookjes bestaan juist wel. Of heb je nog nooit een boek gelezen?
0 kudos 2026-02-13 09:45:14 door aurtistico op Hoeveel vertrouw je God?!
Ze besturen het land, wat denk je daar van? Zijn ze wel geschikt met hun fantasie vermogen.
2 kudos 2026-02-13 08:54:49 door Opppertokkie op Hoeveel vertrouw je God?!
@Overtwar | 12-02-26 | 20:16: Bravo, precies dat. Ik ben zelf ook bang voor de dood, maar kan mezelf niet voor de gek houden met zo'n sprookje.
5 kudos 2026-02-13 08:12:22 door MaxingMa op Hoeveel vertrouw je God?!
Ik deel je mening, ik ben ook niet gelovig maar de basisschool waar ik op heb gezeten was christelijk. Voor mij ging geloof nooit over geloven in (een) god maar om de normen en waarden die wij meekregen. Zorg voor elkaar, heb elkaar lief etc. Ik ben blij dat ik dat heb meegekregen maar verder hoef ik er niets mee te maken te hebben. Als je gelovig wilt zijn, prima toch? Zolang je er niemand mee lastig valt mag wat mij betreft iedereen geloven wat ze willen. Of het nou in een god of een magische fluitketel is.
-3 kudos 2026-02-13 07:53:43 door Freddie M op Hoeveel vertrouw je God?!
Wat weten we nu echt meer dan 2000 of 3000 jaar geleden? Technisch kunnen we veel meer, de wetenschap leert ons over hoe de natuurwetten werken. Maar wie we waren voordat we geboren werden of wie we zijn als we dood zijn, dan weten we nog steeds niet. Het is enkel de aanname van dat er niets was en er niets zal zijn. Maar die aanname is niet gebaseerd op wetenschappelijke ontwikkelingen. En als je vind dat ik onzin praat, stel je dan eens de vraag waarom vreugde bij geboorte en rouw bij sterven wel zo verschrikkelijk universeel is dat het alle discussie over religie ontstijgt. Dat is waar de quote over gaat. God als het laken over het mysterie (van het leven) om het een vorm te geven.
1 kudos 2026-02-13 06:12:41 door Magikeenteiltje op Hoeveel vertrouw je God?!
@johnniedeboer | 12-02-26 | 19:47: immers!
-3 kudos 2026-02-12 22:57:51 door Jopie drieten op Hoeveel vertrouw je God?!
Dus sneeuwitje bestaat niet..... bedankt . Grumpy
0 kudos 2026-02-12 21:58:43 door Lekker Bezig op Hoeveel vertrouw je God?!
@Zwitsalpoep | 12-02-26 | 22:34: Vrije wil? Identiteit. Knap.
-1 kudos 2026-02-12 21:34:53 door Zwitsalpoep op Hoeveel vertrouw je God?!
Achja joh, mensen geloven ook in hun eigen vrije wil. Net zo een fictieve identiteit als god. Het lullige geheim van het leven is dag er geen geheim is. Het schijnt zo open en bloot in het hier en nu in je muil dat je het niet ziet.
-5 kudos 2026-02-12 20:17:12 door Jajajajac op Hoeveel vertrouw je God?!
De engeltjes en de wolkjes is wat er overblijft. Als hij/zij me kon zien dan…. Sprookjes bestaan niet….allemaal gelul.
Ik zeg het bij menige uitvaart na een speech: mooi Eftelingverhaal!
-7 kudos 2026-02-12 20:10:19 door Jajajajac op Hoeveel vertrouw je God?!
@Overtwar | 12-02-26 | 20:16:
Je druk maken over je dood is afhankelijk van de persoon. Je druk maken over een eventueel hiernamaals is voorbestemd aan hen die niet geloven.
5 kudos 2026-02-12 19:43:16 door zoindepoepertt op Hoeveel vertrouw je God?!
in 99% van de gevallen is het gewoon pure brainwashing...
16 kudos 2026-02-12 19:16:51 door Overtwar op Hoeveel vertrouw je God?!
De meeste mensen wie geloven zijn bang voor de dood. Maar als er een klein beetje hoop is dat het allemaal goed komt dan kiezen ze daar volledig voor.
43 kudos 2026-02-12 19:06:01 door Zolderkamervragen op Hoeveel vertrouw je God?!
Da's juist de definitie van geloven: aannemen zonder bewijs.
94 kudos 2026-02-12 18:47:17 door johnniedeboer op Hoeveel vertrouw je God?!
Aha! De Grote Oebiedoebie, met het konijn dat "immers" en "daarentegen" zegt!
-1 kudos 2026-02-03 20:47:46 door Lekker Bezig op Linksplakkert doet remtest
@Blue Schnautzer | 03-02-26 | 21:42: Als je hebt leren lezen dan had je kunnen concluderen dat Stickerbeer gelijk heeft. En uzelf heeft ook gelijk, op die eerste vraag na dan.
10 kudos 2026-02-03 20:42:06 door Blue Schnautzer op Linksplakkert doet remtest
Hebben wij hetzelfde filmpje gekeken? Bestelbusmeneer heeft ooit geleerd om zoveel mogelijk rechts te rijden en al zeker niemand onnodig in gevaar te brengen om op z'n rem te gaan staan.
10 kudos 2026-01-05 07:02:57 door koeienconjo op Let nou op! Tis glad
En wat doet motorrem behalve 'remmen op de aangedreven wielen'?
Bij een achterwielaandrijver zoals in dit geval niet slim om motorrem te introduceren. Helaas geen koppeling om in te trappen, maar vrij rollen werkt het best om weer grip te krijgen.
6 kudos 2026-01-05 07:02:46 door henkslaaf op Let nou op! Tis glad
Schakelen, zooo 2012.
55 kudos 2026-01-05 07:00:09 door Rctworld op Let nou op! Tis glad
Goed verhaal. Alleen dit is wel een tesla…